E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Konferencia Kártyapiac 2017

Kártyapiac 2017

Bevezető

2017 fókusz témái:

  • PSD2, the mandates conferred on the European Banking Authority, and the implications for the payments market – az EBA képviselőjének előadásában
  • PSD2 : jön és „mindent” meg fog változtatni… vagy nem is annyira mindent? Mit kell tudni a PSD2-ről és a várható hatásairól nemzetközi és hazai környezetben?
  • PSD2 „túldimenzionált” biztonsági kérdései - Hogyan valósítható meg az erős ügyfél authentikáció?
  • Hogyan érinti az MNB azonnali fizetést célzó projektje a magyarországi kártyapiacot?
  • A szabályozási változások mentén milyen informatikai fejlesztések szükségesek és milyen (üzleti) lehetőségek nyílnak a bankok számára?
  • Fintech pezsgés a pénzügyi szférában – Együtt vagy egymás ellen?
  • Hogyan hat a digitalizáció a bankkártya világra és hol tart?
  • Mobilfizetés idehaza: még mindig csak kezdődik, vagy ez már az érett szakasza? Innovációk, trendek, legújabb mobilfizetési alkalmazások
  • E-kereskedelem fejlődése & Kereskedői és fogyasztói igények a kártyás fizetéssel kapcsolatban

Korábbi résztvevőink véleményeiből:

„A Kártyapiac Magyarország rangos rendezvénye a kártya témában. Jó látni a trendeket és jó találkozni a régi és új kollégákkal.”

„Átfogó képet adott a jelenlegi kártyapiac helyzetéről, illetve betekintést nyújtott a jövőbeli lehetőségekről.”

„Friss piaci információ.” „Új információk, szakmai beszélgetések lehetősége.”

„Két nap alatt annyi szereplővel lehetett találkozni a szakmából, amennyivel két hónapig tartana egyesével találkozni.”

„A legfontosabb esemény, ami lehetőséget ad szakmabeli beszélgetésre.”

Előadók

 

A rendezvény szakemberei között:

  • Antonio Barzachki, Policy Expert, Consumer Protection, Financial Innovation and Payments Unit, European Banking Authority
  • Al-Absi Gáber Seif, ügyvezető igazgató-helyettes, üzletágvezető, OTP Mobil Kft.
  • Bakonyi András, Group Product Manager – Kártyaelfogadás, Raiffeisen Bank International AG
  • Dirk Brackenier, CEO, SIA Central Europe Zrt.
  • Braun Csaba, szaktanácsadó
  • Deák András, SmartCommerce Divízió Igazgató, Next Wave Europe Kft.
  • Fónai Imre, digitális csatornák főosztályvezető, K&H Csoport
  • Gerstner Júlia, szenior digitális csatorna menedzser, K&H Group
  • Hegedüs Éva, elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.
  • Imre Zsombor, alapító, CEE FinTech
  • Kabarcz Balázs, kereskedelmi igazgató, Decathlon Magyarország
  • Kiss Ede, Country Manager Hungary, VISA Europe
  • Kiszely Róbert, Director of Professional Services, CAPSYS Informatikai Kft.
  • Koczka Dániel, ügyvezető igazgató, Digitális Ügyvezető Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
  • Kovács Larissza, igazgató, Digitális Ügyfélélmény Igazgatóság, MKB Bank Zrt.
  • Laukó Tamás, üzletfejlesztési és project menedzser, Festipay Zrt.
  • Lukácsi Zoltán, ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar Cetelem Bank Zrt.
  • Mezei László, ügyvezető igazgató-helyettes, Fizetési Forgalom Szakterület, Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt.
  • Nagy Gábor, Account Executive, NCR Magyarország Kft.
  • Nagy László Nándor, rovatvezető, Világgazdaság
  • Németh Monika, CEO, FinTech Group Kft.
  • Őri Gergely, ügyvezető, JátékNet.hu
  • Pataki Gábor, üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke
  • Pereczes János, ügyvezető, MKB Inkubátor Kft.
  • Rőfös-Horváth Zsolt, kereskedelmi vezető, Festipay Zrt.
  • Sármay Bence, értékesítési vezető, Ingenico Group
  • Schuster Katalin, üzlet- fejlesztési és támogatási vezető, Lakossági üzletág, Budapest Bank Zrt.
  • Szathmári Gergő, Senior Termékmanager, Lakossági Digitális Csatornák, Erste Bank Hungary Zrt.
  • Szincsák Gyula, szenior bankkártya termékmenedzser, Erste Bank Hungary Zrt.
  • Szokolay Zsolt, üzletfejlesztési igazgató, Interticket Kft.
  • Takács Kristóf, közgazdasági elemző, Magyar Nemzeti Bank
  • Török Zoltán, Business Development Manager, Diebold Nixdorf

