IIR Magyarország

Azonnali fizetések fóruma    KártyaPiac 2017    Disztingvált vezetés   Átfogó energiapiaci ismeretek   Pharma marketing

.

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

Fókuszban a pénzügyi szektor

Fókuszban:

  • A működési kockázat tőkekövetelmény előírásainak háttere, az aktuális EU és bázeli szabályozási kérdések
  • A folyamatalapú kockázatfelmérés a szervezetek stratégiai céljainak elérése érdekében
  • A kockázati étvágy
  • Business Continuity Management
  • A vállalati működés kockázatai: elemzés, kockázatok becslése, tervezhetősége a gyakorlatban
  • IT kockázatok ma és holnap a „42/2015”-ös rendelet szemszögéből
  • Kockázatkezelési rendszerek kialakítása – banki esettanulmány

 

Rendezvény kezdete: 2017. Március 28. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Március 29. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 10.

A workshop kiemelt témái:

    • Átszervezések és csoportos létszámcsökkentések gyakorlata
    • A már nem is annyira új Munka Törvénykönyve- és ítélkezési gyakorlata
    • Jogkövetkezmények a munkavállaló vétkes kötelezettségszegéséért
    • Adatvédelem a munkahelyen

    Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:

    • dr. Dunár Ildikó, Jogi előadó, K&H Bank Zrt.
    • dr. Gera Dániel, Ügyvéd, Schoenherr Hetényi Ügyvédi Iroda
    • Dr. Horváth István, Tanszékvezető, ELTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tanszék
    • Dr. Jármi Hilda, Vállalati audit vezető, Rail Cargo Hungaria Zrt.

    Együttműködő partnerünk:

    Schönherr

Rendezvény kezdete: 2017. Április 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 05. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

Konferencia és Munkajog a gyakorlatban - Workshop:

159.000 Ft + áfa

Konferencia:

99.000 Ft + áfa

Munkajog a gyakorlatban - Workshop: 99.000 Ft + áfa

  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Hogyan lehet közelebb hozni az egymástól távol dolgozókat?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
  • A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja
Rendezvény kezdete: 2017. Április 06. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 06. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 17.

A szeminárium témái:

Az adatvédelmi törvény – Tapasztalatok

  • A jogalap változása

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

  • Hogyan épül fel az új hatóság szervezetileg?
  • A hatóságról az ügyvéd szemszögéből

Az ügyféladatok tárolására vonatkozó törvényi előírások

  • Speciális helyzetben – Pénzintézetek, Közüzemi szolgáltatók, Távközlési szolgáltatók

Külföldre való adattovábbítás technikái

  • Adatáramlás „anyák, leányok, és unokák” között

A munkavállalói adatok kezelésének főbb szabályai

Bizalmi pozíciók dilemmái – Munkaszerződésekben rejlő lehetőségek

Az adatvédelmen túl: információvédelem

 

Rendezvény kezdete: 2017. Április 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 12. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 24.

Egynapos szeminárium beszerzési/kereskedelmi/beszállítói-minőségfejlesztési szakemberek/vezetők/felsővezetők számára.

A járműipari beszállítók többsége talán már óvatos optimizmussal tekint a jövőbe – a kormányzat kiemelt stratégiai ágazatnak tekinti a járműipart.

Szaknapunk keretében a Magyarországon működő gyártók és a meglévő vagy potenciális járműipari beszállítók további üzleti kapcsolatépítését szeretnénk elősegíteni. Szó lesz a kormányzati támogatások lehetőségeiről és bemutatunk sikeres együttműködéseket TIER 1 - TIER 2 beszállítói kapcsolatok szintjén.

A rendezvény témáiból:

  • Technológia, kutatás és fejlesztés , illetve a kockázat költsége az árkalkulációban
  • Az alapanyagok árának, beszerzési forrásainak és helyettesítésének lehetőségei
  • Az évenkénti árcsökkentések gyakorlata és hosszú távú fenntarthatósága, a vevő és a beszállító együttműködésével
  • Árkalkulációs stratégiák kialakítása
  • Támogatások, pályázatok
  • Bekerülés a vevőkhöz
Rendezvény kezdete: 2017. Április 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 12. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 3.

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél és a MOL-nál
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

Szakértőink között:

  • Bárány Tímea, Group Capability Development & Strategic HR, MOL Group
  • Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK
  • Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
  • Labossa Lajos, Group Online Communications Expert, MOL Group
  • Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG
  • Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, NOKIA
  • Toldi Gábor, partner, Social Talent
Rendezvény kezdete: 2017. Április 20. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 20. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 3.

2 modulban a föld gáz- és a villamosenergia szektor működésének, szabályozásának alapjairól

A 2 napos átfogó kurzust ajánljuk azon szakembereknek:

  • Akik NEM az energia szektorban tevékenykednek, azonban napi munkájukból adódóan naprakész rálátással kell rendelkezniük annak működési folyamataira
  • Akik új szereplők az energia piacon
  • Akik kezdőként szeretnének átfogó képet kapni a piaci mechanizmusokról
  • Akik szeretnék felfrissíteni, rendszerezni alapismereteiket
  • Akik jelenleg az energiapiac egy speciális szakterületével foglalkoznak, de szeretnének nagyobb rálátást kapni az energiapiaci folyamatokra
Rendezvény kezdete: 2017. Április 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 28. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 10.

Beszerzőként is nyomon kell követni a PTK változásait, szerződéskötések alkalmával elengedhetetlen, hogy tisztában legyen a valamennyi régi és új szabállyal.

  • Ismerje meg a szerződéskötés csínját-bínját
  • Legyen tisztában a tartalmi és formai követelményekkel
  • Érvényesítse megfelelően jogait hibás teljesítéskor
  • Ismerje meg azokat a tipikus buktatókat, amelyeken mások elcsúsznak

A szeminárium kulcstémái:

A szerződés: formai és tartalmi követelmények, gyakran hibásan bekerülő elemek, hiányosságok

Garanciák és védelem, teljesítés és nem-teljesítés problematikája

  • A fizetés kritikus pontjai
  • Egyes kritikus szerződéstípusok
  • Dokumentumok, tanúsítványok
  • Jogviták
Rendezvény kezdete: 2017. Május 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 09. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 24.

Délelőtti program: PSD2 kvízjáték

a CAPSYS Informatikai Kft. szakértőinek vezetésével

Készüljön fel a PSD2 bevezetésére, ismerkedjen meg a bevezetéskor felmerülő problémákkal, anomáliákkal!

Kellően felkészültnek érzi vállalatát a PSD2 implementálására?

Tapasztalt szakértőink által összeállított kvízjátékunk segítségével megtudhatja, milyen buktatókat rejteget a PSD2 és RTS gyakorlati alkalmazása.

 

Délutáni program: PSD2 és azonnali fizetés – Új lehetőségek, új feladatok

az NCR képviselőivel

Változó üzleti igények? - Önnek olyasmi kell, amivel nem érik meglepetések! Valami egyszerű. Gyorsan alakítható. Kis költségű.

Realtime omnichannel fraud? – Azonnali fizetés, azzonali fraud! Készüljünk fel a legrosszabra!

Szeretné csökkenteni IT függőségét? - Használjon olyan rendszert, melynél az Ön kezében van az irányítás!

Authentic & Fractals.

A megoldás.

Együttműködő partnereink:

 

Capsys

 

 

NCR

Rendezvény kezdete: 2017. Május 16. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 16. 17:00
Rendezvény ára: 129.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 31.

Legyen naprakész vállalata jogi kérdéseivel kapcsolatban, a felelősségeket és a kockázatokat is ismerje meg!

Amennyiben Ön Ügyvezetőként, illetve felelős munkavállalóként:

  • szeretné tisztán látni az ügyvezető-cégvezetői feladatok felelősségét, hatásköreit, valamint jobban megismerni az ügyvezetők által választható szerződéses viszonyt,
  • szeretné átlátni az alkalmazotti és megbízásos jogviszony törvényi hátterét,
  • szeretne választ kapni bizonyos munkajogi kérdésekre,
  • fontosnak tartja a pénzügyi kockázatok minimalizálását,
  • szeretné szabályosan alkalmazni az adózási törvényeket,
  • szeretné megérteni a belső ellenőrzés fontosságát a vállalati működésben,

…akkor programunk Önnek szól!

Fókuszban:

  • ügyvezető-cégvezetői feladatok felelőssége, hatásköre, az ügyvezetők által választható szerződéses viszony,
  • alkalmazotti és megbízásos jogviszony törvényi háttere,
  • munkajogi kérdések,
  • pénzügyi kockázatok minimalizálása,
  • adózási törvények szabályos alkalmazása,
  • a belső ellenőrzés fontossága a vállalati működésben
Rendezvény kezdete: 2017. Május 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 24. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 7.

Tehetségek azonosítása a külső toborzás és belső kiválasztás során – Mini Workshop

  • Tehetségek felkutatása és bevonzása a vállalati berkeibe
  • Employer branding a tehetségekért – a munkáltatói márka felülvizsgálata
  • Hogyan definiálható hosszú távon a potenciál egy gyorsan változó környezetben?
  • A vezetők szerepe a tehetségmenedzsmentben
  • Kulcsemberek és tehetségek megtartása és motiválása
  • A GE Power Veresegyházi Gyárának tehetségmenedzsment gyakorlata
  • Mi történik a tehetségmenedzsment programok után?
Rendezvény kezdete: 2017. Június 13. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 28.

Szintén az Új Pmt. részéről várjuk az online számlanyitás és az okmánymásolás kérdésének rendezését, amely elég sok nyitott kérdésre adna választ, melyek már régóta foglalkoztatja a szakmabelieket.

Mindezek a változások számos kérdést vetnek fel ellenőrzési, felügyeleti, valamint adatvédelmi oldalról, az eddigi eljárásrendet, belső szabályzatot is újra kell gondolniuk a piaci szereplőknek valamint az IT rendszereket is fejleszteni szükséges ennek megfelelően a tényleges tulajdonosi adatkör-változás és hazai közszereplők nyilvántartása miatt, hiszen ezek a megoldások, rendszerek támogatják majd a napi munkát.

Többek között ezeket a megváltozott társadalmi és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk jogalkotói – NGM,hatósági – NAIH, hivatali - NAV, egyéb szakmai szervezetek – Magyar Bankszövetség, TEK, szolgáltatói előadások és vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

Rendezvény kezdete: 2017. Június 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 29. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 12.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.