Tudatos kommunikáció nemzetközi környezetben asszisztenseknek - Improving your personal skills as assistant
Fókuszban
Asszisztensként angolul kommunikálni szinte mindennapos feladat. Nem mindegy azonban, hogyan kommunikál a cégvezető, vagy bármilyen funkcionális vezető „jobb kezeként”. Tudatosan, előre megtervezetten, gördülékenyen, stresszmentesen, célratörően, érthetően?ANGOLUL is! Még sorolhatnánk mindazokat a jelzőket, amelyek az angol nyelvet is használó asszisztensi kommunikációhoz nélkülözhetetlenek.
Tréningünk a következő tématerületeket dolgozza fel:
- Hogyan kommunikál Ön?
- Nem-verbális technikák a bizalomépítésben az angolszász és magyar kultúrkörben
- A szervezeten belül a munkatársakkal való kommunikációhoz szükséges csatornák és azok tudatos használata
- Asszertív kommunikációs stratégiák
- Eszközök és módszerek a nehéz emberek kezelésére
- Tisztázó beszélgetések a felettes(ek)sel
A tréning segítséget nyújt abban, hogy ANGOL nyelven is kipróbálja magát számos szituációban és javítsa kommunikációs készségeit nem csak magyarul, hanem angol nyelvi környezetben is.
Előadók
Sipeki Irén, Mestertanár és vezető tréner, BGF KVIK
1997 óta foglalkozik alkalmasság-vizsgálatokkal, felnőttképzéssel, tanácsadással. Strukturált T-csoport vezetőként közreműködött többek között az ÁB-AEGON létszámleépítéshez kapcsolódó álláskeresési tréningjének, valamint a UPC csapatépítő tréningjének lebonyolításában. Munkája részeként kommunikációs és empátiás készségfejlesztő, valamint értékesítési tréningeket tart. Pszichológus végzettséggel rendelkezik. Az Authentic Consulting megbízott trénere. Mestertanár BGF KVIK és vezető tréner. A Pszichológiai és Pedagógiai Intézet Közhasznú Alapítvány kuratóriumi tagja.
Héthy-Szommer Gabriella
Mind a for-, mind a non-profit szférában szerzett tapasztalatot menedzsment és kommunikáció területén. Egy mikrovállalkozásban és egy relative kis létszámú civil szervezetben is dolgozott. Az interkulturális kommunikáció a fő profilja. Legjobban az emberekkel kapcsolatos munkát kedveli: átfogó tapasztalatokat szerzett a kommunikáció, a csapatépítés, a mediáció területén. Fiatalokkal és felnőttekkel is foglalkozott."
Program
Hogyan kommunikál Ön?
- Az első benyomás
- Tudatos és tudattalan üzenetek
- A hitelesség alapjai
Nem-verbális technikák a bizalomépítésben az angolszász és magyar kultúrkörben
- A szem a nonverbális kommunikációban
- A térszabályozás művészete
- Alapvető jelek a testbeszédben
Énképem más(s)képpen:
- Személyes adottságok kihasználása az asszisztensi kommunikációban
- Személyes adottságok, erősségek, gyengeségek megismerése.
- Hogyan profitáljunk az erősségekből, küzdjünk meg gyengeségeinkkel?
A szervezeten belül a munkatársakkal való kommunikációhoz szükséges csatornák és azok tudatos használata
- a hatékony, célba érő levelezés,
- telefonbeszélgetés szabályai, mikor NE telefonáljunk
- a formális információáramlás sajátosságai az angolszász szokásrendszerben
Asszertív kommunikációs stratégiák
- Az asszisztens kommunikációs eszköztárának a nyitása
- Agresszió/szubmisszió elkerülése
- Kultúrközi kommunikációs jellemzők
Eszközök és módszerek a nehéz emberek kezelésére:
- A meggyőzés technikái
- A passzív ellenállás lehetőségei
- Az agresszió kezelése
Tisztázó beszélgetések a felettes(ek)sel
- Önérdek-érvényesítés: tanuljon meg NEM-et is mondani
- Az értő figyelem és visszajelzés
- A hatékony döntéshozatal támogatása
- Nemzeti sajátosságok és Beszélgetésvezetés
Esetmegbeszélés
- Lehetőség a nehéz szituációkban hozott döntések átgondolására
- Felkészülés a nehéz beszélgetésekre
- A kulturális sajátosságok beépítésnek a lehetősége, begyakorlása védett helyzetben
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2016. január 18. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2016. január 19. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2015. október 23. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |