IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Beszerzés, Logisztika Üzleti Fórum (nem csak) Beszerzőknek - A business process támogatása

Üzleti Fórum (nem csak) Beszerzőknek - A business process támogatása

Továbbá szívesen látjuk a beszerzési tanácsadókat, valamint a beszerzést támogató informatikai, vállalatirányítási rendszereket szállító tanácsadó és szolgáltató vállalatok képviselőit is.

Az Üzleti Fórum keretein belül a résztvevőknek alkalmuk nyílik arra, hogy megosszák egymással és a workshop előadóival azokat a beszerzési folyamatok során felmerülő nehézségeket, melyekre valós, gyakorlati megoldásokat várnak a szakemberektől.

A rendezvény interaktív keretei lehetőséget biztosítanak arra, hogy felszínre kerüljenek azok a döntést befolyásoló vezetői szempontok, dilemmák, melyek a vállalati folyamatokat a problémák valós kezelésének irányba tudják vinni, így teljes körű megoldásokat nyújtva a vállalatvezetés számára.

Rendezvényünk szólni kíván:

  • Cégvezetőkhöz, döntéshozókhoz
  • Pénzügyi, stratégiai és üzletfejlesztési vezetőkhöz
  • Gazdasági vezetőkhöz
  • IT vezetőkhöz
  • Lokális és regionális beszerzési vezetőkhöz,
  • Purchasing, procurement, illetve sourcing managerekhez, osztályvezetőkhöz,
  • Supply chain és logisztikai vezetőkhöz, igazgatókhoz
  • Beszerzési projektekben érintett szakemberekhez, bármilyen funkcionális területről

A délelőtt tematikus felépítése:

Outsourcing a szállító kiválasztástól a számlakifizetésig tartó folyamatban:

  • Mely folyamatlépéseket tudnának elképzelni kiszervezve?
  • Hol és miként lehet összekapcsolni ezeket a kiszervezett területeket a többi vállalati területtel, más osztályok munkájával?
  • Hol látják a felhő szerepét, bekapcsol(ód))ását a folyamatba?
  • Milyen eszközök támogatnák, segítenék munkájukat?

Intelligens információirányítás a folyamatok támogatásáért:

  • Miként kezelik a felhőalapú rendszerek az információt?
  • Milyen módon lehet megoldani, hogy ne vesszen el információ, ha több irányból érkezik be a vállalathoz?
  • Az új információk beillesztése a meglévő belső folyamatokba
  • Intelligens információirányítás folyamat: információ összegyűjtése, intelligens kezelése, feldolgozása: osztályozása, a munkafolyamatok támogatása

Az Üzleti Fórumon olyan szolgáltatói és vállalati példák is bemutatásra kerülnek, melyek megvalósult projektek eredményeit és tanulságait veszik sorra és ezek tapasztalatait osztják meg a résztvevőkkel.

Előadó: Gergely Ákos, Vezérigazgató, DOQSYS Business Solutions Zrt.

A rendezvény szakmai partnere:

Doqsys

 

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. Április 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 17. 12:30
Részvételi díj 49.000 HUF+ÁFA
Speciális ár

Részvételi díjak 2018. március 23-ig:

Beszerzés 2018 konferencia + Üzleti Fórum: 169.000 Ft + áfa

Beszerzés 2018 konferencia: 149.000 Ft + áfa

Üzleti Fórum: 49.000 Ft + áfa

Részvételi díjak 2018. március 24-től:

Beszerzés 2018 konferencia + Üzleti Fórum: 199.000 Ft + áfa

Beszerzés 2018 konferencia: 179.000 Ft + áfa

Üzleti Fórum: 49.000 Ft + áfa

We are no longer accepting registration for this event

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.