BCM élesben - Krízisszimuláció & kommunikációs workshop
Bevezető
Minden cég kerülhet krízishelyzetbe. Napjainkban egy a vállalatot érintő botrány vagy válságprofesszionáliskezelésekülönösenfontos, hiszen a negatív, botrányos hírek hihetetlen gyorsasággal terjednek, valósággal elárasztva a sajtót és a közösségi médiát.
A tavalyi év során csaknem 400 darab, többségében kritikusan súlyos, kemény és nehezenkezelhető vállalatot érintő krízishelyzetet azonosított a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Az összegyűjtött krízishelyzetek mintegy háromnegyede hirtelen megjelenő válság volt, mely kellő felkészültséggel jól kezelhető, gyorsan megszüntethető.
Egy napos intenzív workshopunkon kifejezetten a krízishelyzetek bekövetkeztekor szükséges lépéseket, a károk felmérését, a meghozandó döntéseket, a kommunikációs teendőket vesszük sorra kiváló szakemberek segítségével. Résztvevőink konkrét esetek megismerésével, krízisszimuláció segítségével ténylegesen átélhetik a válságos helyzeteket, és a nap végére átfogó képet kaphatnak arról, hogy miképp kezelhetjük a krízishelyzeteket az üzleti életben.
Fókuszban:
- Krízisszimuláció – szituációs játék
- Ameghozandó döntések és lehetséges következményeik
- A BCP valódi próbatétele – konkrét eset példáján keresztül
- Krízis PR – avagy mit mondjunk és mit ne mondjunk krízishelyzetben?
- Külső és belső kommunikáció
- A média elvárásai, asszertív megoldások
- A válságkommunikáció alapjai
- Hogyan kezeljük közösségi csatornáinkat válság esetén?
A workshopot ajánljuk a vállalati felsővezetőknek; BCM, BCP vezetőknek, vállalatbiztonsági vezetőknek; PR és kommunikációs vezetőknek; stratégiai, üzletfejlesztési vezetőknek; valamint mindazon funkcionális területek vezetőinek, akik az üzletmenet folytonosság illetve krízis menedzselésében mélyíteni szeretnék tudásukat.
Kinek ajánljuk?
A rendezvény szólni kíván:
- Vállalati felsővezetőkhöz
- BCM, BCP vezetőkhöz
- Vállalatbiztonsági vezetőkhöz
- PR és kommunikációs vezetőkhöz
- Stratégiai, üzletfejlesztési vezetőkhöz
- Mindazon funkcionális területek vezetőihez, akik az üzletmenet folytonosság illetve krízis menedzselésében mélyíteni szeretnék tudásukat
Előadók
- Győrfi Pál, kommunikációs igazgtó, Országos Mentőszolgálat
- Joó Gabriella, képzési vezető, FORTIX Consulting Kft., WITSEC tag
- Somogyi Tamás, BCP&DRP Manager, K&H Bank
- Szatmári Péter, szenior ügyfélkapcsolati vezető, Café PR
Program
9.00-12.00 (közben kávészünet)
Krízis szimuláció – Interaktív mini workshop
A résztvevők egy olyan szituációs játékban vesznek részt, mely egy lehetséges krízishelyzetet mutat be. A feladat megoldani a kialakult helyzetet.
- Ki miért felel, mi a feladata? – A szerepek és felelősségi körök meghatározása
- A meghozandó döntések és lehetséges következményeik
- A külső és belső kommunikáció
- A rendes munkamenet helyreállítása
- A keletkezett károk felmérése
- Az ügyfelek, partnerek esetleges kárpótlása
A workshop vezetője:
Joó Gabriella, képzési vezető, FORTIX Consulting Kft., WITSEC tag
12.00-12.50 Ebédszünet
12.50-14.10
A BCP valódi próbatétele - Esettanulmány
- Amikor bekövetkezik a kockázati esemény: Japán atomerőmű esete, árvízi helyzet
- A krízis kialakulásának okai, előzményei
- A helyzet kezelése a szervezet oldaláról
- Mennyire működtek a tervek?
- Milyen tanulságokat lehet levonni az esetből?
- Egyéb tapasztalatok
Előadó: Somogyi Tamás, BCP&DRP Manager, K&H Bank
14.10-14.30 Kávészünet
14.30 – 16.00
Krízis PR
- Média és nyilvánosság 2019-ben Magyarországon
- Felkészülés a krízisre, proaktív megoldások
- Az aktív és a passzív publicitás krízishelyzetben
- A média elvárásai, asszertív megoldások
- Célok, eszközök (a hallgatástól a sajtótájékoztatóig)
- Külső és belső kommunikáció integrálása
- „Day after”, az utómunka szerepe a szervezet jövőjének szempontjából
Előadó: Győrfi Pál, kommunikációs igazgtó, Országos Mentőszolgálat
16.00-17.20
Kríziskommunikáció alapjai
- Krízisazonosítás
- 3 hiba, amit a felkészüléskor elkövethetünk
- 3 hiba, amit a válság kezelésekor elkövethetünk
- Hogyan kommunikáljunk a beosztottak, és hogyan a külvilág felé?
- Hogyan kapcsolható össze a BCP és a kríziskommunikáció rendszere?
- Mire figyeljünk a médiával krízis idején?
- Hogyan kezeljük közösségi csatornáinkat válság esetén?
Előadó: Szatmári Péter, szenior ügyfélkapcsolati vezető, Café PR
Minimum 5 főt érdekelhet a BCM élesben - Krízisszimuláció & kommunikációs workshop szeminárium cégen belül? Kérje kihelyezett képzési ajánlatunkat és biztosítsa munkatársai képzését kényelmesen és költséghatékonyan!
Ajánlatot kérek
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2019. november 28. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2019. november 28. 17:00 |
Részvételi díj | 179.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2019. október 11. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 179,000.00 |
2 | 170,050.00 |
3 | 161,100.00 |