IIR Magyarország

Azonnali fizetések fóruma    KártyaPiac 2017    Disztingvált vezetés   Átfogó energiapiaci ismeretek   Pharma marketing

.

PR, Marketing, Értékesítés

  • Milyen digitális eszközökkel és hogyan lehet támogatni a kétirányú kommunikációt?
  • Láthatatlan utak és üzenetek a vállalatban
  • Hogyan lehet közelebb hozni az egymástól távol dolgozókat?
  • Hogyan lehet egy üzenetet minél hatékonyabban eljuttatni a különböző generációknak? Hogyan tudjuk elérni, hogy mindenki ugyanazt értse?
  • A vállalatot érintő változások belső kommunikációja
  • Azesetleges ellenállások kezelésének lehetőségei belső kommunikációs eszközökkel
  • Nehéz helyzetek belső kommunikációja
Rendezvény kezdete: 2017. Április 06. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 06. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 17.

Kulcsfontosságú témakörök alkotják a Pharma Marketing szeminárium tematikáját. Olyan aktuális elemek találhatóak a programban, mint a digitális marketing és az eszközhasználat, a marketing tevékenység értékteremtő képessége, a reklámok szerepe a gyógyszeriparban, a hamis gyógyszerárusítás elleni küzdelem és az ezekhez hasonlóan releváns témák. Az esemény jellegéből adódóan ötvözi a gyakorlatias és elméleti előadásokat, minden esetben időt hagyva a felmerülő kérdésekre, így teret engedve a résztvevői véleménynyilvánításnak is.

Fókuszban:

  • Digitális marketingés eszközhasználat a gyógyszeriparban
  • mHealth és adatvédelem
  • Reklámok a pharma szektorban
  • Hamis gyógyszerek árusítása, internetes vásárlás - rossz kommunikáció?
  • Hatósági és szabályozó szervek hatása a gyógyszermarketingre - egy gyakorló marketinges szemével
  • Online kommunikáció, közösségi média szerepe a Pharma Marketingben
  • Médiafogyasztási szokások a gyógyszeripari szereplők esetében
  • Franchise üzleti modell a patikákban
  • Marketing Jövő – gyógyszerbiztonsági elemek kialakítása

Nap elnöke: Nagy Ákos, PR Igazgató, VM Kommunikációs Iroda

Rendezvény kezdete: 2017. Április 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 28. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 10.

A konzultatív értékesítés  egy olyan, előre és tudatosan tervezett folyamat, amelynek során ismerni kell az ügyfél pontos elvárásait. A résztvevők megtanulják, hogyan építsék fel a tárgyalást és tartsák kézben a teljes folyamatot annak érdekében, hogy mindkét fél számára hosszú távon win-win helyzetet teremtsenek.

A tréning végére a résztvevők képesek lesznek nem csak tudatosan megtervezni, hanem megfelelően uralni és kézben tartani az értékesítési tárgyalási szituációkat. Az eredmény pedig nem marad el: növekszik a forgalom, a bevétel, és hatékonyabb lesz az értékesítési teljesítmény.  

A tréning témáiból:

Szimpátianyerés az értékesítés során a gyakorlatban

Kapcsolatmenedzselés az értékesítésben

Információnyerés

Érdekérvényesítés az értékesítési helyzetben

Csoporton belüli kompetenciák. Csoport kontra egyéni teljesítmény

Kreativitás az értékesítésben

Rendezvény kezdete: 2017. Május 11. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 12. 17:00
Részvételi díj: 229.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 24.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.