IIR Magyarország

Azonnali fizetések fóruma    AgiCon    Meetingek eredményességének növelése   E-közigazgatás 2017   PharmaTransport

Szeminárium

A szemináriumon elsősorban előadás jellegű tudásátadás keretében ismerkedhet meg az adott téma kulcsterületeivel, alapvető kérdéseivel. Az egyes modulok interaktív részeket, pl. feladatokat is tartalmazhatnak. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy szemináriumvezetőkkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák.

Tud bánni vele, mert…

  • képes definiálni a tehetség fogalmát
  • azonosítani tudja csapatában a tehetségeket/successorokat
  • ismeri a kiválasztásra alkalmas eszközöket
  • aktívan működik közre a Talent Review Meeting alatt
  • karriermegbeszélést tud lefolytatni a kollégákkal
  • tudatosan és hatékonyan fejleszti a tehetségeket

Workshopvezető: Cser Adrienn, Karrier- és Tehetségmenedzsment tanácsadó

Rendezvény kezdete: 2017. Március 01. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Március 01. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. január 13.

A kurzus során tárgyalandó témakörök:

  • IT szerződések jogbiztos kialakítása
  • Az IT szerződésekkel kapcsolatban felmerülő főbb adatvédelmi kérdések
  • A vállalattal szemben támasztott IT compliance előírások megvalósítása
  • IT felelősség – Hogyan minimalizáljuk a felelősségi kockázatokat és kerüljük el a jogi bizonytalanságokat?
  • IT felelősség és IP-jogok: szoftverlicencek és internet domainnevek
  • IT biztonság – milyen elvárások vannak az IT biztonsággal szemben az vállalaton belül?
  • Internetjogi alapkérdések

 

Rendezvény kezdete: 2017. Március 02. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Március 03. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. január 13.

Mi a HR szerepe abban, hogy egy vállalat minden szintjén jól működjön a kommunikáció? Mi a nehéz a sokszor oly’ könnyű kommunikációban? Miért nem lehet sok esetben érdemben információt cserélni bizonyos kérdésekről?Mit tehet a HR osztály, mit tehet a HR vezető? Milyen hozadéka lehet a Gamification-nek? Miért értékelődött fel az Employer Branding?

Csupa olyan kérdés, amelyekre látszólag könnyű a válasz. Mégis érdemes a HR-esek szemével gorcső alá venni a legfőbb kommunikációs dilemmákat.

Rendezvényünk fő témakörei az alábbi kérdéseket érintik:

  • HR menedzserek üzleti szerepének és kommunikációs feladatainak alakulása
  • A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban
  • Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül
  • Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?
  • Kommunikációs trükkök a MOL-nál a sikeres és hatékony toborzásért

 

Rendezvény kezdete: 2017. Március 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Március 08. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. január 20.

Fókuszban a pénzügyi szektor

Fókuszban:

  • A működési kockázat tőkekövetelmény előírásainak háttere, az aktuális EU és bázeli szabályozási kérdések
  • A folyamatalapú kockázatfelmérés a szervezetek stratégiai céljainak elérése érdekében
  • A kockázati étvágy
  • Business Continuity Management
  • A különböző tőkeszámítási módszerek és a legfejlettebb AMA modellek és alkotóelemeik
  • IT kockázatok
  • Kockázatkezelési rendszerek kialakítása – banki esettanulmány
  • Működési kockázatkezelés a pénzügyi szektoron túl

 

Rendezvény kezdete: 2017. Március 28. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Március 29. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 10.

A workshop kiemelt témái:

  • Átszervezések és csoportos létszámcsökkentések gyakorlata
  • A már nem is annyira új Munka Törvénykönyve- és ítélkezési gyakorlata
  • Jogkövetkezmények a munkavállaló vétkes kötelezettségszegéséért
  • Adatvédelem munkajogi és HR szempontból

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:

dr. Dunár Ildikó , Jogi előadó, K&H Bank Zrt.

dr. Gera Dániel , Ügyvéd, Schoenherr Hetényi Ügyvédi Iroda

Dr. Horváth István , Tanszékvezető, ELTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tanszék

Dr. Jármi Hilda , Vállalati audit vezető, Rail Cargo Hungaria Zrt.

 

Együttműködő partnerünk:

Schönherr

Rendezvény kezdete: 2017. Április 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 05. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

Konferencia és Munkajog a gyakorlatban - Workshop:

159.000 Ft + áfa

Konferencia:

99.000 Ft + áfa

Munkajog a gyakorlatban - Workshop: 99.000 Ft + áfa

  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Hogyan lehet közelebb hozni az egymástól távol dolgozókat?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
  • A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja
Rendezvény kezdete: 2017. Április 06. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 06. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 17.

