IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Kérdezéstechnika

Bevezető

“Tanulj a tegnapból, élj a mának és reménykedj a holnapban. A legfontosabb azonban, hogy ne hagyd abba a kérdezést.” ( Albert Einstein )

Tanuljon meg célratörő kérdéseket feltenni, hogy hatékonyabb legyen a vezetésben, hogy jobb legyen az üzleti kommunikációban és eredményesebb legyen az értékesítésben! Nem is gondolnánk, hogy a kérdezés önmagában művészet. A befolyásolás, a meggyőzés a megértés művészete. Sajátítsa el Ön is a kérdezéstechnika különböző aspektusait és végezze hatékonyabban napi munkáját akár értékesítőként, akár HR szakemberként, akár első számú vezetőként!

A tréning elvégzésével a résztvevők:

  • könnyebben döntenek döntéshelyzetekben,
  • jobb lesz a kapcsolatuk a környezetükkel,
  • gyakorolják a türelmet,
  • könnyebben kapnak visszajelzéseket,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.

A tréning szakembere

A tréning szakembere:

Nyáriné Dr. Mihály Andrea

Vezető tréner, business és management coach, Pszichiáter, pszichoterapeuta szakorvos, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.

1992-ben szerzett orvosi diplomát. Évekig dolgozott orvoslátogatóként egy multinacionális gyógyszergyár hazai képviseleténél. Visszatérve az orvosi hivatáshoz 2000-ben szakvizsgát tett pszichiátriából, majd elvégezte a Magyar Viselkedés - és Kognitív Terápiás Egyesület (VIKOTE) pszichoterapeuta képző tanfolyamát, és 2009-ben pszichoterápiából is leszakvizsgázott. Jelenleg magánorvosként dolgozik, elsősorban pszichoterápiás tevékenységet folytat.

2003-ban végezte el a Train the trainer programot egy nemzetközi tréningcég hazai képviseleténél. Azóta tart tréningeket a vezetőképzés, érzelmi intelligencia-fejlesztés, stresszkezelés, konfliktuskezelés, kommunikáció, értékesítés-fejlesztés, csapatépítés területén.

2008-ban Business- és Management Coach képesítést szerzett. Coachként munkája egy része üzleti coaching, másik része life coaching. Az ELTE Coach-üzleti edző szakirányú továbbképzési szakán külsős oktatóként működik közre.

Több céggel dolgozik rendszeresen, mint tréner, szervezetfejlesztő és coach. Munkáját akkor érzi hatékonynak, ha az általa kínált megoldások a szervezetfejlesztési folyamatokat támogatják. Szervezetfejlesztőként legújabban a hálózatkutatás módszertanával gazdagította tudását.

Férjével közös cégük, a Venustus létrehozásakor az a cél vezérelte őket, hogy sokéves tréneri és vezetési tapasztalataikra alapozva saját kidolgozású, egyedi, innovatív tréningprogramokat kínálhassanak, a megrendelő szervezet igényeire szabva.

Program

A tréning programja:

Kérdezhetek?

  • A szókratészi dialógus
    • mit jelent és mire szolgál?
  • Az értő figyelem és a kérdések
    • Aki kérdez, az irányít
    • Kérdések a mindennapokban: segíteni, támogatni akarsz, vagy csak kíváncsi vagy?
  • Mi a célod a kérdésekkel?
    • Információnyerés
    • Támogatás
  • Engedély a kérdezésre
    • Kérdésspirál: cél és engedélykérés
    • Mikor kérdezzünk? Mikor van értelme és célja a kérdésfeltevésnek?
  • A kérdések alaptípusai
  • Jó kérdés – rossz kérdés. Csapdák és manipuláció a kérdésekben: tudod előre, mit akarsz hallani a másiktól?
    • szuggesztív kérdések
    • alternatív kérdések
  • Kérdések az értékesítésben – az információnyerés módjai
    • Tölcsértechnika
    • Érdeklődésből pozitív vevői döntés!
  • Kérdések a fejlesztésben és támogatásban. Akvárium gyakorlat
    • kérdések a vezetésben
    • kérdések a Lean fejlesztésben
    • kérdések a coachingban
  • Fejlesztő típusú kérdések
    • Problémaelemzés kérdései: 5 miért
    • Megoldásorientált kérdések
    • Elmélyítő kérdések
    • Hipotetikus kérdések
    • Perspektivikus kérdések
      • Időbeni perspektívaváltás
      • Személybeli perspektívavált
  • A döntéstámogatás kérdései
    • Mérleg
    • Tetralemma
  • Interjútechnika
  • Kérdések megtervezése
    • Készüljön fel okos kérdésekkel!
    • A legcélravezetőbb kérdések
  • Kérdezéstechnika csoportban
    • Jó kérdések a moderációban
    • World-café: egy különleges módszer a résztvevők megmozgatására

Alapszabályok:

  • Egyszerre egy kérdés
  • Egyszerűség, érthetőség, tömörség

A tréning elvégzésével a résztvevők:

  • könnyebben döntenek döntéshelyzetekben,
  • jobb lesz a kapcsolatuk a környezetükkel,
  • gyakorolják a türelmet,
  • könnyebben kapnak visszajelzéseket,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.

Tréningünket ajánljuk:

  • első számú vezetőknek és funkcionális vezetőknek bármilyen szakterületről, akik napi szinten kommunikálnak beosztottjaikkal, valamint meglévő és leendő ügyfeleikkel,
  • Értékesítési szakembereknek, akik szeretnék növelni értékesítési hatékonyságukat,
  • HR szakembereknek és belső trénereknek, akiknek elsődleges feladata a munkatársak fejlesztése és támogatása,
  • Kiválasztással foglalkozó HR szakértőknek.

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. május 30. 9:00
Rendezvény vége: 2018. május 31. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. április 13.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 241,050.00
3 234,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.