IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Pénzügy, Kontrolling

Bizonyára az ön környezetében vagy ismerősei körében – esetleg az ön vállalatánál – előfordult már, hogy

  • egy kulcsmunkatárs a legváratlanabb módon és a legváratlanabb időpontban esett ki a munkából, pont akkor, amikor a munka dandárját kellett volna elvégezni,
  • bizonyos időszakokban ugrásszerűen emelkedik a hiányzások száma,
  • egyetlen hét alatt többen lépnek ki a cégtől, mint máskor egy negyedévben vagy egy félévben,
  • egy-egy üres pozícióra hónapokon keresztül nem találni érdemi jelentkezőt,
  • a többség napi 9-10 órát dolgozik, mégsem látszik a cég eredményén,
  • az ékezőben, a büfében ritkán csendül fel önfeledt nevetés, a folyósókon fásultnak, búskomornak tűnő emberekkel lehet találkozni,

Elgondolkozott már azon, hogy a fentebb felsorolt jelenségek, vagy további hasonlóak

  • egyenként, illetve összességében mekkora kárt, mekkora veszteséget, mekkora többlet költséget és mekkora elmaradt hasznot jelentenek az vállalat számára?
  • milyen gyakorisággal fordulnak/fordulhatnak elő?
  • hogyan lehetne csökkenteni a kapcsolódó veszteségeket?

Vegyen részt 1,5 naposworkshopunkon, amelyen a fenti kérdésekre, a workshop moderátora és az elméleti részek előadója ad gyakorlatban alkalmazható válaszokat.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 25. 13:30
Rendezvény vége: 2018. Április 26. 17:00
Részvételi díj: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 9.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Önnek is fejtörést okoz egy évre előre megtervezni a várható költségeket és bevételeket, majd mindezeket egyeztetni a menedzsmenttel és lejelenteni az anyavállalatnak? Havonta valamint negyedévente vizsgálni, hogy a tényleges adatok mennyiben térnek el az éves tervtől és kielemezni, hogy ezek az eltérések miből adódnak? Összehasonlítani, hogy az előző évhez képest, hogyan alakultak az aktuális számok valamint a tervszámok, majd az ezekből adódó különbségeket is kielemezni? Megérteni az IFRS és magyar számvitel különbségeit? Magas szinten működtetni a vezetői jelentés rendszerét? Megtalálni a megfelelő pénzügyi mérőszámokat?

Jöjjön el a két napos szemináriumunkra, tanuljon szakembereinktől és tegye fel kérdéseit!

A szeminárium fókusztémái:

  • Pénzügyi számvitel nemzetközi környezete
  • A szervezet üzleti modellje és a vezetői jelentés kapcsolata
  • A vezetői jelentés és a mutatószámok mindennapi gyakorlata
  • Pénzügyi kimutatásokfajtái és tartalmi követelménye
  • Milyen elemekből állnak a mérleg különböző részei?
  • Stratégiai tervezés a gyakorlatban - pénzügyi kontrolling és reporting

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Május 30. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 31. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

Az üzleti életben a feldolgozott adatokat gyorsan értelmezhető módon kell közzétenni. Ez a képzés ehhez nyújt segítséget. A fő szempont az adatok hatékony feldolgozása, a megfelelő adatfeldolgozási eszközök kiválasztása és az eredmények közzététele minél könnyebben értelmezhető formában. Ez a képzés túlmutat az Excel napi gyakorlatában alkalmazott ismereteken. Különös figyelmet fordítunk az Excel 2013 új lehetőségeire.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Tömbképletek
  • Tartománynevek használata
  • Dash Board
  • Adatbázis
  • Adatszemléltetési módok
  • Diagramok
  • Power View

Az Excel 2010-ben ingyenesen letölthető bővítményként érhettük el a PowerPivot szolgáltatást. Az Excel 2013-ban ez az eszköz már a program alapértelmezett eleme. Ennek az eszköznek a segítségével többféle adatforrást dolgozhatunk fel közvetlenül az Excel-ben. Adatbázisokhoz férhetünk hozzá, és több rekordnyi adatot dolgozhatunk fel annál, mint ami egy Excel munkalapon elférne. A PowerPivot tehát az adatfeldolgozás hatékony eszköze lehet a napi feladataink ellátása során.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Adattárolási formák
  • A PowerPivot környezet
  • Adatforrások
  • Munka a PowerPivot adatokkal
  • PowerPivot kimutatás
  • A kocka függvények
Rendezvény kezdete: 2018. Június 05. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 349.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.
Speciális ár:

Regisztrációs díj:

Üzleti elemzések és PowerPivot az Excel 2013-ban (3 nap)

2018. április 20-ig: 339.000 Ft + áfa

2018. április 21-től: 369.000 Ft + áfa

Üzleti elemzések Excel 2013-ban (2 nap)

2018. április 20-ig: 219.000 Ft + áfa

2018. április 21-től:: 249.000 Ft + áfa

Power Pivot az Excel 2013-ban (1 nap)

2018. április 20-ig: 149.000 Ft + áfa

2018. április 21-től: 179.000 Ft + áfa

Helyszín: K+K Hotel Opera

Sokan érzik úgy, hogy a kelleténél több időt töltenek az Excelben egy gyakran ismétlődő feladat elvégzése miatt. Pedig lehetne egyszerűsíteni gyorsabb, „automata üzemmóddal”!

Erre kínál megoldást a makró programozás, mely automatizálja az ismétlődő feladatokat, ezzel megkönnyítve és meggyorsítva felhasználója munkáját.

A makrókat létrehozni és használni egyszerűbb, mint gondolná! Ugyan makró programozásnak hívjuk, valóban egyfajta programkód, de nem szükséges hozzá programozói ismeret. Sőt, garantáltan 3 nap alatt elsajátítható!

A képzésen praktikus és interaktív példák segítségével alapozhatja meg és mélyítheti el ismereteit a programozott makrók világában.

A képzés hatékonyság érdekében létszámkorlátos!

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 28. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 11.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Sokan használják az Excelt úgymond amatőr szinten. Azaz számos szakember napi szinten használja, de sosem tanulta. Képzésünkön lehetőség van  rendszerezni a tudást és  megismerni még több funkciót, melyek hasznára válhatnak a mindennapi munkavégzés során.

A képzésen való részvétellel a résztvevők:

  • képesek lesznek az Excel beállításait a saját igényeknek megfelelően kialakítani
  • mélyen és részletesen megismerik a képletek kialakítását
  • képesek lesznek tartománynevek használatával egyszerűbbé tenni a képletek hivatkozásait, könnyen értelmezhető képletek létrehozására
  • megtanulják az összetett, egymásba ágyazott függvényekből álló képletek szerkesztési módját, a tömb képletek alkalmazását
  • részletesen megismerkednek a számok egyedi formázásával, elmélyülhetnek a feltételes formázás lehetőségeiben
  • mély ismereteket szerezhetnek a listakezelés lehetőségeiről
  • megtanulják azt, hogy milyen módszerrel hivatkozhatnak a lista tetszőleges elemére
  • megismerik a kimutatás készítés részleteit
  • teljes részletességgel megismerkednek az adatszemléltetés eszközeivel, a diagramok, a feltételes formázás és az értékgörbék alkalmazásával
  • betekintést nyernek a makró készítés első lépéseibe, megtanulják a makró-rögzítés lépéseit.
Rendezvény kezdete: 2018. Július 03. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 04. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 18.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Likviditásmenedzsment a vállalati működésben

Cash Flow a fókuszpontja a vállalatvezetésnek

A szeminárium főbb témái:

  • Cash Flow elemzés, projekttervezés fontosabb kérdései
  • Likviditáskezelés, fedezetvizsgálat és tervezhetőség, finanszírozás, forrásoptimalizálás, Trade Financial hatása a vállalatok likviditásának előmozdítására
  • Cash Pool finanszírozás, Tranzakciós illeték hatásai, Többdevizás Cash Pool-ok
  • Törvényi – szabályozási háttér: Cash Flow és Cash Pool EU-s és hazai szabályozásai, számviteli és adózási vonatkozásai
  • A Cash Pool számlán lévő pénzeszköz hatékony felhasználása: a szabad pénzeszközök befektetése

Cash Pool: megoldás a folyamatos likviditás biztosítására: vállalati ESETTANULMÁNY

Rendezvény kezdete: 2018. Július 04. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 05. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 18.

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyféladatbázis, arra épülő marketingkampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A marketing szerepe a CRM-ben
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • Analitikus és operatív CRM adatok – Kinek? Hogyan? Mit?
Rendezvény kezdete: 2018. Július 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 18. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. június 1.

Vállalati pénzügyesként nem csak specializálódva, a pénzügy egyes részterületét - szakterületét szükséges ismerni, hanem teljes rálátással kell rendelkezni a vállalaton belüli pénzügyi tevékenységekre, amelyek részét képezik a pénzügyesek feladatkörének és elengedhetetlen, hogy mindezekkel az ismeretekkel, tudással rendelkezzenek napi munkavégzésük során.

Rendezvényünk szakmailag átfogó képet ad a vállalatok pénzügyi folyamatairól, így többek között a Treasury, a Cash Flow, a Cash Management, a likviditáskezelés – likviditásmenedzsment, követelés, - kintlévőség-kezelés és a kockázatkezelés területeiről valamint választ ad a jogszabályi, számviteli és adózással kapcsolatos kérdésekre.

Mindezen pénzügyi részterületek egymással szorosan összefüggő tevékenységet végeznek, ezért fontos, hogy minden pénzügyes munkatárs átlássa a folyamat egészét, így kellő szakmai tudással rendelkezzen saját feladatai leghatékonyabb elvégzése érdekében.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Dash Board kialakítása PowerPivot alapokon Excelben

Szüksége lenne egy eszközre, ami megkönnyíti a Dash Board kialakítását, ami hatékony segítség lehet a döntés-előkészítésben?

Képzésünkön a résztvevők egy olyan speciális tudást sajátíthatnak el, amelyet oly kevesen ismernek és használnak az Excel milliónyi felhasználói közül.

A képzés elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • hatékonyan feldolgozni a rendelkezésére álló adatokat,
  • szemléletesen közzétenni a feldolgozás eredményét a munkatársak, felettesek, vagy a tulajdonosok számára,
  • megalapozott üzleti döntéseket hozni!

A képzés szólni kíván:

  • kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek – vezetői riportok professzionális és gyors összeállításához, adatelemzéshez
  • vezetőknek, döntéshozóknak – hogy megismerjék az excelben rejlő magasabb szintű lehetőségeket
  • projektvezetőknek – hogy ellenőrizni tudják, a tervhez képest mennyire tértek el.

A képzés szakembere: Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.