Közösségi média a HR-ben
Bevezető
1 napos HR & Social Media-val foglalkozó szeminárium
„A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”
Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében
Fókuszban:
- Employer branding -Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
- Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak
- Közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
- Social Recruitment - Toborzás a közösségi hálók segítségével
- Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
Előadók
Szakértőink, többek között:
- Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK
- Fekete Balázs, HR Business Partner, WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt.
- Mihály Gabriella, Communications Manager, Emarsys-Technologies Kft.
- Nagykálnai Andrea, kommunikációs vezető, NOKIA Networks
- Püski Tamás, IT Recruitment Team Lead, IseeQ
- Toldi Gábor, partner, Social Talent
Kinek ajánljuk?
A képzést ajánljuk minden
- humán erőforrás igazgatónak, vezetőnek
- személyzetfejlesztési szakembernek
- HR specialistának, HR szakembernek
- kiválasztási, toborzási vezetőnek, szakembernek
- PR, kommunikációs vezetőnek, szakembernek
Program
9.00 – 10.30
A munka világának átalakulása és annak hatása a munkaerőpiacra
A résztvevők megismerkednek azokkal a trendekkel és összefüggésekkel, melyek jelentős hatást gyakorolnak a munka világára. Majd konkrét példákon keresztül valódi, már létező gyakorlatokat ismerhetnek meg a közösségi média alkalmazásáról a HR-ben.
- Automatizálás - Davos, Brexit, 250 ezer munkavállaló hiányzik Magyarországról
- Piacok átalakulása – Uber, Tesla, Linkedin, gild.com
- Munkavállalók értéke - a tudás elavul, a technológia követése, értése, használata kulcskérdéssé válik
- Képzési rendszer átalakulása. Digitális tudás jelentősége, más fogyasztani és más befolyásolni, irányítani – kompetencia alapú tudás felértékelődése, egyetemi képzés átalakul, MOOC
- Munkavállalók elvárásai átalakulnak– remote workers, élni akarás
- Vállalatok felelőssége, szerepe ebben a változásban – egyéni fejlesztés ösztönzése, jövőbeni kompetenciaigények felmérése, új foglalkoztatási formák integrálása a szervezetekbe – stratégiai munkaerő tervezés és ennek megfelelő toborzás megvalósítás
- Technológia változások (mobil, social, új generációk, globalizáció, információ elérés)
- Munkaerőhiány, elöregedés, új szakmák
- A fenitek alapján mire kell felkészülnie a HR-nek, melyek azok a kompetenciák és területek amiben nekünk is fejlődnünk kell.
Konkrét példák, létező gyakorlatok a közösségi média felhasználására
- Munkáltatói márka = a dolgozóink a hírvivőink, akik mind a közösségi médián keresztül viszik a hírét a vállalatnak
- Munkavállalói csoportok a Facebook-on
- Sourcing jelentése, szerepe, online lehetőségei (közösség építés vs közösséghez csatlakozás)
- Munkaerő toborzás a közösségi médiában (linkedin, stack overflow, github)
- Jelölt értékelés BIG Data használatával a jelölt közösségi profilja alapján
- ATS avagy a pályázói menedzsment rendszerek új iránya (jelentkezés közösségi profillal)
Előadó: Toldi Gábor, partner, Social Talent
10.30 – 10.50 Kávészünet
10.50 – 12.00
Employer branding - Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
- Hogyan tűnhet ki vállalatunk a tömegből?
- Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding?
- A közösségi média szerepe a cég image-ének építésében
- Mire figyeljünk oda, és mi az, amit feltétlenül kerüljünk el?
- Tippek és ötletek
- Példák jó és rossz gyakorlatokra
Előadó: Fekete Balázs, HR Business Partner, WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt.
12.00 - 13.00
Belső Social Media - Közösségi eszközök térnyerése és szerepe a vállalat életében
- A Social Media ereje - Milyen előnyre tehet szert a cég a Social Media segítségével?
- Hogyan használhatják fel a vállalatok a közösségi médiát arra, hogy kapcsolatot építsenek ki a munkavállalókkal?
- Belső használat: hogyan növeli az együttműködést társosztályok között?
- Hogyan lehet növelni a dolgozói elkötelezettséget a közösségi hálók segítségével?
- Hogyan változtatták meg a közösségi oldalak a belső kommunikációt?
- Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak
- Hogyan lehet egy belső oldalt életben tartani?
- Buktatók, tanulságok
Előadó:Nagykálnai Andrea, kommunikációs vezető, NOKIA Networks
13.00 – 14.00 Ebédszünet
14.00 – 15.00
Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
- Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi hálókat kiaknázva előmozdítsuk a hatékonyabb tudásmegosztást, a csapatmunka összehangolását és az ötletgyűjtést?
- Hogyan tudja a közösségi média növelni a munkavállalók bevonódását a szervezeti tudásmegosztás rendszerébe? Hogyan kapcsolható össze a vállalat közösségi felülete belső tudásbázisokkal?
- Hogyan lehet közösségi hálókat a vállalat tehetséggel kapcsolatos programjaival integrálni? Hogyan lehet közösségi média alapú tudástérképet készíteni?
- Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi tanulást integráljuk a vállalat tanulási, képzési és fejlesztési programjaiba?
Előadó: Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK
15.00 – 18.00 (közben kávészünet)
Social Recruitment - Találjuk meg a megfelelő embereket! Toborzás a közösségi hálók segítségével
- A közösségi média múltbéli, jelenlegi és jövőbeli iránya a munkaerő-toborzásban
- A közösségi médiát is használó toborzási stratégia kialakítása
- Hogyan használható fel a Social Media a „top talentek” megtalálására és a velük való kapcsolatfelvételre?
- Hogyan tegyük a mobiltechnológiát a munkaerő-toborzási stratégia részévé?
A hatás számszerűsítése: a közösségi hálók és a befektetés megtérülésének mérése a szervezet szempontjából
- Hogyan mérhető a közösségi hálókhoz kapcsolódó kezdeményezések megtérülése?
- A közösségi médiát is használó toborzás hasznának mérése a megtérülés nyomon követésével és elemzésével
- Social media monitoring
A témablokk előadói:
Püski Tamás, IT Recruitment Team Lead, IseeQ
Mihály Gabriella, Communications Manager, Emarsys-Technologies Kft.
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2016. augusztus 16. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2016. augusztus 16. 17:00 |
Részvételi díj | 109.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2016. július 1. |
Helyszín | Courtyard by Marriott Budapest City Center |