Event Manager – Rendezvényszervezés felsőfokon
Szólni kíván
A rendezvény szólni kíván:
- Vállalatok PR-, kommunikációs-, és marketing munkatársaihoz
- Rendezvénymenedzserekhez, és rendezvényekért felelős vezetőkhöz
- Belső kommunikációért felelős HR szakemberekhez
- Minden olyan vezetőhöz, aki stratégia fontosságúnak tartja az események, mint kommunikációs eszköz alkalmazását.
- Szívesen látjuk rendezvényszervező és kommunikációs ügynökségek vezetőit is.
Szakembereink
Szakértőink:
- Görög Ibolya, ügyvezető, G-Protokoll Bt.
- Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő, CIB Csoport
- Nagy Gergely, rendezvényszervezési vezető, Coca-Cola HBC Magyarország Kft
- Tordai Bálint, tulajdonos, event marketing szakértő, tanácsadó, BO Event
1.nap
1.nap: 2014. július 1., kedd, 9.00-16.00: A corporate (üzleti) rendezvények szervezése és lebonyolítása
Üzleti rendezvények típusai és sajátosságai
- reprezentációs rendezvények
- nyílt fogyasztói rendezvények
- konferencia típusú üzleti rendezvények
- bemutató típusú üzleti rendezvények
- komplex rendezvények
-
Definíciók
- a rendezvényügynökségek helye a rendezvényszervezésben
- ügynökségek felépítésének és működésének bemutatása
-
ügynökségi munkakörök
-
- A rendezvényigazgató munkájának bemutatása
-
A rendezvényszervező (project manager) munkájának bemutatása
- Kapcsolata a rendezvényigazgatóval
-
Egyéb, támogató pozíciók munkájának bemutatása
- Kapcsolatuk a rendezvényszervezővel
- Kapcsolatuk a rendezvényigazgatóval
-
- piaci szereplők meghatározása és egymáshoz való viszonyuk
- A Rendezvényszervezési folyamat
-
- Tervezés
- Előkészítés, szervezés
- Lebonyolítás (építés, lebonyolítás, bontás)
- Utómunkálatok
-
A folyamatokhoz kapcsolódó fázisok és dokumentumok
- A tervezés szakasz mérföldkövei (ügyfél és ügynökségi oldalról - brief elkészítése, rebriefing, személyes prezentáció, ajánlatok, koncepciók értékelése, összehasonlítása, pályázat nyertesének kiválasztása, koncepció és rendezvényterv elfogadása, költségvetés-tervezet elfogadása, szervezési forgatókönyv elfogadása, megbízás)
- A tervezési szakasz dokumentumai (brief, prezentációs anyag, referenciák, költségvetés-tervezet, szervezési forgatókönyv stb.)
- A szervezési szakasz mérföldkövei (ügyfél és ügynökségi oldalról - rendezvényterv pontosítása, helyszínbejárás, alvállalkozói megállapodások, megbízási szerződések aláírása, végleges költségvetés összeállítása, lebonyolítási forgatókönyv elkészítése, stáblista elkészítése)
- A szervezési szakasz dokumentumai (végleges rendezvényterv, alvállalkozói megbízási szerződések, végleges költségvetés, látványtervek, helyszín- és elrendezési rajzok, lebonyolítási forgatókönyv, stáblista)
-
A lebonyolítási szakasz mérföldkövei (ügyfél és ügynökségi oldalról)
-
- Építés (helyszín átvétele, beszállítók fogadása, eligazítások, megrendelő képviselőinek fogadása, főpróbák, vendégútvonal végigjárása)
- Lebonyolítás (vendégérkezés, regisztráció, ruhatár, folyamatos vendégútvonal ellenőrzés, általánosan felmerülő problémák kezelése, színpadi produkciók levezénylése, vendéglátás ellenőrzése, vendégek távozásához kapcsolódó feladatok, dokumentáció)
- Bontás (szakszerű bontási feladatok, bontási forgatókönyv szerinti eltelepülés, helyszín visszaadása)
-
- Az utómunkálatok (ügyfél és ügynökségi oldalról - munkatársak észrevételei, részvevők elégedettségének szondázása, személyes értékelés, tapasztalatok rögzítése, rendezvényemlékeztetők és köszönőlevelek kiküldése, partnerlista frissítése, fotó- és videódokumentáció begyűjtése, rendszerezése és megküldése)
-
Változás- és válságmenedzsment a szervezési és lebonyolítási fázisok során
-
- Létszámváltozással kapcsolatos teendők
- Felkészülés a váratlan eseményekre stb.
-
AKTÍV BLOKK
A képzés résztvevői csoportmunkában elkészítik egy fiktív üzleti rendezvény brief-jét, prezentációját és ütemtervét.
A rendezvények 4 alappillére
- Helyszín
- Program, műsor
- Vendéglátás
- Dekoráció
A 4 alappillér meghatározása a szervezési folyamat fázisaiban.
A sikerben rejlő részletek
- Hogyan találhatja meg a megfelelő helyszínt a rendezvényhez? Milyen buktatók lehetnek a helyszínen?
