Tudatos kommunikáció az asszisztensi munkában - Nehezen kezelhető emberekkel is
Bevezető
Erősítse szakmai befolyását, imázsát és hírnevét a munkahelyén – a verbális és non-verbális kommunikáció minden területén! A kifejezetten asszisztenseknek szóló kommunikációs tréningünkön Önnek lehetősége nyílik megismerni, és ami még fontosabb, elsajátítani a párbeszéd tudatos kezdeményezésének és irányításának fortélyait.
- Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?
- Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
- Értő figyelem jellegzetességei és akadályai
- Miként építsen ki bizalmat non-verbális technikákkal?
- Nézőpontváltások/pozícióváltások az ügyféllel folytatott beszélgetések során
- Hogyan kezelje a nehéz embereket? Egy kis „nehéz ember” lélektan
A tréning után
- villámgyorsan képes lesz átlátni a helyzetet és ráhangolódni másokra,
- Önnek nem lesz probléma bizalmi légkört kialakítani,
- képes lesz saját és mások érzelmeit tudatosan kezelni
- magabiztosabban, nyitottabban, tudatosabban fog kommunikálni
- könnyen tudja majd a pozitív cég image-t erősíteni.
Tekintse meg a tréning részletes programját és várjuk jelentkezését
A tréning szakembere
Tóth Rita, tanácsadó, tréner, business és management coach, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.
1985-ben született Szegeden. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen kezdte, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen folytatta.
Felnőttképzési szervezőként végzett, majd Európai Munkahelyi Oktató képesítést szerzett. Elkötelezett híve a fejlődésnek és a játékos tanulásnak. Tanulóévei során 10 éves tapasztalatot szerzett a vendéglátásban. Felismerve az igényt, egyedülálló képzési rendszert dolgozott ki, melyet saját magyar és angol nyelvű készségfejlesztő módszereire alapozott. Jelenleg az ELTE Business Coach képzését végzi, coachként és trénerként dolgozik. Kiemelt témái a változásmenedzsment, beilleszkedés támogatása, egyéni fejlesztő coaching.
Meretei Barbara, tanácsadó, tréner, business és management coach, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.
1988-ban született Székesfehérváron. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés mesterszakán végezte. Kezdetben a marketing területén próbálta ki magát, majd a startup világban helyezkedett el először projektvezetőként, majd trénerként és coachként. Elkötelezett híve a fiatalok tehetséggondozásának, pályaorientációs trénerként és coachként megfordul a gimnáziumi osztályokban is. Jelenleg az ELTE Business Coach képzésének hallgatója.
Program
9.00-18.00
Üzleti kommunikáció
- Az üzleti kommunikáció síkjai
- A kapcsolatfelvétel módjai és jelentősége
-
Kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás
- írásban
-
szóban
- személyesen
- telefonon Keresztül
Kommunikációs „tükör” és a személyes adottságok kihasználása
Fel a fejjel!
Az önbizalom-építés egyszerű technikái
- Hogyan kommunikál Ön? - A fejlődés alapja az önismeret
- Visszajelzés arról, hogy hogyan érnek célba üzenetei
- Fedezze fel és használja ki személyes adottságait, erősségeit!
- Személyes adottságok, erősségek, gyengeségek megismerése. Hogyan profitáljunk az erősségekből, küzdjünk meg gyengeségeinkkel?
- Kívánatos önarckép kialakítása, láttatása másokkal, avagy: „Nincs második lehetőség az első benyomásra!”
Párbeszéd kezdeményezése és irányítása
„Meghívó”:
párbeszéd indítása, amely csak együttműködéssel végződhet.
Helyzetgyakorlat
-
Kérdezéstechnika
- Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?
- Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
- Értő figyelem jellegzetességei és akadályai.
-
Nézőpontváltások/pozícióváltások az ügyféllel folytatott beszélgetések során
- Hogyan reagáljunk a meglepetésekre?
Nem-verbális technikák a bizalomépítésben
- A szimpátiakeltés eszközei
- A testbeszéd és a belső érzelmi állapot összefüggései
- Igazodás és vezetés a kommunikációban
-
Személyes összhang megteremtése és bizalomépítés
- a testbeszéd,
- a hang,
- a szavak/kifejezések,
- a gondolkodásmód tükrözésének segítségével.
Érzékszervi preferenciák felismerése és azok tudatos alkalmazása a hangolódás és párbeszéd során
A szemed elárul!
Amit még a profik sem tudnak tartósan befolyásolni:
Bemutató gyakorlat
- Érzékszervi preferenciák megjelenése a beszédben
- Árulkodó kifejezések
- Saját érzékszervi preferenciánk megállapítás
- Mások érzékszervi preferenciáinak felismerése
- Szemmozgások és érzékszervi preferenciák összefüggései.
Egy kis „nehéz ember lélektan”- Ki tartozik a nehéz ember kategóriába?
- Kit tart Ön nehéz embernek? Miért pont őt?
- Tudja a nehéz ember, hogy Ön őt annak tartja?
- Hogyan azonosíthatja az egyes típusokat, a beskatulyázás hibája nélkül?
- Eszközök és módszerek a nehéz emberek kezelésére
Nehéz helyzetek kezelése
„Forrószék”
helyzetgyakorlat .
- Hogyan bánjunk az indulatos partnerekkel?
- Kifogások, kérések kezelése asszertív módon
- „Igen, de…” frázis kerülése a kommunikációban: a NEM, amelyet szívesen fogadnak.
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2014. december 03. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2014. december 04. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2014. október 24. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 239,050.00 |
3 | 229,100.00 |