E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Közösségi média a HR-ben

Bevezető

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél és a MOL-nál
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

Szakértők

Szakértőink között:

  • Bárány Tímea, Group Capability Development & Strategic HR, MOL Group
  • Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK
  • Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
  • Labossa Lajos, Group Online Communications Expert, MOL Group
  • Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG
  • Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, NOKIA
  • Toldi Gábor, partner, Social Talent

Kinek ajánljuk?

A képzést ajánljuk minden

  • humán erőforrás igazgatónak, vezetőnek
  • személyzetfejlesztési szakembernek
  • HR specialistának, HR szakembernek
  • kiválasztási, toborzási vezetőnek, szakembernek
  • PR, kommunikációs vezetőnek, szakembernek

Program

9.00 – 10.20

Transzparencia avagy a közösségi média ereje a vállalatok működésében

Negyedik ipari forradalomról beszélnek a hozzáértők, magunk is megéljük a változásokat ennek ellenére mégsem tudatosul sem az egyénben sem a vállalatokban, hogy ideje újra gondolni néhány alapvetést.

  1. A cégek elvesztették a kommunikációs kontrollt. Bárkinek inkább hiszünk a közösségi médiában, mint annak a cégnek, amelyik konkrétan kommunikál.
  2. Minden információ elérhető az interneten, ami egyszer felkerült, az ott is marad.
  3. Megváltoztak a fogyasztói szokások, mobilról fogyasztjuk a tartalmakat és azt is egyre felszínesebben.
  4. Az információ terjedése szinte már követhetetlen sebességgel történik.

Mindezek a változások olyan transzparenciára kényszerítik a vállalatokat, amely korábban nem volt tapasztalható. Tovább tetőzi a helyzetet a jelenlegi munkaerőpiaci környezet, melyet már éreznek a vállalatok és a HR szakemberek, miszerint a vállalatok elvesztették vevői pozíciójukat. A mai munkaerőpiaci körülmények között egyre több szakmában a vállalatok „eladói” pozícióba kényszerülnek a munkavállalók megszerzésért vívott harcban. Ezt igazolja a közel teljes foglalkoztatottság, az országos szinten tapasztalható bérspirál, továbbá a mostanra általános munkaerőhiány.

A megtartás az új toborzás. A dolgozók elégedettsége fókuszba kerül, a fluktuáció az egyik legfontosabb HR kulcs mutatóvá értékelődött fel. Ezek a tényezők pedig mind hatnak a vállalat munkaerőpiaci megítélésére, amely direkten hat egy vállalat toborzási képességére. A jelenlegi piaci környezetben pedig a hitelesség, a dolgozói ajánlás, transzparens kommunikáció a siker kulcsa, ami ma leginkább a közösségi médiában, azon belül is a Facebookon keresztül terjed.

Az előadás az alábbi témákat érinti:

  • Közösségi média és transzparencia
  • A dolgozói ajánlás ereje a Facebookon és a Linkedin-en
  • Zárt Facebook csoportok ereje
  • Video tartalmak
  • Munkaerő toborzás / direkt jelölt megkeresés a közösségi médiában

Előadó: Toldi Gábor, partner, Social Talent

10.20 – 10.40 Kávészünet

10.40 – 11.40

Employer branding & Recruitment - Munkáltatói márka építése, támogatása és toborzás a közösségi média segítségével

  • Hogyan tűnhet ki vállalatunk a tömegből?
  • Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding?
  • A közösségi média szerepe a cég image-ének építésében
  • Toborzás a közösségi hálók segítségével
  • Mire figyeljünk oda, és mi az, amit feltétlenül kerüljünk el?
  • Tippek és ötletek
  • Példák jó és rossz gyakorlatokra

Előadó: Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.

11.40 - 12.40

Belső Social Media - Közösségi eszközök térnyerése és szerepe a vállalat életében

  • Intranet, közösségi oldalak és belső social media
  • A social media szerepe a belső kommunikációban
  • A social media ereje - Milyen előnyre tehet szert a cég a belső platform segítségével?
  • Hogyan változtatták meg a közösségi oldalak a belső kommunikációt?
  • Hogyan használhatják fel a vállalatok a közösségi médiát a munkavállalói elkötelezettség növelésére?
  • Belső használat: hogyan növeli az együttműködést társosztályok között?
  • Hogyan lehet egy belső oldalt életben tartani?
  • Buktatók, tanulságok

Előadó:Nagykálnai Andrea, Town Hall Execution Manager, NOKIA

12.40 – 13.40 Ebédszünet

13.40 – 14.50

Közösségi média alkalmazása a MOL-nál

  • Toborzás és a munkáltatói márka építése a közösségi médiában (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Chatbotok a recruitmentben
  • Közösségi média és az Y generáció: lehetőségek és veszélyek

Előadók: Bárány Tímea , Group Capability Development & Strategic HR és Labossa Lajos, Group Online Communications Expert, MOL Group

14.50 – 15.10 Kávészünet

15.10 – 16.10

Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi hálókat kiaknázva előmozdítsuk a hatékonyabb tudásmegosztást, a csapatmunka összehangolását és az ötletgyűjtést?
  • Hogyan tudja a közösségi média növelni a munkavállalók bevonódását a szervezeti tudásmegosztás rendszerébe? Hogyan kapcsolható össze a vállalat közösségi felülete belső tudásbázisokkal?
  • Hogyan lehet közösségi hálókat a vállalat tehetséggel kapcsolatos programjaival integrálni? Hogyan lehet közösségi média alapú tudástérképet készíteni?
  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi tanulást integráljuk a vállalat tanulási, képzési és fejlesztési programjaiba?

Előadó: Bosskay István, Customer Enablement Manager, Autotask Corporation, London, UK

16.10 – 17.00

Online kommunikáció hatékonyságának mérése Google Analytics használatával

  • Hogyan tervezzük meg a méréseket?
  • Hogyan használjuk ezeket napi szinten?
  • Hogyan állítsunk össze egyedi riportokat, amelyek egyszerűsítik a munkánkat?
  • Az online közösségi kommunikáció hatékonyságának mérése Analyticsben. Mit nevezünk hatékonyságnak, milyen célokat állítsunk fel? Milyen mutatókat érdemes figyelnünk?

Előadó: Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG

17.00 A rendezvény vége

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. Április 20. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 20. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. március 3.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 154,100.00
3 149,000.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.