E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Konferencia Beszerzés 2017

Beszerzés 2017

Bevezető

Jelenleg két nagyobb változás figyelhető meg a piacon tendencia jelleggel, mely nagymértékben befolyásolja és meghatározza a vállalati beszerzők munkáját.

Érzékelhető az ügyfelek részéről egy egyre növekvő - megváltozott egyedi ügyféligény, amely mind speciálisabb szolgáltatói megoldásokat igényel.

Ennek eredményeképpen IT beszerzések kapcsán előtérbe helyeződik az agilis módszertan, a folyamatautomatizálás és folyamatracionalizálás kapcsán a nem sztenderd ügyféligények megjelenése, továbbá a flottabeszerzés tekintetében is megváltozott az eddigi attitűd: most már kérdéskén fogalmazódik meg a vállalatvezetés részéről, hogy „vásárlás, vagy lízingelés” mellett döntsenek?

A másik meghatározó piaci változás a nem csak Magyarországon tapasztalható munkaerő-hiány és piaci átrendeződés, melynek jelenleg szemtanúi vagyunk, hiszen ezzel a problémával egyre több vállalat küzd.

Ebben a koránt sem egyszerű helyzetben felértékelődik minden szempont, amely költségcsökkentést tud eredményezni a vállalat számára.

A növekvő bérköltségek miatt egyre nagyobb figyelmet fordítanak a beszerzési vezetők azon területekre, ahonnan kapacitást = pénzt tudnak megtakarítani, így kigazdálkodhatják akár a béremelésből adódó többletkiadásaikat.

A munkaerőnél az a baj, hogy nincs!

Vajon „Milyen hatásai lehetnek rövid, illetve hosszútávon a munkaerő-hiánynak?”, „Mennyire van árfelhajtó hatása a munkaerő-hiánynak?” éshol kapcsolódik be a beszerző a folyamatba?

Ezek a kérdések egyre gyakrabban megfogalmazódnak és elhangoznak a szakemberek részéről és már nem csak a fejvadász cégek, és a vállalati HR-esek szembesülneka kialakult helyzet súlyosságával, hanem az adott szakterület is, akár a beszerzés, akár más vállalati terület. Mindinkább konkrét formát ölt a szakember-hiány, illetve az ebből adódó nehézségek, hiszen nem megfelelően képzett kollegák látják el az adott feladatot.

Mindemellett tovább bonyolítja az egyébként sem túl könnyű helyzetet, hogy a munkaerő-kölcsönzés esetében ennek feltételeit a beszerzőknek kell letárgyalniuk, így „Gyakorlatilag a beszerző átmegy HR-esbe!”

Ennek eredményeképpen sokkal összetettebb, sokrétűbb feladatot kell ellátniuk vállalaton belül a beszerzőknek, mint eddig, hiszen a béremelésből adódó költségnövekedést nekik szükséges a vállalatvezetés felé kommunikálni és a döntést keresztülvinni.

Többek között ezeket a megváltozott társadalmi és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

Résztvevőink írták…

„Hasznos összehasonlításra ad lehetőséget saját helyzetünk, más szereplők pozíciói és a szakmai trendek mentén.” (Misinszki Gergely, beszerzési és termeléstervezési vezető, Yorkshire Fittings Gyártó Kft.)

„Gyakorló szakemberek tapasztalatainak, véleményének megismerése konkrét esettanulmányokon keresztül.” (Kardos Zsolt, beszerzési vezető, Budapest Bank Zrt.)

„Jó volt hallani szakmailag kompetens emberektől, hogy hol van, merre tart a beszerzés. Gakorlati példák, hasznosítható gondolatok, kapcsolatépítés-értékes, hasznos 2 nap volt” (Jenei Imre, beszerzési vezető, Pfizer Kft.)

„Kereskedőként nagyon hasznos volt, közelebbról megismerkedni a beszerzői szemlélettel” (Szamosi Dénes, kereskedelmi vezető, Gelbert Eco Print Kft.)

„Rálátunk a beszerző kollégáink aktuális problémáira.” (Jandó Tamás, központi anyagbeszerzési igazgató, Graboplast Zrt.)

„Rendkívül felkészült, jó előadók és figyelem felkeltő, és fenntartó képességekkel rendelkező előadóktól allhattunk/láthattunk színvonalas prezentációkat előadásokat. Hasznos, érdekes és értékes konferencia.” (Nyírfásné Kiss Réka, Project Manager, CG Electric Systems Hungary Zrt.)