1.nap

 

9.00

2016 – 2017 Kártya trendjei

  • Hogyan változott a világ a kártyában? Mi történt az elmúlt egy évben? Iparági trendek
  • Hogyan igazodnak ki a fogyasztók a különböző innovatív megoldások között? Bye-bye Mobiltárca?
  • Milyen card not present tranzakciós megoldások a kedveltek?
  • Mik az akadályai Magyarországon a nagyobb méretű kártyaelfogadásnak, kártyahasználatnak? Mit ér a támogatott POS-program?
  • Hogyan változtak/-nak a nemzetközi kártyatársaságok? Hogyan változtak a kártyatársasági díjak és miként hat ki a változás a bankok profitabilitására?
  • Milyen kihívások várnak a bankokra? Milyen új szereplők jönnek?
  • Online előre fizetés vs. futárnál fizetés bankkártyával: milyen típusú kártyahasználati szokások jellemzőek? Mik a fogyasztói elvárások?

Előadó: Nagy László Nándor , rovatvezető, Világgazdaság

9.40

PSD2, the mandates conferred on the European Banking Authority, and the implications for the payments market

  • Introduction to the European Banking Authority, its objectives, legal instruments and regulatory remit
  • The objectives of the PSD2, and the 11 mandates conferred on the EBA in support of the PSD2
  • The challenges the EBA is facing in developing these mandates

Presenter: Antonio Barzachki , Policy Expert, Consumer Protection, Financial innovation and Payments, European Banking Authority

10.10

Instant Payments: opportunities and challenges for PSPs

  • New business opportunities
  • Implementation issues
  • Integration models

Presenter: Dirk Brackenier , CEO, SIA Central Europe Zrt.

10.40 Kávészünet

11.10

PSD2 – sokadik olvasatra

A PSD2 és a kapcsolódó (tervezett) RTS körül számos mítosz, tévhit, félreértés kering. Előadónk a legelőrehaladottabb hazai PSD2 implementációs projekt résztvevőjeként tisztázza többek közt a következő kérdéseket a PSD2 és RTS értelmezésével:

  • Mi a PSD2 határideje, mikor, minek kell megfelelni?
  • Kik a szereplők? Ki lehet "third party provider"?
  • PSD2 = Open API?
  • Mekkora különbségek várhatók a bankok által nyújtott "API" szolgáltatások körében?
  • Erős ügyfél-hitelesítés és a kivétel szabályok - jó ez a gyakorlatban?
  • Szükséges-e valós idejű visszaélés monitorozás az új API csatorna tekintetében? És a meglévő elektronikus csatornákra?

Előadó: Kiszely Róbert , Director of Professional Services, CAPSYS Informatikai Kft.  

11.40

NCR omnichannel szoftvermegoldások a banki szolgáltatásokban és a PSD2 területén

  • Mutasd az API-dat megmondom ki vagy
  • Hogyan alakítsunk ki értéknövelt alapszolgáltatást?
  • Ha mégis készpénz kellene….

Előadó: Nagy Gábor, Account Executive,NCR Magyarország Kft.

12.10

Innovációk a készpénzmentes társadalom szolgálatában

Előadó: Sármay Bence, értékesítési vezető, Ingenico Group

12.40

Változások a pénzforgalmi szolgáltatások piacán

  • Főbb kártyapiaci folyamatok itthon, fejlesztések, visszaélések alakulása
  • Szabályozási változások a pénzforgalmi innováció és a verseny ösztönzése érdekében: azonnali fizetés, harmadik fél szolgáltatók, számlaváltás, díjak összehasonlíthatósága
  • Hogyan hasznosítható az azonnali fizetési szolgáltatás, milyen szolgáltatások építhetőek rá? Milyen szerepe lehet a bankoknak és a nem banki szereplőknek? A kiegészítő szolgáltatásokkal kapcsolatos lehetőségek

Előadó: Takács Kristóf , közgazdasági elemző , Magyar Nemzeti Bank

13.10 Ebédszünet

14.10

Kerekasztal-beszélgetés: PSD2: jön és „mindent” meg fog változtatni… vagy nem is annyira mindent?

