IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

PR, Marketing, Értékesítés

Fókuszban:

  • Marketing rehabilitáció – helyezzük el a szervezetben, határozzuk meg a működési kereteket és az elvárásainkat, hagyjuk dolgozni, használjuk minden nap a területtől kapott információkat célirányosan
  • Marketing abc – a fejlődés útja a termékorientációtól a marketingorientációig
  • Nézzük a marketing szemüvegén át a
    • saját cégünket
    • környezetet
    • piacot
    • fogyasztót
    • konkurenciát
  • Marketingkommunikáció, napi marketingtevékenység eszközei és lehetőségei
    • a fogyasztótól, dolgozón át a cégimázsig
    • a hirdetéstől a szponzoráción át a rendezvényig
    • az offline-tól az online-ig
  • Marketingkutatás, információkeresés és felhasználás, adatbázisok
  • Marketing és értékesítés – támogatott értékesítési csatornák
  • Valami új, valami más, valami, ami megfűszerezi a napi gyakorlatot – lepjük meg a fogyasztót
Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 09. 17:00
Részvételi díj: 129.000 HUF+ÁFA
Helyszín: K+K Hotel Opera

Napjainkra a kapcsolattartás, az ügyfélszolgálat, valamint az ügyfélkapcsolatok minősége lett a sok-sok hasonló termék és szolgáltatás közötti választás egyik legfontosabb szempontja.

A rengeteg kommunikációs felület megjelenésével az információcsere felgyorsult, és a világ se perc alatt tele lett tudatos ügyfelekkel. Legyen szó bármely termékről vagy szolgáltatásról, az ügyfelek egyre inkább tisztában vannak azzal, hogy milyen lehetőségek közül választhatnak, és a legkisebb nemtetszés is átirányíthatja őket a versenytársakhoz.

Az ügyfelek számára kiemelt fontosságú lett az elérhető, gyors, pontos tájékoztatást adó ügyfélszolgálat, ezért a vállalatok részére is elengedhetetlenné vált az ügyfélközpontú gondolkodás, és az ügyfélelégedettség növelését célzó fejlesztések, új technológiák beszerzése.

Manapság gyakran találkozni azzal, hogy a Call Centert Kontakt Centerek váltják fel, az ügyfélszolgálatos munkatársak munkáját pedig egyre inkább a mesterséges intelligencia és különböző robottechnológiák segítik a mindennapokban. Mik a mai trendek és milyen változások várhatóak a jövőben a call centereken és az ügyfélszolgálatokon?

Ezzel a kérdéskörrel foglalkozik Digitális Call Center elnevezésű kétnapos szakkonferenciánk, ahol szakértők segítségével esettanulmányok, előadások, kerekasztal-beszélgetés keretében keressük a választ az ügyfélszolgálatok aktuális kihívásaira.

Fókuszban:

  • Mit értünk digitális call center alatt?
  • A Call Center jóbarátja: az e-mailes ügyfélkiszolgálás
  • Omnichannel stratégia – Hogyan biztosítható a folyamatos ügyfélélmény?
  • „Ügyfélbotok” – Chatbotok és robotok az ügyfélszolgálaton
  • Hangadatbányászat
  • Ügyfélelégedettség – Új technológiák, új mérésirendszerek
  • Egységes ügyfélkezelés – Call Center és HelpDesk integritásának kérdése
  • Fókuszban a GDPR – Felvezető előadás és kerekasztal-beszélgetés
  • A digitális Call Center jövője – avagy mit várnak el a fiatalok az ügyfélszolgálatoktól?
  • Digitális megoldások a munkaerőhiány ellen
  • Hogyan lehet egy „utcáról beeső embert” minél hamarabb beültetni az ügyfélszolgálatra/Call Centerbe?
  • Ügyfélszolgálati Outsourcing
  • Ügyfélszolgálati burnout kontra digitalizáció

 Szakmai Partnerünk és Kiállítónk:

Rendezvény kezdete: 2018. Május 15. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 16. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
Rendezvény kezdete: 2018. Június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

Kulcsfontosságú tudnivalók az értékesítés és a szerződéskötések során felmerülő jogi kérdésekről

Előadó: dr. Fülöp László , Ügyvéd, Külkereskedelmi és gazdasági szakjogász, a Fülöp és Társa Ügyvédi Iroda vezetője

„A napi munkám során tudom alkalmazni az elhangzottakat.”

Vártlné Buzás Erika , Osztályvezető, OTP Bank Nyrt.

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 27. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 11.

A jól működő ügyfélkapcsolatok hátterében alapvető szerepe van a CRM rendszereknek. Az ügyfelekről beérkező rengeteg adat és információ megfelelő hasznosítása kulcskérdés kell, hogy legyen a CRM stratégiában.

A nagyvállalatok többségénél jól tudják, hogy minden ügyféladatbázis, arra épülő marketingkampány és értékesítési elvárás lelke az adat. A jól megválasztott adatgyűjtési-, szegmentálási-, és elemzési technikák alkalmazása gyorsabb és pontosabb döntéshozatalt tesz lehetővé, így támogatva az értékesítési célok megvalósítását és végső soron az ügyfélhűség kialakítását is.

Témáink:

  • CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
  • A CRM elemzés szerepe a marketing munkában
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A marketing szerepe a CRM-ben
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • Analitikus és operatív CRM adatok – Kinek? Hogyan? Mit?
Rendezvény kezdete: 2018. Július 17. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 18. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. június 1.

Minden cég kerülhet krízishelyzetbe. Napjainkban egy a vállalatot érintő botrány vagy válságprofesszionáliskezelésekülönösenfontos, hiszen a negatív, botrányos hírek hihetetlen gyorsasággal terjednek, valósággal elárasztva a sajtót és a közösségi médiát.

A tavalyi év során csaknem 400 darab, többségében kritikusan súlyos, kemény és nehezenkezelhető vállalatot érintő krízishelyzetet azonosított a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Az összegyűjtött krízishelyzetek mintegy háromnegyede hirtelen megjelenő válság volt, mely kellő felkészültséggel jól kezelhető, gyorsan megszüntethető.

Egy napos intenzív workshopunkon kifejezetten a krízishelyzetek bekövetkeztekor szükséges lépéseket, a károk felmérését, a meghozandó döntéseket, a kommunikációs teendőket vesszük sorra kiváló szakemberek segítségével. Résztvevőink konkrét esetek megismerésével, krízisszimuláció segítségével ténylegesen átélhetik a válságos helyzeteket, és a nap végére átfogó képet kaphatnak arról, hogy miképp kezelhetjük a krízishelyzeteket az üzleti életben.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 28. 17:00
Rendezvény ára: 179.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Hogyan növelheti csapata hatékonyságát, produktivitását és teljesítményét?

2 napos vezetői képzés

A két napos tréningprogram a résztvevőknek abban nyújt támogatást, hogy a gyorsan változó ügyfél és vállalati elvárások tükrében a Call Centert, mint vállalati szervezeti egységet hogyan tudjákmég szervezettebben, eredményesebben és egyúttal „emberközpontúan” működtetni.

A tréning tartalmából

1. nap

A Call Center szerepe az ügyfélkapcsolatokban

A Call Center helye, szerepe és funkciója a vállalat életében

Az Ön szerepe, mint vezető személyé

Stratégiák az eredményorientált munkatársi vezetéshez

Értékelő párbeszéd vezetése

Vezérfonal az eredményes munkatársi beszélgetésekhez

Hatékony tervezés Ön és munkatársai részére

Műszakbeosztás tervezése a Call Centerben

 

2. nap

A megfelelő munkatársak megtalálása és fejlesztése

Kompetencia, képességek, készségek, üzleti potenciál beazonosítása

Fluktuáció csökkentése

Motiválás, konfliktusokkal szembeni megoldási stratégiák alkalmazása

A munkatársak teljesítményének növelése

Siker, elismerés, felelősség, karrier

A képzés szakembere: Katona Erzsébet, az ALITERA Ügyfélkapcsolati Kft. ügyvezetője

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 29. 17:00
Rendezvény ára: 199.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.