Kártyapiac 2017
Bevezető
2017 fókusz témái:
- PSD2, the mandates conferred on the European Banking Authority, and the implications for the payments market – az EBA képviselőjének előadásában
- PSD2 : jön és „mindent” meg fog változtatni… vagy nem is annyira mindent? Mit kell tudni a PSD2-ről és a várható hatásairól nemzetközi és hazai környezetben?
- PSD2 „túldimenzionált” biztonsági kérdései - Hogyan valósítható meg az erős ügyfél authentikáció?
- Hogyan érinti az MNB azonnali fizetést célzó projektje a magyarországi kártyapiacot?
- A szabályozási változások mentén milyen informatikai fejlesztések szükségesek és milyen (üzleti) lehetőségek nyílnak a bankok számára?
- Fintech pezsgés a pénzügyi szférában – Együtt vagy egymás ellen?
- Hogyan hat a digitalizáció a bankkártya világra és hol tart?
- Mobilfizetés idehaza: még mindig csak kezdődik, vagy ez már az érett szakasza? Innovációk, trendek, legújabb mobilfizetési alkalmazások
- E-kereskedelem fejlődése & Kereskedői és fogyasztói igények a kártyás fizetéssel kapcsolatban
Korábbi résztvevőink véleményeiből:
„A Kártyapiac Magyarország rangos rendezvénye a kártya témában. Jó látni a trendeket és jó találkozni a régi és új kollégákkal.”
„Átfogó képet adott a jelenlegi kártyapiac helyzetéről, illetve betekintést nyújtott a jövőbeli lehetőségekről.”
„Friss piaci információ.” „Új információk, szakmai beszélgetések lehetősége.”
„Két nap alatt annyi szereplővel lehetett találkozni a szakmából, amennyivel két hónapig tartana egyesével találkozni.”
„A legfontosabb esemény, ami lehetőséget ad szakmabeli beszélgetésre.”
Előadók
A rendezvény szakemberei között:
- Antonio Barzachki, Policy Expert, Consumer Protection, Financial Innovation and Payments Unit, European Banking Authority
- Al-Absi Gáber Seif, ügyvezető igazgató-helyettes, üzletágvezető, OTP Mobil Kft.
- Bakonyi András, Group Product Manager – Kártyaelfogadás, Raiffeisen Bank International AG
- Dirk Brackenier, CEO, SIA Central Europe Zrt.
- Braun Csaba, szaktanácsadó
- Deák András, SmartCommerce Divízió Igazgató, Next Wave Europe Kft.
- Fónai Imre, digitális csatornák főosztályvezető, K&H Csoport
- Gerstner Júlia, szenior digitális csatorna menedzser, K&H Group
- Hegedüs Éva, elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.
- Imre Zsombor, alapító, CEE FinTech
- Kabarcz Balázs, kereskedelmi igazgató, Decathlon Magyarország
- Kiss Ede, Country Manager Hungary, VISA Europe
- Kiszely Róbert, Director of Professional Services, CAPSYS Informatikai Kft.
- Koczka Dániel, ügyvezető igazgató, Digitális Ügyvezető Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
- Kovács Larissza, igazgató, Digitális Ügyfélélmény Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
- Laukó Tamás, üzletfejlesztési és project menedzser, Festipay Zrt.
- Lukácsi Zoltán, ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar Cetelem Bank Zrt.
- Mezei László, ügyvezető igazgató-helyettes, Fizetési Forgalom Szakterület, Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt.
- Nagy Gábor, Account Executive, NCR Magyarország Kft.
- Nagy László Nándor, rovatvezető, Világgazdaság
- Németh Monika, CEO, FinTech Group Kft.
- Őri Gergely, ügyvezető, JátékNet.hu
- Pataki Gábor, üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke
- Pereczes János, ügyvezető, MKB Inkubátor Kft.
- Rőfös-Horváth Zsolt, kereskedelmi vezető, Festipay Zrt.
- Sármay Bence, értékesítési vezető, Ingenico Group
- Schuster Katalin, üzlet- fejlesztési és támogatási vezető, Lakossági üzletág, Budapest Bank Zrt.
- Szathmári Gergő, Senior Termékmanager, Lakossági Digitális Csatornák, Erste Bank Hungary Zrt.
