Adatelemzéstől az SRM-ig: CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában
Bevezető
A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.
A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyfél adatbázis, arra épülő marketing-kampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.
Fókuszban
- CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
- Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
- Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
- Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
- Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
- Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
- A számítási felhő, mint az Internet új alapja
- A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
- A CRM elemző helye a szervezetben
Előadók
- Csajági Dezső, Senior Business partner and application management expert, Sanofi-aventis Zrt.
- Haász Gábor, tanácsadó
- Kun Zoltán, Ügyfélkapcsolati szakértő, Corporate Sales & Bancassurance Director, Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
- Oltyán Gábor, Ügyvezető igazgató, Data Solutions Kft.
- Polacsek Anita, piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
- Szántó Péter, alapító, SpringTab, B Creative, TouchCo Apps
1.nap
8:30- Regisztráció
8:50- IIR köszöntő
9:00-10:30 CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
- Melyek a hazai és a külföldi tendenciák a CRM területén?
- Milyen válllalati és üzleti környezetben működőképes a CRM rendszer?
- Hogyan segíthet egy sikeres vállalkozásnak egy CRM rendszer használata?
- Esettanulmány: a külföldi mintára kiépített BUTLERS CRM rendszer
Előadó: Haász Gábor, tanácsadó
10:30-10:50 Kávészünet
10:50-12:10 Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
- Miért érdemes CRM szemléletet váltani?
- Milyen irányba érdemes fejleszteni a CRM rendszert?
- Hogyan lehet a vállalat agilitását és hatékonyságát tovább növelni?
- Elérhetjük-e, hogy az ügyfél hosszú távon is ügyfél maradjon?
Előadó: Polacsek Anita, piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
12:10-13:10 Ebédszünet
13:10-14:30 Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
- Különbözik-e egymástól a CRM és az ügyfélélmény-menedzsment, vagy utóbbi a CRM fejlesztés következő szintje?
- Hogyan változtak a kommunikációs csatornák az ügyfélkezelés területén?
- Kinek a felelőssége az ügyfélélmény egy szervezeten belül?
- Hogyan építsünk ügyfélorientált vállalati kultúrát?
- Hogyan lesz számokból ügyfélélmény, meg lehet-e mérni az ügyfélélményt?
- Hogyan érheti el egy szervezet, hogy ragaszkodjanak hozzá az ügyfelek?
- Hogyan kapcsolódik össze az ügyfelek hűsége, a dolgozók elhivatottsága és a vezetők erőfeszítései?
Előadó: Kun Zoltán, ügyfélkapcsolati szakértő, Corporate Sales & Bancassurance Director, Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
14:30-15:30 Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
- Milyen módszereket lehet alkalmazni az ügyfél-érték modell megalkotására?
- Hogyan juthatunk hozzá azokhoz az információkhoz, amelyek szükségesek az ügyfélértékeléshez?
- Milyen adatelemzési technikák támogatják az adatok gyors feldolgozását?
- Hogyan hasznosíthatjuk a strukturált és strukturálatlan ügyfél információkat?- Középpontban a strukturált adatelemzés
Előadó: (egyeztetés alatt)
15:30-15:50 Kávészünet
15:50-17:00 Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
- Az adatkezelési és elemzési módszerek milyen szerepet játszanak az üzleti döntéshozatalban?
- A megfelelő adatkezelés javítják-e a vezetők döntéshozatali hatékonyságát?
- Hogyan és miben segíthetik az adatok a sales és a marketing terület munkáját?
- Adatminőség – minőségi adat, gyógyszeripari CRM
Előadó: Csajági Dezső, Senior Business partner and application management expert, Sanofi-aventis Zrt.
2.nap
9:00-10:30 Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
- A BIG DATA jelenség és helye a mai adatelemzésben
- Milyen változásokat hozhat a Nagy Adat technológia egy szervezet életében?
- Milyen lehetőségek, kitörési pontok rejlenek a BIG DATA jelenségben?
- Hogyan válik lehetővé a nagy mennyiségű, strukturált vagy strukturálatlan adattömeg kezelése?
- BIG DATA a közösségi médiaplatformok szolgálatában
Előadó: Oltyán Gábor, ügyvezető, Data Solutions Kft.
10:30-10:50 Kávészünet
10:50-12:50 A számítási felhő, mint az Internet új alapja
- Milyen piaci változásokat hozott az új cloud-korszak az IT iparágban?
- Hogyan használhatják ki a vállalatok az új számítási felhőkben rejlő lehetőségeket?
- Milyen megoldások léteznek a felhő törvényi megfelelőség terén?
- A felhő és más technológiák (Big Data és mobilitás) kapcsolata
Előadó: (egyeztetés alatt)
12:50-13:40 Ebédszünet
13:40-14:40 A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
- A közösségi háló, mint adatforrás- Hogyan nyerhetőek adatok a CRM rendszerbe?
- Innovatív megoldásként a Twitter és az Instagram használata a CRM kampányokban
- Mit jelent a közösségi média és a digitalizáció a CRM szempontjából?
- A mobil platformok szerepe az adatgyűjtésben
Előadó: Szántó Péter, alapító, SpringTab, B Creative, TouchCo Apps
14:40-15:10 Kávészünet
15:10-16:40 A CRM elemző helye a szervezetben
- Létezik-e jó IT-hattér nélkül hatékony marketing? Együttműködés a marketing és az IT területtel
- A különböző felhasználók által támasztott elemzési igények összegyűjtése
- A marketing üzleti igényeinek megfogalmazása a CRM elemző felé
- Az adatbázissal kapcsolatos igények megfogalmazása az IT szakértő felé
- Hol ér véget a kampánymenedzser munkája és hol kezdődik az analitikus szakemberé?
- A mérési eredmények felhasználása a marketing döntések támogatásában
Előadó: (egyeztetés alatt)
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2016. december 01. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2016. december 02. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2016. október 14. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |