E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

e-commerce szeminárium - Hogyan teheti hatékonyabbá értékesítését az online marketing eszközeivel?

Bevezető

Szakmai támogató partnerünk: Magyar Marketing Szövetség

Fókuszban:

  • Hogyan járulhat hozzá az értékesítéshez a weboldal?
  • Mire van szükség egy jó weboldal megalkotásához, működtetéséhez?
  • Hogyan generáljon eredményesen forgalmat? Ismerje meg az online hirdetések, valamint a keresőoptimalizáció erejét!
  • Hogyan járul hozzá a social media eszköztára a forgalom eléréséhez, értékesítéshez?
  • A tartalom a király, akkor a személyreszabás a királynő!? – Fókuszban a s zemélyre szabott tömegkommunikáció és a mobil eszközökön való megjelenés
  • Saját fejlesztésű vagy vásárolt rendszer személyre szabása, továbbá ingyenes megoldások vagy külsős cég megbízása költséghatékonyabb webshop esetében?
  • Felhasználói élmény (User Experience) optimalizálás az e-kereskedelem területén: hogy a látogatóból lojális vásárlólegyen...

A Magyar Marketing Szövetség felkérésére a kurzus szakértő előadói között :

  • Klausz Melinda, közösségi média specialista
  • Kulcsár István Róbert, értékesítés vezető és vezető tanácsadó, Webshop Experts Kft.
  • Lichter Tamás, ügyvezető igazgató, Testbirds Kft.   
  • Nyáry Krisztián, szakértő
  • Papp Gábor, Head of Marketing, Growthery
  • Szántó Péter, alapító, B Creative // SpringTab, a Magyar Marketing Szövetség felkérésére

Előadók

Papp Gábor tanulmányait követően a European Entrepreneurship Foundation IT Directora volt, majd az iCatapult management tagjaként közép-európai technológiai startupok üzletfejlesztésével foglalkozott. Jelenleg a Growthery marketing vezetője és a DailyOne projekt társalapítója. Szakterülete a digitális üzletfejlesztés, az üzleti modellek és az inbound marketing.

Klausz Melinda a Pannon Egyetem Felsőoktatási Minőségi Díjjal kitüntetett Gazdaságtudományi Karának marketingvezetője volt 5 éven keresztül, a közösségi média marketinggel is itt ismerkedett meg. A kozossegi-media.com vezetője és kozossegimedia.cafeblog.hu bloggereként vállalatok, civil szervezetek, pedagógusok és gyerekek számára közösségi média tréningeket tart az oldalkezeléstől az adatvédelemig, közösségi média platformokat, eseményeket menedzsel és Facebook alkalmazásokat fejleszt. 10 éven keresztül PR-ral és újságírással is foglalkozott, legmagasabb elismerése a BBC Rádió riporterversenyének 2. helyezése volt. Negyedik közösségi médiáról szóló könyve jelent meg 2014-ben Közösségi média ügyfél-, konliktus-, panasz és nyereményjáték menedzsment a gyakorlatban címmel, melyet több felsőoktatási intézményben mint kötelező irodalom használnak. Kutatási területe is a közösségi média, ezen belül elsősorban zeneipar és a fesztiválok social media tevékenységével foglalkozik

Kulcsár Róbert István a WebShop-Experts Kft. értékesítési vezetője a cég 2006-os megalakulása óta. 

A WebShop-Expertsnél Kulcsár István Róbert az ügyfelekkel való kommunikációért, a megfelelő és folyamatos értékesítésért felel. Róbert több száz webáruház létrehozásánál segédkezett már, számos e-kereskedelmi konferencia meghívott előadója.

Nyáry Krisztián 15 éves tapasztalattal rendelkezik a logisztika és beszerzés területén. Karrierjét a Danone-ban kezdte, ahol készletgazdálkodási vezetőként dolgozott. Később a Match disztribúciós központjának projektvezetője volt. 8 éve tréningekkel, tanácsadással foglalkozik, valamint óraadó tanárként dolgozik az IBS-ben. Az utóbbi években a webshopok logisztikájára szakosodott, több boltnak segített már raktározás, készletgazdálkodás és folyamatszervezés területén.

