IIR Magyarország

Erőművek    GasCon 2017    Az új pénzmosás   Gas Pricing Expert   Fraud

 
 

.

Menedzsment

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásai

Manapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy Publikus, Private Felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

A termelési vezető szerepe kiemelkedő, hozzáértése elengedhetetlen, felelőssége vitathatatlan a termelés során. Azonban mindehhez nem elegendő, hogy szakmailag kiváló legyen, a termelés zökkenőmentes menedzseléséhez vezetői kompetenciákkal is rendelkeznie kell, mely nem mindig jár együtt a műszaki és termelésmenedzsment ismeretekkel, tapasztalatokkal.

Milyen egy jó termelési vezető? Milyen vezetői kompetenciák nélkülözhetetlenek a termelésen dolgozó kollégák hatékony munkavégzésének menedzseléséhez?

Kommunikáció: a sikeres csapatmunka kulcsa – Irányítsa a munkatársi megbeszéléseket a közös cél felé!

A művezető „döntőbíró szerepe” a csoportban – Mikor „kifizetődő” beavatkozni konfliktus esetén?

Visszajelzések adása és fogadása - Hogyan fordíthatja át a negatív konfrontációt pozitívba?

Kevesebb munkatárssal többet teljesíteni – Hogyan győzheti meg csapatát „nehéz időkben” és milyen módon teremtheti meg a csapatszellemet?

Tréner: Székely Tamás, Operatív igazgató, Vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

Rendezvény kezdete: 2017. Július 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 06. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 19.
Helyszín: IIR Lounge

Az ONBOARDING, mint az üzleti stratégiák új alternatívája még nem a mindennapok része a vállalatok életében. Azonban a tendenciák azt mutatják, hogy egyre több cég belátja szükségét a HR folyamatok fejlesztésének, és ezen innováció élenjáró képviselője a toborzás és kiválasztás kettősének kiegészítője, a beillesztés. Ennek a hármas folyamatnak az összekapcsolása, az orientációs programok kialakítása és beépítése a mindennapokba elengedhetetlen eszköz a munkaerő megtartáshoz és a lojalitás növeléséhez. Számos módszer áll a szakemberek rendelkezésére, amely a beillesztést segíti – kezdve az interjúk során alkalmazható tesztekről, az onboarding day-en át, egészen a mentori programokig.

A szeminárium fő kérdésfelvetése az, hogy ez a feladat is a HR vállát kell, hogy nyomja, vagy érdemes erre külön szakembert alkalmazni, aki felügyelni tudja a megszervezett szocializáció folyamatát és biztosítani tudja a sikerességét.

Fókuszban:

  • Mi is az az onboarding?
  • A toborzás-kiválasztás és az onboarding kapcsolata
  • Motivációs eszközök az onboarding kapcsán
  • Onboarding és Mentor program
  • Lojalitásnövelés és az onboarding szerepe az employer branding-ben
  • A vezető szerepe az onboardingban
  • Hogyan mérhető az onboarding sikeressége?
  • HR szerepe a beillesztésben
Rendezvény kezdete: 2017. Július 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 05. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 19.

Vezetőként – nem kérdés – hogy kommunikálni kell. Egyáltalán nem mindegy azonban az a kommunikációs eszköztár és stílus, amellyel a vállalati vezetők élnek a beosztottjaikkal, ügyfeleikkel, partnereikkel történő kommunikáció során. Sajátítson el kiváló kommunikációs technikákat, amelyek támogatják Önt abban, hogy még hatékonyabb, még professzionálisabb, még odafigyelőbb vezetővé válhasson.

A tréning segítséget nyújt a vezetőknek a következő technikák és készségek elsajátításában:

  • Hogyan képviselje meggyőzően álláspontját vezetőként?
  • Miként ismerje fel személyes erősségeit a beszédben, és hogyan alkalmazza ezeket céltudatosan beosztottjaival, ügyfeleivel szemben?
  • Hogyan fogalmazzon tisztán és érthetően?
  • Hogyan javítsa meggyőzőképességét és alkalmazza a hatásos érvelés valamennyi mechanizmusát?
  • Milyen módon növelje vezetői hatékonyságát „odafigyelő” kommunikáció révén?
  • Melyek az erőszakmentes kommunikáció alapjai?
Rendezvény kezdete: 2017. Július 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 10. 17:00
Rendezvény ára: 129.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Globalizálódó világunkban egyre több vállalatot érintenek azok a kérdések, amelyek nem egy bizonyos ország specifikusságai, hiszen adott vállalat működése több országot, vagy akár kontinenst is felölel.

