E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Szeminárium Közösségi média a HR-ben

Közösségi média a HR-ben

Bevezető

1 napos HR & Social Media-val foglalkozó szeminárium

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • Employer branding -Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak
  • Közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Social Recruitment - Toborzás a közösségi hálók segítségével
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

Előadók

Szakértőink, többek között:

  • Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK
  • Fekete Balázs, HR Business Partner, WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt.
  • Mihály Gabriella, Communications Manager, Emarsys-Technologies Kft.
  • Nagykálnai Andrea, kommunikációs vezető, NOKIA Networks
  • Püski Tamás, IT Recruitment Team Lead, IseeQ
  • Toldi Gábor, partner, Social Talent

Kinek ajánljuk?

A képzést ajánljuk minden

  • humán erőforrás igazgatónak, vezetőnek
  • személyzetfejlesztési szakembernek
  • HR specialistának, HR szakembernek
  • kiválasztási, toborzási vezetőnek, szakembernek
  • PR, kommunikációs vezetőnek, szakembernek

Program

9.00 – 10.30

A munka világának átalakulása és annak hatása a munkaerőpiacra

A résztvevők megismerkednek azokkal a trendekkel és összefüggésekkel, melyek jelentős hatást gyakorolnak a munka világára. Majd konkrét példákon keresztül valódi, már létező gyakorlatokat ismerhetnek meg a közösségi média alkalmazásáról a HR-ben.

  • Automatizálás -  Davos, Brexit, 250 ezer munkavállaló hiányzik Magyarországról
  • Piacok átalakulása – Uber, Tesla, Linkedin, gild.com
  • Munkavállalók értéke  - a tudás elavul, a technológia követése, értése, használata kulcskérdéssé válik
  • Képzési rendszer átalakulása. Digitális tudás jelentősége, más fogyasztani és más befolyásolni, irányítani – kompetencia alapú tudás felértékelődése, egyetemi képzés átalakul, MOOC
  • Munkavállalók elvárásai átalakulnak– remote workers, élni akarás
  • Vállalatok felelőssége, szerepe ebben a változásban – egyéni fejlesztés ösztönzése, jövőbeni kompetenciaigények felmérése, új foglalkoztatási formák integrálása a szervezetekbe – stratégiai munkaerő tervezés és ennek megfelelő toborzás megvalósítás
  • Technológia változások (mobil, social, új generációk, globalizáció, információ elérés)
  • Munkaerőhiány, elöregedés, új szakmák
  • A fenitek alapján mire kell felkészülnie a HR-nek, melyek azok a kompetenciák és területek amiben nekünk is fejlődnünk kell.

Konkrét példák, létező gyakorlatok a közösségi média felhasználására

  • Munkáltatói márka = a dolgozóink a hírvivőink, akik mind a közösségi médián keresztül viszik a hírét a vállalatnak
  • Munkavállalói csoportok a Facebook-on
  • Sourcing jelentése, szerepe, online lehetőségei (közösség építés vs közösséghez csatlakozás)
  • Munkaerő toborzás a közösségi médiában (linkedin, stack overflow, github)
  • Jelölt értékelés BIG Data használatával a jelölt közösségi profilja alapján
  • ATS avagy a pályázói menedzsment rendszerek új iránya (jelentkezés közösségi profillal)

Előadó: Toldi Gábor, partner, Social Talent

10.30 – 10.50 Kávészünet

10.50 – 12.00

Employer branding - Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével

  • Hogyan tűnhet ki vállalatunk a tömegből?
  • Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding?
  • A közösségi média szerepe a cég image-ének építésében
  • Mire figyeljünk oda, és mi az, amit feltétlenül kerüljünk el?
  • Tippek és ötletek
  • Példák jó és rossz gyakorlatokra

Előadó: Fekete Balázs, HR Business Partner, WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt.

12.00 - 13.00

Belső Social Media - Közösségi eszközök térnyerése és szerepe a vállalat életében

  • A Social Media ereje - Milyen előnyre tehet szert a cég a Social Media segítségével?
  • Hogyan használhatják fel a vállalatok a közösségi médiát arra, hogy kapcsolatot építsenek ki a munkavállalókkal?
  • Belső használat: hogyan növeli az együttműködést társosztályok között?
  • Hogyan lehet növelni a dolgozói elkötelezettséget a közösségi hálók segítségével?
  • Hogyan változtatták meg a közösségi oldalak a belső kommunikációt?
  • Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak
  • Hogyan lehet egy belső oldalt életben tartani?
  • Buktatók, tanulságok

Előadó:Nagykálnai Andrea, kommunikációs vezető, NOKIA Networks

13.00 – 14.00 Ebédszünet

14.00 – 15.00

Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi hálókat kiaknázva előmozdítsuk a hatékonyabb tudásmegosztást, a csapatmunka összehangolását és az ötletgyűjtést?
  • Hogyan tudja a közösségi média növelni a munkavállalók bevonódását a szervezeti tudásmegosztás rendszerébe? Hogyan kapcsolható össze a vállalat közösségi felülete belső tudásbázisokkal?
  • Hogyan lehet közösségi hálókat a vállalat tehetséggel kapcsolatos programjaival integrálni? Hogyan lehet közösségi média alapú tudástérképet készíteni?
  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi tanulást integráljuk a vállalat tanulási, képzési és fejlesztési programjaiba?

Előadó: Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK

15.00 – 18.00 (közben kávészünet)

Social Recruitment - Találjuk meg a megfelelő embereket! Toborzás a közösségi hálók segítségével

  • A közösségi média múltbéli, jelenlegi és jövőbeli iránya a munkaerő-toborzásban
  • A közösségi médiát is használó toborzási stratégia kialakítása
  • Hogyan használható fel a Social Media a „top talentek” megtalálására és a velük való kapcsolatfelvételre?
  • Hogyan tegyük a mobiltechnológiát a munkaerő-toborzási stratégia részévé?

A hatás számszerűsítése: a közösségi hálók és a befektetés megtérülésének mérése a szervezet szempontjából

  • Hogyan mérhető a közösségi hálókhoz kapcsolódó kezdeményezések megtérülése?
  • A közösségi médiát is használó toborzás hasznának mérése a megtérülés nyomon követésével és elemzésével
  • Social media monitoring 

A témablokk előadói:

Püski Tamás,  IT Recruitment Team Lead,   IseeQ

Mihály Gabriella, Communications Manager, Emarsys-Technologies Kft.

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2016. augusztus 16. 9:00
Rendezvény vége: 2016. augusztus 16. 17:00
Részvételi díj 109.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2016. július 1.
Helyszín Courtyard by Marriott Budapest City Center
We are no longer accepting registration for this event

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.