REZILIENCIA - Stressz tűrő képesség fejlesztése az eredményesebb munkavégzésért nem csak vezetőknek
Bevezető
Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák :
- átszervezések,
- leépítések megszervezése, vagy súlyosabb formában átélése,
- nagy volumenű üzlet elvesztése,
- a régi, közvetlen kollégák vagy vezető felmondása,
- szorosabb időkeretekbe préselés és nagyobb munkaterhelés,
és még sorolhatnánk mindazokat a traumákat vagy stresszhelyzeteket, amelyek mindennapi munkánk gyakori velejárói.
Ilyenkor derül ki, mennyire tudja valaki jól feldolgozni ezeket az eseményeket, helyzeteket.
A reziliens személyiség ilyenkor nem omlik össze, hanem
- elfogadja a változásokat és előnyére fordítja azokat,
- képes a határozott döntéshozatalra és felelősséget is vállal a döntéseiért,
Ezzel a képességgel bárki rendelkezhet , sőt fejleszteni is lehet rugalmasságunkat annak érdekében, hogy ezekben a helyzetekben se torpanjunk meg és omoljunk össze, hanem határozott fellépéssel konstruktívan haladjunk előre és hatékonyan oldjuk meg az előttünk álló feladatokat.
Kinek ajánljuk?
A tréninget ajánljuk:
Minden munkatársnak, aki napi munkája során határidőkkel, krízishelyzetekkel vagy személyesen is megterhelő helyzetekkel találkozik.
Kifejezetten ajánljuk
- vezetőknek,
- call centeres kollégáknak,
- ügyfélszolgálaton dolgozó szakembereknek.
Tréner
Szügyi György, elnök – vezérigazgató, Euromenedzser Tanácsadó és Képzési Központ
___________________________________________________________
Hazai és nemzetközi tanulmányait tekintve menedzsment-oktató és távoktatási tanár (Diplom in Management Studies, The Open University, Open Business School, U.K.), tréner (Allround European Senior Management Trainers Programme), menedzsment- és HR-fejlesztési szakértő (ASK Management Institute, Portland, Oregon, U.S.A.).
A humánerőforrás-fejlesztés, a pozitív pszichológia stressz-oldó, stressz-kezelő módszereinek önfejlődésre nyitott és gyakorlott szakértője, a személyi és szervezeti hatékonyság folyamatos növelésének képviselője.
A komplex szervezetfejlesztés visszamérhetőségét biztosító saját fejlesztésű módszertana (a Cégszenzor) elnyerte az Európai Minőségügyi Szervezet Magyar Nemzeti Bizottság „Minőség-Innováció 2016” Elismerő Oklevelét.
Magyar és idegen nyelven publikált 12 könyvrészlet, illetve könyv, valamint közel 100 szakcikk fűződik a nevéhez. Több magyarországi egyetem meghívott előadója, a Vállalkozók Európai Parlamentje képviselője (2008-2012), a Humán Szakemberek Országos Szövetségének (HSZOSZ) társelnöke, valamint a Magyar Tudományos Akadémia Szegedi Területi Bizottsága Tudósklubjának tagja.
Program
Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák :
- átszervezések,
- leépítések megszervezése, vagy súlyosabb formában átélése,
- nagy volumenű üzlet elvesztése,
- a régi, közvetlen kollégák vagy vezető felmondása,
- szorosabb időkeretekbe préselés és nagyobb munkaterhelés,
és még sorolhatnánk mindazokat a traumákat vagy stresszhelyzeteket, amelyek mindennapi munkánk gyakori velejárói.
Ilyenkor derül ki, mennyire tudja valaki jól feldolgozni ezeket az eseményeket, helyzeteket.
A reziliens személyiség ilyenkor nem omlik össze, hanem
- elfogadja a változásokat és előnyére fordítja azokat,
- képes a határozott döntéshozatalra és felelősséget is vállal a döntéseiért,
Ezzel a képességgel bárki rendelkezhet , sőt fejleszteni is lehet rugalmasságunkat annak érdekében, hogy ezekben a helyzetekben se torpanjunk meg és omoljunk össze, hanem határozott fellépéssel konstruktívan haladjunk előre és hatékonyan oldjuk meg az előttünk álló feladatokat.
Mi a reziliencia?
A reziliencia korunk újra felfedezett képessége, amit nehéz helyzetekben tudunk kamatoztatni. A reziliens személy nemcsak jó kognitív és szociális kompetenciákkal rendelkezik, hanem kritikus helyzetekben talpon marad és képes jó irányba fordítani a helyzetet. A reziliens személyiségjegyek fejlesztésével az egyének stabilabbá és hatékonyabbá válnak.
- A reziliencia fogalma
- Az egyéni rezilienciaszint felmérése
- Az egyéni reziliens személyiségjegyek beazonosítása és fejlesztése
- A reziliencia fejlesztése és tudatosítása a mindennapokban
- Hogyan kovácsoljunk „hátrányból előnyt”?
A tréning végére képes lesz:
- hatékonyabban ellenállni a mindennapi stressz-hatásoknak , akár a privát életben, akár a munkahelyen,
- vezetőként rugalmasabban, megfelelő stressz tűrő képesség birtokában pedig hatékonyabban tudja véghez vinni a (szervezeti) változásokat,
- Vezetőként képes lesz részben átadni a reziliencia képességét munkatársainak is, akik ezáltal szintén hatékonyabban végzik el napi munkájukat,
- Call centeres vagy ügyfélszolgálatos munkatársként higgadtan kezelni a legnehezebb ügyfeleket is, kihozva a lehető legjobb eredményt az adott szituációból,
- növelni aktív problémamegoldó képességét , és aktív problémamegoldásra sarkallni beosztottjait is,
- Tanulni a megélt stresszhelyzetekből,
- Pozitívan tekinteni a jövőbe, és ezzel együtt pozitívabb jövőképet formálni vállalata számára is.
A tréning az alábbi kompetenciákat fejleszti hatékonyan:
- önismeret
- problémamegoldó képesség
- szorongás kezelése
- én-erő
- flexibilitás
- tudatos jelenlét (mindset)
Kiknek ajánljuk:
Minden munkatársnak, aki napi munkája során határidőkkel, krízishelyzetekkel vagy személyesen is megterhelő helyzetekkel találkozik.
Kifejezetten ajánljuk vezetőknek, call centeres kollégáknak, ügyfélszolgálaton dolgozó szakembereknek.
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2017. február 09. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2017. február 10. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2016. december 9. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |