E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Tréning Üzlet? Kommunikáció!!! Az üzleti kommunikáció sikerfaktorai

Üzlet? Kommunikáció!!! Az üzleti kommunikáció sikerfaktorai

Bevezető

A kommunikációnak kulcsszerepe van a mindennapi üzleti életben:milliók múlhatnak azon, hogyan kommunikálunk az ügyfelekkel, beszállítókkal, stratégiai partnerekkel, beosztottakkal és még sorolhatnánk. De nem csak pénzben mérhető az üzleti kommunikáció sikere vagy akár egy kommunikációs „baki”, hanem a vállalat image-ét és kiválóan építheti vagy adott esetben romba döntheti.

A jó kommunikáció hatalom. A kommunikáció közlési folyamatot (is) jelent, és alaptételei közé tartozik, hogy „nem lehet nem kommunikálni”. A folyamat az információt adó és az információt fogadó fél érdekegyeztetésére épít: ami verbális, és nem verbális formában egyaránt történik.

Agyunk folyamatos információfeldolgozási tevékenységet végez

Ezt a tényt szükséges átültetni a gyakorlatba, a folyamatos tudatosítás mellett!

Főbb témák

A tréning tartalmából:

  • A kommunikáció és az üzleti kommunikáció különbsége
  • Melyek a kommunikáció univerzális sikertényezői?
  • A nonverbális kommunikáció és hitelesség
  • Kommunikációs szituációs gyakorlatok
  • Kommunikáció és prezentációs technika
  • Meggyőző kommunikáció és manipuláció
  • Tárgyalástechnikai alapok
  • Asszertív kommunikáció

Tréner

Sipeki Irén
Mestertanár és vezető tréner
BGF KVIK

1997 óta foglalkozik alkalmasság-vizsgálatokkal, felnőttképzéssel, tanácsadással. Strukturált T-csoport vezetőként közreműködött többek között az ÁB-AEGON létszámleépítéshez kapcsolódó álláskeresési tréningjének, valamint a UPC csapatépítő tréningjének lebonyolításában. Munkája részeként kommunikációs és empátiás készségfejlesztő, valamint értékesítési tréningeket tart. Pszichológus végzettséggel rendelkezik. Az Authentic Consulting megbízott trénere. Mestertanár BGF KVIK és vezető tréner. A Pszichológiai és Pedagógiai Intézet Közhasznú Alapítvány kuratóriumi tagja.

Program

A tréning tartalmából:

  • A kommunikáció és az üzleti kommunikáció különbsége
  • Melyek a kommunikáció univerzális sikertényezői?
  • A nonverbális kommunikáció és hitelesség:
  • elárul a tested
  • szem a lélek tükre?
  • Kommunikációs szituációs gyakorlatok:
  • kérdezéstechnika
  • megbeszélés, vita: hatékony érvelés, meggyőzés
  • hierarchia és szerepek a kommunikációban
  • Kommunikáció és prezentációs technika
  • self preservation/én megőrzés/ = selfpresentation?
  • Meggyőző kommunikáció és manipuláció:
  • utak és mellékutak
  • etikai elvek és értékek
  • Tárgyalástechnikai alapok:
  • játékelméletek és ideális megoldások
  • tipikus hibák és kezelésük
  • Asszertív kommunikáció:
  • személyiségi tényezők és az asszertivitás:
  • nehéz emberek kezelése
  • a kommunikáció és a viselkedés összefüggései- a viselkedéstípusok azonosítása konfliktushelyzetben
  • Kommunikációs trendek:
  • kommunikáció a szervezeti területek között /szervezeten belüli kommunikáció/
  • kommunikáció személyesen, kommunikáció telefonon, írásban és a digitális világban

Részletek

Rendezvény kezdete: 2015. október 26. 9:00
Rendezvény vége: 2015. október 27. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2015. szeptember 11.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.