Üzlet? Kommunikáció!!! Az üzleti kommunikáció sikerfaktorai
Bevezető
A kommunikációnak kulcsszerepe van a mindennapi üzleti életben:milliók múlhatnak azon, hogyan kommunikálunk az ügyfelekkel, beszállítókkal, stratégiai partnerekkel, beosztottakkal és még sorolhatnánk. De nem csak pénzben mérhető az üzleti kommunikáció sikere vagy akár egy kommunikációs „baki”, hanem a vállalat image-ét és kiválóan építheti vagy adott esetben romba döntheti.
A jó kommunikáció hatalom. A kommunikáció közlési folyamatot (is) jelent, és alaptételei közé tartozik, hogy „nem lehet nem kommunikálni”. A folyamat az információt adó és az információt fogadó fél érdekegyeztetésére épít: ami verbális, és nem verbális formában egyaránt történik.
Agyunk folyamatos információfeldolgozási tevékenységet végez
Ezt a tényt szükséges átültetni a gyakorlatba, a folyamatos tudatosítás mellett!
Főbb témák
A tréning tartalmából:
- A kommunikáció és az üzleti kommunikáció különbsége
- Melyek a kommunikáció univerzális sikertényezői?
- A nonverbális kommunikáció és hitelesség
- Kommunikációs szituációs gyakorlatok
- Kommunikáció és prezentációs technika
- Meggyőző kommunikáció és manipuláció
- Tárgyalástechnikai alapok
- Asszertív kommunikáció
Tréner
Sipeki Irén
Mestertanár és vezető tréner
BGF KVIK
1997 óta foglalkozik alkalmasság-vizsgálatokkal, felnőttképzéssel, tanácsadással. Strukturált T-csoport vezetőként közreműködött többek között az ÁB-AEGON létszámleépítéshez kapcsolódó álláskeresési tréningjének, valamint a UPC csapatépítő tréningjének lebonyolításában. Munkája részeként kommunikációs és empátiás készségfejlesztő, valamint értékesítési tréningeket tart. Pszichológus végzettséggel rendelkezik. Az Authentic Consulting megbízott trénere. Mestertanár BGF KVIK és vezető tréner. A Pszichológiai és Pedagógiai Intézet Közhasznú Alapítvány kuratóriumi tagja.
Program
A tréning tartalmából:
- A kommunikáció és az üzleti kommunikáció különbsége
- Melyek a kommunikáció univerzális sikertényezői?
- A nonverbális kommunikáció és hitelesség:
- elárul a tested
- szem a lélek tükre?
- Kommunikációs szituációs gyakorlatok:
- kérdezéstechnika
- megbeszélés, vita: hatékony érvelés, meggyőzés
- hierarchia és szerepek a kommunikációban
- Kommunikáció és prezentációs technika
- self preservation/én megőrzés/ = selfpresentation?
- Meggyőző kommunikáció és manipuláció:
- utak és mellékutak
- etikai elvek és értékek
- Tárgyalástechnikai alapok:
- játékelméletek és ideális megoldások
- tipikus hibák és kezelésük
- Asszertív kommunikáció:
- személyiségi tényezők és az asszertivitás:
- nehéz emberek kezelése
- a kommunikáció és a viselkedés összefüggései- a viselkedéstípusok azonosítása konfliktushelyzetben
- Kommunikációs trendek:
- kommunikáció a szervezeti területek között /szervezeten belüli kommunikáció/
- kommunikáció személyesen, kommunikáció telefonon, írásban és a digitális világban
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2015. október 26. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2015. október 27. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2015. szeptember 11. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |