Adatelemzéstől az SRM-ig: CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában - 2 napos szeminárium
Bevezető
A CRM hatalma avagy a CRM rendszer fejleszthetősége, új irányok az adatelemzésben
Ügyfélkapcsolat a CRM és az üzletfejlesztés fókuszában
Témáink:
- CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
- Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
- Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig ( Customer Experience, CX)
- Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
- Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
- Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
- A számítási felhő, mint az Internet új alapja
- A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
- A CRM elemző helye a szervezetben
Előadóink többek között a BUTLERS Gmbh &Co.KG , a FIAT Group és a Raiffeisen Bank Zrt. szakemberei.
Kinek ajánljuk?
A szeminárium szólni kíván azon vállalati szakemberekhez, akik számára az üzleti folyamattervezés során az ügyféladatok megszerzése, feldolgozása, az adatok és az elemzések alapján való döntés előkészítés és döntéshozatal fontos szerepet játszik, úgy mint
- Cégvezetőkhöz
- CRM vezetőkhöz
- CRM Analyst és Expert szakemberekhez
- Big Data Analyst szakemberekhez
- Adatbányász szakértőkhöz
- CRM kampány managerekhez
- Key Account menedzserekhez
- Üzleti intelligencia vezetőkhöz, Business Analyst szakértőkhöz
- Marketing vezetőkhöz, munkatársakhoz, vezetőkhöz
- Ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati vezetőkhöz, munkatársakhoz
- CRM IT szakemberekhez
Valamint mindazon vezetőkhöz és szekemberekhez, akiket érintenek a szektorban zajló változások,és tájékozódni kívánnak a CRM jövőjét illetően.
Előadók
A szeminárium előadói:
- Csajági Dezső, Senior Business partner and application management expert , Sanofi-aventis Zrt.
- Fekete Csaba Csongor, Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.
- Gulyás Attila, Szenior CRM elemző, K&H Bank
- Haász Gábor, Ügyvezető, BUTLERS Gmbh &Co.KG
- Karip Annamária, CRM modellező, osztályigazgató, Raiffeisen Bank Zrt.
- Kun Zoltán, Ügyfélkapcsolati szakértő, Corporate Sales & Bancassurance Director, Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
- Oltyán Gábor, Ügyvezető igazgató, Data Solutions Kft.
- Polacsek Anita, Piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
1.nap
8:30- Regisztráció
8:50- IIR köszöntő
9:00-10:30 CRM itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
- Melyek a hazai és a külföldi tendenciák a CRM területén?
- Milyen válllalati és üzleti környezetben működőképes a CRM rendszer?
- Hogyan segíthet egy sikeres vállalkozásnak egy CRM rendszer használata?
- Esettanulmány: a külföldi mintára kiépített BUTLERS CRM rendszer
Előadó: Haász Gábor , Ügyvezető, BUTLERS Gmbh &Co.KG
10:30-10:50 Kávészünet
10:50-12:10 Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága , a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
- Miért érdemes CRM szemléletet váltani?
- Milyen irányba érdemes fejleszteni a CRM rendszert?
- Hogyan lehet a vállalat agilitását és hatékonyságát tovább növelni?
- Elérhetjük-e, hogy az ügyfél hosszú távon is ügyfél maradjon?
Előadó: Polacsek Anita, Piackutatási csoportvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
12:10-13:10 Ebédszünet
13:10-14:30 Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
- Különbözik-e egymástól a CRM és az ügyfélélmény-menedzsment, vagy utóbbi a CRM fejlesztés következő szintje?
- Hogyan változtak a kommunikációs csatornák az ügyfélkezelés területén?
- Kinek a felelőssége az ügyfélélmény egy szervezeten belül?
- Hogyan építsünk ügyfélorientált vállalati kultúrát?
- Hogyan lesz számokból ügyfélélmény, meg lehet –e mérni az ügyfélélményt?
