IIR Magyarország

Minőség a gyógyszeriparban    KártyaPiac 2017    kft   Átfogó energiapiaci ismeretek   Workflow

 
 

.

Pénzügy, Kontrolling

Dash Board kialakítása PowerPivot alapokon Excelben

Szüksége lenne egy eszközre, ami megkönnyíti a Dash Board kialakítását, ami hatékony segítség lehet a döntés-előkészítésben?

Képzésünkön a résztvevők egy olyan speciális tudást sajátíthatnak el, amelyet oly kevesen ismernek és használnak az Excel milliónyi felhasználói közül.

A képzés elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • hatékonyan feldolgozni a rendelkezésére álló adatokat,
  • szemléletesen közzétenni a feldolgozás eredményét a munkatársak, felettesek, vagy a tulajdonosok számára,
  • megalapozott üzleti döntéseket hozni!

A képzés szólni kíván:

  • kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek – vezetői riportok professzionális és gyors összeállításához, adatelemzéshez
  • vezetőknek, döntéshozóknak – hogy megismerjék az excelben rejlő magasabb szintű lehetőségeket
  • projektvezetőknek – hogy ellenőrizni tudják, a tervhez képest mennyire tértek el.

A képzés szakembere: Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2017. Május 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 12. 17:00
Részvételi díj: 369.000 HUF+ÁFA

Sokan használják az Excelt úgymond amatőr szinten. Azaz számos szakember napi szinten használja, de sosem tanulta. Képzésünkön lehetőség van rendszerezni a tudást és megismerni még több funkciót, melyek hasznára válhatnak a mindennapi munkavégzés során.

A képzésen való részvétellel a résztvevők:

  • képesek lesznek az Excel beállításait a saját igényeknek megfelelően kialakítani
  • mélyen és részletesen megismerik a képletek kialakítását
  • képesek lesznek tartománynevek használatával egyszerűbbé tenni a képletek hivatkozásait, könnyen értelmezhető képletek létrehozására
  • megtanulják az összetett, egymásba ágyazott függvényekből álló képletek szerkesztési módját, a tömb képletek alkalmazását
  • részletesen megismerkednek a számok egyedi formázásával, elmélyülhetnek a feltételes formázás lehetőségeiben
  • mély ismereteket szerezhetnek a listakezelés lehetőségeiről
  • megtanulják azt, hogy milyen módszerrel hivatkozhatnak a lista tetszőleges elemére
  • megismerik a kimutatás készítés részleteit
  • teljes részletességgel megismerkednek az adatszemléltetés eszközeivel, a diagramok, a feltételes formázás és az értékgörbék alkalmazásával
  • betekintést nyernek a makró készítés első lépéseibe, megtanulják a makró-rögzítés lépéseit.
Rendezvény kezdete: 2017. Június 01. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 02. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 14.

Továbbra is kihívás elé állítja a jelentő intézményeket a magánszemély, jogi személy adóilletőségének megállapítása, valamint a Controlling person személyének tisztázása: Kit tekinthetünk ellenőrzést gyakorló személynek?”, vajon a bankszámla feletti rendelkezőt, aki nem tulajdonosa a cégnek, de controlling person: Őt is vizsgálni kell?

Mindemellett kérdés az is, hogy „Milyen szabályok vonatkoznak az újonnan csatlakozó országokra?” és „Minden újonnan csatlakozó ország esetében igaz lesz-e, hogy a következő év január 1-jétől kell jelenteni?”

Továbbá a CRS DAC2 összefüggésben van a Pénzmosás elleni törvénnyel is, hiszen az Ügyfélnyilatkoztatások miatt a duplikációk elkerülése lenne a cél, mivel mindkettő esetében nyilatkoztatni szükséges az Ügyfeleket.

Többek között ezeket az aktualitásokat, kérdéseket és nehézségeket veszi sorra rendezvényünk kormányzati – jogalkotói,hatósági, hivatali, szakmai szervezetek és szolgáltatói előadások, valamint vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 08. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 08. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 28.

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásaiManapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy Publikus, Private Felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

Fókuszban a 9-es, 15-ös és 16-os standardok

A szeminárium kiemelt témái:

  • A pénzügyi instrumentumok besorolása és értékelése
  • Az értékvesztés új megközelítése
  • Fedezeti ügyletek
  • A pénzügyi eszközök megjelenítése az IFRS 7 szerint
  • Az IFRS 15 főbb jellemzői
  • Az 5 lépéses modell
  • A szerződéshez kapcsolódó költségek
  • Teljesítések
  • A szerződéskötés költsége
  • A szerződésmódosítás kezelése
  • Áttérés az IFRS 15-re
  • AZ IFRS 16-os standard
  • Adózási kérdések
  • Az informatikai szakterület előtt álló kihívások – és megoldások
Rendezvény kezdete: 2017. Június 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 22. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 5.
Speciális ár:

Regisztráció bármelyik 1 napra

2017. május 5-ig: 149.000 Ft + áfa
2017. május 6-tól: 169.000 Ft + áfa

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.