- Kreatív ötletek tárháza: honnan meríthet újabb és újabb ötleteket a rendezvényhez?
- Kreatív catering
- Dekoráció
- A kreatív koncepció
Előadó: Tordai Bálint, tulajdonos, event marketing szakértő, tanácsadó, BO Event
2.nap
2.nap: 2014. július 2., szerda, 9.00-16.00: Ügynökségekkel és nélkülük, esettanulmányok
9.00-13.00
Ügynökségek együttműködése a sikeres vállalati rendezvény érdekében
Ki lehet VIP vendég az Ön rendezvényén?
Az ideális eset bemutatása
- Ügynökségek működési területe, partner vagy versenytárs?
- Kinek mi az input és az output?
- Stratégia kialakítása vagy leképezése egy rendezvény esetében
- PR és event feladatok egymást támogatva
VIP vendégek a vállalati rendezvényen
- Kik számítanak VIP vendégnek?
- Milyen különleges feladatok kapcsolódnak a VIP vendégekhez?
- Egyeztessen a rendezvény előtt a VIP vendéggel!
- Protokolláris kérdések
AKTÍV BLOKK
A rendezvény kommunikációs eszközei
-
Meghívók készítése
- Hogyan keltse fel a célcsoport érdeklődését a rendezvény iránt?
- Vajon hány résztvevőre számíthat?
- Szerezze meg a “véleményvezért”!
-
Marketingeszközök tervezése
- Promóció, Flyer, Give Aways, plakátok, transzparensek
- Mit tartalmazzanak a fenti eszközök?
Újságíró helye és szerepe a rendezvényen
- Mikor érdekes egy esemény a sajtó számára?
- Kinek lehet érdekes az Ön eseménye?
-
A sajtóanyagok előkészítése:
- Használjon fotókat!
- Mire ügyeljen a sajtóanyag megfogalmazásánál?
- Készítsen sajtóközleményt!
Az esemény értékelése: sikerfaktorok az eseményszervezésben
- Event Controlling: mivel mérhető az esemény sikere?
- Mikor sikeres egy esemény? Milyen kritériumok mentén mérje a sikert? Kinek mi a siker?
- A megszerzett adatok feldolgozása, marketing célokhoz történő felhasználásra való előkészítése
A blokk előadói:
Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő , CIB Csoport
13.00-14.00 Ebédszünet
Vállalati esettanulmány
14.00-16.00 Sport- és Családi napok, Céges rendezvények
- Melyek a saját szervezés buktatói?
- Mit kell figyelembe venni a programok kiválasztásánál?
- Mitől lehet mindig jobb egy esemény?
-
Hogyan lehet beosztani a megadott keretet?
- Hogyan kell kialakítani a megkívánt színvonalnak megfelelő költségvetést?
- Min lehet spórolni, és min nem ajánlott spórolni?
-
A helyszínválasztás titka
- Milyen a megfelelő helyszín?
- Mire kell figyelni a helyszín kiválasztásakor?
- Milyen szolgáltatások szükségesek/igényelhetők a helyszínen? (biztonsági szolgálat, orvos, stb.)
-
A megfelelő partnerek megtalálása – díszítés, ellátás, technika
- Mire kell figyelni a partnerek kiválasztása során?
- Szerződéskötés a partnerekkel
-
Rendezvények és a vállalati értékrend kapcsolata
- Hogyan erősíti a helyszín a rendezvénykoncepcióját, a vállalati értékrendet?
- Miként fejezik ki a rendezvény elemei a vállalati irányelveket, stratégiát?
Előadó: Nagy Gergely, rendezvényszervezési vezető, Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
3.nap
3.nap: 2014. július 3., csütörtök, 9.00-16.00: Európaiság – Hitelesség – Protokoll a rendezvényeken
A zónák és szerepük
- kézfogás
- székek közötti távolság
- asztalformációk
- prezentációszervezés
A közlés tartalma és a konvenciók
- a helyes verbalitás (tegezés, magázás, megszólítás, köszönés)
- a helyes vokalitás (helyes beszéd, agresszivitás kezelése, rászólni a vendégre)
A non-verbális közlés elsődlegessége
- Testbeszéd (hogyan kell állni, kísérni, meggyőzni)
- Ülésmódok
- Befogadás – kizárás
Az öltözködés
- Férfi - és női öltözködési hibák, tévedések
- Formaruha
- Öltözködési előírások a vendégeknek és a rendezvényben dolgozóknak
A vendég érkezése
- a vendég kísérése,
- regisztráció
- ruhatár
- mosdó
- stb.
Étkezési ültetési rendek - A vendég értesítése erről
Hivatalos étkezéses alkalmak
- fajtái
- célja
- rendezésük alapelvei
Egy pohár pezsgő à koktél à állófogadás à buffet-dinner à díszétkezés
A nap előadója: Görög Ibolya, ügyvezető, G-Protokoll Bt.
Együttműködő partnerünk:
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2014. július 01. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2014. július 03. 17:00 |
Részvételi díj | 359.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2014. május 16. |
Helyszín | Mercure Budapest City Center |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 359,000.00 |
2 | 344,050.00 |
3 | 329,100.00 |