E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Kríziskommunikáció

Bevezető

Minden vállalat életében vannak olyan helyzetek, amelyeket válságként, krízisként élnek meg a munkatársak. Számos esetben médiaesemény válik egy-egy szituációból, amely a vállalat megítélését is nagyban ronthatja. Krízishelyzetben tehát egyáltalán nem mindegy mit és hogyan kommunikálunk az érintettek felé, legyen szó akár belső, akár külső kommunikációról.

A szeminárium fókuszában:

  • Mikor beszélünk válságról, krízisről?
  • Válságmenedzsment és válságkommunikáció
  • A krízis és válság belső kommunikációja
  • Hogyan bánjon a nyilvánossággal? A média elvárásai
  • Krízis PR
  • Közösségi kommunikáció és kríziskezelés

Ne érje tehát kommunikációs szempontból váratlanul a krízis, ne hagyja, hogy gyengüljön vállalatának piaci pozíciója és brand-je, sőt! Egy válsághelyzetből még előnyök is származhatnak! Aknázza ki azokat!

Előadók

A szeminárium prominens előadói:

  • Fadgyas Gábor, ügyfélkapcsolati igazgató, partner, Cafe Communications
  • Győrfi Pál, kommunikációs igazgató, Országos Mentőszolgálat
  • Király József, Ex-MALÉV HR igazgató, ügyvezető igazgató, DGS Global
  • Okrutayné Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő, CIB Bank Zrt.
  • Siska Mátyás, kommunikációs szakértő

Tekintse meg a részletes programot és regisztráljon mielőbb!

Szólni kíván

A rendezvény szólni kíván:

  • PR és kommunikációs szakemberekhez,
  • Szóvivőkhöz,
  • Belső kommunikációs szakemberekhez,
  • Belső kommunikációért felelős HR szakemberekhez.

Program

9.00 – 10.00

Mikor beszélünk válságról, krízisről?

  • Mik a krízis jellemzői az elméletben és a gyakorlatban?
  • A krízis / válság fajtái típus és időtartam szerint
    • kemény krízisek (pl. természeti katasztrófa, bankcsőd, tűzeset, vonatszerencsétlenség)
    • puha krízisek (pl. munkabeszüntetés, sikkasztás, pereskedés)
  • Miként ismerhetőek fel a válság előjelei és hogyan cselekedjen ilyenkor megfelelően?
  • A krízis megítélése kívülről
  • A krízis megítélése belülről
  • Milyen tényezőkből erednek leggyakrabban a krízisek?
  • Válságkeltő humán tényezők
  • Az információ-hiány válságkeltő hatása
  • stb.

Előadó: Fadgyas Gábor, ügyfélkapcsolati igazgató, partner, Cafe Communications

10.00 – 10.20 Kávészünet

10.20 – 11.30

Válságmenedzsment és válságkommunikáció

  • Mi a teendő, ha bekövetkezett a válság?
  • Mi legyen az első reakció?
  • Válságüzenetek megfogalmazása
  • Válságkommunikációs csatornák napjainkban. Az egyes csatornák előnyei és hátrányai
  • Lehetséges stratégiák krízishelyzetekben
  • Válságok utóélete és a válság értékelése
  • Krízis „kézikönyvek” használata

Előadó: Király József, Ex-MALÉV HR igazgató, ügyvezető igazgató, DGS Global

11.30 – 12.30

A krízis és válság belső kommunikációja

  • Krízis, válság, változás a szervezet életében
  • Hogyan segíthet a vállalati kultúra a krízis / válság megelőzésében? Mi lehet a szerepe ebben a kommunikációnak? Az információáramlás jelentősége
  • A válságkommunikáció belső kommunikációs elemei
  • Hol, milyen irányba és mit kommunikáljon vállalaton belül?
  • Hogyan készítse fel a munkatársait a krízishelyzetre?
  • Pletyka faktor – Miként akadályozza meg az információk továbbadását és hogyan lehet elejét venni?
  • Krízis utáni belső kommunikációs feladatok
  • A kríziskommunikáció értékelése. Hogyan segítheti a belső kommunikáció a tények értékelését, a tapasztalatok beépülését?
  • A nem, vagy rosszul kezelt válság következményei
  • Lehetnek-e és ha igen milyen potenciális előnyei a válságnak? (tartósan jobb reputáció, vállalat ujrapozicionálása stb.)

Előadó: Okrutayné Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő, CIB Bank Zrt.

12.30 – 13.30 Ebédszünet

13.30 – 15.30

Krízis PR

  • Média és nyilvánosság 2014-ben Magyarországon
  • Felkészülés a krízisre, proaktív megoldások
  • Az aktív és a passzív publicitás krízishelyzetben
  • A média elvárásai, asszertív megoldások
  • Célok, eszközök (a hallgatástól a sajtótájékoztatóig)
  • Külső és belső kommunikáció integrálása
  • „Day after”, az utómunka szerepe a szervezet jövőjének szempontjából

Előadó: Győrfi Pál, kommunikációs igazgató, Országos Mentőszolgálat

15.30 – 15.45 Kávészünet

15.45 – 17.00

Közösségi kommunikáció és kríziskezelés

  • A közösségi oldalak „ereje” krízishelyzetekben is megmutatkozik
  • A közösségi oldalak szerepe a krízissel kapcsolatos hírek terjedésében
  • Hogyan építsük be kommunikációs stratégiánkba a közösségi oldalakat?
  • Miként kommunikáljon válsághelyzetben közösségi oldalakon és blogokon?
  • Kell-e „félni” a social platformoktól?

Előadó: Siska Mátyás

Részletek

Rendezvény kezdete: 2014. december 04. 9:00
Rendezvény vége: 2014. december 04. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2014. október 10.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 161,550.00
3 154,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.