„Jónéhány gyakorlati megoldási javaslat elhangzott aktuális problémákra.” (Lantos Gábor, beszállítói minőségfejlesztési vezető, KNORR-BREMSE Fékrendszerek Kft.)

„Szakmailag felkészült, tapasztalt szakemberek előadásait hallhattuk. Praktikus tanácsok, tapasztalatok hangzottak el. Hasznos konferencia volt.” (Homik Márton, Operatív beszerzési vezető és P2P manager, Raiffeisen Bank Zrt.)

A rendezvény főbb témái:

  • Költségcsökkentés beszerzési oldalról
  • Keretszerződések felülvizsgálásának kérdése megrendeléseknél
  • Kiszervezések, mint a költségcsökkentés másik módja!?
  • Kockázati besorolás - szállítói minősítés – előzetes és utólagos értékelés
  • Piacbővülés és trendek a flottakezelésben (üzemeltetés & finanszírozás)
  • Agilitás a beszerzésben: az agilis IT fejlesztés beszerzési aspektusai
  • A beszerzési folyamatok elektronikus útra terelése – Digitális transzformáció
  • Sztenderd folyamatautomatizálás és nem sztenderd ügyféligények – Folyamatracionalizálás a beszerzésben
  • Munkaerő-hiány, piaci átrendeződés
  • Makro és mikrotrendek Közép-Európában és Magyarországon, Kockázatok HR oldalról
  • A béremelés hatásai, eredményei: hol kapcsolódik be a beszerző a folyamatba?
  • Munkaerő-kölcsönzés és más specifikus szolgáltatásbeszerzések
  • Elvándorlás, fluktuáció és a jelen piaci viszonyok
  • Közbeszerzések – változások az Új Kbt-ben

Előadók

Konferenciánk előadói:

  • Bárdos Noémi Virág, Senior beszerzési szakmai vezető - Indirekt beszerzési csoport, Magyar Telekom Nyrt., Beszerzési és logisztikai igazgatóság
  • Csáti Réka, Operatív igazgató , Jármű Kontroll Magyarország Kft.
  • Dominek Ákos, Központi Beszerzési Igazgató, GDF SUEZ Energy Hungary Holding Zrt.
  • Ferencz László, Flottamanager, Schneider Electric ZRT.
  • Francesco Brancati, Site Procurement Manager, GlaxoSmithKline Biologicals Kft .
  • Füzesi Katalin, Beszerzési szakértő, Magyar Telekom Nyrt., Beszerzési és logisztikai igazgatóság
  • Gellén Gábor, SCM manager, Vodafone Magyarország Zrt.
  • Gergely Ákos, Vezérigazgató, DOQSYS Business Solutions Zrt.
  • Gruhala Péter , Partner, Stratis Kft.
  • Kékesi-Palya Tímea, Senior Sourcing Specialist, GlaxoSmithKline Biologicals Kft.
  • Mészáros Tamás, Üzletfejlesztési vezető, bixbit Zrt.
  • Müller Zsófia, Ügyvéd, a Duna-Dráva Cement Kft. jogi képviselője
  • Rácz Tamás, Értékesítési igazgató, Jármű Kontroll Magyarország Kft.
  • Szeleczky Noémi, HR Igazgató, Libri Bookline Zrt.
  • Sziráki József, Central European Buying Manager, Tesco Globál Áruházak Zrt.
  • Dr. Tátrai Tünde, Egyetemi docens, az Európai Bizottság közbeszerzési szakértője, Budapesti Corvinus Egyetem
  • Virovácz Péter, Vezető elemző, ING Bank N.V. Magyarországi Fióktelepe

Kinek ajánljuk?

Rendezvényünk szólni kíván:

  • Lokális és regionális beszerzési vezetőkhöz, szakértőkhöz, főmunkatársakhoz, specialistákhoz
  • Purchasing, procurement, illetve sourcing managerekhez, osztályvezetőkhöz, szakemberekhez
  • Supply chain és logisztikai vezetőkhöz, igazgatókhoz
  • Beszerzési projektekben érintett szakemberekhez, bármilyen funkcionális területről
  • Cégvezetőkhöz, pénzügyi, stratégiai és üzletfejlesztési vezetőkhöz

Továbbá szívesen látjuk a beszerzési tanácsadókat, valamint a beszerzést támogató informatikai, vállalatirányítási rendszereket szállító tanácsadó és szolgáltató vállalatok képviselőit is.

