Data Management Specialist Course
Bevezető
Adatbányászati megoldások, az üzleti sikerek eléréséért
Big Data elemzési eszközök
Adatbányászat és a közösségi hálózatok
A törzsvásárlói programok tervezése
A szeminárium témái:
- Adatbányászat , mint az üzleti előny megszerzésének záloga
- Modellek és algoritmusok az adatbányászatban
- Big Data és az ezekkel kapcsolatos adatmenedzsment összefüggései
- Szövegbányászat hatása az adatmenedzsmentre : a jelen és jövő
- Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai
- Social Media adatok az adattárházak tükrében
- Open és Nem Source technológiák az adatbányászatban
- Ügyfélből törzsvásárló
- Értékesítési kampányok célcsoportmeghatározása és ehhez kapcsolódó eszközök
- Geolokáció szerepe az értékesítésben
Előadók
Akiket már biztosan a képzés előadói között köszönthetünk:
- Bánkuti Zoltán, general manager, BiXPERT Consulting Ltd.
- Dr. Farkas Richárd, Egyetemi adjunktus, SZTE Számítógépes Algoritmusok és Mesterséges Intelligencia Tanszék
- Fekete Csaba Csongor, Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.
- Gáspár Csaba, Adatbányászati szakértő, BME Távközlési- és Médiainformatikai Tanszék
- Dr. Lukács András, Matematikus, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Számítógéptudományi Tanszék
- Pocsarovszky Károly, kutatásvezető, eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.
- Dr. Soós Andrea, Ügyvéd
- Szűcs Imre, Senior Advisor, Telenor Magyarország Zrt.
Kinek ajánljuk?
A rendezvény szólni kíván minden olyan
- értékesítési, kereskedelmi, marketing és termékmenedzsment szakemberhez
- CRM, ügyfélszolgálat menedzserhez
- direkt marketinges szakembereinek
- piackutatóhoz, piacelemzőhöz,
aki cége adatbányászati folyamatában érintett, és szeretné jobban átlátni a folyamatot.
Ezen kívül szívesen látjuk az adatbányászattal, üzleti intelligenciával foglalkozó tanácsadókat is.
1.nap
08:30- Regisztráció
08:50- IIR Magyarország köszöntője
9:00-10:30 Adatbányászat, mint az üzleti előny megszerzésének záloga
- Adatbányászat helye a BI világában
- Adatbányászati kutatások eredményei és az üzleti világ kapcsolata – trendek, előrejelzések, melyekre figyelni kell
- Adatbányászati célok meghatározása - milyen időtávra érdemes gondolkodni?
- Milyen adatbányászati eszközöket érdemes használni és mire?
- Prediktív analízis adatmenedzsment segítségével
- Feltörekvő technológiák - Adatbányászat felhőben
- Több adat vagy jobb modell? Mennyivel messzebbre lehet jutni kifinomult technikákkal?
Előadó:Kovács Gyula, Data Science & BI Director, Fókusz Takarékszövetkezet
10:30-10:50 Kávészünet
10:50-12:10 Modellek és algoritmusok az adatbányászatban
- Adatbányászati feladatok és kapcsolódó algoritmusok: milyen megoldások állnak rendelkezésre?
- Milyen alkalmazásokban jelennek meg az egyes feladatok?
- Mikor melyik modellt, algoritmust érdemes használni?
- Modellek és algoritmusok világa – az új, az újabb és a legújabb:
- Osztályozás, klasszifikáció
- Döntési fák, Bayes módszer,
- Klaszterezés, szegmentáció
- Asszociációs szabályok, gyakori mintázatok keresése
- Kernel módszerek és Support Vector Machine (SVM)
- Neurális hálók, deep learning
- Mekkora a "big data", az az adatmennyiség, amivel az adatbányászati algoritmusok még megbirkóznak?
Előadó:Dr. Lukács András, matematikus, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Számítógéptudományi Tanszék
12:10-13:10 Ebédszünet
13:10 – 14:30 Open és Nem Source technológiák az adatbányászatban
- Körkép: az adatbányászati szoftverek piaca és felhasználók preferenciák alakulása:
- főbb szereplők,
- fejlődési trendek
- Milyen eszközök állnak rendelkezésre?
- Adabányászat / Bigdata az ügyféladatok szempontjából: hogyan történik az adatok tárolása, feldolgozása?
- Mikor melyik algoritmust és eszközt válasszuk
- Konkrét esettanulmányok
Előadó: Fekete Csaba Csongor, Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.
14:30-15:30 Szövegbányászat hatása az adatmenedzsmentre: a jelen és jövő
- A szövegbányászat szerepkörei, főbb alkalmazási területek
- A szövegbányászatban rejlő lehetőségekről: hogyan lehet strukturált adatokat kinyerni a megfelelő eszközökkel?