Szántó Péter USC alumnus, a B Creative, a TouchCo és a SpringTab alapítója. Digitális üzletfejlesztőként olyan vállalatokkal dolgozott együtt munkája során mint Time-Warner, L’Oreal, OTP, és Fashion Street, TripTrotting. Pro Universitate díjat nyert el a Budapesti Corvinus Egyetemen, ahol cum laude diplomáját is szerezte, és a Hallgatói Önkormányzat vezetői posztját is betöltötte. Péter egyik álma vált valóra, amikor a TEDxYouth-on beszédet tarthatott. Az egyik vezető magyar kereskedelmi csatorna, az RTL Klub első Startup és Közösségi média műsorának vezetője volt, Rendszeres előadó a Kürt Akadémián és az Internet Hungary rendezvényén. A Forbes magazinban is megjelent, a 30 sikeres magyar 30 alatt számban. A MasterCard Év Bankja versenyén az „Év mobil banki applikációja” díjat kapott OTP SmartBank kialakításában Customer Development és UX szakértőnként vett részt. Jelenleg a tömegkommunikáció személyre szabását kutatja. ­­­­­­­­­­

1. nap

9.00 – 15.45

Hogyan járulhat hozzá az értékesítéshez az online megjelenés?

  • Céges weboldal
  • Microsite-ok
  • Imageépítés
  • Információszolgáltatás, termékleírás
  • Lead generálás: Hogyan használjuk fel a látogatóinkról érkező adatokat?

Mire van szükség egy jó weboldal megalkotásához, működtetéséhez?

  • Programozás, fejlesztés
  • Grafika, design
  • Disztribúciós hálózatok tervezése
  • Online hirdetések megtervezése
  • Analitika

Kinek a feladata, ki végzi az online marketinggel kapcsolatos műveleteket?

  • Külső segítséggel: Hogyan tudjuk jól menedzselni?
    • szoros együttműködés
    • szerződés
    • cég belső munkatársa a projekt erejéig a partnernél tölti idejét
  • Belső team:
    • specializáltság, kapacitás szüksége
    • legfontosabb funkciókat érdemes cégen belül megoldani
    • függhet az oldal nagyságától, tematikájától, céljától

Online marketing csatornák szerepe, rendszerezése - elmélet & gyakorlat

A fő rendszerezési alapelvek:

  • Vállalati célok
  • Rendelkezésre álló budget
  • Elérhető emberi erőforrás

Forgalomgenerálás - elmélet & gyakorlat

  • Keresőoptimalizálás – SEO
  • Google optimalizáció
  • Jó kulcsszavak, kulcsszóelemzés
  • versenytárselemzés
  • Mikro site-ok egyéni kulcsszavazása
  • Linkgyűjtemények
  • Online hirdetések
  • Online hirdetések megtervezése
  • Célok meghatározása
  • Célcsoportok meghatározása
  • Megjelenés helye, módja
  • Költségei
  • Visszamérés eredményeinek analizálása
  • Banner hirdetések:
    • Digitális megjelenések összehangolása
    • Látványosság: videó, szín, szponzorok
  • Pop-up:
    • Kérdéses a használata az „agresszivitás” miatt
    • Az elkészítés formája
    • Kihelyezés módja, helye: vásárolt médiában vagy saját felületen
    • Vásárolt médiában: layeres-szakaszos megjelenés, ritkábban, drága
    • Saját felületen vagy tematikus mikrosite-okon: generálisan jó elérés
    • Célcsoportra való targetálás/ tág célcsoportnál nem kell szűrni

Site optimalizáció, Analitika - elmélet & gyakorlat

  • Landing oldal optimalizáció
  • A-B teszt – gyors, egyszerű
  • Megjelenési tesztek: szín, forma, struktúra, szöveg szempontjából mi hatásosabb?
  • Email cím gyűjtés
  • Site-on belüli optimalizáció: Forgalomterelés – konverzióterelés
  • Hogyan érjük el, hogy minél tovább maradjanak az oldalunkon?
  • Határozzuk meg céljainkat és ennek megfelelően optimalizáljunk
  • Cross/upsell oldal
  • Lead generálás
  • Bejelentkezés alapján kattintások figyelése – érdeklődéscsomagok folyamatos optimalizálása
  • Click-to-call akcióra való felhívás

A blokk előadója: Papp Gábor, Head of Marketing, Growthery, a Magyar Marketing Szövetség felkérésére

15.45 - 16.00 Kávészünet

16.00 - 17.00

Felhasználói élmény (User Experience) optimalizálás az e-kereskedelem területén: hogy a látogatóból lojális vásárló legyen...

  • Felhasználói élmény alapfogalmainak tisztázása, Usability fogalmának bemutatása
  • Felhasználó központú tervezés, felhasználói tesztelés
  • A legkritikusabb területek: regisztráció, belépés, megrendelés, böngészés, keresés
  • Információ architektúra az e-kereskedelemben
  • Értéket adni a felhasználónak, értéket kapni vissza

Előadó: Bartha Gizella, project manager, Testbirds Kft.  

2. nap

9.00 – 11.30 (közben kávészünet)

Social Media

  • Weblap és Facebook összekötése: mindkét irányban forgalom terelése
  • Hogyan járul hozzá a social media eszköztára a forgalom eléréséhez, értékesítéshez?
    • szervezeti kérdés – van-e kapacitása erre a cégnek?
    • A termékről vagy szolgáltatásról tud-e olyan tartalmat kommunikálni, ami fontos a felhasználóknak?
    • Célcsoport pontos meghatározása, napi szinten való foglalkozás szükséges
  • Folyamatosan változó szabályzatok: adottságok, figyelni, betartani
  • Ingyenes vagy díjköteles?
    • Érdemes-e érte fizetni – Mennyi forgalmat, értékesítést érünk el vele?

A blokk előadója : Klausz Melinda, közösségi média specialista, a Magyar Marketing Szövetség felkérésére

11.30 – 14.30 (közben ebédszünet)

Személyre szabott tömegkommunikáció & Mobil eszközökön való megjelenés

  • Fő üzenet: fogyasztó, fogyasztó fogyasztó. Az ő igényét kell kielégíteni. Szokták mondani, hogy a tartalom a király, de akkor a személyreszabás a királynő. Ezért a fogyasztónak azt a tartalmat kell nyújtani, azon az eszközön, amit ő szeretne.
  • Előadás felépítése:
    • Problémafelvetés
    • Megoldási javaslatok
    • Mobil alapok - Milyen típusú appok vannak? Jó tanácsok
    • Esettanulmányok
    • QnA

A blokk előadója : Szántó Péter, alapító, B Creative // SpringTab, a Magyar Marketing Szövetség felkérésére

14.30 – 14.45 Kávészünet

14.45 – 16.30

Webshop

  • Informatikai háttérrendszer:
    • Saját fejlesztésű, vásárolt vagy bérelt rendszer?
    • Egyszerű és logikus felépítés, vásárlási metódus, design
  • Konverzió optimalizálása
    • Elsődleges és másodlagos konverzió
    • Alternatívák a konverzió javítására
  • Userek látogatásainak, adatainak figyelése, adatbázisépítés
  • Logisztika és ellátási lánc az e-kereskedelmben
    • Rendelésteljesítési folyamat
    • Raktározás és kiszállítás
    • Visszáruzás
    • Készletgazdálkodás és beszállítói kapcsolatok
  • S&OP

A blokk előadói :

Kulcsár István Róbert, értékesítés vezető és vezető tanácsadó, Webshop Experts Kft.

Nyáry Krisztián, szakértő, a Magyar Marketing Szövetség felkérésére

Részletek

Rendezvény kezdete: 2015. február 10. 9:00
Rendezvény vége: 2015. február 11. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2014. december 26.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 224,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.