IIR Magyarország

AgiCon    Recrújitment    AgiCon Camp   Smart   E-közigazgatás

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

Szemináriumunk középpontjában a beszerzési források optimalizálása, a gázéven belüliportfóliókezelés, a napon belüli gázportfólió egyensúlyozás vs. az erőművi rendszerszintű tartalékszolgáltatások buktatói és lehetőségei állnak.

FÓKUSZBAN:

  • Miként lehetséges a meglévő források optimalizálása, portfólió kezelés gázéven belül?
  • Melyek a rendszerhasználatban az EU szabályozás miatt várható változások?
  • Melyek a felhasználó számára fontos aktuális piaci sajátosságok?
  • Milyen a földgázbeszerzés , mint energiagazdálkodási tevékenység része egy energiaintenzív iparvállalatnál?
  • Hogyan tudok profitorientáltan optimalizálni a villamosenergia és gázpiac között?

HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL EGYNAPOS SZEMINÁRIUMUNKRA!

Rendezvény kezdete: 2018. Február 27. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 27. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 12.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

A kurzus során tárgyalandó témakörök:

  • IT szerződések jogbiztos kialakítása
  • Az IT szerződésekkel kapcsolatban felmerülő főbb adatvédelmi kérdések
  • IT felelősség – Hogyan minimalizáljuk a felelősségi kockázatokat és kerüljük el a jogi bizonytalanságokat?
  • IT felelősség és IP-jogok: szoftverlicencek és internet domainnevek
  • IT szolgáltatói szerződések elemzése, értékelése, fejlesztése a szolgáltató és a vevő szemszögéből
  • IT biztonság – milyen elvárások vannak az IT biztonsággal szemben a vállalaton belül?
  • Internetjogi alapkérdések

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 08. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 19.

Az ügyfél-vevőszolgálaton dolgozó munkatársak, akik az ügyfélkapcsolat „front vonalán" végzika munkájukat, valójában a saját személyiségükkel „dolgoznak”. Azonban ezt a „munkaeszközt” – a saját magunk teljes személyiségét - éppen úgy karban kell tartani, mint egy „technikai eszközt”, csak éppen más eszközökkel, de az elv ugyanaz. „Kizsarolni” nem lehet a lelkünket sem, csak azért mert kevésbé „látható”! Ha nem így teszünk, hagyjuk magunkat „kizsarolni”, könnyen kialakulhat a kiégés. A hosszan tartó személyes és társas stressz hatására alakul ki ez a folyamat, és alapvetően észrevétlenül, minden olyan munkakörben, ahol emberi interakciók sokasága zajlik– pl. a vezetők esetében -, és nem csak a munkahelyen, hanem a magánéletben is megtalálható a kiégés.

A kiégés nem egyszerűen kifáradás, amit ki lehet pihenni, és nem is egyszeri jelenség, hanem ciklikusan ismétlődő folyamat. A vezetők számára éppen ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyenek a kiégés jelenlétével az ügyfélszolgálaton, hogy hatékonyan tudjanak a megelőzéssel foglalkozni – saját maguk – és a kollégáik körében is.

A burnout valójában nemcsak egyéni krízishelyzet, és mint ilyennek a leküzdése, megoldása egyedül nem is lehetséges, mindenképpen külső segítségre van szükség. A burnout elhárításában (is) nagy szerepe van a tudatosításnak, amelyhez a tréning alapvető eszköz, a társas interakciók megtapasztalásához. Legalább ilyen nagy jelentősége van a vezetők érzelmi kompetenciájának, empátia fejlesztésének, hiszen e nélkül nem tudják ideje korán észrevenni azokat a jeleket, amelyek még igen koraiak és lehetőség lenne pozitív kimenetelű beavatkozásra saját hatáskörükben. Ugyanis, ha ideje korán, a kezdeti tüneteket képes jól felismerni és értelmezni a vezető, akkor hatékonyan tud cselekedni a kollégákkal, a csoport erősségeire támaszkodva annak érdekében, hogy a csapata hatékonyan, jó mentálhigiénés állapotban végezze a mindennapi ügyfélszolgálati feladatait.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Helyszín: K+K Hotel Opera

2021-től kezdődően megváltozik a szabályozás a CO2 kibocsátás esetében.

