E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Szeminárium Adatelemzéstől az SRM-ig: CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában

Adatelemzéstől az SRM-ig: CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában

Bevezető

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyfél adatbázis, arra épülő marketing-kampány és értékesítési elvárás lelke az adat.  A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Fókuszban

 

  • CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
  • Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
  • Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A számítási felhő, mint az Internet új alapja
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • A CRM elemző helye a szervezetben

Előadók

 

 

  • Csajági Dezső, Senior Business partner and application management expert, Sanofi-aventis Zrt.
  • Haász Gábor, tanácsadó
  • Kun Zoltán, Ügyfélkapcsolati szakértő, Corporate Sales & Bancassurance Director, Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
  • Oltyán Gábor, Ügyvezető igazgató, Data Solutions Kft.
  • Polacsek Anita, piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
  • Szántó Péter, alapító, SpringTab, B Creative, TouchCo Apps

1.nap

 

8:30- Regisztráció
8:50- IIR köszöntő

9:00-10:30 CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja

  • Melyek a hazai és a külföldi tendenciák a CRM területén?
  • Milyen válllalati és üzleti környezetben működőképes a CRM rendszer?
  • Hogyan segíthet egy sikeres vállalkozásnak egy CRM rendszer használata?
  • Esettanulmány: a külföldi mintára kiépített BUTLERS CRM rendszer

Előadó: Haász Gábor, tanácsadó

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:10 Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban

  • Miért érdemes CRM szemléletet váltani? 
  • Milyen irányba érdemes fejleszteni a CRM rendszert?
  • Hogyan lehet a vállalat agilitását és hatékonyságát tovább növelni? 
  • Elérhetjük-e, hogy az ügyfél hosszú távon is ügyfél maradjon?

Előadó: Polacsek Anita, piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

12:10-13:10 Ebédszünet

13:10-14:30 Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)

  • Különbözik-e egymástól a CRM és az ügyfélélmény-menedzsment, vagy utóbbi a CRM fejlesztés következő szintje?
  •  Hogyan változtak a kommunikációs csatornák az ügyfélkezelés területén?
  • Kinek a felelőssége az ügyfélélmény egy szervezeten belül?
  • Hogyan építsünk ügyfélorientált vállalati kultúrát?
  • Hogyan lesz számokból ügyfélélmény, meg lehet-e mérni az ügyfélélményt?
  • Hogyan érheti el egy szervezet, hogy ragaszkodjanak hozzá az ügyfelek?
  • Hogyan kapcsolódik össze az ügyfelek hűsége, a dolgozók elhivatottsága és a vezetők erőfeszítései?

Előadó: Kun Zoltán, ügyfélkapcsolati szakértő, Corporate Sales & Bancassurance Director, Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.

14:30-15:30 Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására

  • Milyen módszereket lehet alkalmazni az ügyfél-érték modell megalkotására?
  • Hogyan juthatunk hozzá azokhoz az információkhoz, amelyek szükségesek az ügyfélértékeléshez?
  • Milyen adatelemzési technikák támogatják az adatok gyors feldolgozását?
  • Hogyan hasznosíthatjuk a strukturált és strukturálatlan ügyfél információkat?- Középpontban a strukturált adatelemzés

Előadó: (egyeztetés alatt)

15:30-15:50 Kávészünet

15:50-17:00 Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban

  • Az adatkezelési és elemzési módszerek milyen szerepet játszanak az üzleti döntéshozatalban?
  • A megfelelő adatkezelés javítják-e a vezetők döntéshozatali hatékonyságát?
  • Hogyan és miben segíthetik az adatok a sales és a marketing terület munkáját?
  • Adatminőség – minőségi adat, gyógyszeripari CRM

Előadó: Csajági Dezső, Senior Business partner and application management expert, Sanofi-aventis Zrt.

2.nap

 

9:00-10:30 Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában

  • A BIG DATA jelenség és helye a mai adatelemzésben
  • Milyen változásokat hozhat a Nagy Adat technológia egy szervezet életében?
  • Milyen lehetőségek, kitörési pontok rejlenek a BIG DATA jelenségben?
  • Hogyan válik lehetővé a nagy mennyiségű, strukturált vagy strukturálatlan adattömeg kezelése?
  • BIG DATA a közösségi médiaplatformok szolgálatában

Előadó: Oltyán Gábor, ügyvezető, Data Solutions Kft.

10:30-10:50 Kávészünet


10:50-12:50 A számítási felhő, mint az Internet új alapja

  • Milyen piaci változásokat hozott az új cloud-korszak az IT iparágban?
  • Hogyan használhatják  ki a vállalatok az új számítási felhőkben rejlő lehetőségeket?
  • Milyen megoldások léteznek a felhő törvényi megfelelőség terén?
  • A felhő és más technológiák (Big Data és mobilitás) kapcsolata

Előadó: (egyeztetés alatt)

12:50-13:40 Ebédszünet

13:40-14:40 A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
-  A közösségi háló, mint adatforrás- Hogyan nyerhetőek adatok a CRM rendszerbe?
-  Innovatív megoldásként a Twitter és az Instagram használata a CRM kampányokban
- Mit jelent a közösségi média és a digitalizáció a CRM szempontjából?
-    A mobil platformok szerepe az adatgyűjtésben

Előadó: Szántó Péter, alapító, SpringTab, B Creative, TouchCo Apps

14:40-15:10 Kávészünet

15:10-16:40 A CRM elemző helye a szervezetben

  • Létezik-e jó IT-hattér nélkül hatékony marketing? Együttműködés a marketing és az IT területtel
  • A különböző felhasználók által támasztott elemzési igények összegyűjtése
  • A marketing üzleti igényeinek megfogalmazása a CRM elemző felé
  • Az adatbázissal kapcsolatos igények megfogalmazása az IT szakértő felé
  • Hol ér véget a kampánymenedzser munkája és hol kezdődik az analitikus szakemberé?
  • A mérési eredmények felhasználása a marketing döntések támogatásában

Előadó: (egyeztetés alatt)

Részletek

Rendezvény kezdete: 2016. december 01. 9:00
Rendezvény vége: 2016. december 02. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2016. október 14.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.