IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

HR Masterclass

Bevezető

Stratégia – Talent Management – Utódlástervezés - Branding – Social Media

Fókuszban:

  • Hogyan tud a HR stratégia jól ráépülni a vállalati stratégiára, milyen eszközökkel és dimenziókban járul hozzá az üzleti sikerekhez?
  • Mit tehetünk ma a jövő tehetségeiért?
  • A vezetővé fejlesztés, belső utánpótlás biztosítása
  • Hogyan adja el magát a vállalat, és hogyan a HR? Fókuszban az Employer & HR Branding
  • A HR és a közösségi média összehangolása - Az „E” faktor a kommunikációban és a toborzásban
  • A HR manager, mint partner: meggyőző szakember és kapcsolatépítő - Hogyan befolyásolja az önismeret a szakmai és a szervezeti sikerességet?

Kiknek ajánljuk?

Rendezvényünk szólni kíván:

  • HR vezetőkhöz, igazgatókhoz, managerekhez,
  • HR generalistákhoz,
  • és mindazon humánpolitikai és személyügyi szakértőkhöz, akik már több éve HR területen működnek és szeretnék a HR-t érintő kiemelt kérdésekben magasabb szintre fejleszteni tudásukat

Program 1.nap

STRATÉGIAI HR

9.00-10.30

Innovatív HR stratégia az üzleti célok szolgálatában, egyenrangú partnerként a szervezetben

  • A HR értéke és hozzájárulása a szervezet céljaihoz, teljesítményéhez
  • Szervesen be kell vonni a HR-eseket a vállalatvezetésbe!?
  • Hogyan látják a vezetők a HR stratégia szerepét? Tényleg alapjaiban tudja befolyásolni a HR stratégia a vállalati stratégiát?
  • Hogyan tud a HR stratégia jól ráépülni a vállalati stratégiára, m ilyen eszközökkel és dimenziókban járul hozzá az üzleti sikerekhez?
  • A HR stratégia és más vállalati / szervezeti stratégiák (felsővezetői stratégia, CSR stratégia, fenntarthatósági stratégia stb.) kapcsolódási pontjai
  • Melyek a vállalatvezető számára legfontosabb HR funkciók?
  • A HR hogyan teszi közérthetővé és fogadtatja el a dolgozókkal a HR stratégiát?
  • Lehet HR stratégiát csinálni akkor is, ha nincs vállalati stratégia?

10.30-10.45 Kávészünet

KULCSEMBEREK

10.45-12.30

A HR stratégia szerepe a kulcsemberek megtartásában és a kulcspozíciók u tódlástervezéséb en

  • Ismerje fel, kikből lesznek a vállalat kulcsemberei! Hogyan azonosítsuk a kulcsembereket, kulcspozíciókat?
  • Mit lehet tenni a kulcsemberek „levadászása” ellen? Hogyan, milyen módszerekkel tudja biztosítani a vállalat a munkaerő megtartását?
  • A kulcsemberek pályagondozása – a megtartás és a fejlesztés lehetőségei
  • Hogyan formálható át a kulcsemberek szemlélete oly módon, hogy számukra a személyes és szakmai fejlődés, mint karrier is perspektivikus és vonzó legyen?
  • A vezetővé váláson kívül milyen alternatív utakat kínálhat számukra a vállalat?
  • Melyek a megtartás hatékony eszközei, hogyan érheti el a vállalat, hogy a kulcsemberek érezzék, kiemelten kezelik őket?
  • Milyen módszerekkel tárhatók fel hatékonyan a fejlesztési területek? Innovatív képzési lehetőségek a kulcsember megtartásban – külföldi képzési lehetőségek, e-learning, karriertervek kidolgozása a vezetőség részéről stb.
  • Hogyan biztosítható a folyamatos készültség a munkakör betöltésére? – Kulcsmunkakörök betöltésének tudatos tervezése, dokumentálása

12.30-13.15 Ebédszünet

 TALENT MANAGEMENT

13.15-15.00

Mit tehetünk ma a jövő tehetségeiért?