1.nap

8:30 Regisztráció

8:50 Megnyitó az IIR és a nap elnöke részéről

A nap elnöke:

Mennyire legyen központosított a beszerzés?

9:00-9:50 Globális és lokális beszerzés kapcsolata: mi kell a sikeres együttműködéshez?

  • Globál/lokál beszerzési szervezetek előnyei, hátrányai
  • Globál/lokál beszerzési szervezetek ahogy mi látjuk (GlaxoSmithKline Biologicals és Novartis)
    • a szervezeti fejlődés szakaszai
    • az így elérhető és érvényesíthető előnyök
    • amit lehetne másképpen is csinálni
  • Project beszerzés – ami mindig minden alól kivétel – hogyan lehet sikeres együttműködő és támogató szervezetet felépíteni?

Előadók:

Francesco Brancati – Site Procurement Manager - GlaxoSmithKline Biologicals Kft.

Kékesi-Palya Tímea – Senior Sourcing Specialist - GlaxoSmithKline Biologicals Kft.

9:50-10:40 Szállítói minősítés– előzetes és utólagos értékelés

  • Mi is az a „Szállítói minősítés”?
  • Előzetes vagy utólagos minősítés vagy inkább mindkettő?
  • Szállítói teljesítményt érékelés? Hogyan? Mi alapján?
  • Milyen egyéb, nem pénzügyi szempontok kerülnek előtérbe a szállítói előminősítésnél?
  • Miért értékelődnek/tek fel előszűrési feltételek?
  • Mennyiben segítik a döntés előkészítését ezek ismerete? Hol segítik a beszerzők munkáját?
  • Hogyan lehet a döntést gyorsítani és egyszerűsíteni?
  • Milyen egyedi ügyféligények merülhetnek fel az előminősítés során?

Előadó: Dominek Ákos, Központi Beszerzési Igazgató, GDF SUEZ Energy Hungary Holding Zrt.

10:40-11:10 Kávészünet

Költségcsökkentés beszerzési oldalról

11:10-11:50 VRM - beszállítói kapcsolataink és azok menedzselése

  • Érdekek és rendszerek ha találkoznak: CRM vs. VRM (Customer Relationship Management vs.Vendor Relationship Management)
  • A legjobb áron túl, de az értékteremtésen még innen – VRM folyamatok szerepe az értékteremtésben
  • VRM esettanulmányok: ha elkezdte, miért tette? Egy-egy példa a telekommunikáció illetve a pénzintézeti szektorokból
  • VRM bevezetés a legjobb gyakorlat szerint

Előadó: Gruhala Péter , Partner, Stratis Kft.

11:50-12:30 Software as a Service és a kiszervezések, mint a költségcsökkentés másik módja!?

  • Mit jelent a SaaS modell az operatív beszerzés informatikai támogatásában? 
  • Mit lehet ebben a formában szolgáltatásként igénybe venni a beszerzési folyamatok hatékonyság növelése kapcsán?
  • Kinek érdemes kiszerveznie a beszerzési folyamatokat támogató informatikai rendszerek üzemeltetését? 
  • Mik azok a sarokpontok, amikre érdemes figyelni egyes folyamatok kiszervezésénél?
  • Melyek ennek a költségvonzatai?
  • Milyen előnyökkel és kockázatokkal jár a kiszervezés?

Előadó: Gergely Ákos, Vezérigazgató, DOQSYS Business Solutions Zrt.

12:30-13:45 Tesztvezetéssel egybekötött ebédszünet

13:45-14:30 Keretszerződések felülvizsgálásának kérdése megrendeléseknél

  • Mi a teendő abban az esetben, amikor évközben derül ki, hogy sokkal nagyobb lesz a megrendelés? Ha nem tervezhető előre a darabszám sávosan vagy az igényelt szolgáltatás mennyiségét a piaci, gazdasági viszonyok jelentősen befolyásolhatják
  • Miként lehet ezt a keretszerződésben, a szerződéses feltételekben (akár ÁSZF-ben) leszabályozni előzetesen, utólagosan?
  • Mennyire lehet utólagosan érvényesíteni az előre ki nem alkudott kedvezményeket?
  • Mely, milyen típusú vállalatoknál jelenthet ez problémát?
  • Mennyire lehet ezt pénzforgalomhoz és időhöz kötni?
  • Meddig nem él vissza egy esetleges erőfölénnyel a megrendelő és a beszállító?
  • Jogszabályi környezet változása esetén kell-e a keretszerződést vagy az ahhoz kapcsolódó egyedi szerződéseket módosítani?

