IIR Magyarország

Erőművek    GasCon 2017    Az új pénzmosás   Gas Pricing Expert   Fraud

 
 

.

Pénzügy, Kontrolling

Sokan használják az Excelt úgymond amatőr szinten. Azaz számos szakember napi szinten használja, de sosem tanulta. Képzésünkön lehetőség van rendszerezni a tudást és megismerni még több funkciót, melyek hasznára válhatnak a mindennapi munkavégzés során.

A képzésen való részvétellel a résztvevők:

  • képesek lesznek az Excel beállításait a saját igényeknek megfelelően kialakítani
  • mélyen és részletesen megismerik a képletek kialakítását
  • képesek lesznek tartománynevek használatával egyszerűbbé tenni a képletek hivatkozásait, könnyen értelmezhető képletek létrehozására
  • megtanulják az összetett, egymásba ágyazott függvényekből álló képletek szerkesztési módját, a tömb képletek alkalmazását
  • részletesen megismerkednek a számok egyedi formázásával, elmélyülhetnek a feltételes formázás lehetőségeiben
  • mély ismereteket szerezhetnek a listakezelés lehetőségeiről
  • megtanulják azt, hogy milyen módszerrel hivatkozhatnak a lista tetszőleges elemére
  • megismerik a kimutatás készítés részleteit
  • teljes részletességgel megismerkednek az adatszemléltetés eszközeivel, a diagramok, a feltételes formázás és az értékgörbék alkalmazásával
  • betekintést nyernek a makró készítés első lépéseibe, megtanulják a makró-rögzítés lépéseit.
Rendezvény kezdete: 2017. Június 01. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 02. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 14.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásai

Manapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy Publikus, Private Felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

Fókuszban a 9-es, 15-ös és 16-os standardok

A szeminárium kiemelt témái:

  • A pénzügyi instrumentumok besorolása és értékelése
  • Az értékvesztés új megközelítése
  • Fedezeti ügyletek
  • A pénzügyi eszközök megjelenítése az IFRS 7 szerint
  • Az IFRS 15 főbb jellemzői
  • Az 5 lépéses modell
  • A szerződéshez kapcsolódó költségek
  • Teljesítések
  • A szerződéskötés költsége
  • A szerződésmódosítás kezelése
  • Áttérés az IFRS 15-re
  • AZ IFRS 16-os standard
  • Adózási kérdések
  • Az informatikai szakterület előtt álló kihívások – és megoldások
Rendezvény kezdete: 2017. Június 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 22. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 5.
Speciális ár:

Regisztráció bármelyik 1 napra

2017. május 5-ig: 149.000 Ft + áfa
2017. május 6-tól: 169.000 Ft + áfa

Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Multinacionális vállalatok adatszolgáltatási kötelezettsége

Üzleti reggeli

2017. június 4-től átültetésre kerül a hazai jogrendbe az EU adóelkerülés visszaszorítását célzó csomagjának újabb része, mely minden olyan multinacionális vállalatot érint, amely az EU-n belül tevékenykedik. Az új kötelezettség nem más, mint az országonkénti jelentések (CbCR) elkészítésének és benyújtásának kötelezettsége.

Ennek értelmében tovább bővül azon vállalatok köre, akik érintettek az automatikus információcsere valamilyen kötelezettségében.

Fogalmi tisztázásokat és az jelentéskészítés feltételeinek pontosítását várják a piaci szereplők a jogalkotó és a hatóság részéről, tekintettel arra, hogy jelen adatcsere bőven túlmutat adott vállalatcsoport egyes vállalatainak adattovábbításán,ennél bonyolultabb és sokkal összetettebb szabályozásról lévén szó.

Jelenleg kérdésként fogalmazódik meg és foglalkoztatja a szakembereket, hogy Milyen multinacionális vállalatokat, vállalatcsoportokat érint a szabályozás?”, hogy mik a tartalmi és formai követelmények a jelentés kapcsán? továbbá, hogy „Mikor kell elkészíteni a jelentést? Mikor kell megküldeni az első jelentést?”

Jelentést kell készítenie ugyanismajd ezt továbbítani a nemzeti adóhatóság felé főszabályként az adott vállalatcsoport anyavállalatának, amennyiben a vállalatcsoport éves konszolidált árbevétele meghaladja a 750 millió eurót. Továbbá, ha adott vállalatcsoport anyavállalata valamiért nem kötelezett a saját országában CbCR jelentés készítésére, akkor speciális szabályok szerint a vállalatcsoport leányvállalatainak kell ezt a jelentést elkészíteniük.

Többek között ezeket az aktualitásokat, kérdéseket veszi sorrarendezvényünk egy üzleti reggeli keretében kormányzati – jogalkotói, hivatali előadások, valamint vállalati ESETTANULMÁNY által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 27. 17:00
Részvételi díj: 59.000 HUF+ÁFA
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.