E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Flottamenedzsment 2015

Bevezető

10 éves a Flottamenedzsment konferencia

Interaktív flotta fórum, melyet a szakmai közönség egyedi igényei hívtak életre! A rendezvény középpontjában a szűkített szakmai elit körében elvégzett kutatás során kapott izgalmas és nyitott kérdések állnak. A fórum célja, hogy lehetőséget adjon a résztvevők közötti tapasztalatcserére, valamint a szakmai minőség elmélyítésére.

Miért érdemes részt venni a rendezvényen?

  • rendezvényünk lehetőséget biztosít a szakmai minőség elmélyítésére
  • alkalom nyílik a szűkített szakmai elit körében végzett szakmai tapasztalatcserére és a nyitott kérdések megvitatására
  • kiváló előadók érdemi információkkal szolgálnak a flottamenedzsment aktuális kérdéseiről, úgy mint a TCO elemzés és a maradványérték-számítás sarkalatos pontjai

Melyek a rendezvény fő témái?

  • Költségoptimalizálás és hatékonyságnövelés a nyomkövetés legmodernebb eszközeivel
  • Esettanulmány a Citibank képviselőjétől: Nemzetközi Flottamenedzsment kihívásai
  • ADAS: a jövő technológiájának jelen kihívásai és lehetőségei
  • Flotta biztosítások, a cégemre szabva
  • TCO elemzés: előny-hátrány elemzés részletességének csapdája
  • Maradványérték-számítás
  • Kerekasztal-beszélgetés: Ringbe száll az operatív lízing és a saját kezelés
  • A jövő technológiája: az elektromos és hibrid autók

Rendezvényünk szólni kíván:

A személygépjármű flottamenedzsment piac keresleti oldalán:

  • vállalati járműüzemeltetési vezetőkhöz, facility/flotta menedzserekhez, car fleet menedzserekhez, szakemberekhez
  • flottakezelésben érintett beszerzési igazgatókhoz/osztályvezetőkhöz, szakemberekhez
  • pénzügyi vezetőkhöz és logisztikai igazgatókhoz

A személygépjármű flottamenedzsment piac kínálati oldalán:

  • flottaüzemeltető és finanszírozó vállalatok vezérigazgatóihoz, ügyvezető igazgatóihoz
  • márkaimportőrök, márkakereskedők flottaértékesítési/flottakezelési vezetőihez
  • beszerzéssel, pályáztatással foglakozó foglalkozó szolgáltató cégek illetékes vezetőihez
  • biztosító cégek gépjármű-biztosításért felelős vezetőihez
  • gumiabroncs-gyártó és forgalmazó cégek illetékes vezetőihez

Előadók

Akiket már biztosan előadóink között köszönthetünk

  • Balogh Csaba, ügyvezető, Jármű Kontroll Magyarország Kft.
  • Csáti Réka, kereskedelmi igazgató, Jármű Kontroll Magyarország Kft.
  • Czeglédi András, ügyvezető igazgató, CARGLASS Magyarország
  • Horváth Gábor, Gépjármű üzemeltetési vezető, E.ON Gazdasági Szolgáltató Kft.
  • Kiss Lajos, flotta koordinátor, MO-LA-TAN Kft.
  • Pandur Imre, Jármű Flotta Kezelési Vezető, UNIX AUTÓ Kft.
  • Ungár János, alelnök, Magyar Elektromobilitás Szövetség

Program

08:20 – 08:50 Érkezés, regisztráció, welcome kávészünet

08:50 – 09:00 Köszöntő az IIR és az elnök részéről

A nap levezető elnöke: Erdélyi Péter, Ügyvezető elnök, Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete

09:00 – 09:20 A Hungaroring és a vezetéstechnikai tanpálya rövid bemutatása

Hungaroring, mint…

  • közlekedésbiztonsági központ
  • rendezvényhelyszín

Előadó: Körös András, vezető instruktor, Tanpálya Vezetéstechnikai Centrum

Az előadást sorsolás követi

A felajánlott ajándékokat a Hungaroring és a Tanpálya biztosítja résztvevőink számára.

09:20 – 09:45 TCO elemzés: előny-hátrány elemzés részletességének csapdája

  • Milyen az ideális beszerzés definíciója?
  • A gyári számítások mennyivel térnek el a valós fogyasztástól? Katalógus-adatok vs. hétköznapi körülmények.
  • Milyen hatással lehet a cégautó használati szabályzat a teljes költségre? 
  • Melyik autótípust érdemes üzemeltetni? Hogyan alakulnak a költségek, a javítás?
  • Milyen szoftveres támogatás létezik erre?
  • Mit érdemes ilyenkor vizsgálni? Beszerzési ár, lízingelés vagy saját kezelés, szerviz, szervizben eltöltött átlagos idő, karbantartás, műszaki vizsga, adózás, kiegészítő eszközök, típus-történet, futásteljesítmény, stb.
  • Mikorra lódul meg az egyes típusoknál a karbantartási diagram? Átlagosan mennyi km után jönnek a meghibásodások, meddig gazdaságos üzemeltetni?
  • Érdemes garanciaidő után autót bérelni?
  • Saját tulajdon esetén mikor érdemes túladni az autón?
  • Van-e valami benchmark, standard, amire az összes autógyártó használhatna?
  • Várhatóan mennyiért tudom eladni a szándékolt futásteljesítmény végén?
  • Van-e létjogosultsága egy hiteles összehasonlításnak?
  • Melyek a gyári normák buktatói az üzemanyaköltség-számításnál?
  • Hogyan lehetne minimalizálni a veszteséget?

Előadó: Kiss Lajos, flotta koordinátor, MO-LA-TAN Kft.

09:45 – 10:10 Maradványérték-számítás

  • A szerződéskötés során pontosan mit foglaljanak magukba az egyes maradványérték-számítási tételek?
  • Várhatóan mekkora költség hányadot fog jelenteni a maradványérték elszámolás a teljes költségre tekintve?
  • A bérlő tudja-e befolyásolni a maradványértéket? Hogyan, milyen eszközökkel?
  • Maradványérték elszámolás vagy fix maradványérték? Kinek melyik a kifizetődőbb?
  • Hogyan alakul ki a maradványérték, amit a piac és a lízingcég meghatároz?
  • Mi van az életciklus végén? Ki végzi a számítást? Mennyire független ez a személy?
  • Hogyan tudok érvelni, hogy milyen állapotban van az autó? Kaphatok-e valóban pártatlan értékbecslést?
  • Miért van a szerződésben az elfogadott rongálódás, ha ezt a lejárati idő végén mégsem veszik figyelembe? Tényleg létezik az elfogadott kopás, amortizáció? Vagy mindegyik autót új állapotra kell hozni? Hogy van ez a valóságban?
  • Milyen szempontok alapján határozzák meg a piaci árat?
  • Mit garantál a maradványérték?
  • Mi történik, ha magasabb áron értékesíthető a gépjármű, mint a maradványérték?

Előadó: Horváth Gábor, Gépjármű üzemeltetési vezető, E.ON Gazdasági Szolgáltató Kft.

10:10 – 10:35 Nissan e-mobilitás víziója

  • Nissan történelme és jelene
  • Miért jó megoldás a tisztán elektromos meghajtású autó?
  • Tisztán elektromos autók fejlődésének története
  • Nissan tisztán elektromos autóinak rövid bemutatása

Előadó: Goldberger Mária, flotta értékesítési vezető, NISSAN Sales CEE Kft.

10:35 – 11:20 Kávészünettel egybekötött tesztvezetés

11:20 – 11:40 Jövő a jelenben - Költségcsökkentő megoldások az aerodinamika és elektromobilitas segítségével

Előadó: Molnár Tamás, flotta értékesítési vezető, Mercedes-Benz Hungária Kft.

11:40 – 12:00 ADAS: a jövő technológiájának jelen kihívásai és lehetőségei

  • Milyen  technológiai megoldásokat alkalmaznak az autógyártók a közúti balesetek számának csökkentésére?
  • Hogyan befolyásolhatják  a technológiák az üzemeltetés költségeit?
  • Miért  életbevágóan fontosak és milyen szakmai felkészültséget igényelnek az ADAS rendszerek egy autóüvegszerviz szempontjából?
  • Mi lyen anyagi és jogi felelőssége van a flottát üzemeltetőnek ezen technológiákkal kapcsolatban?

Előadó:  Czeglédi András, ügyvezető igazgató, CARGLASS Magyarország

12:00 – 12:20 Flotta kockázati költségek hatékony kezelése

  • Milyen szempontokat szükséges figyelembe venni a tendereztetés során?
  • Melyek a vállalat, a bróker és a biztosító legfontosabb feladatai?
  • Milyen tartalmi és formai követelményeknek kell megfelelnie a biztosító tendernek ahhoz, hogy a legjobb szolgáltatást nyerje meg a vállalat?

Előadó: Matók Zsolt, üzletágvezető, Aon Magyarország Kft.

