IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

E-közigazgatás Konferencia

Bevezető

A konferencia kiemelt témái:

  • Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
  • A közigazgatás felforgatói, avagy mihez kezdhetek a BigData, IoT vagy akár a Blockchain nyújtotta lehetőségekkel
  • E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
  • ASP – eredmények, tapasztalatok
  • Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
  • Az EESZT 100 napos értékelése
  • E-közmű a gyakorlatban
  • Önkormányzatok mobilalkalmazásai

Előadók

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,

Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

Krucsó Balázs , Projektvezető, Magyar Államkincstár

Pataki Tamás , Business Development Manager DIMS, Canon Hungária Kft.

Dr. Rupp Zoltán , Projektigazgató, NISZ

Slamovits Tibor , Oracle Big Data és Analitikai vezető – Közép európai régió

Szabó Bálint , Főosztályvezető, Állami Egészségügyi Ellátó Központ, Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály

Kinek ajánljuk?

A rendezvény szólni kíván:

A központi és helyi közigazgatási intézmények:

  • informatikai vezetőihez
  • irodavezetőihez
  • szervezeti és stratégiai vezetőihez
  • projektvezetőihez
  • főtanácsosaihoz és tanácsosaihoz
  • polgármestereihez és alpolgármestereihez
  • jegyzőihez és aljegyzőihez
  • hivatalvezetőihez
  • osztályvezetőihez
  • jogi vezetőihez
  • valamint mindazon funkcionális vezetőkhöz, akik részt vesznek a közigazgatási folyamatokban

Rendezvényünkre örömmel várjuk azon informatikai és szoftverfejlesztési szolgáltató vállalatok szakértőit is, akik a közszféra számára állítanak elő termékeket és szolgáltatásokat.

Program

08:30-tól Regisztráció

08:50 Az IIR Magyarország és a nap elnökének köszöntője

9:00 – 09:40 Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai

  • Előzmények, felkészülés
  • E-ügyintézés főbb elemei
  • Bevezetett alkalmazások
  • Gyakorlati tapasztalatok

Előadó: dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

9:40 – 10:20 A közigazgatás felforgatói, avagy mihez kezdhetek a BigData, IoT vagy akár a Blockchain nyújtotta lehetőségekkel

A közigazgatás ill. a teljes államigazgatás együttesen néz szembe azzal a paradigmaváltással, amin a privát szektor örült sebességgel megy keresztül. Nem csak a Cloud szemléletű üzemeltetés, de az új technológiák is alapjaiban kezdik ki a jelenlegi bevett gyakorlatokat és jogszabályi környezetet. Pedig a lehetőség adott, az új technológiák egyre könnyebben elérhetők, kihasználásuk jelentős előnyt hozhat bármilyen szervezetnek. Cloud, Autonomus Data Warehouse, Big Data, Machine Learning IoT, chatbot, blockchain csak néhány a legforróbb területekről. Megpróbálok mindenhol közérthető példával élni, hogy milyen előnyei vannak az új technológiáknak, és hogyan lehetne őket felhasználni egy egyszerűbb szolgáltatói szemléletű közigazgatás érdekében.

Előadó: Slamovits Tibor , Oracle Big Data és Analitikai vezető – Közép európai régió

10:20 – 11:00 E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás

  • Mennyire sikeres és hatékony a konvertálás papíralapúból elektronikus formátumba?
  • Milyen megoldások léteznek?
  • Hogyan zajlik az elektronizálás folyamata?
  • Milyen módon könnyíthető meg a hivatalok munkája?
  • Hogyan biztosítható a teljes adatvédelem az elektronizálás során?
  • Milyen várható fejlesztéseket rejt a jövő?

Előadó: Pataki Tamás , Business Development Manager DIMS, Canon Hungária Kft.

11:00 – 11:30 Kávészünet

11:30 – 12:30 2018. január 1-től 3000 önkormányzat használja az önkormányzati ASP szolgáltatásait – eredmények, tapasztalatok

Előadók: Krucsó Balázs , Projektvezető, Magyar Államkincstár

Dr. Rupp Zoltán , Projektigazgató, NISZ

12:30 – 13:30 Ebédszünet

13:30 – 14:10 Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások

  • Az E-ügyintézési tv. alapelvei
  • A SZEÜSZ/KEÜSZ-ről általánosságban
  • A kötelezően igénybe veendő KEÜSZ-ök rövid bemutatása
  • Az opcionálisan igénybe vehető SZEÜSZ/KEÜSZ-ök rövid bemutatása
  • Az EÜF (Elektronikus Ügyintézési Felület) feladatai, szankcionálási rendszere és koordináló szerepe

Előadó: dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

14:10 – 14:50 Az EESZT 100 napos értékelése

Előadó: Szabó Bálint , Főosztályvezető, Állami Egészségügyi Ellátó Központ, Fenntartási és Üzemeltetési Főosztály

14:50 – 15:10 Kávészünet

15:10 – 15:50 E-közmű a gyakorlatban

  • Az e-közmű elindulása
  • Kezdeti nehézségek
  • Sikerrel vett akadályok
  • Jövőkép

Előadó: Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.

15:50 – 16:30 Mobilalkalmazások lehetőségei a helyi közigazgatásban

  • Miért pont mobil – kell-e nekünk mobilapp?
  • A mindennapi munka megkönnyíthető-e applikációk segítségével?
  • Milyen alkalmazások fejleszthetők az önkormányzatok számára? És milyet érdemes? – nemzetközi és hazai példák
  • A fejlesztések lehetőségei, kihívásai – rendelkezésre áll-e a megfelelő környezet az alkalmazásfejlesztéshez?
  • A technológiai háttér szerepe a kialakításban
  • Fejlesztésekkel járó folyamatmenedzsment és közigazgatási controlling feladatok

Előadó: Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

 

Együttműködő partnereink:

Canon

 

Microsoft

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. március 06. 9:00
Rendezvény vége: 2018. március 06. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. január 19.
Speciális ár

Közigazgatási intézmények számára

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

79.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

99.000 Ft+áfa /fő

Szolgáltató vállalatok számára:

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

149.000 Ft+áfa /fő

Részvételi díj 2018. január 20-tól:

169.000 Ft+áfa /fő

Helyszín Courtyard by Marriott Budapest City Center
We are no longer accepting registration for this event

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.