- Szincsák Gyula, szenior bankkártya termékmenedzser, Erste Bank Hungary Zrt.
- Szokolay Zsolt, üzletfejlesztési igazgató, Interticket Kft.
- Takács Kristóf, közgazdasági elemző, Magyar Nemzeti Bank
- Török Zoltán, Business Development Manager, Diebold Nixdorf
1.nap
9.00
2016 – 2017 Kártya trendjei
- Hogyan változott a világ a kártyában? Mi történt az elmúlt egy évben? Iparági trendek
- Hogyan igazodnak ki a fogyasztók a különböző innovatív megoldások között? Bye-bye Mobiltárca?
- Milyen card not present tranzakciós megoldások a kedveltek?
- Mik az akadályai Magyarországon a nagyobb méretű kártyaelfogadásnak, kártyahasználatnak? Mit ér a támogatott POS-program?
- Hogyan változtak/-nak a nemzetközi kártyatársaságok? Hogyan változtak a kártyatársasági díjak és miként hat ki a változás a bankok profitabilitására?
- Milyen kihívások várnak a bankokra? Milyen új szereplők jönnek?
- Online előre fizetés vs. futárnál fizetés bankkártyával: milyen típusú kártyahasználati szokások jellemzőek? Mik a fogyasztói elvárások?
Előadó: Nagy László Nándor , rovatvezető, Világgazdaság
9.40
PSD2, the mandates conferred on the European Banking Authority, and the implications for the payments market
- Introduction to the European Banking Authority, its objectives, legal instruments and regulatory remit
- The objectives of the PSD2, and the 11 mandates conferred on the EBA in support of the PSD2
- The challenges the EBA is facing in developing these mandates
Presenter: Antonio Barzachki , Policy Expert, Consumer Protection, Financial innovation and Payments, European Banking Authority
10.10
Instant Payments: opportunities and challenges for PSPs
- New business opportunities
- Implementation issues
- Integration models
Presenter: Dirk Brackenier , CEO, SIA Central Europe Zrt.
10.40 Kávészünet
11.10
PSD2 – sokadik olvasatra
A PSD2 és a kapcsolódó (tervezett) RTS körül számos mítosz, tévhit, félreértés kering. Előadónk a legelőrehaladottabb hazai PSD2 implementációs projekt résztvevőjeként tisztázza többek közt a következő kérdéseket a PSD2 és RTS értelmezésével:
- Mi a PSD2 határideje, mikor, minek kell megfelelni?
- Kik a szereplők? Ki lehet "third party provider"?
- PSD2 = Open API?
- Mekkora különbségek várhatók a bankok által nyújtott "API" szolgáltatások körében?
- Erős ügyfél-hitelesítés és a kivétel szabályok - jó ez a gyakorlatban?
- Szükséges-e valós idejű visszaélés monitorozás az új API csatorna tekintetében? És a meglévő elektronikus csatornákra?
Előadó: Kiszely Róbert , Director of Professional Services, CAPSYS Informatikai Kft.
11.40
NCR omnichannel szoftvermegoldások a banki szolgáltatásokban és a PSD2 területén
- Mutasd az API-dat megmondom ki vagy
- Hogyan alakítsunk ki értéknövelt alapszolgáltatást?
- Ha mégis készpénz kellene….
Előadó: Nagy Gábor, Account Executive,NCR Magyarország Kft.
12.10
Innovációk a készpénzmentes társadalom szolgálatában
Előadó: Sármay Bence, értékesítési vezető, Ingenico Group
12.40
Változások a pénzforgalmi szolgáltatások piacán
- Főbb kártyapiaci folyamatok itthon, fejlesztések, visszaélések alakulása
- Szabályozási változások a pénzforgalmi innováció és a verseny ösztönzése érdekében: azonnali fizetés, harmadik fél szolgáltatók, számlaváltás, díjak összehasonlíthatósága
- Hogyan hasznosítható az azonnali fizetési szolgáltatás, milyen szolgáltatások építhetőek rá? Milyen szerepe lehet a bankoknak és a nem banki szereplőknek? A kiegészítő szolgáltatásokkal kapcsolatos lehetőségek
Előadó: Takács Kristóf , közgazdasági elemző , Magyar Nemzeti Bank
13.10 Ebédszünet
14.10
Kerekasztal-beszélgetés: PSD2: jön és „mindent” meg fog változtatni… vagy nem is annyira mindent?
- Hogyan értékelik a szabályozási változásokat a piaci szereplők, milyen hatással van rájuk?
- Kényszernek érzik a szereplők, vagy lehetőségnek látják? „Jó ez nekünk?”
- Hol tartanak a felkészülésben és milyen problémákat látnak, milyen gyakorlati nehézségekkel szembesülnek?
- Házon belül vagy partneri kapcsolatban valósulnak meg a fejlesztések?
- Milyen újdonságokat, lehetőségeket hoznak magukkal az új szabályok, rendszerek? Milyen plusz szolgáltatásokat terveznek a rendszerre ráépíteni a bankok?
- Mennyire fenyegetés az új piaci szereplők megjelenése és mennyiben változtatja meg a harmadik felek megjelenése a jelenlegi helyzetet?
- Milyen stratégiai, működési és üzleti modellbeli változásokat hozhat az új szolgáltatói formák megjelenése?
- Hogyan kerülhető el, hogy a bankok közműszolgáltatóvá váljanak? Miként alakul át az ügyfélkapcsolati rendszer, a fiókhálózat?
- Már a PSD2 életbelépése előtt is egyre több startup cég jelenik meg a piacon, a PSD2 életbelépését követően mennyire lesz egyszerű új szolgáltatásokat bevezetni?
- Hogyan érinti az MNB azonnali fizetést célzó projektje a magyarországi kártyapiacot? Leválthatja-e a bankkártyát az azonnali fizetési rendszer?
Moderátor: Schuster Katalin, üzlet- fejlesztési és támogatási vezető, Lakossági üzletág, Budapest Bank Zrt.
Beszélgetőpartnerek:
Koczka Dániel, ügyvezető igazgató, Digitális Ügyvezető Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
Mezei László , ügyvezető igazgató-helyettes, Fizetési Forgalom Szakterület, Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt.
Szathmári Gergő , Senior Termékmanager, Lakossági Digitális Csatornák, Erste Bank Hungary Zrt.
15.10
Prepaid kártyák
- Prepaid fizetési megoldások és szerepük a hagyományos banki rendszerrel szemben
- Wallet-ek, mint új disztribúciós csatornák
- Virtuális kártyák és egyéb ‘wearable’ fizetési eszközök
- Prepaid lehetőségek a különböző üzleti szegmensekben
Előadók: Laukó Tamás , üzletfejlesztési és project menedzser, Festipay Zrt. & Rőfös-Horváth Zsolt, kereskedelmi vezető, Festipay Zrt.
15.40 Kávészünet
16.10
Az azonnali átutalási rendszer és a bankkártya elszámolás
- Az azonnali átutalási rendszer és bankkártya elszámolás jelenlegi menete - azonosságok és különbségek
-
A bankkártya elszámolás megvalósítása az azonnali fizetési rendszerben (egy lehetséges megoldás)
- kártyaszám, mint másodlagos számlaazonosító; változások az elszámolási folyamatokban; változások az elszámolásban résztvevők feladataiban; fejlesztési igények; üzemeltetési igények szabályozási feladatok
- Lehetséges-e nyereséges üzleti modell?
Előadó: Braun Csaba , szaktanácsadó
16.40
Trendek és lehetőségek a hitelkártyák piacán
- Milyen trendek jellemzik a hitelkártya piacot?
- Hogyan változtak meg a hitelkártya használati szokások?
- Mikor áll meg a hitelkártya állomány csökkenése?
- Lehet-e a fix futamidejű részletfizetés kitörési pont a kibocsátók számára?
Előadó: Lukácsi Zoltán , ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar Cetelem Bank Zrt.
17.10 Az első konferencia nap vége
2.nap
A nap elnöke: Pataki Gábor ,üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke
9.00
Mobilfizet é s idehaza – közösségi gazdaság szolgáltatásaiban a mobilfizetés nem vízió, hanem a napi rutin része
- Fiatalok felkészültek a mobilfizetés használatára? Kezükben van a telefonjuk, de mire is használják?
