IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények További témakörök Asszertív konfliktuskezelési technikák a mindennapi gyakorlatban

Asszertív konfliktuskezelési technikák a mindennapi gyakorlatban

Bevezető

Bizonyára Ön is volt már részese olyan meetingnek vagy értekezletnek, amelynek vitája alatt nagyon kellemetlenül érezte magát és nem igazán tudta kezelni a helyzetet, főleg nem megfelelően képviselni az álláspontját. Márpedig a konfliktusokat kezelni kell, sőt konfliktusok nélkül nincs fejlődés, nincs előrehaladás.

Tréningünkön a résztvevők megtanulják helyesen kezelni a konfliktusokat, és profitálnak a mindennapi konfrontációkból!

Tréningünk kiváló útmutatást nyújt a konfliktuskezelési technikák tekintetében.

A program célja, hogy

  • elméleti ismeretek és változatos gyakorlatok segítségével lehetőséget nyújtson Önnek arra, hogy megismerje és bővítse konfliktuskezelési repertoárját,
  • konfliktuselemzési módszerek révén fejlődjön a  konfliktusokhoz való helyzetfüggő hozzáállása,
  • formálódjon konfliktus-felfogási  szemlélete,
  • képes legyen  erőforrásként kezelni a konfliktusokat,
  • felkészítse Önt  a nehéz helyzetek kezelésére és elvárásainak világos, asszertív megfogalmazására.

A tréning tartalmából:

  • Viselje el a kritikát! - Készüljön fel a konfliktusokra! - Legyen kész tisztázni a konfliktushelyzeteket!
  • Tartsa kézben a konfliktusokat!
  • Különbözőségünk erőforrásként való hasznosításának lehetőségei
  • Konfliktus-elemzés másképp
  • Elméletek – módszerek – technikák a konfliktuskezelés szolgálatában

A tréningen:

  • a résztvevők foglalkozhatnak saját konfliktusaikkal, illetve a környezetükben zajló konfliktusokkal, azokra ránézhetnek elemző szemmel,
  • kérdőívek segítségével, valamint a csoporttól kapott visszajelzések által képet alkothatnak saját konfliktuskezelési repertoárjukról,
  • gondolkodhatnak a fejlődésük irányairól , ötleteket kaphatnak annak megvalósításához,
  • megismernek néhány konfliktus-megelőzési, illetve konfliktuskezelési technikát/ lehetőséget .

Tréner

Fehér István

tanácsadó-partner, HR szakértő, szervezetfejlesztő, tréner, coach, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.

1969-ben született Kecskeméten. Egyetemi tudását az ELTE-n sajátította el pedagógia, andragógia szakon, média és mozgóképkultúra fakultáción. Majd elkötelezett ELTE-sként ugyanitt üzleti coach képesítést szerzett.

Sokféle munkakörnyezetben dolgozott a kezdeti években, kitartását azonban a pénzügyi szektorban eltöltött 21 év igazolja. Dolgozott közvetlen kapcsolattartóként ügyfélkezelésben, illetve sales oldalon egyaránt. Ezek a tapasztalatok kiváló alapokat teremtettek, ahhoz, hogy később a tudását HR oldalon kamatoztassa. Szakmai képzések fejlesztője, oktatója, majd szervezetfejlesztéssel, többféle szakmai területen kiválasztással, vezető fejlesztéssel foglalkozik, nemzetközi szakmai kapcsolatokat tart multikulturális környezetben. Sokat dolgozik vezetőkkel kiválasztási folyamatokban, sikeresen használja az AC/DC módszertant.

Coach-ként erősségének az odafigyelést, az aktív hallgatást tartja, az adott ügyfélre, problémára szabott módszertanokkal támogat.

Gyakorló hatha jóga oktatóként a legfontosabbnak tekinti a szellemi és fizikai rugalmasságot.

Súlyponti témái: tehetségmenedzsment, kiválasztás-támogatás, munka-magánélet egyensúlya, üzleti kommunikáció, vezetőfejlesztés.

Főbb referenciáinak tartalma: tréning fejlesztés felsővezetőknek, vezetési ismeretek, business & life-coaching vezetőknek, kiemelt szakértőknek. Céges coach pull létrehozása, szakmai kapcsolattartás külsős coach cégekkel. Fiatal, kiemelt tehetségek támogatása, tehetségprogram vezetése – ezen belül mentoring program menedzselése.

Stresszkezelés, kommunikációs és önismeretfejlesztő tréningek.

Program

A tréning tartalma

Viselje el a kritikát! - Készüljön fel a konfliktusokra! - Legyen kész tisztázni a konfliktushelyzeteket!

  • „Most már elég” – Ha már betelt a pohár. Hogyan kell reagálnia?
  • Tiszta és célirányos kommunikáció. Fejlesszen ki hatékony problémamegoldó stratégiákat!
  • Kritika, amely „élni hagy”. Visszacsatolás, mint visszajelzés megsemmisítés helyett
  • Hogyan fogalmazzon meg helyesen kritikus álláspontot illetve hogyan fogadja el azt?
  • A diplomatikus szemléletmód szerepe

Tartsa kézben a konfliktusokat!

  • Ütközési helyzetek a munkahelyi környezetben
  • Ismerje meg a konfliktusok forgatókönyvét!
  • Jelek, melyekből azonosíthatja, mely szakaszában tart a konfliktus
  • Erős érzelmek megjelenése a konfliktushelyzetekben

Öntudatosan és magabiztosan

  • Hogyan mutatkozzon mindig barátságosnak és egyenesnek?
  • Hogyan tudja egyre jobban érvényesíteni akaratát?
  • „Igen, meg tudom csinálni!” – Belül stabil, kívülről szemlélve rugalmas!
  • „Keep cool!” - Kerülje el a pánikot és maradjon cselekvőképes!

Bátran – Emberien – Mesterien

  • Minden ember más – A nehéz emberekkel való helyes bánásmód
  • Csak semmi pánik! Senkitől és semmitől – Bátran mondjon nemet és állítson fel határokat!

Hiteles – Higgadt – Logikus

  • A frusztráció és agresszió, mint erőforrás értelmes alkalmazása
  • Gyakorlat teszi a mestert – A nem bosszankodás személyes stratégiájának kidolgozása
  • Árral szembe menni – Tanuljon meg kikapcsolódni gombnyomásra egy fárasztó nap után
  • Fedezze fel személyes belső egyensúlyát a csúcsteljesítmény és a jó közérzet között! Maradjon egyensúlyban!
  • A győzelem a fejben dől el – Személyes blokádok minimalizálása

Különbözőségünk erőforrásként való hasznosításának lehetőségei

  • Hogyan értheti meg jobban mások viselkedését/működését?
  • Asszertív/ agresszív/ szubmisszív viselkedés
  • A saját asszertivitás gátjainak azonosítása
  • Hogyan szolgálhatja a konfliktus a vállalati tevékenység és a kapcsolatok fejlődését?

Konfliktus-elemzés másképp

  • Saját, jelenleg meglévő konfliktuskezelési repertoár feltérképezése
  • Az én-közlések hatékonysága
  • Mi köze a konfliktuskezeléshez az érzéseknek és az igényeknek?
  • Az aktív hallgatás technikája
  • Dramatikus technikák

Elméletek – módszerek – technikák a konfliktuskezelés szolgálatában

  • TA - Tranzakcióanalízis
  • Asszertív kommunikáció
  • A figyelem és az empátia fejlesztése
  • A tiszta kommunikációt segítő apró technikák tanulása , gyakorlása

A tréningen:

  • a résztvevők foglalkozhatnak saját konfliktusaikkal, illetve a környezetükben zajló konfliktusokkal, azokra ránézhetnek elemző szemmel,
  • kérdőívek segítségével, valamint a csoporttól kapott visszajelzések által képet alkothatnak saját konfliktuskezelési repertoárjukról,
  • gondolkodhatnak a fejlődésük irányairól, ötleteket kaphatnak annak megvalósításához,
  • megismernek néhány konfliktus-megelőzési, illetve konfliktuskezelési technikát/ lehetőséget.

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. Április 19. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 19. 17:00
Részvételi díj 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín K+K Hotel Opera
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 129,000.00
2 124,050.00
3 119,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.