A szeminárium témái:

Az adatvédelmi törvény – Tapasztalatok

  • A jogalap változása

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

  • Hogyan épül fel az új hatóság szervezetileg?
  • A hatóságról az ügyvéd szemszögéből

Az ügyféladatok tárolására vonatkozó törvényi előírások

  • Speciális helyzetben – Pénzintézetek, Közüzemi szolgáltatók, Távközlési szolgáltatók

Külföldre való adattovábbítás technikái

  • Adatáramlás „anyák, leányok, és unokák” között

A munkavállalói adatok kezelésének főbb szabályai

Bizalmi pozíciók dilemmái – Munkaszerződésekben rejlő lehetőségek

Az adatvédelmen túl: információvédelem

 

Rendezvény kezdete: 2017. Április 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 12. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 24.

Egynapos szeminárium beszerzési/kereskedelmi/beszállítói-minőségfejlesztési szakemberek/vezetők/felsővezetők számára.

A járműipari beszállítók többsége talán már óvatos optimizmussal tekint a jövőbe – a kormányzat kiemelt stratégiai ágazatnak tekinti a járműipart.

Szaknapunk keretében a Magyarországon működő gyártók és a meglévő vagy potenciális járműipari beszállítók további üzleti kapcsolatépítését szeretnénk elősegíteni. Szó lesz a kormányzati támogatások lehetőségeiről és bemutatunk sikeres együttműködéseket TIER 1 - TIER 2 beszállítói kapcsolatok szintjén.

A rendezvény témáiból:

  • Technológia, kutatás és fejlesztés , illetve a kockázat költsége az árkalkulációban
  • Az alapanyagok árának, beszerzési forrásainak és helyettesítésének lehetőségei
  • Az évenkénti árcsökkentések gyakorlata és hosszú távú fenntarthatósága, a vevő és a beszállító együttműködésével
  • Árkalkulációs stratégiák kialakítása
  • Támogatások, pályázatok
  • Bekerülés a vevőkhöz
Rendezvény kezdete: 2017. Április 12. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 12. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 3.

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • Employer branding -Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak
  • Közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Social Recruitment - Toborzás a közösségi hálók segítségével
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

Szakértőink között:

  • Bárány Tímea, Group Capability Development & Strategic HR Growwwer, MOL Group
  • Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
  • Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG
  • Neuhauser Márk, belső kommunikációs szakértő, OTP Bank Nyrt.
  • Toldi Gábor, partner, Social Talent
Rendezvény kezdete: 2017. Április 20. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 20. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 3.

2 modulban a föld gáz- és a villamosenergia szektor működésének, szabályozásának alapjairól

A 2 napos átfogó kurzust ajánljuk azon szakembereknek:

  • Akik NEM az energia szektorban tevékenykednek, azonban napi munkájukból adódóan naprakész rálátással kell rendelkezniük annak működési folyamataira
  • Akik új szereplők az energia piacon
  • Akik kezdőként szeretnének átfogó képet kapni a piaci mechanizmusokról
  • Akik szeretnék felfrissíteni, rendszerezni alapismereteiket
  • Akik jelenleg az energiapiac egy speciális szakterületével foglalkoznak, de szeretnének nagyobb rálátást kapni az energiapiaci folyamatokra

 

Rendezvény kezdete: 2017. Április 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 28. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 10.

Beszerzőként is nyomon kell követni a PTK változásait, szerződéskötések alkalmával elengedhetetlen, hogy tisztában legyen a valamennyi régi és új szabállyal.

  • Ismerje meg a szerződéskötés csínját-bínját
  • Legyen tisztában a tartalmi és formai követelményekkel
  • Érvényesítse megfelelően jogait hibás teljesítéskor
  • Ismerje meg azokat a tipikus buktatókat, amelyeken mások elcsúsznak

A szeminárium kulcstémái:

A szerződés: formai és tartalmi követelmények, gyakran hibásan bekerülő elemek, hiányosságok

Garanciák és védelem, teljesítés és nem-teljesítés problematikája

  • A fizetés kritikus pontjai
  • Egyes kritikus szerződéstípusok
  • Dokumentumok, tanúsítványok
  • Jogviták
Rendezvény kezdete: 2017. Május 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 09. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 24.

Szintén az Új Pmt. részéről várjuk az online számlanyitás és az okmánymásolás kérdésének rendezését, amely elég sok nyitott kérdésre adna választ, melyek már régóta foglalkoztatja a szakmabelieket.

Mindezek a változások számos kérdést vetnek fel ellenőrzési, felügyeleti, valamint adatvédelmi oldalról, az eddigi eljárásrendet, belső szabályzatot is újra kell gondolniuk a piaci szereplőknek valamint az IT rendszereket is fejleszteni szükséges ennek megfelelően a tényleges tulajdonosi adatkör-változás és hazai közszereplők nyilvántartása miatt, hiszen ezek a megoldások, rendszerek támogatják majd a napi munkát.

Többek között ezeket a megváltozott társadalmi és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk jogalkotói – NGM,hatósági – NAIH, hivatali - NAV, egyéb szakmai szervezetek – Magyar Bankszövetség, TEK, szolgáltatói előadások és vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

Rendezvény kezdete: 2017. Június 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 29. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 12.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.