GAMIFICATION - A HR folyamatok játékosítása
Bevezető
A gamification 2010-es megjelenése óta rendkívül népszerű technológiai trend lett. Mára átszőtte az élet szinte minden szegletét, rengeteg alkalmazási területe van, ám ezek közül is kiemelkedik a HR folyamatok játékosítása.
A digitális világ új kihívások elé állítja a vállalatokat, így a HR szakmát is alapjaiban forgatja fel. A toborzás és a munkaadói imázsfejlesztés mellett az onboarding és a képzés-fejlesztés területén is új kihívások érik a vezetőket. Ebben a digitális zűrzavarban lehet tökéletes eszköz a gamification alkalmazása, melynek segítségével növelhető a munkavállalók elköteleződése és motivációja.
A fogalmat már nem nagyon kell magyarázni: konferenciák, online előadások és cikkek sora foglalkozik ezzel a módszertannal, mely okosan alkalmazva az elköteleződés és a befogadás, összességében az üzleti hatékonyság növelését kell, hogy szolgálja.
Előadók
A tréningprogram szakembere:
Vendler Balázs, ügyvezető, tulajdonos, MarkCon digitális ügynökség és Games for Business Kft.
Közel 20 éve dolgozik a kreatív iparban, a MarkCon digitális ügynökség és a Games for Business Kft. tulajdonosaként és ügyvezetőjeként 2006 óta foglalkozik vállalati HR folyamatok játékos támogatásával. Balázs rendszeresen publikál és ad elő a témában, hogy a nagyvállalati szervezetek és a HR világ számára is könnyebbé tegye az útkeresést a gamification világában, ami az elmúlt évek egyik legfelkapottabb HR trendje lett.
A Games for Business olyan ügyfelekkel dolgozik ezen a területen, mint az Aon Hewitt, az HBO Europe, a PwC, az SAP Németország, vagy a Telekom. A cég fejlesztéséről, a PwC Multipoly-ról a Forbes.com a nemzetközi játékosított toborzási projektek egyik kiemelt példájaként írt.
Balázs 2 gyermekes apuka, Pécsett él és dolgozik. 10 éves fia az alábbiak szerint ír édesapja munkájáról: "... nagyon magabiztos, érdekes és kreatív, ahogyan a MarkCon megoldja a dolgokat. Én azért ajánlom ezt a céget mindenkinek, mert a főnök is kiemelkedő. Apám mindent igazságosan old meg. Azt tudom mondani, hogy nem fogsz találni jobb céget, mint ez. Válaszd a MarkCon-t!"
Kinek ajánljuk?
A tréning programja szólni kíván:
- HR vezetőkhöz
- HR generalistákhoz
- Toborzási vezetőkhöz és specialistákhoz
- Képzés-fejlesztési vezetőkhöz és specialistákhoz
- Employer branding szakemberekhez
- HR tanácsadókhoz
Program
A tréning tartalma:
„Ülök az asztalnál és nézem a két fiam, ahogy valami fura kifejezéssel az arcukon méregetik az ebédet. Spenót. Nem tartozik a kedvenceik közé. Telnek a percek, a kaja nem fogy. Ekkor eszembe jut egy barátom ötlete: kap egy fagyit, aki megmondja, hány kanál főzelék van a tányérban. A srácok szeme felcsillan, gyorsan jönnek a tippek, majd pillanatok alatt kilapátolják az ebédet. Már senki nem foglalkozik azzal, szereti-e a spenótot, csak örül annak, hogy a csoki és a citrom mellé talán még egy gombóc eper is odafér…”
A gamification 2010-es megjelenése óta rendkívül népszerű technológiai trend lett. Mára átszőtte az élet szinte minden szegletét, rengeteg alkalmazási területe van, ám ezek közül is kiemelkedik a HR folyamatok játékosítása.
A digitális világ új kihívások elé állítja a vállalatokat, így a HR szakmát is alapjaiban forgatja fel. A toborzás és a munkaadói imázsfejlesztés mellett az onboarding és a képzés-fejlesztés területén is új kihívások érik a vezetőket. Ebben a digitális zűrzavarban lehet tökéletes eszköz a gamification alkalmazása, melynek segítségével növelhető a munkavállalók elköteleződése és motivációja.
A fogalmat már nem nagyon kell magyarázni: konferenciák, online előadások és cikkek sora foglalkozik ezzel a módszertannal, mely okosan alkalmazva az elköteleződés és a befogadás, összességében az üzleti hatékonyság növelését kell, hogy szolgálja. A technológia hatékony vállalati bevezetéséhez azonban nagyon sokrétű tudásra van szükség.
Mindehhez a kulcs az élmény. Az élmény megszerzésének egyik remek eszköze a játék – örök gyerekek vagyunk, játszani mindenki szeret. Erre épít a gamification is, amely a játék pszichológiai elemeit felhasználva teljesen megváltoztatja a tanulási folyamatot és ezekkel képes az unott, érdektelen munkatársakat lelkes és elkötelezett „tanulóvá” alakítani: a játékosított rendszer hidat épít a motiváció és a vállalati tartalmak közé, miközben a cég és a felhasználó szempontjából fontos célok is teljesülnek. Így lesz a spenót a végén három gombóc fagyi.
A tréning témakörei:
- Level 1:
Az alapok - játékelemek és játékmechanizmusok
- Level 2:
A tudomány - pszichológiai háttér, hogy motiváljunk, mire figyeljünk
- Level 3:
Az üzlet - Példák és alkalmazási lehetőségek
-
- Munkáltatói márka-fejlesztés
- Toborzás, kiválasztás
- Onboarding
- Képzés-fejlesztés
- Level 4:
Csináld magad – bevezetés lépései, ROI számítás
A tréningprogram szakembere:
Vendler Balázs, ügyvezető, tulajdonos, MarkCon digitális ügynökség és Games for Business Kft.
Közel 20 éve dolgozik a kreatív iparban, a MarkCon digitális ügynökség és a Games for Business Kft. tulajdonosaként és ügyvezetőjeként 2006 óta foglalkozik vállalati HR folyamatok játékos támogatásával. Balázs rendszeresen publikál és ad elő a témában, hogy a nagyvállalati szervezetek és a HR világ számára is könnyebbé tegye az útkeresést a gamification világában, ami az elmúlt évek egyik legfelkapottabb HR trendje lett.
A Games for Business olyan ügyfelekkel dolgozik ezen a területen, mint az Aon Hewitt, az HBO Europe, a PwC, az SAP Németország, vagy a Telekom. A cég fejlesztéséről, a PwC Multipoly-ról a Forbes.com a nemzetközi játékosított toborzási projektek egyik kiemelt példájaként írt.
Balázs 2 gyermekes apuka, Pécsett él és dolgozik. 10 éves fia az alábbiak szerint ír édesapja munkájáról: "... nagyon magabiztos, érdekes és kreatív, ahogyan a MarkCon megoldja a dolgokat. Én azért ajánlom ezt a céget mindenkinek, mert a főnök is kiemelkedő. Apám mindent igazságosan old meg. Azt tudom mondani, hogy nem fogsz találni jobb céget, mint ez. Válaszd a MarkCon-t!"
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2016. március 22. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2016. március 22. 17:00 |
Részvételi díj | 149.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2016. február 5. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 149,000.00 |
2 | 133,550.00 |
3 | 124,050.00 |