- Szövegbányászat jelentősége az ügyfélszerzésben
- Hogyan és milyen irányba módosíthatja az értékesítési csatornákat?
- Szövegbányászati eszközök: szöveganalízis, kivonatolás, stb.
- Természetes nyelvfeldolgozás és a gépi fordítás kérdései
- Lehetőségek, trendek - várhatóan milyen irányba változhat a szövegbányászat?
Előadó:Dr. Farkas Richárd, Egyetemi adjunktus, SZTE Számítógépes Algoritmusok és Mesterséges Intelligencia Tanszék
15:30-15:50 Kávészünet
15:50-17:00 Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai
- Mennyire kell tisztában lennie az adatbányásznak a személyiségi jogok védelmével, az adatvédelmi törvénnyel?
- Mi a védelem tárgya? Mit értünk személyes adat alatt?
- Milyen forrásból érdemes adatokat beszerezni?
- Milyen követelményeknek kell megfelelnie az ügyféladatokat értékesítő cégeknek? Mire figyeljünk az ügyféladatbázisok vásárlásakor?
- Az adatvédelmi törvény alapvető rendelkezései
- A célhoz kötöttség elve
- Az adatkezelés lehetséges jogalapjai
- Alvállalkozó igénybevétele (adatfeldolgozás)
- Az adattárház kialakításakor mire kell figyelni adatvédelmi szempontból?
Előadó: Dr. Soós Andrea , Ügyvéd
17:00 Az első nap zárása
2.nap
8:30- Regisztráció
9:00-10:30 Social Media adatok az adattárházak tükrében
- Miként lehet a mindennapi adattárház BI részének a Social Media adatokat részévé tenni, hogyan lehet integrált módon felhasználni ezeket?
- Mely adatok használhatóak és melyek nem?
- Milyen eszközökkel elemezhetőek a Social Media adatok?
- Hogyan használhatóak a kinyert adatok? Milyen adatvédelmi kérdéseket vetődhetnek fel?
- Hogyan alkalmazhatóak az itt kinyert adatok a vírusmarketingben?
Előadó:Pocsarovszky Károly, kutatásvezető, eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.
10:30-10:50 Kávészünet
10:50-12:10 Big Data és az ezekkel kapcsolatos adatmenedzsment összefüggései
- Big data jelenség
- Tárolás módjára való hatás - Tároljunk el mindent szemlélet, Data Leak világa
- Gépi tanulás és big data kapcsolata, miben változik meg az elemzés technikája
- Néhány use-case
- Privacy következmények hatásai
Előadó:Gáspár Csaba, Adatbányászati szakértő, BME Távközlési- és Médiainformatikai Tanszék
12:10-13:10 Ebédszünet
13:10-14:30 Ügyfélből törzsvásárló
- Az adatbázisépítés lehetőségei
- Keresztmarketing, vásárolt adatbázisok
- Sales modell átalakulása: tölcsér helyett ciklus
- Ügyféladatok szegmentálása
- Ügyfelek utánkövetése: e-mail marketing, remarketing, automatizmusok
- Vásárlói elköteleződés, pear to pear, word of mouth marketing
Előadó:Pogátsnik László, Alapító, CopyWriter.hu
14:30-15:30 Értékesítési kampányok célcsoportmeghatározása és ehhez kapcsolódó eszközök
- Adatbányászati eszközök a potenciális ügyfélkör hatékony elérésére
- Célcsoport meghatározása: milyen ügyfélkör lehet vevő egy termékre?
- Üzleti partnerek hatékony kiszolgálására a megfelelő adatok segítségével
- Milyen értékesítési csatornát kell, válasszon? Online, telefon, DM, netán személyes értékesítés?
- Tud-e egy megfelelően leszűrt az adatbázis lekérdezés választ adni, hogy mi a releváns termék? Ki egyáltalán a releváns ügyfél?
Előadó:Szűcs Imre, Senior Advisor, Telenor Magyarország Zrt.
15:30-15:50 Kávészünet
15:50-17:00 Geolokáció szerepe az értékesítésben
- Hogyan lehet összekötni térképadatokat a saját adatbázisunkkal?
- Milyen lekérdezések, milyen adatbázisrelációk segítségével lehet kiszűrni a releváns ügyfeleket?
- Hogyan segíti ez elő az ajánlatok targetálását?
- Miként nyújthat ez előnyt az értékesítési csatorna megfelelő kiválasztásában?
- Termékértékesítés-támogatás demográfiai adatok alapján
Előadó:Bánkuti Zoltán, Cégvezető, BiXPERT Consulting Ltd.
17:00 A második nap zárása
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2016. november 07. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2016. november 08. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2016. szeptember 23. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |