Kríziskommunikáció
Bevezető
Minden vállalat életében vannak olyan helyzetek, amelyeket válságként, krízisként élnek meg a munkatársak. Számos esetben médiaesemény válik egy-egy szituációból, amely a vállalat megítélését is nagyban ronthatja. Krízishelyzetben tehát egyáltalán nem mindegy mit és hogyan kommunikálunk az érintettek felé, legyen szó akár belső, akár külső kommunikációról.
A szeminárium fókuszában:
- Mikor beszélünk válságról, krízisről?
- Válságmenedzsment és válságkommunikáció
- A krízis és válság belső kommunikációja
- Hogyan bánjon a nyilvánossággal? A média elvárásai
- Krízis PR
- Közösségi kommunikáció és kríziskezelés
Ne érje tehát kommunikációs szempontból váratlanul a krízis, ne hagyja, hogy gyengüljön vállalatának piaci pozíciója és brand-je, sőt! Egy válsághelyzetből még előnyök is származhatnak! Aknázza ki azokat!
Előadók
A szeminárium prominens előadói:
- Fadgyas Gábor, ügyfélkapcsolati igazgató, partner, Cafe Communications
- Győrfi Pál, kommunikációs igazgató, Országos Mentőszolgálat
- Király József, Ex-MALÉV HR igazgató, ügyvezető igazgató, DGS Global
- Okrutayné Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő, CIB Bank Zrt.
- Siska Mátyás, kommunikációs szakértő
Tekintse meg a részletes programot és regisztráljon mielőbb!
Szólni kíván
A rendezvény szólni kíván:
- PR és kommunikációs szakemberekhez,
- Szóvivőkhöz,
- Belső kommunikációs szakemberekhez,
- Belső kommunikációért felelős HR szakemberekhez.
Program
9.00 – 10.00
Mikor beszélünk válságról, krízisről?
- Mik a krízis jellemzői az elméletben és a gyakorlatban?
-
A krízis / válság fajtái típus és időtartam szerint
- kemény krízisek (pl. természeti katasztrófa, bankcsőd, tűzeset, vonatszerencsétlenség)
- puha krízisek (pl. munkabeszüntetés, sikkasztás, pereskedés)
- Miként ismerhetőek fel a válság előjelei és hogyan cselekedjen ilyenkor megfelelően?
- A krízis megítélése kívülről
- A krízis megítélése belülről
- Milyen tényezőkből erednek leggyakrabban a krízisek?
- Válságkeltő humán tényezők
- Az információ-hiány válságkeltő hatása
- stb.
Előadó: Fadgyas Gábor, ügyfélkapcsolati igazgató, partner, Cafe Communications
10.00 – 10.20 Kávészünet
10.20 – 11.30
Válságmenedzsment és válságkommunikáció
- Mi a teendő, ha bekövetkezett a válság?
- Mi legyen az első reakció?
- Válságüzenetek megfogalmazása
- Válságkommunikációs csatornák napjainkban. Az egyes csatornák előnyei és hátrányai
- Lehetséges stratégiák krízishelyzetekben
- Válságok utóélete és a válság értékelése
- Krízis „kézikönyvek” használata
Előadó: Király József, Ex-MALÉV HR igazgató, ügyvezető igazgató, DGS Global
11.30 – 12.30
A krízis és válság belső kommunikációja
- Krízis, válság, változás a szervezet életében
- Hogyan segíthet a vállalati kultúra a krízis / válság megelőzésében? Mi lehet a szerepe ebben a kommunikációnak? Az információáramlás jelentősége
- A válságkommunikáció belső kommunikációs elemei
- Hol, milyen irányba és mit kommunikáljon vállalaton belül?
- Hogyan készítse fel a munkatársait a krízishelyzetre?
- Pletyka faktor – Miként akadályozza meg az információk továbbadását és hogyan lehet elejét venni?
- Krízis utáni belső kommunikációs feladatok
- A kríziskommunikáció értékelése. Hogyan segítheti a belső kommunikáció a tények értékelését, a tapasztalatok beépülését?
- A nem, vagy rosszul kezelt válság következményei
- Lehetnek-e és ha igen milyen potenciális előnyei a válságnak? (tartósan jobb reputáció, vállalat ujrapozicionálása stb.)
Előadó: Okrutayné Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő, CIB Bank Zrt.
12.30 – 13.30 Ebédszünet
13.30 – 15.30
Krízis PR
- Média és nyilvánosság 2014-ben Magyarországon
- Felkészülés a krízisre, proaktív megoldások
- Az aktív és a passzív publicitás krízishelyzetben
- A média elvárásai, asszertív megoldások
- Célok, eszközök (a hallgatástól a sajtótájékoztatóig)
- Külső és belső kommunikáció integrálása
- „Day after”, az utómunka szerepe a szervezet jövőjének szempontjából
Előadó: Győrfi Pál, kommunikációs igazgató, Országos Mentőszolgálat
15.30 – 15.45 Kávészünet
15.45 – 17.00
Közösségi kommunikáció és kríziskezelés
- A közösségi oldalak „ereje” krízishelyzetekben is megmutatkozik
- A közösségi oldalak szerepe a krízissel kapcsolatos hírek terjedésében
- Hogyan építsük be kommunikációs stratégiánkba a közösségi oldalakat?
- Miként kommunikáljon válsághelyzetben közösségi oldalakon és blogokon?
- Kell-e „félni” a social platformoktól?
Előadó: Siska Mátyás
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2014. december 04. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2014. december 04. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2014. október 10. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 169,000.00 |
2 | 161,550.00 |
3 | 154,100.00 |