IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Adatelemzéstől az SRM-ig: CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában

Bevezető

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyféladatbázis, arra épülő marketingkampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A marketing szerepe a CRM-ben
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • Analitikus és operatív CRM adatok – Kinek? Hogyan? Mit?

1.nap

8:30- Regisztráció
8:50- IIR köszöntő

9:00-10:30 CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:10 Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban

  • Miért érdemes CRM szemléletet váltani?
  • Milyen irányba érdemes fejleszteni a CRM rendszert?
  • Hogyan lehet a vállalat agilitását és hatékonyságát tovább növelni?
  • Elérhetjük-e, hogy az ügyfél hosszú távon is ügyfél maradjon?

12:10-13:10 Ebédszünet

13:10-14:30 Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig ( Customer Experience, CX)

  • Különbözik-e egymástól a CRM és az ügyfélélmény-menedzsment, vagy utóbbi a CRM fejlesztés következő szintje?
  • Hogyan változtak a kommunikációs csatornák az ügyfélkezelés területén?
  • Kinek a felelőssége az ügyfélélmény egy szervezeten belül?
  • Hogyan építsünk ügyfélorientált vállalati kultúrát?
  • Hogyan lesz számokból ügyfélélmény, meg lehet-e mérni az ügyfélélményt?
  • Hogyan érheti el egy szervezet, hogy ragaszkodjanak hozzá az ügyfelek?
  • Hogyan kapcsolódik össze az ügyfelek hűsége, a dolgozók elhivatottsága és a vezetők erőfeszítései?

14:30-15:00 Kávészünet

15:00-16:10 A CRM elemzés szerepe a marketing munkában

2.nap

9:00-10:30 Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában

10:30-10:50 Kávészünet

10:50-12:20 A marketing szerepe a CRM-ben

  • A marketing megváltozott szerepe
  • CRM marketinges szemmel
  • Marketingstratégia a vevőéletgörbe mentén
  • vevőakvizíció marketing döntései
  • vevőmegtartás – és lemorzsolódás
  • addícionális értékesítés
  • CRM panoráma: szolgáltató szektorok CRM trendjei Magyarországon
  • A CRM sikertényezői

12:20-13:20 Ebédszünet

13:20-14:20 A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek

14:20-14:50 Kávészünet

15:50-16:20 Analitikus és operatív CRM adatok – Kinek? Hogyan? Mit?

  • Kinek ill. milyen szervezeti szinten érdemes oktatni, prezentálni az adatbányászati eredményeket, amelyeket ügyfélelemzésre, kampány célcsoport készítésére használunk?
  • Hogyan jelenítsük meg és prezentáljuk az adatbányászati modellek (pl. szegmentáció, prediktív modellek) és riportok eredményét, hogy leginkább megfeleljenek a felhasználói elvárásoknak?
  • Milyen adatokat, és milyen rendszerességgel érdemes riportolni, ill. elérhetővé tenni a felhasználók és döntéshozók számára?

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. július 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. július 18. 17:00
Rendezvény ára 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. június 1.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 259,000.00
2 248,050.00
3 237,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.