12:20 – 12:40 Költségoptimalizálás és hatékonyságnövelés a nyomkövetés legmodernebb eszközeivel

  • Hogyan működik egy műholdas nyomkövető rendszer és milyen eszközök teszik lehetővé a hatékony megfigyelést?
  • Miért van szüksége a járműparkkal rendelkező vállalatnak nyomkövetésre? Milyen hasznos adatokhoz juthat hozzá a rendszer segítségével?
  • Milyen előnyöket jelent a nyomkövetés a munkavállalóknak?
  • Hogyan tudhatja biztonságban járműveit, munkatársait és rakományát?
  • Adatbiztonság és a megfigyelés keretei

Előadók: Balogh Csaba, ügyvezető és Csáti Réka kereskedelmi igazgató, Jármű Kontroll Magyarország Kft.

12:40 – 13:00 Egy sikeres együttműködés története

  • Hogyan jött létre az együttműködés a SEAT és Cseh László között?
  • Milyen tényezők játszanak szerepet egy szponzor megválasztása során? Miért éppen a SEAT?
  • Környezete befolyásolja-e, kap-e visszajelzést a szponzor megválasztása során? Támogatták-e, hogy a SEAT mellett kötelezze el magát?
  • Milyen szempontok szerint konfigurál egy autót, van-e beleszólása, hogy milyen extrákkal szereljék fel az autót, vagy az importőr dönti el?
  • Jelenleg milyen modellt vezet és miért e mellett döntött?

Beszélgetés a SEAT márka képviseletében Cseh László Világ- és Európa bajnok, ötszörös olimpiai érmes úszóval

13:00 – 14:00Ebédszünet

14:00–15:00 Élmény- és tesztvezetés, együttműködő partnereink bemutatói

Kerekasztal-beszélgetés

15:00 – 15:30 Ringbe száll az operatív lízing és a saját kezelés

  • Melyek a lízingelés és saját kezelés kockázatai? Pro és kontra!
  • Költségként vagy beruházási keretként érdemes elszámolni? Hogyan érdemes ezeket lekönyvelni, hogy a lehető leggazdaságosabb legyen? Milyen stratégiát érdemes kialakítani?
  • Mely kritériumok alapján folyjon a beszerzés? Milyen időzítéssel,  mekkora időtávon érdemes gondolkodni, van-e preferált időszak az autók cseréjére?
  • Hogyan lehet a kiválasztás előtt auditálni a lízingcéget?
  • Milyen időtávra és futásteljesítményre béreljünk?
  • Melyek a kifizetődő szolgáltatások a gépkocsik lízingelésekor (assistance, gumi csere, flotta management, üzemanyagkártya, stb.)?
  • Mekkora az az autómennyiség ahol már érdemes lenne váltani a lízingformák között?
  • Milyen adminisztratív szolgáltatásokat tudnak nyújtani a lízing cégek? Lehet-e ezzel létszámot megtakarítani a lízingbevevőnél?
  • Hogyan küszöbölhetőek ki a lízingszerződésben található rejtett tételek?
  • Melyek a flottakezelő cégekkel szemben támasztható ellenőrzési, felügyeleti pontok?
  • Mire figyeljünk egy átadás-átvételnél, hogy megelőzzük a későbbi konfliktust?
  • Milyen költségek lesznek a szerződés lejártakor és miket számlázhatnak ki ilyenkor? Milyen extra tételeket akarhat a lízingpartner kifizettetni? Melyek a Forint és az Euro alapú konstrukciók közötti különbségek?
  • Hogyan határozzák meg a lízingcégek az inflációs rátát, milyen módszerrel aktualizálják az árakat, hogy ez kellő fedezetet termeljen? Miként határozzák meg az alkatrészárakat a lízing idejére?
  • Milyen háttér- / mellékszolgáltatásokat biztosít a lízingcég? Hogyan kivitelezhető ez a saját flottánál? (pl.: szervizszerződések, biztosítási ügyintézés stb.)

Moderátor:
Matók Zsolt, üzletágvezető, Aon Magyarország Kft.
Résztvevők:
Borda László, flotta értékesítési vezető, Porsche Hungária Kereskedelmi Kft.
Borók János, ügyvezető igazgató, Porsche Lízing Kft.
Kiss Lajos, flotta koordinátor, MO-LA-TAN Kft.  
Pandur Imre, Jármű Flotta Kezelési Vezető, UNIX AUTÓ Kft.

