IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

REZILIENCIA - Stressztűrő képesség fejlesztése az eredményesebb munkavégzésért nem csak vezetőknek

Bevezető

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák :

  • átszervezések,
  • leépítések megszervezése, vagy súlyosabb formában átélése,
  • nagy volumenű üzlet elvesztése,
  • a régi, közvetlen kollégák vagy vezető felmondása,
  • szorosabb időkeretekbe préselés és nagyobb munkaterhelés,

és még sorolhatnánk mindazokat a traumákat vagy stresszhelyzeteket, amelyek mindennapi munkánk gyakori velejárói.

Ilyenkor derül ki, mennyire tudja valaki jól feldolgozni ezeket az eseményeket, helyzeteket.

A reziliens személyiség ilyenkor nem omlik össze, hanem

  • elfogadja a változásokat és előnyére fordítja azokat,
  • képes a határozott döntéshozatalra és felelősséget is vállal a döntéseiért,

Ezzel a képességgel bárki rendelkezhet , sőt fejleszteni is lehet rugalmasságunkat annak érdekében, hogy ezekben a helyzetekben se torpanjunk meg és omoljunk össze, hanem határozott fellépéssel konstruktívan haladjunk előre és hatékonyan oldjuk meg az előttünk álló feladatokat.

Tréner

Sipeki Irén
szakpszichológus
SE Pető Intézet
OH szaktanácsadó

1997 óta foglalkozik alkalmasság-vizsgálatokkal, felnőttképzéssel, tanácsadással. Strukturált T-csoport vezetőként közreműködött többek között a Nokia létszámleépítéshez kapcsolódó outplacement tréningjének, valamint BV Intézetek csapatépítő, egészségprevenciós tréningjeinek lebonyolításában. Munkája részeként kommunikációs és empátiás készségfejlesztő, valamint értékesítési tréningeket tart. Pszichológus, szociológus végzettséggel rendelkezik. Egyéni, pár- és családterápiás tanácsadással is foglalkozik. A Pszichológiai és Pedagógiai Intézet Közhasznú Alapítvány kuratóriumi tagja.

Kinek ajánljuk?

A tréninget ajánljuk:

Minden munkatársnak, aki napi munkája során határidőkkel, krízishelyzetekkel vagy személyesen is megterhelő helyzetekkel találkozik.

Kifejezetten ajánljuk

  • vezetőknek,
  • call centeres kollégáknak,
  • ügyfélszolgálaton dolgozó szakembereknek.

Program

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák :

  • átszervezések,
  • leépítések megszervezése, vagy súlyosabb formában átélése,
  • nagy volumenű üzlet elvesztése,
  • a régi, közvetlen kollégák vagy vezető felmondása,
  • szorosabb időkeretekbe préselés és nagyobb munkaterhelés,

és még sorolhatnánk mindazokat a traumákat vagy stresszhelyzeteket, amelyek mindennapi munkánk gyakori velejárói.

Ilyenkor derül ki, mennyire tudja valaki jól feldolgozni ezeket az eseményeket, helyzeteket.

A reziliens személyiség ilyenkor nem omlik össze, hanem

  • elfogadja a változásokat és előnyére fordítja azokat,
  • képes a határozott döntéshozatalra és felelősséget is vállal a döntéseiért,

Ezzel a képességgel bárki rendelkezhet , sőt fejleszteni is lehet rugalmasságunkat annak érdekében, hogy ezekben a helyzetekben se torpanjunk meg és omoljunk össze, hanem határozott fellépéssel konstruktívan haladjunk előre és hatékonyan oldjuk meg az előttünk álló feladatokat.

Mi a reziliencia?

A reziliencia korunk újra felfedezett képessége, amit nehéz helyzetekben tudunk kamatoztatni. A reziliens személy nemcsak jó kognitív és szociális kompetenciákkal rendelkezik, hanem kritikus helyzetekben talpon marad és képes jó irányba fordítani a helyzetet. A reziliens személyiségjegyek fejlesztésével az egyének stabilabbá és hatékonyabbá válnak.

  • A reziliencia fogalma
  • Az egyéni rezilienciaszint felmérése
  • Az egyéni reziliens személyiségjegyek beazonosítása és fejlesztése
  • A reziliencia fejlesztése és tudatosítása a mindennapokban
  • Hogyan kovácsoljunk „hátrányból előnyt”?

A tréning végére képes lesz:

  • hatékonyabban ellenállni a mindennapi stressz-hatásoknak , akár a privát életben, akár a munkahelyen,
  • vezetőként rugalmasabban, megfelelő stressz tűrő képesség birtokában pedig hatékonyabban tudja véghez vinni a (szervezeti) változásokat,
  • Vezetőként képes lesz részben átadni a reziliencia képességét munkatársainak is, akik ezáltal szintén hatékonyabban végzik el napi munkájukat,
  • Call centeres vagy ügyfélszolgálatos munkatársként higgadtan kezelni a legnehezebb ügyfeleket is, kihozva a lehető legjobb eredményt az adott szituációból,
  • növelni aktív problémamegoldó képességét , és aktív problémamegoldásra sarkallni beosztottjait is,
  • Tanulni a megélt stresszhelyzetekből,
  • Pozitívan tekinteni a jövőbe, és ezzel együtt pozitívabb jövőképet formálni vállalata számára is.

A tréning az alábbi kompetenciákat fejleszti hatékonyan:

  • önismeret
  • problémamegoldó képesség
  • szorongás kezelése
  • én-erő
  • flexibilitás
  • tudatos jelenlét (mindset)

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. május 23. 9:00
Rendezvény vége: 2018. május 24. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. április 6.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 241,050.00
3 234,100.00

Miért válasszon minket?

  • Rólunk mondták - Készségfejlesztő tréningek

„Sok hasznos dolog hangzott el, és a tapasztalatcsere segíteni fog a jövőben.” (Szabó Éva, OCM vezető, GDF Suez Energia M.O. Zrt.)

„Életszerű, gyakorlatias, használható információkat kaptam.” (Szabó Barnáné, oktatói csoportvezető, Spar Magyarország Kereskedelmi Zrt.)

„Szakmailag hasznos volt, színes, érdekes, jó, profi trénerek, kellemes társaság!” (Sztrikinácz Erika, menedzser asszisztens, Syngenta)

„Rendkívül gyakorlatias, lényegre törő, a munkám során  (de a magánéletben is) nagyon jól tudom majd alkalmazni.” (Markócs Ágnes, HR vezető, Nestlé Hungária Kft. Büki Gyár)

„Egyszerre kaptam egy jól használható eszközt, és vettem részt önismereti tréningen. Sok AHA élményem volt. (Juhász Ágnes, vezető elemző, Keler Zrt.)

„Számomra hiteles, hasznos, alkalmazható, jól vezetett, személyes volt.” (Szügyi György, elnök-vezérigazgató, EUROMENEDZSER Tanácsadó és Képzési Központ Kft.)

’A tréning nagyon gyakorlatias volt életszerű helyzetekkel állt elő és külön örömömre szolgált, hogy angol anyanyelvi előadó tartotta, akinek személyisége is dícséretre méltó.” (Suhajda Sándor, értékesítési és marketing vezető, INNO-COMP Kft.)

„Saját élmény megszerzésének lehetősége profi visszacsatolással.” (Székelyné Szendrei Rózsa, ügyvezető igazgató, Tréning Centrum Magyaország)

„Tudatosan tudom befolyásolni azokat, akik tudatosan akarnak befolyásolni!” (Schmidt Sebestyén, üzemeltetési munkatárs, Commerzbank Zrt.)

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.