IIR Magyarország

Azonnali fizetések fóruma    AgiCon    Meetingek eredményességének növelése   E-közigazgatás 2017   PharmaTransport

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Szektor Gyógyszeripar, Egészségügy Gyógyszeripar, Egészségügy

Gyógyszeripar, Egészségügy

A Pharma Transport 2017-ben több aspektusból fogja vizsgálni a gyógyszeripar mindennapjaiban megjelenő témákat, kérdéseket, problémákat. A szállítmányozási kihívásoktól kezdve, az EKÁER fejlesztéseken és a gyógyszerhamisításon át, egészen a parallel importig olyan témakörök szerepelnek majd a programban, amelyek a gyógyszeriparban dolgozó szakemberek munkájának szerves részét alkotják. A felszabadított készítményekkel, minőségbiztosítással és a hőmérséklet-érzékeny termékekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekre is igyekeznek majd választ adni azon szakemberek, akik nem csak elméletben, hanem a gyakorlatban is ismerik ezeket a témákat.

Résztvevőink mondták:

„Sok és nagyon jól felkészült előadóktól hallhattam előadásokat, amelyek különböző területeken mind csatlakozhatnak a logisztikához.” (Arányi Gábor, customer service and transportation lead, Sanofi-Aventis)

„Rendkívül sok új információt kaptam. Meglepő felismerés, hogy milyen sokan, sokféle területről kapcsolódnak be, vesznek részt a gyógyszer ellátásban, a gyógyszerszállítási láncba.” (dr. Sánta Zsuzsa, felelős személy,GlaxoSmithKline Kft.)

„Széleskörű tájékoztatást kaptam a gyógyszeripart érintő változásokról és a jelenlegi helyzetről” (Vasvári Erika, beszerzési osztályvezető, Euromedic Pharma Zrt.)

Együttműködő partnereink:

Nissan

 

Vonalkód

 

World Courrier

Rendezvény kezdete: 2017. Március 07. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Március 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 3.
Helyszín: Gundel Étterem

Kulcsfontosságú témakörök alkotják a Pharma Marketing szeminárium tematikáját. Olyan aktuális elemek találhatóak a programban, mint a digitális marketing és az eszközhasználat, a marketing tevékenység értékteremtő képessége, a reklámok szerepe a gyógyszeriparban, a hamis gyógyszerárusítás elleni küzdelem és az ezekhez hasonlóan releváns témák. Az esemény jellegéből adódóan ötvözi a gyakorlatias és elméleti előadásokat, minden esetben időt hagyva a felmerülő kérdésekre, így teret engedve a résztvevői véleménynyilvánításnak is.

Fókuszban:

  • Digitális marketingés eszközhasználat a gyógyszeriparban
  • Magyarország egészségtudatossága – értékteremtés a marketing segítségével
  • Reklámok a pharma szektorban
  • Hamis gyógyszerek árusítása, internetes vásárlás - rossz kommunikáció?
  • Hatósági és szabályozó szervek hatása a gyógyszermarketingre - egy gyakorló marketinges szemével
  • Online kommunikáció, közösségi média szerepe a Pharma Marketingben
  • Médiafogyasztási szokások a gyógyszeripari szereplők esetében
  • Franchise üzleti modell a patikákban
  • Marketing Jövő – gyógyszerbiztonsági elemek kialakítása

Nap elnöke: Nagy Ákos, PR Igazgató, VM Kommunikációs Iroda

Rendezvény kezdete: 2017. Április 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 28. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 10.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.