- Hogyan érheti el egy szervezet, hogy ragaszkodjanak hozzá az ügyfelek?
- Hogyan kapcsolódik össze az ügyfelek hűsége, a dolgozók elhivatottsága és a vezetők erőfeszítései?
Előadó: Kun Zoltán, Ügyfélkapcsolati szakértő, Corporate Sales & Bancassurance Director, Vienna Life
14:30-15:30 Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
- Milyen módszereket lehet alkalmazni az ügyfél-érték modell megalkotására?
- Hogyan juthatunk hozzá azokhoz az információkhoz, amelyek szükségesek az ügyfélértékeléshez?
- Milyen adatelemzési technikák támogatják az adatok gyors feldolgozását?
- Hogyan hasznosíthatjuk a strukturált és strukturálatlan ügyfél információkat?- Középpontban a strukturált adatelemzés
Előadó: Karip Annamária , CRM modellező, osztályigazgató, Raiffeisen Bank Zrt.
15:30-15:50 Kávészünet
15:50-17:00 Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
- Az adatkezelési és elemzési módszerek milyen szerepet játszanak az üzleti döntéshozatalban?
- A megfelelő adatkezelés javítják-e a vezetők döntéshozatali hatékonyságát?
- Hogyan és miben segíthetik az adatok a sales és a marketing terület munkáját?
- Adatminőség – minőségi adat, gyógyszeripari CRM
Előadó: Csajági Dezső , Senior Business partner and application management expert, Sanofi-aventis Zrt.
2.nap
9:00-10:30 Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
- A BIG DATA jelenség és helye a mai adatelemzésben
- Milyen változásokat hozhat a Nagy Adat technológia egy szervezet életében?
- Milyen lehetőségek , kitörési pontok rejlenek a BIG DATA jelenségben?
- Hogyan válik lehetővé a nagy mennyiségű, strukturált vagy strukturálatlan adattömeg kezelése?
- BIG DATA a közösségi médiaplatformok szolgálatában
Előadó: Oltyán Gábor , Ügyvezető, Data Solutions Kft.
10:30-10:50 Kávészünet
10:50-12:20 A számítási felhő, mint az Internet új alapja
- Milyen piaci változásokat hozott az új cloud-korszak az IT iparágban?
- Hogyan használhatják ki a vállalatok az új számítási felhőkben rejlő lehetőségeket?
- Milyen megoldások léteznek a felhő törvényi megfelelőség terén?
- A felhő és más technológiák (Big Data és mobilitás) kapcsolata
Előadó: Fekete Csaba Csongor, Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.
12:20-13:10 Ebédszünet
13:10-14:40 A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
- A közösségi háló, mint adatforrás- Hogyan nyerhetőek adatok a CRM rendszerbe?
- Innovatív megoldáskénta Twitter és az Instagramhasználata a CRM kampányokban
- Mit jelent a közösségi média és a digitalizáció a CRM szempontjából?
- A mobil platformok szerepe az adatgyűjtésben
Előadó egyeztetés alatt
14:40-15:10 Kávészünet
15:10-16:40 A CRM elemző helye a szervezetben
- Létezik-e jó IT-hattér nélkül hatékony marketing? Együttműködés a marketing és az IT területtel
- A különböző felhasználók által támasztott elemzési igények összegyűjtése
- A marketing üzleti igényeinek megfogalmazása a CRM elemző felé
- Az adatbázissal kapcsolatos igények megfogalmazása az IT szakértő felé
- Hol ér véget a kampánymenedzser munkája és hol kezdődik az analitikus szakemberé?
- A mérési eredmények felhasználása a marketing döntések támogatásában
Előadó: Gulyás Attila, Szenior CRM elemző, K&H Bank
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2015. november 23. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2015. november 24. 17:00 |
Részvételi díj | 249.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2015. október 9. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 249,000.00 |
2 | 236,550.00 |
3 | 226,550.00 |