az egyeztetés folyamatban

15:30 – 16:00 A jövő technológiája: az elektromos és hibrid autók

  • Hogyan működik az elektromos és hibrid technológia?
  • Merre tart az e-autózás? Mekkora ezek beruházási értéke és megtérülése?
  • Hogyan lehetne a penetrációt növelni?
  • TCO számítás: mennyivel drágább az egy autóra jutó beruházási- finanszírozási- és üzemeltetési költség? Mekkora a káros anyag kibocsájtásuk?
  • Hogyan lehetne megfeleltetni az üzleti célú felhasználásra? Hogyan működhetnének ezek a gyakorlatban?
  • Mekkora az egy feltöltéssel megtehető távolság? Milyen szabályzókkal növelhető az elektromos töltőállomások száma?
  • Érték vagy költség a környezet tudatos elektromos autózás?
  • Várható-e az állam és az Európai Unió részéről egy ösztönző rendszer kialakítása? Várhatóak-e adótámogatások?
  • Mekkora az elektromos és hibrid autók az értékvesztése?
  • Mennyi ideig használható az akkumulátor és milyen költségvonzatai vannak ezek cseréjének?

Előadó: Ungár János, alelnök, Magyar Elektromobilitás Szövetség

16:00 – 16:20 Záró kávészünet

Élményprogramok

16:20 – 18:00 Élményprogram
Gymkhana bemutató – Ken Block után szabadon
Résztvevőink a Markom Racing Team jóvoltából Gymkhana bemutatóban és ezt követően élményvezetésben részesülhetnek.

Autós foci
Szintén ezen az állomáson szabadrúgásokat kell végrehajtani a csapatok rendelkezésére álló terepjárókkal. A kapu mindössze kétszerese a labda méretének, így a feladat igazi kihívást jelent mindenkinek! Az a csapat kaphatja a legtöbb pontot, amelyik a húsz próbálkozásból a legtöbbször talál be a kapuba. Természetesen minden csapattagnak kötelező a szabadrúgás.

Dupla Trabant
Igazi különlegességet próbálhatnak ki a csapatok ezen a helyszínen! A két motorral, és két kormánnyal ellátott dupla trabit egy olyan szűken kibójázott pályán kell vezetni, ahol nélkülözhetetlen a sofőrök együttműködése, különben nem teljesíthető a feladat. Minden résztvevő kipróbálhatja az előre, illetve a tolató menetet.

13:30 – 13:45 Gymkhana – Ken Block után szabadon13:30 – 13:45 Gymkhana bemutató – Ken Block után szabadon

13:45 – 14:00 Drift partnervezetés

Résztvevőink a Markom Racing Team jóvoltából Gymkhana bemutatóban és ezt követően élményvezetésben részesülhetnek.

A Gymkhana verseny során a vezetőknek látványos manővereket kell végrehajtania egy előre meghatározott pályán, különböző vezetési technikák alkalmazásával és teljes harmóniában a birtokolt vas felett.

A pályán gumifalak, bóják és hordók kerülnek elhelyezésre, amik egyben navigációs pontként és akadályként is szolgálnak. A verseny során a kiindulási ponttól a célegyenesbe érkezés közötti szakaszon a vezetők feladata, hogy minél gyorsabban és kevesebb hibával teljesítsék a pályát. A Gymkhana mindig szolgál váratlan fordulatokkal és a legkritikusabb néző sem mondhatja rá, hogy unalmas, hiszen a sofőrök a verseny előtt kapják meg a pályarajzot, amit memorizálni szükséges. A végeredmény pedig magáért beszél; feledhetetlen élményt nyújtanak a bravúros manőverek, a 180-360 fokos fordulatok és a füstölgő gumik.

Résztvevőink a Markom Racing Team jóvoltából Gymkhana bemutatóban és ezt követően élményvezetésben részesülhetnek.”

13:30 – 13:45 Gymkhana – Ken Block után szabadon

13:30 – 13:45 Gymkhana – Ken Block után szabadon

 

Kiemelt támogató:

Jármű Kontroll

Együttműködő partnereink:

AON

Mercedes-Benz

Nissan

 

Carglass

 

     

 

 

Városi Taxi

 

 

 

Szakmai együttműködő partnerünk:

Magyar Lízing Szövetség

Médiapartnerünk:

Taximagazin


Autotveszek.hu

Tesztelok.hu

Cruzoe

Részletek

Rendezvény kezdete: 2015. szeptember 29. 8:00
Rendezvény vége: 2015. szeptember 29. 17:00
Részvételi díj 89.000 HUF+ÁFA
Speciális ár

Szolgáltató cégeknek:
1 fő részére: 149.000 Ft + áfa
2 fő részére: 249.000 ft + áfa

Helyszín Hungaroring
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 89,000.00
2 74,500.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.