E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Tudatos kommunikáció az asszisztensi munkában - Nehezen kezelhető emberekkel is

Bevezető

Erősítse szakmai befolyását, imázsát és hírnevét a munkahelyén – a verbális és non-verbális kommunikáció minden területén! A kifejezetten asszisztenseknek szóló kommunikációs tréningünkön Önnek lehetősége nyílik megismerni, és ami még fontosabb, elsajátítani a párbeszéd tudatos kezdeményezésének és irányításának fortélyait.

  • Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?
  • Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
  • Értő figyelem jellegzetességei és akadályai
  • Miként építsen ki bizalmat non-verbális technikákkal?
  • Nézőpontváltások/pozícióváltások az ügyféllel folytatott beszélgetések során
  • Hogyan kezelje a nehéz embereket? Egy kis „nehéz ember” lélektan

A tréning után

  • villámgyorsan képes lesz átlátni a helyzetet és ráhangolódni másokra,
  • Önnek nem lesz probléma bizalmi légkört kialakítani,
  • képes lesz saját és mások érzelmeit tudatosan kezelni
  • magabiztosabban, nyitottabban, tudatosabban fog kommunikálni
  • könnyen tudja majd a pozitív cég image-t erősíteni.

Tekintse meg a tréning részletes programját és várjuk jelentkezését

A tréning szakembere

Tóth Rita, tanácsadó, tréner, business és management coach, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.

1985-ben született Szegeden. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen kezdte, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen folytatta.
Felnőttképzési szervezőként végzett, majd Európai Munkahelyi Oktató képesítést szerzett. Elkötelezett híve a fejlődésnek és a játékos tanulásnak. Tanulóévei során 10 éves tapasztalatot szerzett a vendéglátásban. Felismerve az igényt, egyedülálló képzési rendszert dolgozott ki, melyet saját magyar és angol nyelvű készségfejlesztő módszereire alapozott. Jelenleg az ELTE Business Coach képzését végzi, coachként és trénerként dolgozik. Kiemelt témái a változásmenedzsment, beilleszkedés támogatása, egyéni fejlesztő coaching.

Meretei Barbara, tanácsadó, tréner, business és management coach, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.

1988-ban született Székesfehérváron. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés mesterszakán végezte. Kezdetben a marketing területén próbálta ki magát, majd a startup világban helyezkedett el először projektvezetőként, majd trénerként és coachként. Elkötelezett híve a fiatalok tehetséggondozásának, pályaorientációs trénerként és coachként megfordul a gimnáziumi osztályokban is. Jelenleg az ELTE Business Coach képzésének hallgatója.

Program

9.00-18.00

Üzleti kommunikáció

  • Az üzleti kommunikáció síkjai
  • A kapcsolatfelvétel módjai és jelentősége
  • Kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás
    • írásban
    • szóban
      • személyesen
      • telefonon Keresztül

Kommunikációs „tükör” és a személyes adottságok kihasználása

Fel a fejjel!

Az önbizalom-építés egyszerű technikái

  • Hogyan kommunikál Ön? - A fejlődés alapja az önismeret
  • Visszajelzés arról, hogy hogyan érnek célba üzenetei
  • Fedezze fel és használja ki személyes adottságait, erősségeit!
  • Személyes adottságok, erősségek, gyengeségek megismerése. Hogyan profitáljunk az erősségekből, küzdjünk meg gyengeségeinkkel?
  • Kívánatos önarckép kialakítása, láttatása másokkal, avagy: „Nincs második lehetőség az első benyomásra!”

Párbeszéd kezdeményezése és irányítása

Meghívó”:

párbeszéd indítása, amely csak együttműködéssel végződhet.

Helyzetgyakorlat

 

  • Kérdezéstechnika
    • Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?
    • Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
  • Értő figyelem jellegzetességei és akadályai.
  • Nézőpontváltások/pozícióváltások az ügyféllel folytatott beszélgetések során
    • Hogyan reagáljunk a meglepetésekre?

Nem-verbális technikák a bizalomépítésben

  • A szimpátiakeltés eszközei
  • A testbeszéd és a belső érzelmi állapot összefüggései
  • Igazodás és vezetés a kommunikációban
  • Személyes összhang megteremtése és bizalomépítés
    • a testbeszéd,
    • a hang,
    • a szavak/kifejezések,
    • a gondolkodásmód tükrözésének segítségével.

Érzékszervi preferenciák felismerése és azok tudatos alkalmazása a hangolódás és párbeszéd során

A szemed elárul!

Amit még a profik sem tudnak tartósan befolyásolni:

Bemutató gyakorlat

  • Érzékszervi preferenciák megjelenése a beszédben
  • Árulkodó kifejezések
  • Saját érzékszervi preferenciánk megállapítás
  • Mások érzékszervi preferenciáinak felismerése
  • Szemmozgások és érzékszervi preferenciák összefüggései.

Egy kis „nehéz ember lélektan”- Ki tartozik a nehéz ember kategóriába?

  • Kit tart Ön nehéz embernek? Miért pont őt?
  • Tudja a nehéz ember, hogy Ön őt annak tartja?
  • Hogyan azonosíthatja az egyes típusokat, a beskatulyázás hibája nélkül?
  • Eszközök és módszerek a nehéz emberek kezelésére

Nehéz helyzetek kezelése

Forrószék

helyzetgyakorlat .

  • Hogyan bánjunk az indulatos partnerekkel?
  • Kifogások, kérések kezelése asszertív módon
  • „Igen, de…” frázis kerülése a kommunikációban: a NEM, amelyet szívesen fogadnak.

Részletek

Rendezvény kezdete: 2014. december 03. 9:00
Rendezvény vége: 2014. december 04. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2014. október 24.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 239,050.00
3 229,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.