- Milyen területeken tarolhat a mobilfizet é s és mi kell hozzá?
- A Sharing Economy területén a mobilfizetés a napi rutin része. Milyen területeken használjuk nap mint nap?
- Hazai mobilfizetést támogató alkalmazások milyen szolgáltatási területeket fednek le?
- Hogyan hathat a mobil a plasztik kártyák használatára?
- 2019-be induló hazai Azonnali Fizetés hogyan hathat a mobilfizetési iparágra?
- Mobilfizetés és a Bitcoin kapcsolata hogyan alakulhat a jövőben?
Előadó: Pataki Gábor ,üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke
9.30
Innováció és trendek a digitális fizetések területén
Előadó: Kiss Ede, Country Manager Hungary, VISA Europe
10.00
Innovatív payment megoldások
- Hogyan tegyük vonzóvá a payment megoldásunkat?
- Mely ügyfelek és miért szeretik az mPOS megoldást?
- De mi a véleménye az ügyfélnek? A Trans-o-flex csomagszállító vállalat mPOS projekt elvárásai és tapasztalatai
- Így is lehet tankolni? A mobile wallet használatának gyakorlati előnyei
Előadó: Török Zoltán, Business Development Manager, Diebold Nixdorf
10.30 Kávészünet
11.00
Új generációs digitális banki megoldások, a GRÁNIT Pay bevezetésének tapasztalatai
- A digitális banki üzleti modell nemzetközi és hazai tendenciái
- A pénzügyi szolgáltatások átalakulása az elektronikus megoldások térnyerése következtében,
- GRÁNIT Pay, új generációs mobilfizetés elsőként Európában, a szolgáltatás fejlesztésének és bevezetésének tapasztalatai
- GRÁNIT Pay: hogyan növelte a felhasználói élményt, a szolgáltatás fogadtatása az ügyfelek részéről
Előadó: Hegedüs Éva , elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.
11.30
Okostelefon a bankolásban: szeretjük vagy félünk tőle?
- Kihívások a banki mobilfejlesztésben: technológiák, trendek vs. banki követelmények
- Innováció a K&H Banknál
- Innovatív megoldások terjesztése, kommunikációja
- Ügyfél edukáció: hiedelmek és nehézségek
Előadó: Gerstner Júlia, szenior digitális csatorna menedzser, K&H Csoport
12.00
MKB FinTech Program - Hol tartunk és hogyan tovább?
- Mit értünk az MKB fintech-esedése alatt? – Kollaboráció és nyitott innováció
- FinTech Akadémia & FinTech Verseny & FinTech Inkubátor szentháromsága
- MKB Inkubátor – A fintech cégek keltetője és homokozója
- Hogy néz ki a fintech vállalkozó, amit mi látunk – 2 db díjazott startup bemutatása
- Hogyan választunk fintech cégeket itthonról?
Előadó: Pereczes János , ügyvezető, MKB Inkubátor Kft.
12.30 Ebédszünet
13.30
A kártyaelfogadási piac változásai Kelet-Európában
- Lehetőségek és veszélyek a fintech világban - elfogadói szemmel
- Mi mozgatja meg a kereskedők fantáziáját?
- Hogyan lehet az erősödő versenyben nyereséget termelni?
- X-boarder merchant services - Ez meg mi?
Előadó: Bakonyi András, Group Product Manager – Kártyaelfogadás, Raiffeisen Bank International AG
14.00
Fintech pezsgés a pénzügyi szférában – Együtt a bankokkal vagy külön utakon?
- Nemzetközi és hazai körkép – Trendek, innovációk
- Hogyan alakul a fintech cégek és a bankok kapcsolata? Elképzelhető-e partnerségi viszony közöttük?
Előadó: Németh Monika , CEO, FinTech Group Kft.
14.15
Kerekasztal-beszélgetés: (Be)Robbant a digitális és fintech bomba
- Mindenki máshogy érti!? Mit értünk digitalizáció / digitális transzformáció alatt?
- Hogyan hat a digitalizáció a bankkártya világra és hol tart?
- Hogyan alakul a fintech cégek és a bankok kapcsolata? Fintechek a bankok ellen, vagy elképzelhető-e partnerségi viszony közöttük?
- Számítanak-e a bankok arra, hogy a nemzetközi challenger bankok bejönnek Magyarországra is?
- Hogyan értékelik a bankok a tech óriások (pl. Facebook, Google) „mozgolódását” a pénzügyi szolgáltatások területén?
- Banki digitális stratégiák, multichannel megoldások
- Fiók versus digitális megoldások
- Hogyan tud önmagában a kártya tovább élni a digitális világban?
- Alternatív fizetési világ készül…Bankkártya versus újfajta alternatív fizetési megoldások
Beszélgetőpartnerek:
Fónai Imre, digitális csatornák főosztályvezető , K&H Csoport
Hegedüs Éva , elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.
Imre Zsombor , alapító, CEE FinTech
Kovács Larissza, igazgató, Digitális Ügyfélélmény Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
Lukácsi Zoltán , ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar Cetelem Bank Zrt.
Szincsák Gyula , szenior bankkártya termékmenedzser, Erste Bank Hungary Zrt.
15.00 Kávészünet
15.20
Tudatos payment stratégia – az ötödik elem: Milyen sikertényezők befolyásolhatják az online kereskedelmi eredményességet?
-
A piaci tapasztalatok alapján a magyarországi online kereskedők négy tényezőt már azonosítottak a maguk számára:
- piacképes, online felületen is értékesíthető termék
- fogyasztóbarát online értékesítési felület
- rugalmas, egyedi igényeket kezelő kiszállítási módok
- innovatív , megkülönböztető online kommunikáció
- Azonban ez a négy tényező még nem biztosítja, hogy az érdeklődő felhasználók biztosan vásárlóvá váljanak.
- A modern fogyasztót számos impulzus befolyásolja minden pillanatban. Ennek ellenére elcsábítható – néhány percre. Ebben a néhány percben kell biztosítani számára, hogy a termék kiválasztásán túl és azonnal és kényelmesen fizetni is tudjon – még mielőtt a következő impulzus érné, elbizonytalanodna, elállna vásárlási szándékától.
- A tényleges vásárlók arányát a célcsoportra szabott azonnali fizetési módok biztosítása, azaz a tudatos payment stratégia növelheti – ez a sikertényező az ötödik elem.
Előadó: Al-Absi Gáber Seif , ügyvezető igazgató-helyettes, üzletágvezető, OTP Mobil Kft.
15.50
Felvezető előadás és kerekasztal-beszélgetés: Van-e jótékony hatása a banki innovációknak vagy nincs is rá valós ügyféligény? Kereskedői és fogyasztói igények a kártyás fizetéssel kapcsolatban
- Mi a piaci helyzet, mennyi tranzakció zajlik elektronikusan a kereskedőknél?
- Mennyire tart lépést a kereskedő az online fizetési lehetőségek nyújtásával?
- Mi fontos a kereskedőnek egy fizetési szolgáltatást illetően?
- Milyen és hány online fizetési módot használ a kereskedő?
- Mik a kereskedői szempontok, prioritások egy szolgáltatás bevezetése kapcsán?
- Mobilos és egy klikkes fizetés valós igény?
Felvezető előadó és moderátor:
Deák András ,SmartCommerce Divízió Igazgató, Next Wave Europe Kft.
Beszélgetőpartnerek:
Kabarcz Balázs, kereskedelmi igazgató, Decathlon Magyarország
Őri Gergely, ügyvezető, JátékNet.hu
Szokolay Zsolt, üzletfejlesztési igazgató, Interticket Kft.
16.45 A konferencia vége
Workshop
Délelőtti program: PSD2 kvízjáték
a CAPSYS Informatikai Kft. szakértőinek vezetésével
Készüljön fel a PSD2 bevezetésére, ismerkedjen meg a bevezetéskor felmerülő problémákkal, anomáliákkal!
Kellően felkészültnek érzi vállalatát a PSD2 implementálására?
Tapasztalt szakértőink által összeállított kvízjátékunk segítségével megtudhatja, milyen buktatókat rejteget a PSD2 és RTS gyakorlati alkalmazása.
