Üzleti Fórum (nem csak) Beszerzőknek - A business process támogatása
Továbbá szívesen látjuk a beszerzési tanácsadókat, valamint a beszerzést támogató informatikai, vállalatirányítási rendszereket szállító tanácsadó és szolgáltató vállalatok képviselőit is.
Az Üzleti Fórum keretein belül a résztvevőknek alkalmuk nyílik arra, hogy megosszák egymással és a workshop előadóival azokat a beszerzési folyamatok során felmerülő nehézségeket, melyekre valós, gyakorlati megoldásokat várnak a szakemberektől.
A rendezvény interaktív keretei lehetőséget biztosítanak arra, hogy felszínre kerüljenek azok a döntést befolyásoló vezetői szempontok, dilemmák, melyek a vállalati folyamatokat a problémák valós kezelésének irányba tudják vinni, így teljes körű megoldásokat nyújtva a vállalatvezetés számára.
Rendezvényünk szólni kíván:
- Cégvezetőkhöz, döntéshozókhoz
- Pénzügyi, stratégiai és üzletfejlesztési vezetőkhöz
- Gazdasági vezetőkhöz
- IT vezetőkhöz
- Lokális és regionális beszerzési vezetőkhöz,
- Purchasing, procurement, illetve sourcing managerekhez, osztályvezetőkhöz,
- Supply chain és logisztikai vezetőkhöz, igazgatókhoz
- Beszerzési projektekben érintett szakemberekhez, bármilyen funkcionális területről
A délelőtt tematikus felépítése:
Outsourcing a szállító kiválasztástól a számlakifizetésig tartó folyamatban:
- Mely folyamatlépéseket tudnának elképzelni kiszervezve?
- Hol és miként lehet összekapcsolni ezeket a kiszervezett területeket a többi vállalati területtel, más osztályok munkájával?
- Hol látják a felhő szerepét, bekapcsol(ód))ását a folyamatba?
- Milyen eszközök támogatnák, segítenék munkájukat?
Intelligens információirányítás a folyamatok támogatásáért:
- Miként kezelik a felhőalapú rendszerek az információt?
- Milyen módon lehet megoldani, hogy ne vesszen el információ, ha több irányból érkezik be a vállalathoz?
- Az új információk beillesztése a meglévő belső folyamatokba
- Intelligens információirányítás folyamat: információ összegyűjtése, intelligens kezelése, feldolgozása: osztályozása, a munkafolyamatok támogatása
Az Üzleti Fórumon olyan szolgáltatói és vállalati példák is bemutatásra kerülnek, melyek megvalósult projektek eredményeit és tanulságait veszik sorra és ezek tapasztalatait osztják meg a résztvevőkkel.
Előadó: Gergely Ákos, Vezérigazgató, DOQSYS Business Solutions Zrt.
A rendezvény szakmai partnere:
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2018. Április 17. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2018. Április 17. 12:30 |
Részvételi díj | 49.000 HUF+ÁFA |
Speciális ár |
Részvételi díjak 2018. március 23-ig: Beszerzés 2018 konferencia + Üzleti Fórum: 169.000 Ft + áfa Beszerzés 2018 konferencia: 149.000 Ft + áfa Üzleti Fórum: 49.000 Ft + áfa Részvételi díjak 2018. március 24-től: Beszerzés 2018 konferencia + Üzleti Fórum: 199.000 Ft + áfa Beszerzés 2018 konferencia: 179.000 Ft + áfa Üzleti Fórum: 49.000 Ft + áfa |