E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Certfied képzés Certified Workflow & Process Specialist

Certified Workflow & Process Specialist

Bevezető

Manapság az ügyfél elégedettség biztosítása olyan alap kritérium, amelynek függvénye egyrészt a munkavállalók mentalitása és munkavégzése, másfelől pedig a megfelelő workflow rendszer kialakítása. A vállalatok részéről ez nem mindig könnyű feladat – tekintettel a rohamosan változó technológiai környezetre -, így gyakran szorulnak a legkiválóbb szakemberek is külső támogatásra, segítségre. A Certified Workflow&Process Specialist szeminárium során nem csak a legaktuálisabb információkra tehetnek szert és mélyíthetik el tudásukat a folyamatmenedzsment kapcsán, de lehetőség nyílik arra is, hogy a képzés elvégzéséről résztvevőként oklevelet szerezzenek.

Fókuszban:

  • Szabályzatok átalakítása, javítása
  • Rendteremtés a káoszban – avagy WF bevezetések gyakorlati tapasztalatai
  • WF és dokumentum menedzsment rendszerek jelene és jövője
  • Flow rendszerek és megoldások
  • Teljesítmény menedzsment a gyakorlatban
  • Automatizálás, digitalizálás a folyamatmenedzsmentben
  • Hogyan kapcsolódik a LEAN és a Workflow Management?
  • Vállalatirányítási rendszerek folyamatai, szabályai, kihívásai a gyakorlatban
  • Folyamatfejlesztési játék

Előadók

Akiket már előadóink között köszönthetünk:

  • Bálint Ákos, Senior Consultant/Szakmai elnökségi tag, Redbridge Consulting Kft./Vállalati Architektúra Menedzsment Szakértők Egyesülete
  • Csaba József, BPM Service Line Director, MORTOFF Informatikai Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
  • Dr. Csiszér Tamás, Szenior tanácsadó, Resultator Kft.
  • Honos Klára, Lean Expert és fiókvezető, Raiffeisen Bank Zrt.
  • Nagy Rita, Stratégiai igazgató, Bob Miller Group
  • Tanács Lajos, Alapító, ügyvezető, Wunderplan Kft.
  • Tenke Dániel, Workflow és dokumentum menedzsment vezető, MORTOFF Informatikai Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
  • Dr. Varga Krisztián, Egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem, Információrendszerek Tanszék
  • Varró Norbert, Ügyvezető igazgató, Resultator Kft.
  • Vuk Annamária, Lean szakértő, MOL-LUB Kft.

Kinek ajánljuk

Hazai közepes és nagyvállalatok

  • ügyvezetőihez, cégvezetőihez ,
  • stratégiai, üzleti- és szervezetfejlesztési igazgatóihoz, osztályvezetőihez,
  • minőségügyi, informatikai, logisztikai, vevői folyamatokkal és vállalati folyamatrendszerekkel foglalkozó vezetőihez,
  • üzleti folyamatokban, folyamat-benchmarkingban érintett szakemberekhez, folyamat-menedzsmenttel, informatikai szolgáltatásokkal és szervezetfejlesztéssel foglalkozó tanácsadó cégek képviselőihez.

 

1.nap

08:20 Regisztráció

08:50 Megnyitó az IIR részéről

Workflow – a működési hatékonyság növelésének kulcsa

09:00 – 10:30

Flow rendszerek és megoldások

  • Milyen flow rendszerek léteznek és mely megoldások a legeredményesebbek?
  • Ígéretek, melyek nem teljesültek – elvárások, amik egyre nagyobbak
  • Folyamatmenedzsment rendszerek megközelítése és sikere Magyarországon
    • Kik a piaci szereplők?
    • Hol működik hatékonyan a rendszer?
    • Mik a korlátok?
    • Eléggé személyre szabottak ezek a szoftverek?
    • KKV szektor anyagi korlátai – saját fejlesztések? Verziókövetések, eltérések és fejlődés?
  • Folyamatok digitalizálása – a hatékonyabb munkavégzés eszköze?

Előadó: Nagy Rita, Stratégiai igazgató, Bob Miller Group

Tanács Lajos, Alapító, ügyvezető, Wunderplan Kft.

10:30 – 11:00 Kávészünet

11:00 – 12:30

Szabályzatok átalakítása, javítása

  • Az ügyfélszerződések érthetővé tétele, tisztázása, leegyszerűsítése
  • Belső szabályzatok a működésről – szabályzatok közötti együttműködés, összhang
  • Szabályozások és belső folyamatok – ki kezeli ezeket? Mindenki csak a saját területéért felel?
  • Milyen mértékben kell, hogy end-to-end legyen a szabályozás?
  • Hálózat-kutatás a szabályzatok javítása érdekében – hogyan?
  • Irodai folyamatmenedzsment és a hatékony módszerek a szabályzatok mentén

Előadó: Varró Norbert, Ügyvezető igazgató, Resultator Kft.

Dr. Csiszér Tamás, Szenior tanácsadó, Resultator Kft.

12:30 – 13:30 Ebédszünet

Miért fontos a megfelelő flow rendszer és a rendteremtés?

13:30 – 14:30

Teljesítmény menedzsment a gyakorlatban

  • Hogyan függ össze a Flow a Mutatószámokkal?
  • Miért fontos a rendrakás?
  • Hogyan építettük/építjük a teljesítmény menedzsmentünket?
  • Mi kell hozzá?
  • Milyen előnyök származhatnak ebből?

Előadó: Vuk Annamária, Lean szakértő, MOL-LUB Kft.

14:30 – 15:00 Kávészünet

15:00 – 16:00

Rendteremtés a káoszban – avagy WF bevezetések gyakorlati tapasztalatai

  • Mely WF technikákat érdemes alkalmazni a mindennapokban?
  • WF bevezetés a pénzügyi szektorban
  • Rendteremtés a káoszban
  • Igazodás a szervezet folyamat érettségéhez
  • Kritikus sikertényezők

Előadó: Tenke Dániel, Workflow és dokumentum menedzsment vezető, MORTOFF Informatikai Tanácsadó és Szolgáltató Kft.

16:00 Az első nap vége

2.nap

08:20 Regisztráció

08:50 Megnyitó az IIR részéről  

Fejlesztés és menedzsment à Költség- és átfutási idő csökkenés à Minőség- és sikernövekedés

09:00 – 10:00

WF és dokumentum menedzsment rendszerek jelene és jövője

  • WF rendszerek kategorizálása
  • WF rendszerek kiválasztási szempontjai
  • Ügyvitel támogató megoldások jelenlegi tudása és a továbbfejlesztés irányai
  • Papírmentes dokumentum menedzsment
  • Újfajta licenszelési konstrukciók

Előadó: Csaba József, BPM Service Line Director, MORTOFF Informatikai Tanácsadó és Szolgáltató Kft.

10:00 – 10:30 Kávészünet

10:30 – 12:00

Automatizálás, digitalizálás a folyamatmenedzsmentben

  • Dokumentummenedzsment – hogyan lesz a papírból papírmentes?
  • Az automatizálás előtti kulcslépés – az egyszerűsítés
  • Mik az automatizálás előfeltételei? Mennyire megbízható ez a rendszer?
  • Vajon elvész adat az automatizálás során?
  • Önjáró feladatok felállítása, automatizált rendszerek kidolgozása
  • Hogyan lehet az automatizálással javítani a folyamatok minőségét?
  • Az automatizálás előnyei – valóban nem szükséges az állandó felügyelet és az adminisztrációs terhek is csökkennek?
  • Valóban költségcsökkentés az egyik előnye az automatizálásnak?
  • EBI (Enterprise Buildings Integrator) rendszer – ügyfelek irányába mutató ütemezések, integráció
  • Mobil Workflow – terepen/osztott munkahelyen dolgozók eszköze az információ központi feldolgoztatására

Előadó: Bálint Ákos, Senior Consultant/Szakmai elnökségi tag, Redbridge Consulting Kft./Vállalati Architektúra Menedzsment Szakértők Egyesülete

12:00 – 13:00 Ebédszünet

13:00 – 14:30

Hogyan kapcsolódik a LEAN és a Workflow Management?

  • Hogyan alkalmazhatóak a LEAN technológiák a folyamatmenedzsment kapcsán?
  • Hogyan lehet a LEAN menedzsmenttel fokozni a teljesítményt?
  • Szűrhető-e a LEAN-nel a folyamatok értékteremtő képessége?
  • Milyen a gerilla LEAN egy nagyvállalati környezetben? Mitől jobb, mint a standard változata?
  • LEAN OFFICE – hatékony erőforrás felhasználás az irodai környezetben
    • Példák a gyakorlatban
    • Külső vs. belső expert – melyik a célravezetőbb választás?
    • Témák, célok, eredmények

Előadó: Honos Klára, Lean Expert és fiókvezető, Raiffeisen Bank Zrt.

14:30 – 15:00 Kávészünet

Best Practice - Workflow a gyakorlatban

15:00 – 16:00

Folyamatfejlesztési játék

Egy összeszerelési játékon keresztül, közös munka során a folyamatfejlesztés néhány sikertényezőjét ismerhetjük meg csoportos foglalkozás keretében.

A cél, hogy csapatban dolgozzunk és értéket teremtsünk!

Játszunk együtt!

Előadó: Vuk Annamária, Lean szakértő, MOL-LUB Kft.

16:00 – 17:00

Vállalatirányítási rendszerek folyamatai, szabályai, kihívásai a gyakorlatban

  • Milyen vállalatirányítási folyamatszabályozások és rendszerek léteznek?
  • Mely folyamatok jellemzik a vállalatirányítási rendszereket?
  • Mely módszerek a leghatékonyabbak a folyamatok kezelésére?
  • Megközelítések a vállalatok részéről – vállalati kihívások kezelése

Előadó: Dr. Varga Krisztián, Egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem, Információrendszerek Tanszék

17:00 A második nap vége

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. május 16. 9:00
Rendezvény vége: 2017. május 17. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Helyszín
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.