Szigorodó kvótaszabályokra, növekvő kvótaárakra számíthatnak a piaci szereplők.

A jelenlegi időszak: a 2018-as év legfőképpen a felkészülésről szól majd, hogy az érintett kibocsátók megfelelően tájékozódjanak és felkészüljenek a negyedik kereskedési időszak történéseire.

Változik a kiosztások mértéke, a hazai működésben is módosulnak részletszabályok és kompenzációt, támogatást várnak az egyes iparágak képviselői.

A növekvő kvótaárak hatást gyakorolnak majd a létesítmények üzemeltetőire, a működési költségekre, ezáltal a villamosenergia árára, a versenyképességre és bizonyos stratégiai döntésekre, a beruházások várható kimenetelére.

Mindezek miatt már a 2018-tól kezdődő időszakban figyelemmel kell lenniük a változásokra az érintett piaci szereplőknek, betervezni az esetleges költségnövekedést, kockázati tényezőt.

A vállalatok nagy része csökkenti a kibocsátás mértékét, mindemellett azt is látni kell, hogy vannak olyan iparágak, ahol nem lehet tovább csökkenteni a mennyiséget, illetve figyelemmel kell lenni a kiskibocsátókra is, akiknek a növekvő adminisztratív terhek is nehézséget jelentenek.

A kerekasztal-beszélgetés során a résztvevők azokat a kérdéseket is megvitatják, hogy Milyen hatást válthat ki a kvóták túlzott szűkítése és/vagy azok árának drasztikus emelkedése az európai ipar és gazdaság fejlődésére.” és „Hogyan alakulhat az európai gazdaság versenyképessége ebben az esetben összehasonlítva azokkal a régiókkal, akik ilyen mértékű szűkítést nem vállalnak (USA, Kína, India)?”

Többek között ezeket az aktualitásokat,megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK és szakértői előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

Médiapartnereink:

Energiaporta

 

Innoteka

 

 
Rendezvény kezdete: 2018. Március 21. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 21. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Speciális ár:

Kedvezményes részvételi dj:

2018. február 2-ig 1 fő részére: 99.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 1 fő részére : 59.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 2 fő részére: 99.000 Ft + áfa

2018. február 3-tól 1 fő részére 129.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 1 fő részére : 79.000 Ft + áfa

ÜHG engedélyköteles 2 fő részére: 129.000 Ft + áfa

A termelővállalatok folyamatosan rá vannak kényszerülve a hatékonyságnövelésre: az alapanyagárak sok esetben nőnek, a selejtszámot csökkenteni kell, a piaci verseny erősödik. Ilyen körülmények között melyek azok a tényezők, amelyek ismeretében illetve javításával nagyobb termelékenységet lehet elérni?

Képzésünk az alábbi témakörök mentén nyújt támogatást a termelővállalatok számára:

  • Az üzemi mérőszámok szerepének jelentősége a folyamatos fejlődés alapjaként
  • Termelési költségek és költségszintek
  • A készletgazdálkodás szerepe a termelésben
  • Kihasználtság, és más termelési mutatók egy autóipari beszállító multinál
  • A szállítás és a termelés összefüggései
  • Termelékenység a selejt és az előírások tükrében
  • Technikai beruházások finanszírozása kontra humánerőforrás
  • Élenjáró technika hagyományos és korszerű alapokon - vegyünk vagy felújítsunk?

