HR & SM - Közösségi média a HR gyakorlatában - ONLINE szeminárium
Bevezető
Fókuszban:
- Mit kell tartalmaznia egy Social Media Policy-nak?
- Employer branding - Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
- A modern nagyvállalati belső kommunikáció alapkövei: közösségépítés és kollaboratív eszközök
- Social Recruitment - Találjuk meg a megfelelő embereket! Toborzás a közösségi hálók segítségével
- A hatás számszerűsítése: a közösségi hálók és a befektetés megtérülésének mérése a szervezet szempontjából
- Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
Korábbi résztvevőnk véleménye:
„Hallottam több vállalati példát, gyakorlati ötleteket, amiket fel tudok használni a munkámban. Inspiráló előadók, és változatos példák, színes gondolatok.”
Kinek ajánljuk?
A képzést ajánljuk minden
- humán erőforrás igazgatónak, vezetőnek
- személyzetfejlesztési szakembernek
- HR specialistának, HR szakembernek
- kiválasztási, toborzási vezetőnek, szakembernek
- PR, kommunikációs vezetőnek, szakembernek
Továbbá a programot egyaránt ajánljuk szellemi és fizikai területen toborzók részére, akik számára az online tér inkább "csak" felhasználói szinten ismert.
Program
9.00 – 10.00
Digitális HR stratégia – kialakítása, bevezetése, tippek, gyakorlatok
10.00 – 10.20 Kávészünet
10.20 – 11.50
Ideje a hatékonyságra és minőségre koncentrálni a toborzás területén!
Hatalmas összegeket költöttek az elmúlt években a cégek munkaerő toborzás céljából felemás eredménnyel. A COVID 19-nek köszönhetően újra rendeződnek a piacok így a munkaerőpiac is. Ma a vállalatok többsége még mindig nem érti az online tér működését és a szükséges elvárható minimum keretrendszert, a folyamatot sem alakította ki annak érdekében, hogy a munkaerő toborzás egy mérhető és hatékonyan működő tevékenység legyen.
A résztvevők saját vállalati példájukon keresztül ismerhetik fel, hol vannak a kritikus pontok a toborzási folyamat során, ahol fejleszteniük kell. Melyek azok a kompetenciák, amelyeknek hiányában szinte értelmetlen elkölteni a korlátos költségkereteket. A program a következő témákat karolja fel:
- ROI a toborzásban
- Miért a Google analytics a legjobb barátunk
- A Google ads
- Az egyedi landing oldalak varázsa
- Az egyszerűsített jelentkezési formák ereje
- Adatgyűjtés tudatosan a GDPR-nak is megfelelve!
- Konverzió, konverzió
- Miként vonjuk be kollégáinkat a toborzásba a közösségi médiát felhasználva?
11.50 – 12.40
Facebook jobs
- Állások fül bekapcsolása: kinek és mikor érdemes, milyen sablonban lehetséges?
- Hogyan töltsük ki az állásokat? KO kritériumok és diszkrimináció a social mediában
- A lehető legpontosabb célzás
- Állások hirdetése: ismerjük meg az egyes hirdetéstípusokat
12.40 – 13.40 Ebédszünet
13.40 – 14.40
Employer branding - Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
- Hogyan tűnhet ki vállalatunk a tömegből?
- Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding?
- A közösségi média szerepe a cég image-ének építésében
- Mire figyeljünk oda, és mi az, amit feltétlenül kerüljünk el?
- Tippek és ötletek
- Példák jó és rossz gyakorlatokra
14.40 – 15.00 Kávészünet
15.00 – 16.00
A modern nagyvállalati belső kommunikáció alapkövei: közösségépítés és kollaboratív eszközök
- Amikor minden mindennel összefügg, miért van szükségünk egy jól működő belső közösségre?
- Hogyan egészítheti ki hatékonyan egymást az intranet és a vállalati social media?
- A vállalati közösségi hálózatok jótékony hatása a belső kommunikációra és általában a vállalaton belüli információáramlásra
- Vállalati social media tapasztalatok krízishelyzet idején
16.00 – 16.50
Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
- Mi az a tanuló szervezet, mik az előnyei, és hogyan válhat a mi vállalatunk is azzá?
- Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi hálókat kiaknázva előmozdítsuk a hatékonyabb tudásmegosztást, a csapatmunka összehangolását és az ötletgyűjtést?
- Hogyan tudja a közösségi média növelni a munkavállalók bevonódását a szervezeti tudásmegosztás rendszerébe? Hogyan kapcsolható össze a vállalat közösségi felülete belső tudásbázisokkal?
- Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi tanulást integráljuk a vállalat tanulási, képzési és fejlesztési programjaiba?
16.50 A rendezvény vége
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2022. január 27. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2022. január 27. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2022. január 1. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 169,000.00 |
2 | 161,550.00 |
3 | 154,100.00 |