IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Kérdezéstechnika

Bevezető

“Tanulj a tegnapból, élj a mának és reménykedj a holnapban. A legfontosabb azonban, hogy ne hagyd abba a kérdezést.” ( Albert Einstein )

Tanuljon meg célratörő kérdéseket feltenni, hogy hatékonyabb legyen a vezetésben, hogy jobb legyen az üzleti kommunikációban és eredményesebb legyen az értékesítésben! Nem is gondolnánk, hogy a kérdezés önmagában művészet. A befolyásolás, a meggyőzés a megértés művészete. Sajátítsa el Ön is a kérdezéstechnika különböző aspektusait és végezze hatékonyabban napi munkáját akár értékesítőként, akár HR szakemberként, akár első számú vezetőként!

A tréning elvégzésével a résztvevők:

  • könnyebben döntenek döntéshelyzetekben,
  • jobb lesz a kapcsolatuk a környezetükkel,
  • gyakorolják a türelmet,
  • könnyebben kapnak visszajelzéseket,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.

A tréning szakembere

A tréning szakembere:

Nyáriné Dr. Mihály Andrea

Vezető tréner, business és management coach, Pszichiáter, pszichoterapeuta szakorvos, Venustus Pro Képző és Tanácsadó Kft.

1992-ben szerzett orvosi diplomát. Évekig dolgozott orvoslátogatóként egy multinacionális gyógyszergyár hazai képviseleténél. Visszatérve az orvosi hivatáshoz 2000-ben szakvizsgát tett pszichiátriából, majd elvégezte a Magyar Viselkedés - és Kognitív Terápiás Egyesület (VIKOTE) pszichoterapeuta képző tanfolyamát, és 2009-ben pszichoterápiából is leszakvizsgázott. Jelenleg magánorvosként dolgozik, elsősorban pszichoterápiás tevékenységet folytat.

2003-ban végezte el a Train the trainer programot egy nemzetközi tréningcég hazai képviseleténél. Azóta tart tréningeket a vezetőképzés, érzelmi intelligencia-fejlesztés, stresszkezelés, konfliktuskezelés, kommunikáció, értékesítés-fejlesztés, csapatépítés területén.

2008-ban Business- és Management Coach képesítést szerzett. Coachként munkája egy része üzleti coaching, másik része life coaching. Az ELTE Coach-üzleti edző szakirányú továbbképzési szakán külsős oktatóként működik közre.

Több céggel dolgozik rendszeresen, mint tréner, szervezetfejlesztő és coach. Munkáját akkor érzi hatékonynak, ha az általa kínált megoldások a szervezetfejlesztési folyamatokat támogatják. Szervezetfejlesztőként legújabban a hálózatkutatás módszertanával gazdagította tudását.

Férjével közös cégük, a Venustus létrehozásakor az a cél vezérelte őket, hogy sokéves tréneri és vezetési tapasztalataikra alapozva saját kidolgozású, egyedi, innovatív tréningprogramokat kínálhassanak, a megrendelő szervezet igényeire szabva.

Program

A tréning programja:

Kérdezhetek?