  • Hogyan értékelik a szabályozási változásokat a piaci szereplők, milyen hatással van rájuk?
  • Kényszernek érzik a szereplők, vagy lehetőségnek látják? „Jó ez nekünk?”
  • Hol tartanak a felkészülésben és milyen problémákat látnak, milyen gyakorlati nehézségekkel szembesülnek?
  • Házon belül vagy partneri kapcsolatban valósulnak meg a fejlesztések?
  • Milyen újdonságokat, lehetőségeket hoznak magukkal az új szabályok, rendszerek? Milyen plusz szolgáltatásokat terveznek a rendszerre ráépíteni a bankok?
  • Mennyire fenyegetés az új piaci szereplők megjelenése és mennyiben változtatja meg a harmadik felek megjelenése a jelenlegi helyzetet?
  • Milyen stratégiai, működési és üzleti modellbeli változásokat hozhat az új szolgáltatói formák megjelenése?
  • Hogyan kerülhető el, hogy a bankok közműszolgáltatóvá váljanak? Miként alakul át az ügyfélkapcsolati rendszer, a fiókhálózat?
  • Már a PSD2 életbelépése előtt is egyre több startup cég jelenik meg a piacon, a PSD2 életbelépését követően mennyire lesz egyszerű új szolgáltatásokat bevezetni?
  • Hogyan érinti az MNB azonnali fizetést célzó projektje a magyarországi kártyapiacot? Leválthatja-e a bankkártyát az azonnali fizetési rendszer?

Moderátor: Schuster Katalin, üzlet- fejlesztési és támogatási vezető, Lakossági üzletág, Budapest Bank Zrt.

Beszélgetőpartnerek:

Koczka Dániel, ügyvezető igazgató, Digitális Ügyvezető Igazgatóság, MKB Bank Zrt.

Mezei László , ügyvezető igazgató-helyettes, Fizetési Forgalom Szakterület, Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt.

Szathmári Gergő , Senior Termékmanager, Lakossági Digitális Csatornák, Erste Bank Hungary Zrt.

15.10

Prepaid kártyák

  • Prepaid fizetési megoldások és szerepük a hagyományos banki rendszerrel szemben
  • Wallet-ek, mint új disztribúciós csatornák
  • Virtuális kártyák és egyéb ‘wearable’ fizetési eszközök
  • Prepaid lehetőségek a különböző üzleti szegmensekben

Előadók: Laukó Tamás , üzletfejlesztési és project menedzser, Festipay Zrt. & Rőfös-Horváth Zsolt, kereskedelmi vezető, Festipay Zrt.

15.40 Kávészünet

16.10

Az azonnali átutalási rendszer és a bankkártya elszámolás

  • Az azonnali átutalási rendszer és bankkártya elszámolás jelenlegi menete - azonosságok és különbségek
  • A bankkártya elszámolás megvalósítása az azonnali fizetési rendszerben (egy lehetséges megoldás)
    • kártyaszám, mint másodlagos számlaazonosító; változások az elszámolási folyamatokban; változások az elszámolásban résztvevők feladataiban; fejlesztési igények; üzemeltetési igények szabályozási feladatok
  • Lehetséges-e nyereséges üzleti modell?

Előadó: Braun Csaba , szaktanácsadó

16.40

Trendek és lehetőségek a hitelkártyák piacán

  • Milyen trendek jellemzik a hitelkártya piacot?
  • Hogyan változtak meg a hitelkártya használati szokások?
  • Mikor áll meg a hitelkártya állomány csökkenése?
  • Lehet-e a fix futamidejű részletfizetés kitörési pont a kibocsátók számára?

Előadó: Lukácsi Zoltán , ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar   Cetelem  Bank Zrt.  

17.10 Az első konferencia nap vége

2.nap

A nap elnöke: Pataki Gábor ,üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke

9.00

Mobilfizet é s idehaza – közösségi gazdaság szolgáltatásaiban a mobilfizetés nem vízió, hanem a napi rutin része

  • Fiatalok felkészültek a mobilfizetés használatára? Kezükben van a telefonjuk, de mire is használják?
  • Milyen területeken tarolhat a mobilfizet é s és mi kell hozzá?
  • A Sharing Economy területén a mobilfizetés a napi rutin része. Milyen területeken használjuk nap mint nap?
  • Hazai mobilfizetést támogató alkalmazások milyen szolgáltatási területeket fednek le?
  • Hogyan hathat a mobil a plasztik kártyák használatára?
  • 2019-be induló hazai Azonnali Fizetés hogyan hathat a mobilfizetési iparágra?
  • Mobilfizetés és a Bitcoin kapcsolata hogyan alakulhat a jövőben?

Előadó: Pataki Gábor ,üzletfejlesztési szakértő, Sharing Economy Szövetség elnöke

9.30

Innováció és trendek a digitális fizetések területén

Előadó: Kiss Ede, Country Manager Hungary, VISA Europe

10.00

Innovatív payment megoldások

  • Hogyan tegyük vonzóvá a payment megoldásunkat?
  • Mely ügyfelek és miért szeretik az mPOS megoldást?
  • De mi a véleménye az ügyfélnek? A Trans-o-flex csomagszállító vállalat mPOS projekt elvárásai és tapasztalatai
  • Így is lehet tankolni? A mobile wallet használatának gyakorlati előnyei

Előadó: Török Zoltán, Business Development Manager, Diebold Nixdorf

10.30 Kávészünet

11.00

Új generációs digitális banki megoldások, a GRÁNIT Pay bevezetésének tapasztalatai

  • A digitális banki üzleti modell nemzetközi és hazai tendenciái
  • A pénzügyi szolgáltatások átalakulása az elektronikus megoldások térnyerése következtében,
  • GRÁNIT Pay, új generációs mobilfizetés elsőként Európában, a szolgáltatás fejlesztésének és bevezetésének tapasztalatai
  • GRÁNIT Pay: hogyan növelte a felhasználói élményt, a szolgáltatás fogadtatása az ügyfelek részéről

Előadó: Hegedüs Éva , elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.

11.30

Okostelefon a bankolásban: szeretjük vagy félünk tőle?

  • Kihívások a banki mobilfejlesztésben: technológiák, trendek vs. banki követelmények
  • Innováció a K&H Banknál
  • Innovatív megoldások terjesztése, kommunikációja
  • Ügyfél edukáció: hiedelmek és nehézségek

Előadó: Gerstner Júlia, szenior digitális csatorna menedzser, K&H Csoport

12.00

MKB FinTech Program - Hol tartunk és hogyan tovább?

  • Mit értünk az MKB fintech-esedése alatt? – Kollaboráció és nyitott innováció
  • FinTech Akadémia & FinTech Verseny & FinTech Inkubátor szentháromsága
  • MKB Inkubátor – A fintech cégek keltetője és homokozója
  • Hogy néz ki a fintech vállalkozó, amit mi látunk – 2 db díjazott startup bemutatása
  • Hogyan választunk fintech cégeket itthonról?

Előadó: Pereczes János , ügyvezető, MKB Inkubátor Kft.

12.30 Ebédszünet

13.30

A kártyaelfogadási piac változásai Kelet-Európában

  • Lehetőségek és veszélyek a fintech világban - elfogadói szemmel
  • Mi mozgatja meg a kereskedők fantáziáját?
  • Hogyan lehet az erősödő versenyben nyereséget termelni?
  • X-boarder merchant services - Ez meg mi?

Előadó: Bakonyi András, Group Product Manager – Kártyaelfogadás, Raiffeisen Bank International AG

14.00

Fintech pezsgés a pénzügyi szférában – Együtt a bankokkal vagy külön utakon?

  • Nemzetközi és hazai körkép – Trendek, innovációk
  • Hogyan alakul a fintech cégek és a bankok kapcsolata? Elképzelhető-e partnerségi viszony közöttük?

Előadó: Németh Monika , CEO, FinTech Group Kft.

14.15

Kerekasztal-beszélgetés: (Be)Robbant a digitális és fintech bomba

  • Mindenki máshogy érti!? Mit értünk digitalizáció / digitális transzformáció alatt?
  • Hogyan hat a digitalizáció a bankkártya világra és hol tart?
  • Hogyan alakul a fintech cégek és a bankok kapcsolata? Fintechek a bankok ellen, vagy elképzelhető-e partnerségi viszony közöttük?
  • Számítanak-e a bankok arra, hogy a nemzetközi challenger bankok bejönnek Magyarországra is?
  • Hogyan értékelik a bankok a tech óriások (pl. Facebook, Google) „mozgolódását” a pénzügyi szolgáltatások területén?
  • Banki digitális stratégiák, multichannel megoldások
  • Fiók versus digitális megoldások
  • Hogyan tud önmagában a kártya tovább élni a digitális világban?
  • Alternatív fizetési világ készül…Bankkártya versus újfajta alternatív fizetési megoldások

Beszélgetőpartnerek:

Fónai Imre, digitális csatornák főosztályvezető , K&H Csoport

Hegedüs Éva , elnök-vezérigazgató, GRÁNIT Bank Zrt.

Imre Zsombor , alapító, CEE FinTech

Kovács Larissza, igazgató, Digitális Ügyfélélmény Igazgatóság, MKB Bank Zrt.

Lukácsi Zoltán , ügyfél- és termékmarketing üzletág vezető, Magyar   Cetelem  Bank Zrt.  

Szincsák Gyula , szenior bankkártya termékmenedzser, Erste Bank Hungary Zrt.

15.00 Kávészünet

15.20

Tudatos payment stratégia – az ötödik elem: Milyen sikertényezők befolyásolhatják az online kereskedelmi eredményességet?

  • A piaci tapasztalatok alapján a magyarországi online kereskedők négy tényezőt már azonosítottak a maguk számára:
    • piacképes, online felületen is értékesíthető termék
    • fogyasztóbarát online értékesítési felület
    • rugalmas, egyedi igényeket kezelő kiszállítási módok
    • innovatív , megkülönböztető online kommunikáció
  • Azonban ez a négy tényező még nem biztosítja, hogy az érdeklődő felhasználók biztosan vásárlóvá váljanak.
  • A modern fogyasztót számos impulzus befolyásolja minden pillanatban. Ennek ellenére elcsábítható – néhány percre. Ebben a néhány percben kell biztosítani számára, hogy a termék kiválasztásán túl és azonnal és kényelmesen fizetni is tudjon – még mielőtt a következő impulzus érné, elbizonytalanodna, elállna vásárlási szándékától.
  • A tényleges vásárlók arányát a célcsoportra szabott azonnali fizetési módok biztosítása, azaz a tudatos payment stratégia növelheti – ez a sikertényező az ötödik elem.

Előadó: Al-Absi Gáber Seif , ügyvezető igazgató-helyettes, üzletágvezető, OTP Mobil Kft.

15.50

Felvezető előadás és kerekasztal-beszélgetés: Van-e jótékony hatása a banki innovációknak vagy nincs is rá valós ügyféligény? Kereskedői és fogyasztói igények a kártyás fizetéssel kapcsolatban

  • Mi a piaci helyzet, mennyi tranzakció zajlik elektronikusan a kereskedőknél?
  • Mennyire tart lépést a kereskedő az online fizetési lehetőségek nyújtásával?
  • Mi fontos a kereskedőnek egy fizetési szolgáltatást illetően?
  • Milyen és hány online fizetési módot használ a kereskedő?
  • Mik a kereskedői szempontok, prioritások egy szolgáltatás bevezetése kapcsán?
  • Mobilos és egy klikkes fizetés valós igény?

Felvezető előadó és moderátor:

Deák András ,SmartCommerce Divízió Igazgató, Next Wave Europe Kft.

Beszélgetőpartnerek:

Kabarcz Balázs, kereskedelmi igazgató, Decathlon Magyarország

Őri Gergely, ügyvezető, JátékNet.hu

Szokolay Zsolt, üzletfejlesztési igazgató, Interticket Kft.

16.45 A konferencia vége

Workshop

Délelőtti program: PSD2 kvízjáték

a CAPSYS Informatikai Kft. szakértőinek vezetésével

Készüljön fel a PSD2 bevezetésére, ismerkedjen meg a bevezetéskor felmerülő problémákkal, anomáliákkal!

Kellően felkészültnek érzi vállalatát a PSD2 implementálására?

Tapasztalt szakértőink által összeállított kvízjátékunk segítségével megtudhatja, milyen buktatókat rejteget a PSD2 és RTS gyakorlati alkalmazása.