Előadó: Dr. Müller Zsófia, Ügyvéd, a Duna-Dráva Cement Kft. jogi képviselője

Piacbővülés és trendek a flottakezelésben (üzemeltetés & finanszírozás)

14:30-15:15 Flottabeszerzés, egy specifikus beszerzés – vásárlás, vagy lízingelés?

  • Milyen okoknak tulajdonítható a jelenleg tapasztalható piacbővülés a flottakezelés kapcsán? céges vásárlások és magánszektorbeli
  • Hogyan változnak az ügyféligények jelenleg a piacon? kiskategória vs városi terepjáró, egyre nagyobb a szórás?
  • Mennyire nyitnak a benzines, hibrid és az elektromos autók felé a vállalatok?
  • Mennyiben tartanak lépést ezekkel az új igényekkel a gyártók, kereskedők?
  • Szerviztevékenységek elszámolási formái. Tényköltség vagy átalány? Van-e szerepe ebben az importőröknek?

Előadó: Ferencz László, Flottamanager, Schneider Electric ZRT.

15:15-16:00 Közbeszerzések – változások az Új Kbt-ben

  • Milyen változások történtek a Kbt-ben a 2017. január 1-jei módosítások eredményeképpen?
  • Milyen mértékben módosultak az értékhatárok a közbeszerzési törvény hatálya alá eső ajánlatkérőket érintően?
  • Hol tartunk, hogy állunk az elektronikus közbeszerzések tekintetében?
  • Mikorra várható a tényleges bevezetés?
  • Milyen sorrendben történik a bevezetés?
  • Milyen esetben tekintjük lényeges elemnek a szerződésmódosítást? Közbeszerzési szerződésmódosítás

Előadó: Dr. Tátrai Tünde, Egyetemi docens, az Európai Bizottság közbeszerzési szakértője, Budapesti Corvinus Egyetem

16:00-16:15 Kávészünet

16:15-17:00 Agilitás a beszerzésben: az agilis IT fejlesztés beszerzési aspektusai

  • Miben különbözik az agilis IT fejlesztés a hagyományos IT fejlesztéstől?
  • Miért jó ez az új irány a vállalatoknak?
  • Kiket érint, mely piaci szereplőknek érdekes az agilis fejlesztés?
  • Mik az előnyei, korlátai az agilis módszertannak?
  • Mely projektek, beszerzések esetében alkalmaznak agilis szemléletet?
  • Miben különbözik az agilis beszerzés a klasszikus beszerzési folyamattól?
  • Mennyiben tudnak az agilis irányhoz alkalmazkodni a beszerzők?
  • Hogyan lehet szerződés oldalról ezt lefedni?

Előadó: Gellén Gábor, SCM manager, Vodafone Magyarország Zrt.

17:00 A konferencia első napjának zárása

2.nap

8:30 Regisztráció

8:50 Megnyitó az IIR és a nap elnöke részéről

A nap elnöke:

A beszerzési folyamatok elektronikus útra terelése – Digitális transzformáció  

Az elektronikus beszerzés irányába kezd elmenni a piac

9:00-9:50 A tenderek és a digitalizáció kapcsolódása

  • Mi az oka annak, hogy egyre több vállalat megköveteli az elektronikus dokumentációt?
  • Milyen előnnyel jár ezek használata? e-számla, e-szerződések
  • Milyen gyakorisággal használják az elektronikus tendereket a cégek?
  • Melyek azok az anyagcsoportok, ahol még lehetne elektronikusan beszerzést folytatni?
  • Milyen változások, új funkciók vannak ezen a területen?
  • Mik a fejlesztések az aukciós felületeken? Milyen célt szolgálnak ezek?
  • Milyen negatív hatásai lehetnek annak, ha a teljes beszerzési folyamatot elektronikus útra terelik? személyes jelenlét hiánya
  • Mennyiben személytelenedik el a stratégiai beszerzés?
  • Mennyire lehet kivonni az embert a stratégiai beszerzési folyamatokból?
  • Milyen új megoldások vannak beruházások versenyeztetésénél? Online felületen keresztül történő beszerzések és értékesítések: real time viding

Előadói felkérés folyamatban

9:50-10:30 Folyamatautomatizálás és egyedi ügyféligények a beszerzésben

  • Mely folyamatokat lehet automatizálni, amelyek eddig manuálisak voltak?
  • Mely beszerzési folyamatokat lehet ezekkel egyszerűsíteni, gyorsítani?
  • Milyen, a beszerzést segítő folyamatautomatizálási megoldások vannak?
  • Hol kapcsolódik ez össze a vállalatirányítási rendszerrel?
  • Egyedi ügyféligények és megoldásaik esettanulmányokon keresztül.

