HR Kommunikáció Mesterkurzus Gyakorlati kommunikációs megoldások a hatékonyabb HR munkához
Bevezető
Mi a HR szerepe abban, hogy egy vállalat minden szintjén jól működjön a kommunikáció? Mi a nehéz a sokszor oly’ könnyű kommunikációban? Miért nem lehet sok esetben érdemben információt cserélni bizonyos kérdésekről?Mit tehet a HR osztály, mit tehet a HR vezető? Milyen hozadéka lehet a Gamification-nek? Miért értékelődött fel az Employer Branding?
Csupa olyan kérdés, amelyekre látszólag könnyű a válasz. Mégis érdemes a HR-esek szemével gorcső alá venni a legfőbb kommunikációs dilemmákat.
Rendezvényünk fő témakörei az alábbi kérdéseket érintik:
- HR menedzserek üzleti szerepének és kommunikációs feladatainak alakulása
- A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban
- Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül
- Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?
- Kommunikációs trükkök a MOL-nál a sikeres és hatékony toborzásért
Előadók
A rendezvény szakértői között:
- Ács János, Onboarding Manager, Recruitment Central Europe, LEGO Manufacturing Kft.
- Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.
- Juhász Réka, kommunikációs vezető, Vodafone Shared Services Budapest
- Takács Szabolcs - Employer Branding & HR szakértő, Senior Partner, Bindermann - The Employer Branding Company
- Róka Judit, HR igazgató, GDF SUEZ Energia Holding Hungary Zrt.
- Túri Péter, HR igazgató, Rudolph Autóipari Logisztikai Kft.
Program
A HR szerepe az üzleti sikerekben
9.00 – 10.30
Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül
Konkrét projektek kapcsán mutatjuk be az Appreciative Inquiry módszertanát és beszélünk az alábbi kérdésekről:
- Mit jelent a kommunikáció a szervezeti változásokban?
- Hogyan támogatja a pozitív fókusz a változásokat? (Rövid saját élménnyel)
- A HR szerepe a változások kommunikációjában
Előadó: Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.
10.30 – 11.00 Kávészünet
11.00-12.00
A HR szerepe a belső kommunikációban
- A HR szervezetben betöltött szerepe
- A belső szervezeti kommunikáció aspektusai
- Kinek a feladata a kommunikáció? A HR szerepe a kommunikációban
- A hiteles szervezeti kommunikáció 5+1 tényezője
Előadó: Túri Péter, HR igazgató, Rudolph Autóipari Logisztikai Kft.
A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban
12.00 -12.50
KEREKASZTAL-BESZÉLGETÉS
Felülről lefelé történő kommunikáció
- Üzleti célok, felsővezetői elvárások tudatosítása a munkavállalókban
- Sikerek, eredmények kommunikálása az alkalmazottak felé
- A HR kommunikáció szerepe a munkavállalók hosszú távú elköteleződésében
- A munkavállalók jó teljesítményre való ösztönzése
- Benchmarking, piacfelmérés – versenyképes-e a cégünk?
Moderátor: Mezriczky László, ügyvezető, Ispiro Consulting Kft.
Beszélgető partner: Ács János, Onboarding Manager, Recruitment Central Europe, LEGO Manufacturing Kft.
12.50 – 13.50 Ebédszünet
13.50 – 14.30
Kommunikáció többgenerációs környezetben
- Különböző generációk megszólítása
- Út a push kommunikációtól a pull kommunikációig
- Vállalati kultúra és kommunikáció
- Közösségépítés
Előadó: Juhász Réka, kommunikációs vezető, Vodafone Shared Services Budapest
14.30 – 15.10
Kommunikációs elvárások a HR Business Partnerek felé
- A vezető munkájának támogatása a HR által egyenrangú félként – az együttműködés kihívásai az üzleti területekkel
- Hogyan építse és tartsa fenn a megfelelő kommunikációs csatornákat a hierarchia különböző szintjén lévő munkatársakkal?
- Milyen kommunikációs eszközökkel növelhető a HR BP üzleti elismertsége?
- A HR segítségnyújtása a vezető üzleti céljainak megvalósításában
Előadó: Ács János, Onboarding Manager, Recruitment Central Europe, LEGO Manufacturing Kft.
15.10 – 15.40 Kávészünet
Új irányok a HR kommunikációban
15.40 – 16.40
Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?
- Az Employer Branding felértékelődése
- Az Employer Brand márkaépítési modellje - az Employer Value Proposition (EVP)
- Mit csinálnak a legjobbak? Nemzetközi és hazai innovációk – toplisták
- Kampány eszközök, befektetés, megtérülés, mérés
- Employer branding a CEO szemével – hogyan győzzük meg?
Előadó: Takács Szabolcs - Employer Branding & HR szakértő, Senior Partner, Bindermann - The Employer Branding Company
16.40 – 17.20
Kommunikáció az üzlet és a HR között - a hálózatkutatás módszertanának szempontjából
- Mikor hatékony a vállalaton belüli kommunikáció?
- Hogyan lehet mérni az információ áramlás hatékonyságát?
- A sok vagy a sokféle kapcsolat a célravezető?
- Milyen az optimális kommunikációs hálója egy HR vezetőnek?
Előadó: Róka Judit, HR igazgató, GDF SUEZ Energia Holding Hungary Zrt.
17.20 A képzés vége
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2017. március 08. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2017. március 08. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2017. január 20. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 169,000.00 |
2 | 154,100.00 |
3 | 149,000.00 |