IIR Magyarország

Minőség a gyógyszeriparban    KártyaPiac 2017    kft   Átfogó energiapiaci ismeretek   Workflow

 
 

.

Menedzsment

Manapság az ügyfél elégedettség biztosítása olyan alap kritérium, amelynek függvénye egyrészt a munkavállalók mentalitása és munkavégzése, másfelől pedig a megfelelő workflow rendszer kialakítása. A vállalatok részéről ez nem mindig könnyű feladat – tekintettel a rohamosan változó technológiai környezetre -, így gyakran szorulnak a legkiválóbb szakemberek is külső támogatásra, segítségre. A Certified Workflow&Process Specialist szeminárium során nem csak a legaktuálisabb információkra tehetnek szert és mélyíthetik el tudásukat a folyamatmenedzsment kapcsán, de lehetőség nyílik arra is, hogy a képzés elvégzéséről résztvevőként oklevelet szerezzenek.

Rendezvény kezdete: 2017. Május 16. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 17. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA

Legyen naprakész vállalata jogi kérdéseivel kapcsolatban, a felelősségeket és a kockázatokat is ismerje meg!

Amennyiben Ön Ügyvezetőként, illetve felelős munkavállalóként:

  • szeretné tisztán látni az ügyvezető-cégvezetői feladatok felelősségét, hatásköreit, valamint jobban megismerni az ügyvezetők által választható szerződéses viszonyt,
  • szeretné átlátni az alkalmazotti és megbízásos jogviszony törvényi hátterét,
  • szeretne választ kapni bizonyos munkajogi kérdésekre,
  • fontosnak tartja a pénzügyi kockázatok minimalizálását,
  • szeretné szabályosan alkalmazni az adózási törvényeket,
  • szeretné megérteni a belső ellenőrzés fontosságát a vállalati működésben,

…akkor programunk Önnek szól!

Fókuszban:

  • ügyvezető-cégvezetői feladatok felelőssége, hatásköre, az ügyvezetők által választható szerződéses viszony,
  • alkalmazotti és megbízásos jogviszony törvényi háttere,
  • munkajogi kérdések,
  • pénzügyi kockázatok minimalizálása,
  • adózási törvények szabályos alkalmazása,
  • a belső ellenőrzés fontossága a vállalati működésben
Rendezvény kezdete: 2017. Május 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 24. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 7.

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásaiManapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy Publikus, Private Felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.