E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Event Manager – Rendezvényszervezés felsőfokon

Szólni kíván

A rendezvény szólni kíván:

  • Vállalatok PR-, kommunikációs-, és marketing munkatársaihoz
  • Rendezvénymenedzserekhez, és rendezvényekért felelős vezetőkhöz
  • Belső kommunikációért felelős HR szakemberekhez
  • Minden olyan vezetőhöz, aki stratégia fontosságúnak tartja az események, mint kommunikációs eszköz alkalmazását.
  • Szívesen látjuk rendezvényszervező és kommunikációs ügynökségek vezetőit is.

Szakembereink

Szakértőink:

  • Görög Ibolya, ügyvezető, G-Protokoll Bt.
  • Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő, CIB Csoport
  • Nagy Gergely, rendezvényszervezési vezető, Coca-Cola HBC Magyarország Kft
  • Tordai Bálint, tulajdonos, event marketing szakértő, tanácsadó, BO Event

1.nap

1.nap: 2014. július 1., kedd, 9.00-16.00: A corporate (üzleti) rendezvények szervezése és lebonyolítása

Üzleti rendezvények típusai és sajátosságai

  • reprezentációs rendezvények
  • nyílt fogyasztói rendezvények
  • konferencia típusú üzleti rendezvények
  • bemutató típusú üzleti rendezvények
  • komplex rendezvények
  • Definíciók
    • a rendezvényügynökségek helye a rendezvényszervezésben
    • ügynökségek felépítésének és működésének bemutatása
    • ügynökségi munkakörök
        • A rendezvényigazgató munkájának bemutatása
        • A rendezvényszervező (project manager) munkájának bemutatása
          • Kapcsolata a rendezvényigazgatóval
        • Egyéb, támogató pozíciók munkájának bemutatása
          • Kapcsolatuk a rendezvényszervezővel
          • Kapcsolatuk a rendezvényigazgatóval
    • piaci szereplők meghatározása és egymáshoz való viszonyuk
  • A Rendezvényszervezési folyamat
    • Tervezés
    • Előkészítés, szervezés
    • Lebonyolítás (építés, lebonyolítás, bontás)
    • Utómunkálatok
  • A folyamatokhoz kapcsolódó fázisok és dokumentumok
    • A tervezés szakasz mérföldkövei (ügyfél és ügynökségi oldalról - brief elkészítése, rebriefing, személyes prezentáció, ajánlatok, koncepciók értékelése, összehasonlítása, pályázat nyertesének kiválasztása, koncepció és rendezvényterv elfogadása, költségvetés-tervezet elfogadása, szervezési forgatókönyv elfogadása, megbízás)
    • A tervezési szakasz dokumentumai (brief, prezentációs anyag, referenciák, költségvetés-tervezet, szervezési forgatókönyv stb.)
    • A szervezési szakasz mérföldkövei (ügyfél és ügynökségi oldalról - rendezvényterv pontosítása, helyszínbejárás, alvállalkozói megállapodások, megbízási szerződések aláírása, végleges költségvetés összeállítása, lebonyolítási forgatókönyv elkészítése, stáblista elkészítése)
    • A szervezési szakasz dokumentumai (végleges rendezvényterv, alvállalkozói megbízási szerződések, végleges költségvetés, látványtervek, helyszín- és elrendezési rajzok, lebonyolítási forgatókönyv, stáblista)
    • A lebonyolítási szakasz mérföldkövei (ügyfél és ügynökségi oldalról)
        • Építés (helyszín átvétele, beszállítók fogadása, eligazítások, megrendelő képviselőinek fogadása, főpróbák, vendégútvonal végigjárása)
        • Lebonyolítás (vendégérkezés, regisztráció, ruhatár, folyamatos vendégútvonal ellenőrzés, általánosan felmerülő problémák kezelése, színpadi produkciók levezénylése, vendéglátás ellenőrzése, vendégek távozásához kapcsolódó feladatok, dokumentáció)
        • Bontás (szakszerű bontási feladatok, bontási forgatókönyv szerinti eltelepülés, helyszín visszaadása)
    • Az utómunkálatok (ügyfél és ügynökségi oldalról - munkatársak észrevételei, részvevők elégedettségének szondázása, személyes értékelés, tapasztalatok rögzítése, rendezvényemlékeztetők és köszönőlevelek kiküldése, partnerlista frissítése, fotó- és videódokumentáció begyűjtése, rendszerezése és megküldése)
    • Változás- és válságmenedzsment a szervezési és lebonyolítási fázisok során
        • Létszámváltozással kapcsolatos teendők
        • Felkészülés a váratlan eseményekre stb.

AKTÍV BLOKK

A képzés résztvevői csoportmunkában elkészítik egy fiktív üzleti rendezvény brief-jét, prezentációját és ütemtervét.

A rendezvények 4 alappillére

  • Helyszín
  • Program, műsor
  • Vendéglátás
  • Dekoráció

A 4 alappillér meghatározása a szervezési folyamat fázisaiban.