A kvízjáték kérdései egytől egyig valós, PSD2 implementációs projekt során felmerült és megválaszolt problémára hívják fel a figyelmet. Szakértőink nem csak a helyes válaszokat, hanem azok hátterét, jelentőségét is kifejtik.

A workshop keretében többek közt az alábbi kérdéseket vizsgáljuk:

  • Mik a PSD2 és a kapcsolódó RTS határidői, mikorra mivel kell elkészülni?
  • Mik az erős-ügyfélhitelesítés kivétel szabályok buktatói, problémái?
  • Szükséges-e valósidejű tranzakció-monitorozó („Fraud”) rendszer bevezetése?
  • Milyen összefüggés van az új bevezetendő interfész („API”) és a netbank valamint a bankkártyák között?
  • Szükséges-e 7*24 egyenleg szolgáltatás?

Délutáni program: PSD2 és azonnali fizetés – Új lehetőségek, új feladatok

az NCR képviselőivel  

Változó üzleti igények? - Önnek olyasmi kell, amivel nem érik meglepetések! Valami egyszerű. Gyorsan alakítható. Kis költségű.

Realtime omnichannel fraud? – Azonnali fizetés, azonnali fraud! Készüljünk fel a legrosszabra!

Szeretné csökkenteni IT függőségét? - Használjon olyan rendszert, melynél az Ön kezében van az irányítás!

AUTHENTIC

  • K öltséges megoldások és váratlan meglepetések helyett gondoljon valami másra…
  • Hogyan mozduljuk a „Silo” megoldásoktól az Omni Channel megoldások felé?
  • Authentic interaktív demo – Hogyan használhat egy olyan rendszert, ahol Ön a “karmester”?

FRACTALS

  • Készüljünk fel együtt a legrosszabra! Az azonnali fizetés és a fraud kapcsolata
  • Ha a bevált megoldások már nem használhatók…
  • Fractals interaktív demo – Hogyan alakítson ki olyan fraud rendszert, mellyel belefér az öt másodpercbe?

English

 

1 st day, 25 April  

9.00

2016 – 2017 Card trends

  • How has the world changed in the card market? What happened in the past one year? Industrial trends.
  • How do the consumers understand the different innovative solutions? Bye Bye Mobile Purse?
  • What are the most beloved card-not-present transaction solutions?
  • What are the obstacles of accepting and using card on a larger scale? What is the supported POS-program worth?
  • How did/do the international card societies change? How did the fees of card societies change and how did the change affect the profitability of the banks?
  • What challenges are waiting for the banks? What new participants are coming?
  • Online prepayment vs. card payment at a delivery person: what kind of card using habits are the most common ones? What are the consumers’ expectations?

Presenter: László Nándor Nagy , Columnist, Világgazdaság

9.40

PSD2, the mandates conferred on the European Banking Authority, and the implications for the payments market

  • Introduction to the European Banking Authority, its objectives, legal instruments and regulatory remit
  • The objectives of the PSD2, and the 11 mandates conferred on the EBA in support of the PSD2
  • The challenges the EBA is facing in developing these mandates

Presenter: Antonio Barzachki , Policy Expert, Consumer Protection, Financial innovation and Payments, European Banking Authority

10.10

Instant Payments: opportunities and challenges for PSPs

  • New business opportunities
  • Implementation issues
  • Integration models

Presenter: Dirk Brackenier , CEO, SIA Central Europe Zrt.

10.40 Coffee break

11.10

PSD2 for umpteenth reading – Questions about PSD2 & RTS

Presenter: Róbert Kiszely , Director of Professional Services, CAPSYS Informatikai Kft

11.40

NCR omnichannel software solutions in banking services and at PSD2

Presenter: Gábor Nagy, Account Executive,NCR Magyarország Kft.

12.10

Innovations that accelerate the transition to a cashless society

Presenter : Bence Sármay, Sales Director, Ingenico Group

12.40

Circulation service market changes

  • Main domestic card market processes, developments, fraud
  • Regulation changes for inspiring circulation innovation and competition: instant payment, third party suppliers, account change, comparability of fees
  • How can the instant payment service be utilized, what services can be built on it? What roles can the banks and non-bank related participants play? The possibilities regarding complementary services.

Presenter: Kristóf Takács , Economic Analyzer , Magyar Nemzeti Bank

13.10 Lunch break

14.10

Round-talk session: PSD2: it is coming, and changing “everything”… or not everything?

