Az újragondolt belső kommunikáció
Bevezető
- Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
- Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
- Hogyan lehet közelebb hozni az egymástól távol dolgozókat?
- Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
- A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
- Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
- Nehéz helyzetek belső kommunikációja
Szakembereink
Szakembereink:
- Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.
- Márta Irén, igazgató, Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért
- Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, Nokia
- Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.
- Putz Patrik, creativ services manager, NNG Kft.
- Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, dm Kft
Kinek ajánljuk?
Rendezvényünk szólni kíván:
- Vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereihez,
- A belső kommunikációért felelős HR vezetőkhöz,
- Minden olyan felsővezetőhöz, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t.
Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.
Program
8.30-9.00 Regisztráció
9.00-11.00 A belső kommunikáció másként: elérési stratégia
- Az üzlet képlete, avagy mi végre léteznek a vállalatok?
- Struktúrák, modellek, méretek: eleve elrendelve?
- Kommunikáció, mint üzletileg kritikus tényező
- Formalizált elvárások, informális reakciók: a vállalati kommunikáció sajátosságai
- A vállalati pletyka: lehet hasznosítani, vagy küzdjünk ellene?
- Amilyen a kommunikáció, olyan a vállalat: hogyan válhat a kommunikáció juttatássá?
Előadó: Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.
11.00-11.30 Kávészünet
11.30-12.30 Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
- Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
- Hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
- A szervezeti párbeszéd szerepe és eszközei
- Nehéz helyzetek belső kommunikációja – vezetőváltás, szervezeti változás, leépítés, átszervezés, megszorítások
- Nagy szervezetek „tehetetlenségi nyomatékának” leküzdése hirtelen váltások esetén
- A CSR, mint változási folyamat és ennek szerepe a belső kommunikációban
- A támogató egységek kommunikációja & célcsoportjai
- Virtuális változásmenedzsment?
Előadó: Márta Irén, igazgató, Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért
12.30-13.30 Ebédszünet
13.30-15.00 Digitális megoldások a belső kommunikációban – NNG példák és esettanulmányok alapján
A belső kommunikáció szerepe és átalakulása a startup-ból nagyvállalattá válás folyamatában
- Hogyan alakultak ki a jelenlegi eszközök? (chatek, fórumok, intranet, kollaborációs eszközök és egyéb bázzvördök a gyakorlatban)
- Milyen kommunikációs feladatra, célra jók az egyes csatornák?
- Hogyan erősítik egymást ezek a csatornák?
- Hibák, amiket nem követnénk el még egyszer
Esettanulmány: a Yammer bevezetése
- Hogyan lehet ösztönözni az idősebbeket és a felsővezetőket a modern eszközök használatára?
- Etikai kódex és policy-k létrehozása
- A tervezéstől a bevezetésig és tovább
- A koordináció szerepe a kétirányú kommunikációban
Tanulságok
Előadók:
Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.
Putz Patrik, creativ services manager, NNG Kft.
15.00-15.15 Kávészünet
15.15-16.00 Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása a dm Kft életében
- Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
- Mi benne a kihívás?
- Információ, Kommunikáció, PR – Kinek mi az információ?
- A belső kommunikáció kialakításának rendszere
- Mi foglalkoztatja a munkatársakat?
- Kinek mi a feladata?
- Elért eredmények
Előadó: Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, dm Kft
16.00-16.45 Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban
- Közösségi funkciók helye, szerepe
- Félelmek, előnyök, hátrányok
- Az elmúlt egy év tapasztalatai
Előadó: Garamszegi Éva , Kommunikációs szakértő, Magyar Telekom Nyrt.
16:45-17.30 Kerekasztal-beszélgetés – Generációk közötti kommunikációs gap-ek
- Hogyan kommunikál az Y és a Z generáció?
- Mit tehet a belső kommunikációért felelős személy, hogy közelebb hozza generációkat?
- Hogyan zárkóztatható fel az X generáció?
- A különböző generációk számára más kommunikációs stílus alkalmazása szükséges?
- Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
- Szükséges differenciálni - stílus, eszköz, csatorna szintjén is?
Beszélgetőpartnerek:
Garamszegi Éva , Kommunikációs szakértő
Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.
Márta Irén, igazgató, Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért
Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.
Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, Nokia
Putz Patrik, creativ services manager, NNG Kft.
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2017. Április 06. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2017. Április 06. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2017. február 17. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 169,000.00 |
2 | 154,100.00 |
3 | 149,000.00 |