E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Szeminárium Az újragondolt belső kommunikáció

Az újragondolt belső kommunikáció

Bevezető

  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Hogyan lehet közelebb hozni az egymástól távol dolgozókat?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
  • A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja

Szakembereink

Szakembereink:

  • Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.
  • Márta Irén, igazgató, Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért
  • Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, Nokia
  • Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.
  • Putz Patrik, creativ services manager, NNG Kft.
  • Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, dm Kft

Kinek ajánljuk?

Rendezvényünk szólni kíván:

  • Vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereihez,
  • A belső kommunikációért felelős HR vezetőkhöz,
  • Minden olyan felsővezetőhöz, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t.

Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Program

8.30-9.00 Regisztráció

9.00-11.00 A belső kommunikáció másként: elérési stratégia

  • Az üzlet képlete, avagy mi végre léteznek a vállalatok?
  • Struktúrák, modellek, méretek: eleve elrendelve?
  • Kommunikáció, mint üzletileg kritikus tényező
  • Formalizált elvárások, informális reakciók: a vállalati kommunikáció sajátosságai
  • A vállalati pletyka: lehet hasznosítani, vagy küzdjünk ellene?
  • Amilyen a kommunikáció, olyan a vállalat: hogyan válhat a kommunikáció juttatássá?

Előadó: Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.

11.00-11.30 Kávészünet

11.30-12.30 Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja

  • Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • Hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
  • A szervezeti párbeszéd szerepe és eszközei
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja – vezetőváltás, szervezeti változás, leépítés, átszervezés, megszorítások
  • Nagy szervezetek „tehetetlenségi nyomatékának” leküzdése hirtelen váltások esetén
  • A CSR, mint változási folyamat és ennek szerepe a belső kommunikációban
  • A támogató egységek kommunikációja & célcsoportjai
  • Virtuális változásmenedzsment?

Előadó: Márta Irén, igazgató, Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért

12.30-13.30 Ebédszünet

13.30-15.00 Digitális megoldások a belső kommunikációban – NNG példák és esettanulmányok alapján

A belső kommunikáció szerepe és átalakulása a startup-ból nagyvállalattá válás folyamatában

  • Hogyan alakultak ki a jelenlegi eszközök? (chatek, fórumok, intranet, kollaborációs eszközök és egyéb bázzvördök a gyakorlatban)
  • Milyen kommunikációs feladatra, célra jók az egyes csatornák?
  • Hogyan erősítik egymást ezek a csatornák?
  • Hibák, amiket nem követnénk el még egyszer

Esettanulmány: a Yammer bevezetése

  • Hogyan lehet ösztönözni az idősebbeket és a felsővezetőket a modern eszközök használatára?
  • Etikai kódex és policy-k létrehozása
  • A tervezéstől a bevezetésig és tovább
  • A koordináció szerepe a kétirányú kommunikációban

Tanulságok

Előadók:

Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.

Putz Patrik, creativ services manager, NNG Kft.

15.00-15.15 Kávészünet

15.15-16.00 Az információáramlás felülvizsgálata és újragondolása a dm Kft életében

  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Mi benne a kihívás?
  • Információ, Kommunikáció, PR – Kinek mi az információ?
  • A belső kommunikáció kialakításának rendszere
  • Mi foglalkoztatja a munkatársakat?
  • Kinek mi a feladata?
  • Elért eredmények

Előadó: Kanyó Roland, marketing és PR menedzser, dm Kft

16.00-16.45 Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban

  • Közösségi funkciók helye, szerepe
  • Félelmek, előnyök, hátrányok
  • Az elmúlt egy év tapasztalatai

Előadó: Garamszegi Éva , Kommunikációs szakértő, Magyar Telekom Nyrt.

16:45-17.30 Kerekasztal-beszélgetés – Generációk közötti kommunikációs gap-ek

  • Hogyan kommunikál az Y és a Z generáció?
  • Mit tehet a belső kommunikációért felelős személy, hogy közelebb hozza generációkat?
  • Hogyan zárkóztatható fel az X generáció?
  • A különböző generációk számára más kommunikációs stílus alkalmazása szükséges?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
  • Szükséges differenciálni - stílus, eszköz, csatorna szintjén is?

Beszélgetőpartnerek:

Garamszegi Éva , Kommunikációs szakértő

Kálmán Kristóf, digital communication expert, NNG Kft.

Márta Irén, igazgató, Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért

Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.

Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, Nokia

Putz Patrik, creativ services manager, NNG Kft.

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. Április 06. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 06. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. február 17.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 154,100.00
3 149,000.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.