  • A szókratészi dialógus
    • mit jelent és mire szolgál?
  • Az értő figyelem és a kérdések
    • Aki kérdez, az irányít
    • Kérdések a mindennapokban: segíteni, támogatni akarsz, vagy csak kíváncsi vagy?
  • Mi a célod a kérdésekkel?
    • Információnyerés
    • Támogatás
  • Engedély a kérdezésre
    • Kérdésspirál: cél és engedélykérés
    • Mikor kérdezzünk? Mikor van értelme és célja a kérdésfeltevésnek?
  • A kérdések alaptípusai
  • Jó kérdés – rossz kérdés. Csapdák és manipuláció a kérdésekben: tudod előre, mit akarsz hallani a másiktól?
    • szuggesztív kérdések
    • alternatív kérdések
  • Kérdések az értékesítésben – az információnyerés módjai
    • Tölcsértechnika
    • Érdeklődésből pozitív vevői döntés!
  • Kérdések a fejlesztésben és támogatásban. Akvárium gyakorlat
    • kérdések a vezetésben
    • kérdések a Lean fejlesztésben
    • kérdések a coachingban
  • Fejlesztő típusú kérdések
    • Problémaelemzés kérdései: 5 miért
    • Megoldásorientált kérdések
    • Elmélyítő kérdések
    • Hipotetikus kérdések
    • Perspektivikus kérdések
      • Időbeni perspektívaváltás
      • Személybeli perspektívavált
  • A döntéstámogatás kérdései
    • Mérleg
    • Tetralemma
  • Interjútechnika
  • Kérdések megtervezése
    • Készüljön fel okos kérdésekkel!
    • A legcélravezetőbb kérdések
  • Kérdezéstechnika csoportban
    • Jó kérdések a moderációban
    • World-café: egy különleges módszer a résztvevők megmozgatására

Alapszabályok:

  • Egyszerre egy kérdés
  • Egyszerűség, érthetőség, tömörség

A tréning elvégzésével a résztvevők:

  • könnyebben döntenek döntéshelyzetekben,
  • jobb lesz a kapcsolatuk a környezetükkel,
  • gyakorolják a türelmet,
  • könnyebben kapnak visszajelzéseket,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.

Tréningünket ajánljuk:

  • első számú vezetőknek és funkcionális vezetőknek bármilyen szakterületről, akik napi szinten kommunikálnak beosztottjaikkal, valamint meglévő és leendő ügyfeleikkel,
  • Értékesítési szakembereknek, akik szeretnék növelni értékesítési hatékonyságukat,
  • HR szakembereknek és belső trénereknek, akiknek elsődleges feladata a munkatársak fejlesztése és támogatása,
  • Kiválasztással foglalkozó HR szakértőknek.

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. május 30. 9:00
Rendezvény vége: 2018. május 31. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. április 13.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 241,050.00
3 234,100.00

Miért válasszon minket?

  • Rólunk mondták - Készségfejlesztő tréningek

„Sok hasznos dolog hangzott el, és a tapasztalatcsere segíteni fog a jövőben.” (Szabó Éva, OCM vezető, GDF Suez Energia M.O. Zrt.)

„Életszerű, gyakorlatias, használható információkat kaptam.” (Szabó Barnáné, oktatói csoportvezető, Spar Magyarország Kereskedelmi Zrt.)

„Szakmailag hasznos volt, színes, érdekes, jó, profi trénerek, kellemes társaság!” (Sztrikinácz Erika, menedzser asszisztens, Syngenta)

„Rendkívül gyakorlatias, lényegre törő, a munkám során  (de a magánéletben is) nagyon jól tudom majd alkalmazni.” (Markócs Ágnes, HR vezető, Nestlé Hungária Kft. Büki Gyár)

„Egyszerre kaptam egy jól használható eszközt, és vettem részt önismereti tréningen. Sok AHA élményem volt. (Juhász Ágnes, vezető elemző, Keler Zrt.)

„Számomra hiteles, hasznos, alkalmazható, jól vezetett, személyes volt.” (Szügyi György, elnök-vezérigazgató, EUROMENEDZSER Tanácsadó és Képzési Központ Kft.)

’A tréning nagyon gyakorlatias volt életszerű helyzetekkel állt elő és külön örömömre szolgált, hogy angol anyanyelvi előadó tartotta, akinek személyisége is dícséretre méltó.” (Suhajda Sándor, értékesítési és marketing vezető, INNO-COMP Kft.)

„Saját élmény megszerzésének lehetősége profi visszacsatolással.” (Székelyné Szendrei Rózsa, ügyvezető igazgató, Tréning Centrum Magyaország)

„Tudatosan tudom befolyásolni azokat, akik tudatosan akarnak befolyásolni!” (Schmidt Sebestyén, üzemeltetési munkatárs, Commerzbank Zrt.)

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.