A sikerben rejlő részletek

  • Hogyan találhatja meg a megfelelő helyszínt a rendezvényhez? Milyen buktatók lehetnek a helyszínen?
  • Kreatív ötletek tárháza: honnan meríthet újabb és újabb ötleteket a rendezvényhez?
  • Kreatív catering
  • Dekoráció
  • A kreatív koncepció

Előadó: Tordai Bálint, tulajdonos, event marketing szakértő, tanácsadó, BO Event

2.nap

2.nap: 2014. július 2., szerda, 9.00-16.00: Ügynökségekkel és nélkülük, esettanulmányok

9.00-13.00

Ügynökségek együttműködése a sikeres vállalati rendezvény érdekében

Ki lehet VIP vendég az Ön rendezvényén?

Az ideális eset bemutatása

  • Ügynökségek működési területe, partner vagy versenytárs?
  • Kinek mi az input és az output?
  • Stratégia kialakítása vagy leképezése egy rendezvény esetében
  • PR és event feladatok egymást támogatva

VIP vendégek a vállalati rendezvényen

  • Kik számítanak VIP vendégnek?
  • Milyen különleges feladatok kapcsolódnak a VIP vendégekhez?
  • Egyeztessen a rendezvény előtt a VIP vendéggel!
  • Protokolláris kérdések

AKTÍV BLOKK

A rendezvény kommunikációs eszközei

  • Meghívók készítése
    • Hogyan keltse fel a célcsoport érdeklődését a rendezvény iránt?
    • Vajon hány résztvevőre számíthat?
    • Szerezze meg a “véleményvezért”!
  • Marketingeszközök tervezése
    • Promóció, Flyer, Give Aways, plakátok, transzparensek
    • Mit tartalmazzanak a fenti eszközök?

Újságíró helye és szerepe a rendezvényen

  • Mikor érdekes egy esemény a sajtó számára?
  • Kinek lehet érdekes az Ön eseménye?
  • A sajtóanyagok előkészítése:
    • Használjon fotókat!
    • Mire ügyeljen a sajtóanyag megfogalmazásánál?
  • Készítsen sajtóközleményt!

Az esemény értékelése: sikerfaktorok az eseményszervezésben

  • Event Controlling: mivel mérhető az esemény sikere?
  • Mikor sikeres egy esemény? Milyen kritériumok mentén mérje a sikert? Kinek mi a siker?
  • A megszerzett adatok feldolgozása, marketing célokhoz történő felhasználásra való előkészítése

A blokk előadói:

Horányi Emese, vezető kommunikációs szakértő , CIB Csoport

13.00-14.00 Ebédszünet

Vállalati esettanulmány

14.00-16.00 Sport- és Családi napok, Céges rendezvények

  • Melyek a saját szervezés buktatói?
  • Mit kell figyelembe venni a programok kiválasztásánál?
  • Mitől lehet mindig jobb egy esemény?
  • Hogyan lehet beosztani a megadott keretet?
    • Hogyan kell kialakítani a megkívánt színvonalnak megfelelő költségvetést?
    • Min lehet spórolni, és min nem ajánlott spórolni?
  • A helyszínválasztás titka
    • Milyen a megfelelő helyszín?
    • Mire kell figyelni a helyszín kiválasztásakor?
    • Milyen szolgáltatások szükségesek/igényelhetők a helyszínen? (biztonsági szolgálat, orvos, stb.)
  • A megfelelő partnerek megtalálása – díszítés, ellátás, technika
    • Mire kell figyelni a partnerek kiválasztása során?
    • Szerződéskötés a partnerekkel
  • Rendezvények és a vállalati értékrend kapcsolata
    • Hogyan erősíti a helyszín a rendezvénykoncepcióját, a vállalati értékrendet?
    • Miként fejezik ki a rendezvény elemei a vállalati irányelveket, stratégiát?

Előadó: Nagy Gergely, rendezvényszervezési vezető, Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

3.nap

3.nap: 2014. július 3., csütörtök, 9.00-16.00: Európaiság – Hitelesség – Protokoll a rendezvényeken

A zónák és szerepük

  • kézfogás
  • székek közötti távolság
  • asztalformációk
  • prezentációszervezés

A közlés tartalma és a konvenciók

  • a helyes verbalitás (tegezés, magázás, megszólítás, köszönés)
  • a helyes vokalitás (helyes beszéd, agresszivitás kezelése, rászólni a vendégre)

A non-verbális közlés elsődlegessége

  • Testbeszéd (hogyan kell állni, kísérni, meggyőzni)
  • Ülésmódok
  • Befogadás – kizárás

Az öltözködés

  • Férfi - és női öltözködési hibák, tévedések
  • Formaruha
  • Öltözködési előírások a vendégeknek és a rendezvényben dolgozóknak

A vendég érkezése

  • a vendég kísérése,
  • regisztráció
  • ruhatár
  • mosdó
  • stb.

Étkezési ültetési rendek - A vendég értesítése erről

Hivatalos étkezéses alkalmak

  • fajtái
  • célja
  • rendezésük alapelvei

Egy pohár pezsgő à koktél à állófogadás à buffet-dinner à díszétkezés

A nap előadója: Görög Ibolya, ügyvezető, G-Protokoll Bt.

Együttműködő partnerünk:

Részletek

Rendezvény kezdete: 2014. július 01. 9:00
Rendezvény vége: 2014. július 03. 17:00
Részvételi díj 359.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2014. május 16.
Helyszín Mercure Budapest City Center
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 359,000.00
2 344,050.00
3 329,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.