Egyre nagyobb a multinacionális vállalatok piaci részesedése, akár külföldi anyavállalat magyarországi leányvállalatait, akár magyarországi anyavállalat külföldi leányvállalatait tekintjük.

A mátrixszservezetek, SSC-k, Delivery Centerek jelentős szerepet játszanak a globális működés során, ezen szervezeti struktúrák is megjelennek a piacon a költséghatékonysági megfontolások miatt, melyek fókuszában a költségcsökkentés, hatékonyságnövelés és profitnövelés állnak.

De vajon hogyan lehet összehangolni azoknak az országoknak jogi, HR, TB, Adózási, stratégiai és folyamatmenedzsment célkitűzéseit és elvárásait, amelyek az egyes határokon átnyúló vállalatok részét képezik?

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény főbb témái:

  • Mátrixszervezet – virtuális szervezetek: feladatmegosztás, feladatkörök meghatározása – riportolás
  • SSC-k létjogosultsága jelen gazdasági környezetben
  • Adatfeldolgozás, adatkezelés, adattovábbítás: cégcsoporton belüli információtovábbítás, szervezeti egységek közötti adattovábbítás
  • Felhasználási és szerzői jogok, védett információk a globális működés kapcsán – Licenszek és a szellemi alkotások jogszerű használata/biztosítása
  • Munkajog, adó és javadalmazás: munkajogi, adózási, TB kérdések - kirendelési szerződések: Európán belül – Európán kívül
  • Deliverey Centerek: munkaerő-biztosító: munkaerő-kölcsönzők üzleti létjogosultsága
  • Javadalmi kérdések: eltérő kultúrák esetében - dolgozói elégedettség
Rendezvény kezdete: 2017. Július 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 12. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

A két nap során:

  • Megtanulja felismerni a piaci réseket, illetve az üzleti modell háló, üzleti- és akció terv lehető legjobb elkészítési módját gyakorlati feladatokon keresztül.
  • Esettanulmányokon keresztül megismerkedik az új üzleti területek, lehetőségek felkutatásának módszereivel, kiaknázásával.
  • Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogyan kommunikáljon eredményesen üzleti partnereivel, továbbá az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítsa a munkatársakkal folytatott párbeszédét.

A szeminárium fókusz kérdései:

  • Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?
  • Ötletből üzleti modell; Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv
  • Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
  • Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
  • Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
  • Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal

Rendezvényünket elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezető igazgatóinak, vállalat- és üzletfejlesztéssel, stratégiával, üzleti innovációval, valamint értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó vezetőinek, szakembereinek ajánljuk.

Rendezvény kezdete: 2017. Július 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 12. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 26.

Tréningünk kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevők/ vezetők átlássák a vezetői működés szempontjából fontos eszköztár lehetőségüket olyan szempontból, hogy miként lehet egy csoportot, csapatot úgy működtetni, hogy a felelősségvállalás, a gondolkodás, a feladatok gördülékeny elvégzése, esetleg a kérés nélkül történő megoldások jelen legyenek az adott közösség életében.

A tréning tartalmából:

  • Mit jelent maga a kifejezés: proaktivitás.
  • Milyenek vagyunk, mikor „proaktívkodunk”? Proaktív kontra reaktív viselkedés – helyzetelemzések
  • Miben segít minket a proaktivitás ?
  • A proaktív személyiség: mennyire a személyiségünk része, avagy tanulható e ez a fajta attitűd?
  • Csapat építése, vezetése - PROAKTÍVAN
  • Proaktív coaching, mint a vezetői eszköztár alapvető módszere
Rendezvény kezdete: 2017. Július 18. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Július 19. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 2.

Piaci pozíció biztosítása – Növekedési potenciál erősítése

Piac- és versenyinformációk szisztematikus kinyerése, piaci esélyek és kockázatok időelőtti felismerése

Célzott kutatások végrehajtása

Információbeszerzés és -kiértékelés

Ügyfélszegmentálás

Adatok rövid tömör kiértékelése, sűrítés és ábrázolás

A rendezvény végére Ön:

  • Megismeri a szisztematikus versenyelemzés elemeit és módszereit
  • Felfedezi versenytársai erősségeit és gyengeségeit ezáltal részletes információkhoz jut az Ön ügyfeleiről
  • Megtudja, hogy mely információhiányok veszélyeztethetik a vállalat sikerét
  • Megtudja, hogy milyen hagyományos és modern forrásokat használhat fel az elemzéshez
Rendezvény kezdete: 2017. Augusztus 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 24. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. június 16.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.