A kvízjáték kérdései egytől egyig valós, PSD2 implementációs projekt során felmerült és megválaszolt problémára hívják fel a figyelmet. Szakértőink nem csak a helyes válaszokat, hanem azok hátterét, jelentőségét is kifejtik.
A workshop keretében többek közt az alábbi kérdéseket vizsgáljuk:
- Mik a PSD2 és a kapcsolódó RTS határidői, mikorra mivel kell elkészülni?
- Mik az erős-ügyfélhitelesítés kivétel szabályok buktatói, problémái?
- Szükséges-e valósidejű tranzakció-monitorozó („Fraud”) rendszer bevezetése?
- Milyen összefüggés van az új bevezetendő interfész („API”) és a netbank valamint a bankkártyák között?
- Szükséges-e 7*24 egyenleg szolgáltatás?
Délutáni program: PSD2 és azonnali fizetés – Új lehetőségek, új feladatok
az NCR képviselőivel
Változó üzleti igények? - Önnek olyasmi kell, amivel nem érik meglepetések! Valami egyszerű. Gyorsan alakítható. Kis költségű.
Realtime omnichannel fraud? – Azonnali fizetés, azonnali fraud! Készüljünk fel a legrosszabra!
Szeretné csökkenteni IT függőségét? - Használjon olyan rendszert, melynél az Ön kezében van az irányítás!
AUTHENTIC
- K öltséges megoldások és váratlan meglepetések helyett gondoljon valami másra…
- Hogyan mozduljuk a „Silo” megoldásoktól az Omni Channel megoldások felé?
- Authentic interaktív demo – Hogyan használhat egy olyan rendszert, ahol Ön a “karmester”?
FRACTALS
- Készüljünk fel együtt a legrosszabra! Az azonnali fizetés és a fraud kapcsolata
- Ha a bevált megoldások már nem használhatók…
- Fractals interaktív demo – Hogyan alakítson ki olyan fraud rendszert, mellyel belefér az öt másodpercbe?
English
1 st day, 25 April
9.00
2016 – 2017 Card trends
- How has the world changed in the card market? What happened in the past one year? Industrial trends.
- How do the consumers understand the different innovative solutions? Bye Bye Mobile Purse?
- What are the most beloved card-not-present transaction solutions?
- What are the obstacles of accepting and using card on a larger scale? What is the supported POS-program worth?
- How did/do the international card societies change? How did the fees of card societies change and how did the change affect the profitability of the banks?
- What challenges are waiting for the banks? What new participants are coming?
- Online prepayment vs. card payment at a delivery person: what kind of card using habits are the most common ones? What are the consumers’ expectations?
Presenter: László Nándor Nagy , Columnist, Világgazdaság
9.40
PSD2, the mandates conferred on the European Banking Authority, and the implications for the payments market
- Introduction to the European Banking Authority, its objectives, legal instruments and regulatory remit
- The objectives of the PSD2, and the 11 mandates conferred on the EBA in support of the PSD2
- The challenges the EBA is facing in developing these mandates
Presenter: Antonio Barzachki , Policy Expert, Consumer Protection, Financial innovation and Payments, European Banking Authority
10.10
Instant Payments: opportunities and challenges for PSPs
- New business opportunities
- Implementation issues
- Integration models
Presenter: Dirk Brackenier , CEO, SIA Central Europe Zrt.
10.40 Coffee break
11.10
PSD2 for umpteenth reading – Questions about PSD2 & RTS
Presenter: Róbert Kiszely , Director of Professional Services, CAPSYS Informatikai Kft
11.40
NCR omnichannel software solutions in banking services and at PSD2
Presenter: Gábor Nagy, Account Executive,NCR Magyarország Kft.
12.10
Innovations that accelerate the transition to a cashless society
Presenter : Bence Sármay, Sales Director, Ingenico Group
12.40
Circulation service market changes
- Main domestic card market processes, developments, fraud
- Regulation changes for inspiring circulation innovation and competition: instant payment, third party suppliers, account change, comparability of fees
- How can the instant payment service be utilized, what services can be built on it? What roles can the banks and non-bank related participants play? The possibilities regarding complementary services.
Presenter: Kristóf Takács , Economic Analyzer , Magyar Nemzeti Bank
13.10 Lunch break
14.10
Round-talk session: PSD2: it is coming, and changing “everything”… or not everything?
- How are the regulation changes are valued by the market participants, how are they affected?
- Does it seem like an obligation or possibility to the participants? Is it good for us?
- Where are they at the preparation process and what problems do they see, what pragmatical difficulties do they have to face with?
- Do they carry out the developments amongst themselves or within partner connections?
- What novelties, possibilities are brought by the new rules, systems?
- What additional services are planned by the banks to be built on the system?
- How much the appearance of new market participants is a threat, and how much the third parties’ appearance change the current situation?
- What strategic, operational and business model changes can the new supplier forms’ appearance?
- What can it be avoided for the banks to become public utility service? How are the customer relation system, the network of branches transformed?
- Before the appearance of PSD2, more and more startup show up on the current market, after the initiation of PSD2, how easy will be to initiate new services?
- How does NBH’s project aiming instant payment affect the Hungarian card market?
- Can the debit card redeem the instant payment system?
Discussion partners:
Dániel Koczka, General Manager, Digital Directory, MKB Bank Zrt.
László Mezei , Deputy CEO, Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt.
Katalin Schuster, Head of Consumer Development and Support, Budapest Bank Zrt.
Gergő Szathmári , Senior Product Manager, Residential Digital Channels, Erste Bank Hungary Zrt.
15.10
Prepaid cards
- Will the prepaid card market boom?
- Is there any need for prepaid cards besides the festivals?
- Did any significant change happened in the world of prepaid cards since last year’s legal background change?
- Prepaid cards’ role, situation, future on the market
Presenters: Tamás Laukó , Business Development and Project Manager, Festipay Zrt. & ZsoltRőfös-Horváth, Sales Director, Festipay Zrt.
15.40 Coffee break
16.10
The instant transfer system and the debit card settlement
- The current process of instant transfer system and debit card settlement – sameness and difference
- The GIRO project aiming to establish the domestic card settlement – goals, results, experience
-
The initiation of debit card settlement in the instant payment system (one possible solution)
- card number, as the secondarily invoice identification; changes in settlement; processes, changes in the tasks taking part in the settlement; development needs; operational needs, regulation tasks
- Is a profitable business model possible?
Presenter: Csaba Braun , Card Expert
16.40
Trends and possibilities on credit card market
- What trends are typical of the credit card market?
- How did the credit card usage habits change?
- When will the amount of credit cards stop decreasing?
- Can the fixed term installment be a break out point for the drawers?
Presenter: Zoltán Lukácsi , Customer-and Product Marketing Branch Manager, Magyar Cetelem Bank Zrt.
17.10 End of first day of the Conference
2 nd day, 26 April
9.00
Domestic mobile payment – in social economy’s services mobile payment is not a vision, it is a part of the daily routine
- Are youngsters preparing for using mobile payment? Phones in the hands, but what do they use it for?
- On what fields can mobile payment be an absolute success and what is needed for it?
- On Sharing Economy area mobile payment is part of the daily routine. On what fields do we use it day by day?
- What service areas do domestic mobile payment supporting applications cover?
- How does mobile affect plastic card usage?
- Domestic Instant Payment starting in 2019, how does it affect the mobile payment industry?
- How will the connection of Mobile payment and Bitcoin shape in the future?
Presenter: Gábor Pataki , Business Development Expert, President of Sharing Economy Association
9.30
Innovations and trends at digital payments
Presenter: Ede Kiss, Country Manager Hungary, VISA Europe
10.00
Innovative payment solutions
Presenter: Zoltán Török, Business Development Manager, Diebold Nixdorf
10.30 Coffee break
11.00
Granit Pay’s experience and „digital bank” solution
Presenter: Éva Hegedüs , Chairman-CEO, GRÁNIT Bank Zrt.
11.30
Smart phone banking: do we love it or are we afraid of it?
- Challenges in bank mobile payment: technologies, trends vs. bank requirements
- Innovation at K&H Bank
- Spreading and communication of innovative solutions
- Client education: believes and difficulties
Presenter: Júlia Gerstner, Senior Digital Channel Manager, K&H Group
12.00
MKB FinTech Program – Where are we at and where are we heading?