Előadók:

Csáti Réka, Operatív igazgató , Jármű Kontroll Magyarország Kft.

Rácz Tamás, Értékesítési igazgató, Jármű Kontroll Magyarország Kft.

10:30-11:00 Kávészünet

11:00-11:40 Beszerzési igénytől a megvalósításig csökkentsük a kockázatot IT eszközökkel!

Avagy minden mindennel összefügg!

 Sokszor a gondok már a beszerzési igény felmerülésénél kezdődnek. Dokumentumokat, feladatokat, munkafolyamatokat kell kezelni, hogy a beszerzési igények megvalósulhassanak.

A beszerző egyszerre van nyomás alatt az igénylő és az engedélyező között

Kiválasztás folyamán dokumentálni kell az ajánlatot, ezek változásait és a hozzáfűzött megjegyzéseket

A szerződések kapcsolódnak a folyamathoz, melyek véleményeztetése, kezelése, határidőzése is feladat

  • A fent felsoroltakat hogyan fűzzük egy egységbe?
  • Hogyan tudjuk együtt kezelni?
  • Miért kockázatos a cégen belüli e-mail kommunikáció?
  • Miért nem szerencsés az információkat szigetszerű rendszerekben, esetleg csak lokálisan kezelni?
  • Sok egyéb buktató, amire van megoldás, csak meg kell a lehetőségeket ismerni!
  • Minderre és még többre igyekszünk rávilágítani a bemutatónk során!

Előadó: Mészáros Tamás, Üzletfejlesztési vezető, bixbit Zrt.

Munkaerő-hiány, piaci átrendeződés

11:40-12:30 Munkaerő-hiány: makro és mikrotrendek Közép-Európában és Magyarországon

  • Mennyire súlyos hazánkban a munkaerőhiány?
  • A probléma nem ismeretlen a régióban sem – kitekintés Közép-Európára
  • A munkaerőhiány makrogazdasági és vállalati szintű hatásai: fókuszban az infláció és az esetleges piactisztulás folyamata
  • Kormányzati válaszok a munkarőhiányra – mit lehetne még tenni?
    • A munkaerő mennyiségi és minőségi kérdései
    • Beruházási helyzet a munkaerőpiaci gondok fényében
    • A munkaerő elvándorlása
  • Milyen külső sokkok érhetik a magyar munkaerőpiacot? Középpontban a Brexit és a globális átrendeződés

Előadó: Virovácz Péter, Vezető elemző, ING Bank N.V. Magyarországi Fióktelepe

12:30-13:45 Tesztvezetéssel egybekötött ebédszünet

„A munkaerőnél az a baj, hogy nincs!”

13:45-14:30 Piaci átrendeződések - kockázatok HR oldalról

  • Mi az elmúlt három év tapasztalata HR oldalról a munkaerő-hiány kapcsán?
  • A kereslet, vagy a kínálat határozza meg a folyamatokat? Mi ennek az oka?
  • Miként kezelhető, ha egyik napról a másikra túlkereslet alakul ki? Leállhatnak folyamatok, termeléskiesés következhet be. Hogyan lehet erre reagálni?
  • Mennyire van árfelhajtó hatása a munkaerő-hiánynak?
  • Munkaerő-piaci változások – munkaerő-piaci átrendeződés: verseny alakul ki a munkavállalók között vagy a munkavállalókért
  • Milyen kockázatokat rejt, ha olyan kollegát kell alkalmazni, aki junior a területen?
  • Milyen stratégáikkal lehet a munkaerő-hiányt kezelni?
  • Mire kell figyelni az Y generáció kapcsán? Melyek az alkalmazásuk buktatói?

Előadó: Szeleczky Noémi, HR Igazgató, Libri Bookline Zrt.

A beszerző gyakorlatilag átmegy HR-esbe?!

14.30-15:15 A béremelés hatásai, eredményei: hol kapcsolódik be a beszerző a folyamatba?

  • Milyen hatásai vannak, lesznek a minimálbér-emelésnek?
  • Hol és milyen mértékben érinti ez a beszerzők munkáját? ezt a beszerzőnek le kell tárgyalnia
  • Mekkora költségnövekedést jelent ez a vállalat számára? automatikus költségnövekedés?
  • Hogyan tudja a beszerző stratégiailag rövid és hosszú távon ezt tervezni?
  • Milyen módon fogadtassa el a beszerző ezt a vállalatvezetéssel?
  • Ki hogyan, miként oldja meg?
  • Mit lehet elvárni a beszállítóktól cserébe? Mit ad ezért a beszállító? Pl.: mit gépesít, hogyan növeli a szolgáltatás minőségét?
  • Mikor jelenhet meg közvetetten vagy közvetlenül a béremelés a termékek árában? főleg, ha itthon állítják elő
  • Mik lehetnek azok a megoldások, melyekkel elkerülhetőek lehetnek az áremelések? Hogy lehet úgy átalakítani a specifikációkat, akár innovatívabb megoldásokat megtalálni, hogy az árak ne szálljanak el
  • Milyen megoldások születtek eddig és mik a tervek?

Előadó: Sziráki József, Central European Buying Manager, Tesco Globál Áruházak Zrt.

Szolgáltatásbeszerzések specifikusabb esetei és a jelen piaci viszonyok

15:15-16:00 Munkaerő-kölcsönzés és más specifikus szolgáltatásbeszerzések

  • Mennyiben változtak az egyes szolgáltatásbeszerzések a béremelések és munkaerőhiány miatt? A szolgáltatást nyújtó cégek: őrzés-védelem, takarító cégek, de más szolgáltatók esetében is - több telephely és irodaháznál egyszerre kellett megoldania
  • Milyen fontosabb jellemzői vannak a következő specifikus szolgáltatásbeszerzéseknek:
  • munkaerő-kölcsönzés – HR beszerzés
  • marketing beszerzés
  • piackutatás
  • egészségügyi szolgáltatások - HR-es téma
  • Hogyan szerzik ezt be? Mi az, mik azok a pontok, amire érdemes figyelni egy ilyen tender kialakításánál, lefolytatásánál?
  • Mennyire összehasonlíthatóak a tenderek ezeknél a beszerzéseknél?
  • Hogyan bizonyítható, hogy melyik tender éri meg?
  • Hogyan tudják követni, hogy a szerződésben foglaltaknak megfelelően történik a teljesítés?

Előadók:

Bárdos Noémi Virág, Senior beszerzési szakmai vezető - Indirekt beszerzési csoport Beszerzési és logisztikai igazgatóság, Magyar Telekom Nyrt.

Füzesi Katalin, Beszerzési szakértő, Indirekt beszerzési csoport Beszerzési és logisztikai igazgatóság, Magyar Telekom Nyrt.

16:00-16:15 Kávészünet

A folyamatos vészhelyzet a probléma, hogy bármikor elmehetnek a szakembereink!

16:15-17:00 Elvándorlás, fluktuáció és a jelen piaci viszonyok – Kerekasztal-beszélgetés

  • Milyen diverzifikálás, milyen átalakulás megy most végbe most a piacon?
  • Milyen módon jelentkezik a munkaerőhiány a megrendelőnél, a beszállítónál és a vevőnél?
  • Hol lépnek be a folyamatba a munkaerő-kölcsönzők? Miért értékelődött fel a szerepük?
  • Ki tárgyalja le a feltételeket a munkaerő-kölcsönző cégekkel vállalaton belül? HR, beszerzés
  • Hol, mely területen jelent a legnagyobb problémát a munkaerő-hiány? szakmunka, alacsonyan kvalifikált munka, speciális tudást igénylő területek
  • Milyen nehézséget jelent a munkaerő-hiány, elvándorlás, fluktuáció? nem a megfelelő szaktudású ember, vagy a megfelelő erkölcsös munkavállaló dolgozik adott pozícióban, betanítási idő hossza
  • Munkaerő-bérlés: itt is árfelhajtó jellege van, hiszen ugyanaz a merítés

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:

Sziráki József, Central European Buying Manager, Tesco Globál Áruházak Zrt.

Virovácz Péter, Vezető elemző, ING Bank N.V. Magyarországi Fióktelepe

és további felkérések folyamatban

17:00 A konferencia zárása

A rendezvény szakmai partnere:

Doqsys

 

Együttműködő partnereink:

 

Bixbit

 

Jármű kontroll

 

 

SEAT
 

Stratis

Médiapartnereink:

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. Április 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 06. 17:00
Részvételi díj 209.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. március 3.
Helyszín Danubius Hotel Gellért
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 209,000.00
2 184,900.00
3 172,000.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.