  • How are the regulation changes are valued by the market participants, how are they affected?
  • Does it seem like an obligation or possibility to the participants? Is it good for us?
  • Where are they at the preparation process and what problems do they see, what pragmatical difficulties do they have to face with?
  • Do they carry out the developments amongst themselves or within partner connections?
  • What novelties, possibilities are brought by the new rules, systems?
  • What additional services are planned by the banks to be built on the system?
  • How much the appearance of new market participants is a threat, and how much the third parties’ appearance change the current situation?
  • What strategic, operational and business model changes can the new supplier forms’ appearance?
  • What can it be avoided for the banks to become public utility service? How are the customer relation system, the network of branches transformed?
  • Before the appearance of PSD2, more and more startup show up on the current market, after the initiation of PSD2, how easy will be to initiate new services?
  • How does NBH’s project aiming instant payment affect the Hungarian card market?
  • Can the debit card redeem the instant payment system?

Discussion partners:

Dániel Koczka, General Manager, Digital Directory, MKB Bank Zrt.

László Mezei , Deputy CEO, Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt.

Katalin Schuster, Head of Consumer Development and Support, Budapest Bank Zrt.

Gergő Szathmári , Senior Product Manager, Residential Digital Channels, Erste Bank Hungary Zrt.

15.10

Prepaid cards

  • Will the prepaid card market boom?
  • Is there any need for prepaid cards besides the festivals?
  • Did any significant change happened in the world of prepaid cards since last year’s legal background change?
  • Prepaid cards’ role, situation, future on the market

Presenters: Tamás Laukó , Business Development and Project Manager, Festipay Zrt. & ZsoltRőfös-Horváth, Sales Director, Festipay Zrt.

15.40 Coffee break

16.10

The instant transfer system and the debit card settlement

  • The current process of instant transfer system and debit card settlement – sameness and difference
  • The GIRO project aiming to establish the domestic card settlement – goals, results, experience
  • The initiation of debit card settlement in the instant payment system (one possible solution)
    • card number, as the secondarily invoice identification; changes in settlement; processes, changes in the tasks taking part in the settlement; development needs; operational needs, regulation tasks
  • Is a profitable business model possible?

Presenter: Csaba Braun , Card Expert

16.40

Trends and possibilities on credit card market

  • What trends are typical of the credit card market?
  • How did the credit card usage habits change?
  • When will the amount of credit cards stop decreasing?
  • Can the fixed term installment be a break out point for the drawers?

Presenter: Zoltán Lukácsi , Customer-and Product Marketing Branch Manager, Magyar   Cetelem  Bank Zrt.  

17.10 End of first day of the Conference

 

2 nd day, 26 April

9.00

Domestic mobile payment – in social economy’s services mobile payment is not a vision, it is a part of the daily routine

  • Are youngsters preparing for using mobile payment? Phones in the hands, but what do they use it for?
  • On what fields can mobile payment be an absolute success and what is needed for it?
  • On Sharing Economy area mobile payment is part of the daily routine. On what fields do we use it day by day?
  • What service areas do domestic mobile payment supporting applications cover?
  • How does mobile affect plastic card usage?
  • Domestic Instant Payment starting in 2019, how does it affect the mobile payment industry?
  • How will the connection of Mobile payment and Bitcoin shape in the future?

Presenter: Gábor Pataki , Business Development Expert, President of Sharing Economy Association

9.30

Innovations and trends at digital payments

Presenter: Ede Kiss, Country Manager Hungary, VISA Europe

10.00

Innovative payment solutions

Presenter: Zoltán Török, Business Development Manager, Diebold Nixdorf

10.30 Coffee break

11.00

Granit Pay’s experience and „digital bank” solution

Presenter: Éva Hegedüs , Chairman-CEO, GRÁNIT Bank Zrt.

11.30

Smart phone banking: do we love it or are we afraid of it?

  • Challenges in bank mobile payment: technologies, trends vs. bank requirements
  • Innovation at K&H Bank
  • Spreading and communication of innovative solutions
  • Client education: believes and difficulties

Presenter: Júlia Gerstner, Senior Digital Channel Manager, K&H Group

12.00

MKB FinTech ProgramWhere are we at and where are we heading?

  • What do we mean by MKB fintech-ing? Collaboration and open innovation
  • FinTech Academy & FinTech Competition & FinTech Incubator trinity
  • MKB Incubator – The brooder and sand box of fintech
  • How does a fintech entrepreneur look like, like we see – introduction of 2 startup
  • How do we choose fintech companies from home?

Presenter: János Pereczes , General Manager, MKB Inkubátor Kft.

12.30 Lunch break

13.30

Card Acquiring market changes in Eastern-Europe

  • Possibilities and dangers in the fintech world – from an acquiring bank point of view
  • What triggers the merchants imagination?
  • How can we make profit in the strengthening competition? 
  • X-boarder merchant services – What is that?

Presenter: András Bakonyi, Group Product Manager –Card Acquiring, Raiffeisen Bank International AG

14.00

Fintech fizzle in the financial sphere – Together or against each other?

  • International and domestic overview – Trends, innovations
  • How will the relationship of fintech companies and banks work out? Is a partner relation imaginable?

Presenter: Monika Németh , CEO, FinTech Group Kft

14.15

Round-talk session: The digital and fintech bomb has exploded

  • Everyone understands it differently!? What do we mean by digitalization?
  • How does the digitalization affect the world of debit cards and where is at now?
  • How is the relationship between fintech companies and banks? Fintech against banks or is a partner relation imaginable?
  • Bank digital strategies, multichannel solutions
  • Bank branch vs. digital solutions
  • How can the card live along by itself in a digital world?
  • Alternative payment world is preparing…. Debit card vs. new alternative payment solutions

Discussion partners:

Éva Hegedüs , Chariman-CEO, GRÁNIT Bank Zrt.

Zsombor Imre , Founder, CEE FinTech

Imre Fónai , Head of Digital Channels,K&H Group

Larissza Kovács, Director, MKB Bank Zrt.

Zoltán Lukácsi , Customer-and Product Marketing Branch Manager, Magyar   Cetelem  Bank Zrt.  

Gyula Szincsák , Senior Debit Card Product Manager, Erste Bank Hungary Zrt.

15.00 Coffee break

15.20

Conscious payment strategy – the fifth element: What factors can influence its online trading success?

  • According to market experience, the Hungarian online traders have identified 4 factors for themselves:
    • product, which is market compatible, and can be sold online
    • consumer friendly online surface
    • flexible delivery methods, satisfying unique needs
    • innovative , differentiating online communication
  • However these 4 factors do not ensure that interested parties become customers.
  • The modern consumer is influenced by several impulses every second. However s/he can be tempted – for a few minutes. In these few minutes, an instant and comfortable payment option has to be ensured beyond providing the right product – before having a different impulse, before becoming doubtful or changing his/her mind about the purchase.
  • The ratio of actual buyers can be increased by the strategy of ensuring target group customized instant payment methods – this factor is the fifth element.

Presenter: Al-Absi Gáber Seif , Deputy CEO, Branch Manager, OTP Mobil Kft.

15.50

Opening lecture and round-talk session: Do bank innovation have beneficial effect or is there no real costumer need for that? Trader and consumer needs regarding card payment.

  • What is the current market state, how much e-transaction is happening at the traders?
  • How much does the trader keep up with providing online payment possibilities?
  • What is important for a trader considering a payment service?
  • What kind and how many online payment methods are used by the trader?
  • What are the trader’s views, priorities in connection with initiating a service?
  • Mobile and one-click payment is a real need?

Key note speaker and moderator:

András Deák , Smart Commerce Division Director, Next Wave Europe Kft.

Discussion partners:

Balázs Kabarcz, Commercial Director, Decathlon Magyarország

Gergely Őri, General Manager, JátékNet.hu

Zsolt Szokolay, Business Development Director, Interticket Kft.

16.45 End of the Conference

Kiemelt együttműködő partnerünk:

SIA

 

Együttműködő partnereink:

 

Capsys

 

Diebold

 

Festipay

 

 

Ingenico

 

NCR

 

 

VISA

 

Szakmai együttműködő partnerünk:

 

Médiapartnereink:

 

 

 

 

 

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. Április 25. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 26. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. április 7.
Speciális ár

Konferencia és workshop:

2017. április 7-ig: 269.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 329.000 Ft + áfa

Konferencia:

2017. április 7-ig: 219.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 249.000 Ft + áfa

Workshop:

2017. április 7-ig:  99.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 129.000 Ft + áfa

Helyszín DANUBIUS HOTEL HELIA****
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.