IIR Magyarország

Bankszektor    Szoftvermenedzsment    IFRS   Asszertiv   Ipar 4.0

 
 

.

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények További témakörök Vezetői kommunikáció - Az odafigyelő vezető

Vezetői kommunikáció - Az odafigyelő vezető

Bevezető

Vezetőként – nem kérdés – hogy kommunikálni kell. Egyáltalán nem mindegy azonban az a kommunikációs eszköztár és stílus, amellyel a vállalati vezetők élnek a beosztottjaikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel történő kommunikáció során. Sajátítson el kiváló kommunikációs technikákat, amelyek támogatják Önt abban, hogy még hatékonyabb, még professzionálisabb, még odafigyelőbb vezetővé válhasson.

A tréning segítséget nyújt a vezetőknek a következő technikák és készségek elsajátításában:

  • Hogyan képviselje meggyőzően álláspontját vezetőként?
  • Miként ismerje fel személyes erősségeit a beszédben, és hogyan alkalmazza ezeket céltudatosan beosztottjaival, ügyfeleivel szemben?
  • Hogyan fogalmazzon tisztán és érthetően?
  • Hogyan javítsa meggyőzőképességét és alkalmazza a hatásos érvelés valamennyi mechanizmusát?
  • Milyen módon növelje vezetői hatékonyságát „odafigyelő” kommunikáció révén?
  • Melyek az erőszakmentes kommunikáció alapjai?

Tréner

Sipeki Irén, szakpszichológus, SE Pető Intézet, OH szaktanácsadó

1997 óta foglalkozik alkalmasság-vizsgálatokkal, felnőttképzéssel, tanácsadással. Strukturált T-csoport vezetőként közreműködött többek között a Nokia létszámleépítéshez kapcsolódó outplacement tréningjének, valamint BV Intézetek csapatépítő, egészségprevenciós tréningjeinek lebonyolításában. Munkája részeként kommunikációs és empátiás készségfejlesztő, valamint értékesítési tréningeket tart. Pszichológus, szociológus végzettséggel rendelkezik. Egyéni, pár- és családterápiás tanácsadással is foglalkozik. A Pszichológiai és Pedagógiai Intézet Közhasznú Alapítvány kuratóriumi tagja.

Program

Vezetőként – nem kérdés – hogy kommunikálni kell. Egyáltalán nem mindegy azonban az a kommunikációs eszköztár és stílus, amellyel a vállalati vezetők élnek a beosztottjaikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel történő kommunikáció során. Sajátítson el kiváló kommunikációs technikákat, amelyek támogatják Önt abban, hogy még hatékonyabb, még professzionálisabb, még odafigyelőbb vezetővé válhasson.

A tréning segítséget nyújt a vezetőknek a következő technikák és készségek elsajátításában:

  • Hogyan képviselje meggyőzően álláspontját vezetőként?
  • Miként ismerje fel személyes erősségeit a beszédben, és hogyan alkalmazza ezeket céltudatosan beosztottjaival, ügyfeleivel szemben?
  • Hogyan fogalmazzon tisztán és érthetően?
  • Hogyan javítsa meggyőzőképességét és alkalmazza a hatásos érvelés valamennyi mechanizmusát?
  • Milyen módon növelje vezetői hatékonyságát „odafigyelő” kommunikáció révén?
  • Melyek az erőszakmentes kommunikáció alapjai?

A tréning tartalma:

  • Betekintés a meggyőzés pszichológiájába
    • A meggyőző kommunikáció jellemzői
    • A kongruencia szerepe a hatékonyságban
    • Non-verbális kommunikáció és kongruencia
    • Mi rejlik a „sorok között”?Mennyire ér célba ill. mennyire érthető félre egy-egy üzenet?
    • Tipikus figyelési és információkezelési hibák a beszédben és megértésben
    • Az erőszakmentes kommunikáció
    • Hogyan kezeljük a saját és másik negatív érzelmeit? (harag, düc, csalódottság, támadás stb.)
  • Az optimális felkészülés elemei
    • Tippek az érvelés módszertani előkészítéséhez
    • Elemezze saját és beszélgetőpartnere helyzetét! Beosztott-munkatárs-ügyfél – üzleti partner relációk
    • Határozza meg világosan céljait – dolgozza ki a fontos mondanivalókat!
    • Figyeljen a „rejtett tartalomra”, keresztezett és rejtett tranzakciók
    • Hogyan befolyásolja a beszélgetés kimenetelét a pozitív hozzáállás?
  • A kezdéstől a beszélgetés céljáig
    • Beszélgetést elősegítő és beszélgetést akadályozó tényezők
    • Hogyan kezdeményezzen kellemetlen beszélgetéseket, és hogyan reagáljon kellemetlen helyzetekben?
    • A visszacsatolás technikái kritika helyett
    • Hogyan találja meg az egyensúlyt a tárgyilagosság és a személyesség között?
    • Vezesse célorientáltan a beszélgetéseket!
    • Állítson másokat is az oldalára: rábeszélés helyett megnyerés és odafigyelés! A nyertes-nyertes játszma szabályai
  • Biztos fellépés –kompetens kiállás
    • Érje el céljait, anélkül hogy ellenségeket szerezne!
    • Az asszertív személyiség jellemzői
    • A kompetens személyiség jellemzői
    • A kompetencia alapjai
    • Kommunikációjának stílusa és hatása
  • A saját személyiség szerepe
    • Személyiségjellemzők
    • Erősségek, hiányosságok
    • A vezetői motivációs rendszer
    • Egyéni fejlődési lehetőségek
  • A vezetõ mint kommunikátor
    • Hogyan jelenik meg a kommunikációnkban mindaz,amit „hazulról hozunk” (érzelmi intelligencia, én-állapotaink, vezetői képünk), és mindaz, amit a szervezeti kultúrából átvettünk: vezetői értékek és elvárások, szervezeti minták?

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. november 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. november 08. 17:00
Részvételi díj 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. szeptember 22.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 129,000.00
2 124,050.00
3 119,100.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.