  • Ki a talent? Hogyan azonosítjuk a tehetségeket? Mi ígérhető a talentnek?
  • Talent kezelése, pozíciója a vállalaton belül
  • Egyéni életciklus jelentősége a talent azonosításában
  • A vállalati kultúra szerepe és a vállalati célok jelentősége
  • A tehetségek kiválasztása – A kiválasztás elvei, szempontjai, módszerei
  • Utánpótlás nevelés – Talent megtartása - Vezetőképzés….vagy mindhárom egyszerre?
  • A közvetlen felettes „és” a HR együttműködése
  • A tehetség, a vezetők és a HR elvárásai
  • Ki lehet-e kerülni a tehetségprogramból? Mikor? Miért?
  • Hogyan kell kialakítani a tehetségmenedzsment rendszert?

15.00-15.15 Kávészünet

 UTÁNPÓTLÁS-TERVEZÉS

15.15-17.00

A vezetővé fejlesztés, belső utánpótlás biztosítása

  • A vezetői utánpótlás biztosítása, mint a karriermenedzsment egy eleme
  • Az utódlástervezés folyamata
  • Első lépésként mérje fel, hogy az egyes pozíciókban mikor szükséges az utódról gondoskodni, a hierarchia mely pontjain mikor várható üresedés!
  • Kinevelni, vagy „megvenni”? A vezetői, felsővezetői posztok betöltésének kulcskérdése
  • Milyen állomásokat és határidőket építenek be a vezetői potenciálok karriertervébe?
  • A vállalatvezetők képzésének lehetőségei – Kiemelten a vezetői coaching

17.00 Az első nap vége

Program 2. nap

EMPLOYER & HR BRANDING

9.00-12.30 (Közben kávészünet)

Employer branding – „Az erős munkáltatói brand kézzelfogható versenyelőnyt jelent az álláspiacon és fontos fegyver a tehetségekért folytatott harcban”

  • Hogyan tudja a HR rendszerek működtetésén keresztül pozitívan befolyásolni a vállalatról kialakult külső képet?
  • Hogyan tegye csábítóvá vállalatát karrier szempontból a munkaerőpiacon?
  • Hogyan adja el magát a vállalat, a munkáltató mind a toborzás, mind a megtartás területén? Milyen szerepe van ebben a HR-nek?
  • A munkáltatói márka kommunikálása
  • Employee value proposition
  • Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
  • Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding? 

Hogyan n övelje a HR szervezet elismertségét?

  • A HR, mint egyenrangú business fókuszú szervezeti egység a vállalaton belül és ennek megfelelő kommunikálása - Hogyan adja el magát a HR?
  • Hagyományos marketing elvek a HR-ben
  • A HR „belső PR-ja” – Milyen kommunikációs csatornákon keresztül valósulhat meg?
  • Elektronikus vagy hagyományos csatornákat használjunk a HR kommunikációjában?
  • Gyakorlati példák és esettanulmányok

12.30-13.15 Ebédszünet

HR & SOCIAL MEDIA

13.15-14.15

A HR és a közösségi média összehangolása - Az „E” faktor a kommunikációban és a toborzásban - Esettanulmány

14.15-14.30 Kávészünet

 SZAKMAI ÖNISMERET & ÖNÉRVÉNYESÍTÉS

14.30-17.00

A HR partner, mint kommunikátor és kapcsolatépítő

  • A sikeres HR manager személyes jellemzői, „profilja”
  • A HR manager szervezeti eredményességének szakmai önismerettel mutatott összefüggései
    • Mit jelent a szakmai önismeret; hogyan gondolkodunk a személyiségről?
    • Mi jellemzi az Ön szervezeti viselkedését és munkapreferenciáit?
  • Munkahelyi kapcsolatok és szakmai önérvényesítés
    • Hogyan tud hatékonyan, partnerként szerepelni és a „belső ügyfeleket” szövetségesként megnyerni?
    • Munkahelyi kapcsolatai hogyan befolyásolják munkahelyi eredményességét?
  • Szakmai érdekérvényesítés és kommunikációs jellemzők

17.00 A masterclass vége

 

 

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. augusztus 29. 9:00
Rendezvény vége: 2018. augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. július 13.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 259,000.00
2 248,050.00
3 237,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.