- What do we mean by MKB fintech-ing? Collaboration and open innovation
- FinTech Academy & FinTech Competition & FinTech Incubator trinity
- MKB Incubator – The brooder and sand box of fintech
- How does a fintech entrepreneur look like, like we see – introduction of 2 startup
- How do we choose fintech companies from home?
Presenter: János Pereczes , General Manager, MKB Inkubátor Kft.
12.30 Lunch break
13.30
Card Acquiring market changes in Eastern-Europe
- Possibilities and dangers in the fintech world – from an acquiring bank point of view
- What triggers the merchants imagination?
- How can we make profit in the strengthening competition?
- X-boarder merchant services – What is that?
Presenter: András Bakonyi, Group Product Manager –Card Acquiring, Raiffeisen Bank International AG
14.00
Fintech fizzle in the financial sphere – Together or against each other?
- International and domestic overview – Trends, innovations
- How will the relationship of fintech companies and banks work out? Is a partner relation imaginable?
Presenter: Monika Németh , CEO, FinTech Group Kft
14.15
Round-talk session: The digital and fintech bomb has exploded
- Everyone understands it differently!? What do we mean by digitalization?
- How does the digitalization affect the world of debit cards and where is at now?
- How is the relationship between fintech companies and banks? Fintech against banks or is a partner relation imaginable?
- Bank digital strategies, multichannel solutions
- Bank branch vs. digital solutions
- How can the card live along by itself in a digital world?
- Alternative payment world is preparing…. Debit card vs. new alternative payment solutions
Discussion partners:
Éva Hegedüs , Chariman-CEO, GRÁNIT Bank Zrt.
Zsombor Imre , Founder, CEE FinTech
Imre Fónai , Head of Digital Channels,K&H Group
Larissza Kovács, Director, MKB Bank Zrt.
Zoltán Lukácsi , Customer-and Product Marketing Branch Manager, Magyar Cetelem Bank Zrt.
Gyula Szincsák , Senior Debit Card Product Manager, Erste Bank Hungary Zrt.
15.00 Coffee break
15.20
Conscious payment strategy – the fifth element: What factors can influence its online trading success?
-
According to market experience, the Hungarian online traders have identified 4 factors for themselves:
- product, which is market compatible, and can be sold online
- consumer friendly online surface
- flexible delivery methods, satisfying unique needs
- innovative , differentiating online communication
- However these 4 factors do not ensure that interested parties become customers.
- The modern consumer is influenced by several impulses every second. However s/he can be tempted – for a few minutes. In these few minutes, an instant and comfortable payment option has to be ensured beyond providing the right product – before having a different impulse, before becoming doubtful or changing his/her mind about the purchase.
- The ratio of actual buyers can be increased by the strategy of ensuring target group customized instant payment methods – this factor is the fifth element.
Presenter: Al-Absi Gáber Seif , Deputy CEO, Branch Manager, OTP Mobil Kft.
15.50
Opening lecture and round-talk session: Do bank innovation have beneficial effect or is there no real costumer need for that? Trader and consumer needs regarding card payment.
- What is the current market state, how much e-transaction is happening at the traders?
- How much does the trader keep up with providing online payment possibilities?
- What is important for a trader considering a payment service?
- What kind and how many online payment methods are used by the trader?
- What are the trader’s views, priorities in connection with initiating a service?
- Mobile and one-click payment is a real need?
Key note speaker and moderator:
András Deák , Smart Commerce Division Director, Next Wave Europe Kft.
Discussion partners:
Balázs Kabarcz, Commercial Director, Decathlon Magyarország
Gergely Őri, General Manager, JátékNet.hu
Zsolt Szokolay, Business Development Director, Interticket Kft.
16.45 End of the Conference
Kiemelt együttműködő partnerünk:
Együttműködő partnereink:
Szakmai együttműködő partnerünk:
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2017. Április 25. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2017. Április 26. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2017. április 7. |
Speciális ár |
Konferencia és workshop: 2017. április 7-ig: 269.000 Ft + áfa Konferencia: 2017. április 7-ig: 219.000 Ft + áfa Workshop: 2017. április 7-ig: 99.000 Ft + áfa |
Helyszín | DANUBIUS HOTEL HELIA**** |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |