IIR Magyarország

Erőművek    GasCon 2017    Az új pénzmosás   Gas Pricing Expert   Fraud

 
 

.

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

A tehetségek gondozása és a kulcsemberek megtartása ma már egyre inkább fókuszba kerül olyan vállalatoknál is, ahol erre korábban nem fordítottak energiát, pénzt, időt. A szinte minden szektort átható munkaerőhiány és az ezzel párhuzamosan a munkaerőpiacon megjelenő kései Y és a Z generációk új kihívások elé állították a HR-eseket, és mivel a HR önmagában csodát nem tud tenni, lassacskán a szakmai vezetők is ráeszmélnek ezirányú felelősségükre.

Nem elég a tehetségeket azonosítani és a programba bevonzani (legyen akár külső toborzás, akár belső kiválasztás), fenn is kell tartani az érdeklődésüket a program végeztéig, sőt az után is, mely egy merőben új rendszer felállítását igényelheti sok vállalatnál: a tehetségmenedzsment a vállalati kultúra részévé kell, hogy váljon, ne pedig egy kipipálandó feladattá.

  • Hogyan találjuk meg, vonzzuk be és vegyük fel a tehetséges embereket?
  • Hogyan tudjuk az új generációt megszólítani?
  • Hogyan definiálható hosszú távon a potenciál egy gyorsan változó környezetben?
  • Miben tud együttműködni a vezető és a HR-es? Mi a vezető feladata?
  • Hogyan lehet fejleszteni a vezetőket ezen a területen?
  • Mit kell tenni azért, hogy a kívülről, nagy nehezen megtalált és bevonzott tehetségek a vezetőképző program végeztével (vagy akár már közben) ne morzsolódjanak le?

Szakmai kurzusunkon kiváló szakemberek mutatják be gyakorlatukat, tapasztalataikat és a workshop keretein belül a résztvevőkkel közösen gondolkodva keresik a legjobb megoldásokat.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 13. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 28.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Egy törzskönyvezéssel foglalkozó szakembernek rendkívül komplex folyamatot kell figyelemmel kísérnie (legyen az nemzeti, CP, MRP vagy DCP típusú eljárás) - a beadott anyagok formai átnézésétől kezdve a gyártási engedélyek (GMP), a gyógyszer minőség (quality) vizsgálatán és az orvos biológiai értékelésen át a forgalomba hozatali engedélyig és a kísérőiratokig.

Szemináriumunk a törzskönyvezés gyakorlatából vett változatos esettanulmányok, gyakorlatok bemutatásával, a legújabb módszertanok és szabályozási aktualitások ismertetésével kívánja segíteni a szakemberek munkáját. Előadóink a legfrissebb információkat közvetítik a gyakorlati munkájuk során felmerült helyzetekből.

Kulcstémáink:

  • A humán gyógyszerekre vonatkozó szabályozás keretrendszere
  • Törzskönyvezési módosítás és Change control a gyakorlatban
  • Szigorodó validációs kritériumok , véglegminta benyújtást érintő változások jogszabályi szinten és az OGYI gyakorlatban, a módosítások implementálása
  • Ipari tapasztalatok az MRP és DCP-ről
  • Minőségbiztosítás a gyakorlatban
  • A farmakovigilancia törzskönyvezési vetületei
  • Az Európai Bizottság GMP, GDP iránymutatásai, az elmúlt időszak változásai, kapcsolódás a törzskönyvezéssel
  • Az állatgyógyászati termékek törzskönyvezése
  • Biotechnológiai eljárással készült termékek engedélyeztetési eljárása
Rendezvény kezdete: 2017. Június 13. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 28.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Jöjjön el Ön is, ha gyakorló szakemberként szeretné

  • felfrissíteni, aktualizálni, bővíteni szakmai ismereteit
  • fejleszteni az ehhez a munkához is szükséges menedzsment készségeit
  • hatékonyabbá tenni a karbantartást
  • leküzdeni a problémákat, amelyek a tudásátörökítés területén jelentkeznek

Fókuszban:

  • Hogyan hozzuk ki berendezéseinkből a maximumot? - Az OEE és helyes alkalmazása
  • Saját karbantartási rendszer érettsége: élbolyba, középmezőnybe tartozik, vagy sereghajtó az Önök karbantartása?
  • ISO5500X: mérhetőbb lesz-e az eszközgazdálkodás az új szabványok bevezetésével?
  • Karbantartási stratégiák: Hogyan mérhető a karbantartás hatékonysága?
  • Tudásmenedzsment és képzés fontossága a karbantartásban: Hogyan történjen az átörökítés?
  • Diagnosztizálás szerepe: Rezgésmérés, infra technika és a hozzájuk tartozó eszközök
Rendezvény kezdete: 2017. Június 15. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 16. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 28.
Helyszín: IIR Lounge

Fókuszban a 9-es, 15-ös és 16-os standardok

A szeminárium kiemelt témái:

  • A pénzügyi instrumentumok besorolása és értékelése
  • Az értékvesztés új megközelítése
  • Fedezeti ügyletek
  • A pénzügyi eszközök megjelenítése az IFRS 7 szerint
  • Az IFRS 15 főbb jellemzői
  • Az 5 lépéses modell
  • A szerződéshez kapcsolódó költségek
  • Teljesítések
  • A szerződéskötés költsége
  • A szerződésmódosítás kezelése
  • Áttérés az IFRS 15-re
  • AZ IFRS 16-os standard
  • Adózási kérdések
  • Az informatikai szakterület előtt álló kihívások – és megoldások
Rendezvény kezdete: 2017. Június 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 22. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 5.
Speciális ár:

Regisztráció bármelyik 1 napra

2017. május 5-ig: 149.000 Ft + áfa
2017. május 6-tól: 169.000 Ft + áfa

Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Kulcstémáink:

  • Az energiahordozók világpiaci áralakulásának hatásai és a hazai gázárak
  • Árszabályozás és felügyelet, piaci adatok vizsgálata, árelőrejelzések, versenytárs-árazás benchmarking, az egyetemes szolgáltatás árelemei
  • Egyetemes szolgáltatói árrés szabályozás
  • Gázipari termékek és azok pénzügyi kockázatai, kockázatkezelési best practice-ek
  • Commodity swap használata commodity árkockázat fedezésére
  • Szerződés indexálás és az árfixálás kockázatainak kezelése
  • Kockázati prémiumok alkalmazása, számolásának módszerei
  • Cost plus és egyéb árazási módszerek

Projekt szimulációs blokkunkban lehetőség nyílik Excel alapú árazási modellben jövedelmezőségi / árazási elemzéseket készíteni, az árazó eszközökön „gyakorolni”:

pl. hogyan transzformálhatunk át egy 50% olajindexált / 50% TTF-es beszerzési formulát 100% olajindexált értékesítési formulává? Az eltérő formulák kockázatának fedezése Monte Carlo szimulációval

Rendezvény kezdete: 2017. Június 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 28. 17:00
Részvételi díj: 199.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 12.
Helyszín: IIR Lounge

Multinacionális vállalatok adatszolgáltatási kötelezettsége

Üzleti reggeli

2017. június 4-től átültetésre kerül a hazai jogrendbe az EU adóelkerülés visszaszorítását célzó csomagjának újabb része, mely minden olyan multinacionális vállalatot érint, amely az EU-n belül tevékenykedik. Az új kötelezettség nem más, mint az országonkénti jelentések (CbCR) elkészítésének és benyújtásának kötelezettsége.

Ennek értelmében tovább bővül azon vállalatok köre, akik érintettek az automatikus információcsere valamilyen kötelezettségében.

Fogalmi tisztázásokat és az jelentéskészítés feltételeinek pontosítását várják a piaci szereplők a jogalkotó és a hatóság részéről, tekintettel arra, hogy jelen adatcsere bőven túlmutat adott vállalatcsoport egyes vállalatainak adattovábbításán,ennél bonyolultabb és sokkal összetettebb szabályozásról lévén szó.

Jelenleg kérdésként fogalmazódik meg és foglalkoztatja a szakembereket, hogy Milyen multinacionális vállalatokat, vállalatcsoportokat érint a szabályozás?”, hogy mik a tartalmi és formai követelmények a jelentés kapcsán? továbbá, hogy „Mikor kell elkészíteni a jelentést? Mikor kell megküldeni az első jelentést?”

Jelentést kell készítenie ugyanismajd ezt továbbítani a nemzeti adóhatóság felé főszabályként az adott vállalatcsoport anyavállalatának, amennyiben a vállalatcsoport éves konszolidált árbevétele meghaladja a 750 millió eurót. Továbbá, ha adott vállalatcsoport anyavállalata valamiért nem kötelezett a saját országában CbCR jelentés készítésére, akkor speciális szabályok szerint a vállalatcsoport leányvállalatainak kell ezt a jelentést elkészíteniük.

Többek között ezeket az aktualitásokat, kérdéseket veszi sorrarendezvényünk egy üzleti reggeli keretében kormányzati – jogalkotói, hivatali előadások, valamint vállalati ESETTANULMÁNY által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 27. 17:00
Részvételi díj: 59.000 HUF+ÁFA

A termelési vezető szerepe kiemelkedő, hozzáértése elengedhetetlen, felelőssége vitathatatlan a termelés során. Azonban mindehhez nem elegendő, hogy szakmailag kiváló legyen, a termelés zökkenőmentes menedzseléséhez vezetői kompetenciákkal is rendelkeznie kell, mely nem mindig jár együtt a műszaki és termelésmenedzsment ismeretekkel, tapasztalatokkal.

Milyen egy jó termelési vezető? Milyen vezetői kompetenciák nélkülözhetetlenek a termelésen dolgozó kollégák hatékony munkavégzésének menedzseléséhez?

Kommunikáció: a sikeres csapatmunka kulcsa – Irányítsa a munkatársi megbeszéléseket a közös cél felé!

A művezető „döntőbíró szerepe” a csoportban – Mikor „kifizetődő” beavatkozni konfliktus esetén?

Visszajelzések adása és fogadása - Hogyan fordíthatja át a negatív konfrontációt pozitívba?

Kevesebb munkatárssal többet teljesíteni – Hogyan győzheti meg csapatát „nehéz időkben” és milyen módon teremtheti meg a csapatszellemet?

Tréner: Székely Tamás, Operatív igazgató, Vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

Rendezvény kezdete: 2017. Július 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 06. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 19.
Helyszín: IIR Lounge

Az ONBOARDING, mint az üzleti stratégiák új alternatívája még nem a mindennapok része a vállalatok életében. Azonban a tendenciák azt mutatják, hogy egyre több cég belátja szükségét a HR folyamatok fejlesztésének, és ezen innováció élenjáró képviselője a toborzás és kiválasztás kettősének kiegészítője, a beillesztés. Ennek a hármas folyamatnak az összekapcsolása, az orientációs programok kialakítása és beépítése a mindennapokba elengedhetetlen eszköz a munkaerő megtartáshoz és a lojalitás növeléséhez. Számos módszer áll a szakemberek rendelkezésére, amely a beillesztést segíti – kezdve az interjúk során alkalmazható tesztekről, az onboarding day-en át, egészen a mentori programokig.

A szeminárium fő kérdésfelvetése az, hogy ez a feladat is a HR vállát kell, hogy nyomja, vagy érdemes erre külön szakembert alkalmazni, aki felügyelni tudja a megszervezett szocializáció folyamatát és biztosítani tudja a sikerességét.

Fókuszban:

  • Mi is az az onboarding?
  • A toborzás-kiválasztás és az onboarding kapcsolata
  • Motivációs eszközök az onboarding kapcsán
  • Onboarding és Mentor program
  • Lojalitásnövelés és az onboarding szerepe az employer branding-ben
  • A vezető szerepe az onboardingban
  • Hogyan mérhető az onboarding sikeressége?
  • HR szerepe a beillesztésben
Rendezvény kezdete: 2017. Július 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 05. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 19.

Kulcsfontosságú tudnivalók az értékesítés és a szerződéskötések során felmerülő jogi kérdésekről

2017. július 5-6.

Előadó: dr. Fülöp László , Ügyvéd, Külkereskedelmi és gazdasági szakjogász, a Fülöp és Társa Ügyvédi Iroda vezetője

„Átfogó ismeretet biztosított a szerződésjoggal kapcsolatban. A gyakorlati példák nagyon hasznosnak bizonyultak.”

Peti Ákos, Szolgáltatás menedzser, MVM Kontó Zrt.

Rendezvény kezdete: 2017. Július 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 06. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Globalizálódó világunkban egyre több vállalatot érintenek azok a kérdések, amelyek nem egy bizonyos ország specifikusságai, hiszen adott vállalat működése több országot, vagy akár kontinenst is felölel.

Egyre nagyobb a multinacionális vállalatok piaci részesedése, akár külföldi anyavállalat magyarországi leányvállalatait, akár magyarországi anyavállalat külföldi leányvállalatait tekintjük.

A mátrixszservezetek, SSC-k, Delivery Centerek jelentős szerepet játszanak a globális működés során, ezen szervezeti struktúrák is megjelennek a piacon a költséghatékonysági megfontolások miatt, melyek fókuszában a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés és profitnövelés állnak.

De vajon hogyan lehet összehangolni azoknak az országoknak jogi, HR, TB, Adózási, stratégiai és folyamatmenedzsment célkitűzéseit és elvárásait, amelyek az egyes határokon átnyúló vállalatok részét képezik?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Mátrixszervezet – virtuális szervezetek: feladatmegosztás, feladatkörök meghatározása – riportolás
  • SSC-k létjogosultsága jelen gazdasági környezetben
  • Adatfeldolgozás, adatkezelés, adattovábbítás: cégcsoporton belüli információtovábbítás, szervezeti egységek közötti adattovábbítás
  • Felhasználási és szerzői jogok, védett információk a globális működés kapcsán – Licenszek és a szellemi alkotások jogszerű használata/biztosítása
  • Munkajog, adó és javadalmazás: munkajogi, adózási, TB kérdések - kirendelési szerződések: Európán belül – Európán kívül
  • Deliverey Centerek: munkaerő-biztosító: munkaerő-kölcsönzők üzleti létjogosultsága
  • Javadalmi kérdések: eltérő kultúrák esetében - dolgozói elégedettség
Rendezvény kezdete: 2017. Július 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 12. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

A két nap során:

  • Megtanulja felismerni a piaci réseket, illetve az üzleti modell háló, üzleti- és akció terv lehető legjobb elkészítési módját gyakorlati feladatokon keresztül.
  • Esettanulmányokon keresztül megismerkedik az új üzleti területek, lehetőségek felkutatásának módszereivel, kiaknázásával.
  • Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogyan kommunikáljon eredményesen üzleti partnereivel, továbbá az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítsa a munkatársakkal folytatott párbeszédét.

A szeminárium fókusz kérdései:

  • Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?
  • Ötletből üzleti modell; Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv
  • Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
  • Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
  • Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
  • Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal

Rendezvényünket elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezető igazgatóinak, vállalat- és üzletfejlesztéssel, stratégiával, üzleti innovációval, valamint értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó vezetőinek, szakembereinek ajánljuk.

Rendezvény kezdete: 2017. Július 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 12. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 26.

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 23. 17:00
Rendezvény ára: 199.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 7.

Piaci pozíció biztosítása – Növekedési potenciál erősítése

Piac- és versenyinformációk szisztematikus kinyerése, piaci esélyek és kockázatok időelőtti felismerése

Célzott kutatások végrehajtása

Információbeszerzés és -kiértékelés

Ügyfélszegmentálás

Adatok rövid tömör kiértékelése, sűrítés és ábrázolás

A rendezvény végére Ön:

  • Megismeri a szisztematikus versenyelemzés elemeit és módszereit
  • Felfedezi versenytársai erősségeit és gyengeségeit ezáltal részletes információkhoz jut az Ön ügyfeleiről
  • Megtudja, hogy mely információhiányok veszélyeztethetik a vállalat sikerét
  • Megtudja, hogy milyen hagyományos és modern forrásokat használhat fel az elemzéshez
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 24. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 16.

Amikor egy IT területen dolgozó szakember vezetővé válik, számos kihívással találkozik.

Korábbi tevékenységével ellentétben most merőben más feladatkört kell ellátnia, így más jellegű feladatokkal találja magát szemben. Melyek ezek és milyen kihívások elé állítják Őt vezetőként?

„Milyen nehézséget jelenthet az IT vezető számára, hogy „hirtelen” számonkérési feladatai lesznek?”, Mely területeken képezze magát? Milyen előnyökkel jár, ha az IT vezető hatékonyan tud együttműködni a társosztályokkal? „Hol és hogyan „húzza meg a határt”, ameddig még vezetőként részt vehet a szakmai munkában? – Time menedzsment és szakmaiság kérdése”

Mindemellett a legtöbb alkalommal együtt kell működnie az IT vezetőnek a beszerzési és pénzügyi területekkel, de vajon „Miért szükséges, hogy az IT vezető részese legyen az IT beszerzéseknek?” és „Mik voltak azok a hiányosságok, amiket a pénzügyi vezető tapasztalt, felfedezett a vele együtt dolgozó IT vezetőben a közös munka során?”

Többek között ezeket a témaköröket veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre és az IT területén tapasztalatot szerzett trénerek a rendezvény második napján interaktív tréning keretében mutatják be mindezek megvalósítását a gyakorlatban.

 

Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

A szeminárium kiemelt témái:

  • Adatbányászat , mint az üzleti előny megszerzésének záloga
  • Modellek és algoritmusok az adatbányászatban
  • Big Data és az ezekkel kapcsolatos adatmenedzsment összefüggései
  • A szövegbányászat hatása az adatmenedzsmentre
  • Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai
  • Social Media adatok az adattárházak tükrében
  • Open és Nem Source technológiák az adatbányászatban
  • Ügyfélből törzsvásárló
  • Értékesítési kampányok célcsoportmeghatározása és ehhez kapcsolódó eszközök
  • Ügyfélmegtartás célzott kampányokkal – különböző csatornákon
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 30. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 31. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 14.

A kurzus teljesítésével elsajátítható kompetenciák:

  • A résztvevők képesek lesznek másoknak is elmagyarázni a programmatic médiavásárlás alapjait.
  • Ezzel együtt átfogó tudást szereznek a különböző technológiákról és funkcióikról a programmatic ökoszisztémában.
  • Elsajátítják a programmatic stratégiákat és taktikákat.
  • Képessé válnak a programmatic médiavásárlás elhelyezésére média mixükben, a megfelelő adatok és a sikeres programmatic stratégia kiválasztására.
  • Megismerik, a programmatic stratégiák hogyan képesek hozzájárulni a mobil kampányok sikerességének növeléséhez.
  • Megismerkedhetnek a data management platformokkal (DMP-k), azok szerepével, és hogy általuk miként erősíthetőek fel az adat-vezérelt marketingkommunikáció előnyei.
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 12. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. július 28.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.