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 21. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 22. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 2.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Átfogó kurzus a hazai bankpiacról minden új szereplő számára, valamint azoknak, akik gyakorlati ismereteket szereznének a szektorról

A két napos kurzus során a résztvevők áttekintik a kereskedelmi bankok felépítését, főbb üzletágainak működését és a szabályozási környezet legfontosabb ismérveit.

Ajánljuk a képzést mindazoknak, akik egy-egy banki szakterület munkatársaként szeretnének kicsit tágabbra kitekinteni és megérteni az egyéb területek működését, junior pénzintézeti szakembereknek és mindenkinek, aki egyéb szektor képviselőjeként szeretne belelátni a pénzintézetek működésébe.

Fókusztémák:

  • A bankok működése
  • A bankok szabályozása és felügyelete
  • Retail banking
  • A vállalati üzletág specialitásai és tipikus corporate termékek
  • Operációs kockázatok
  • BASEL III – A Basel IV kapujában
  • Hitelezési trendek
  • PSD2 a gyakorlatban – az online fizetési piac liberalizációja
  • Fintech cégek térhódítása és piac szerzése – Fintech körkép

 

Rendezvény kezdete: 2018. Március 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Március 29. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 9.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Az ügyfelek először a helpdesk-en/service desk-en keresztül ítélik meg a vállalatot!

Ez az a tény, amiről nagyon sokszor elfelejtkezünk, pedig köztudott, hogy amikor egy ügyfél betelefonál a helpdesk-hez, akkor olyan problémával fordul az ügyintézőhöz, aminél fontos, hogy azonnal, vagy nagyon rövid időn belül megoldódjon, vagy elintéződjön.
Mindemellett az is meghatározó, hogy szakmailag illetékes, kompetens kollegával tudjon beszélni az ügyfél, valamint legalább ennyire releváns, hogy adott esetben a helpdesk-es kollega tudjon fordítani a beszélgetés hangvételén és ne ugyanolyan „idegesen” tegye le a telefont a telefonáló, mint amilyen a hívás kezdetekor volt.

Szemináriumunk első napján vállalati ESETTANULMÁNYOK alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollegákat többek között azt, hogy Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?”, továbbá, hogy „Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?”, „Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?”, valamint választ keresünk arra is, hogy„Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?”, és egyáltalán „Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?”

A szeminárium második napján pedig interaktív tréning keretében helyzetgyakorlatok, szituációs gyakorlatok által nyújtunk megoldási lehetőségeket a kommunikáció, problémakezelés, konfliktuskezelés és stresszkezelés kihívásaira, többek között azokra a kérdésekre is, hogy „Miért eredményezhet flusztrációt, információvesztést a nem megfelelő kommunikáció? és „Milyen módon illeszthető az asszertivitás, mint kommunikációs eszköz a helpdesk munkájába?”

Rendezvényünk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 10. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 11. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. február 23.

Beszerzőként / beszerzési vezetőként Ön felel a beszállítókkal való tárgyalásokért? Két napos tréningükön szerezze meg azokat az ismereteket és készségeket, amelyekkel a legkedvezőbb kondíciókat tudja kiharcolni vállalata számára beszállítóival szemben!

  • Legyen kész tárgyalási stratégiája,
  • legyen birtokában a szükséges taktikáknak és tárgyalási eszközöknek,
  • képes legyen alkalmazni a tárgyalópartner befolyásolásának művészetét!

Tréningvezető: Székely Tamás , ügyvezető igazgató, vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország

Ártárgyalások

  • előkészítése és tervezése,
  • lebonyolításának taktikái,
  • értékelése és a tanulságok levonása,

Interaktív prezentáció a MIT-ekre,

Szituációs gyakorlatok a HOGYAN-okra,

Együttgondolkodás a MIÉRT-ekre

 

Rendezvény kezdete: 2018. Április 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 18. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 2.

A belső kommunikáció elengedhetetlen feltétele egy cég hatékony működésének, legyen szó kis-, közép- vagy nagyvállalatról. Nem csak a szervezet külső megítélésében játszik kulcsszerepet, a hatékonyabb munkavégzés, belső információáramlás és nem utolsó sorban a munkatársak megtartásának eszköze is lehet, ha kellő figyelmet fordítunk rá.

  • A belső kommunikáció – avagy az igazi különbség cég és cég között
  • Csak a változás állandó - A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Hasznos változáskezelési eszközök a gyakorlatban
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja
  • Közösségi funkciók a nagyvállalati belső kommunikációban
  • Hogyan válhat az irodai közösségi tér a belső kommunikáció és kollaboráció vidám színterévé?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak?

HA A FENTI KÉRDÉSEKRE SZERETNE VÁLASZT KAPNI, JÖJJÖN EL EGYNAPOS SZEMINÁRIUMUNKRA!

Ajánljuk a képzést vállalatok PR, kommunikációs, különösen a belső kommunikációért felelős szakembereinek, a belső kommunikációért felelős HR vezetőknek, és minden olyan felsővezetőnek, aki stratégiai fontosságúnak tartja a belső PR-t. Szívesen látjuk továbbá PR és kommunikációs ügynökségek szakembereit is.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 18. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 18. 17:00
Rendezvény ára: 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018.március 2.

Bizonyára az ön környezetében vagy ismerősei körében – esetleg az ön vállalatánál – előfordult már, hogy

  • egy kulcsmunkatárs a legváratlanabb módon és a legváratlanabb időpontban esett ki a munkából, pont akkor, amikor a munka dandárját kellett volna elvégezni,
  • bizonyos időszakokban ugrásszerűen emelkedik a hiányzások száma,
  • egyetlen hét alatt többen lépnek ki a cégtől, mint máskor egy negyedévben vagy egy félévben,
  • egy-egy üres pozícióra hónapokon keresztül nem találni érdemi jelentkezőt,
  • a többség napi 9-10 órát dolgozik, mégsem látszik a cég eredményén,
  • az ékezőben, a büfében ritkán csendül fel önfeledt nevetés, a folyósókon fásultnak, búskomornak tűnő emberekkel lehet találkozni,

Elgondolkozott már azon, hogy a fentebb felsorolt jelenségek, vagy további hasonlóak

  • egyenként, illetve összességében mekkora kárt, mekkora veszteséget, mekkora többlet költséget és mekkora elmaradt hasznot jelentenek az vállalat számára?
  • milyen gyakorisággal fordulnak/fordulhatnak elő?
  • hogyan lehetne csökkenteni a kapcsolódó veszteségeket?

Vegyen részt 1,5 naposworkshopunkon, amelyen a fenti kérdésekre, a workshop moderátora és az elméleti részek előadója ad gyakorlatban alkalmazható válaszokat.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 25. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Április 26. 17:00
Rendezvény ára: 219.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 189.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 9.

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 09. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

2 modulban a föld gáz- és a villamosenergia szektor működésének, szabályozásának alapjairól

1.modul, 2018. május 9., szerda: Amit a magyar villamosenergia-szektorról tudni kell

  • A szabályozási környezet áttekintése; a VET legfontosabb elemei
  • A villamosenergia-piaci szerkezet áttekintése és a főbb piaci szereplők
  • Az villamosenergia árképzés kulcsfontosságú tényezői és szerződéses keretei
  • Villamosenergia-beszerzés, -kereskedelem, mérlegkörök és menetrendezés

2 . modul, 2018. május 10., csütörtök : Amit a magyar földgáz-szektorról tudni kell

  • A szabályozási környezet áttekintése; a GET legfontosabb elemei
  • A földgáz-piaci szerkezet áttekintése és a főbb piaci szereplők
  • A gázárképzés kulcsfontosságú tényezői és szerződéses keretei
  • Földgáz - kereskedelem, beszerzési források és stratégiák
Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 10. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 23.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.