E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

HR & SM - Közösségi média a HR gyakorlatában - ONLINE szeminárium

Bevezető

Fókuszban:  

  • Mit kell tartalmaznia egy Social Media Policy-nak?
  • Employer branding - Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével
  • A modern nagyvállalati belső kommunikáció alapkövei: közösségépítés és kollaboratív eszközök
  • Social Recruitment - Találjuk meg a megfelelő embereket! Toborzás a közösségi hálók segítségével
  • A hatás számszerűsítése: a közösségi hálók és a befektetés megtérülésének mérése a szervezet szempontjából
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

 

Korábbi résztvevőnk véleménye:

„Hallottam több vállalati példát, gyakorlati ötleteket, amiket fel tudok használni a munkámban. Inspiráló előadók, és változatos példák, színes gondolatok.”

Kinek ajánljuk?

A képzést ajánljuk minden

  • humán erőforrás igazgatónak, vezetőnek
  • személyzetfejlesztési szakembernek
  • HR specialistának, HR szakembernek
  • kiválasztási, toborzási vezetőnek, szakembernek
  • PR, kommunikációs vezetőnek, szakembernek

Továbbá a programot egyaránt ajánljuk szellemi és fizikai területen toborzók részére, akik számára az online tér inkább "csak" felhasználói szinten ismert.

Program

9.00 – 10.00

Digitális HR stratégia – kialakítása, bevezetése, tippek, gyakorlatok

10.00 – 10.20 Kávészünet

10.20 – 11.50

Ideje a hatékonyságra és minőségre koncentrálni a toborzás területén!

Hatalmas összegeket költöttek az elmúlt években a cégek munkaerő toborzás céljából felemás eredménnyel. A COVID 19-nek köszönhetően újra rendeződnek a piacok így a munkaerőpiac is. Ma a vállalatok többsége még mindig nem érti az online tér működését és a szükséges elvárható minimum keretrendszert, a folyamatot sem alakította ki annak érdekében, hogy a munkaerő toborzás egy mérhető és hatékonyan működő tevékenység legyen. 

A résztvevők saját vállalati példájukon keresztül ismerhetik fel, hol vannak a kritikus pontok a toborzási folyamat során, ahol fejleszteniük kell. Melyek azok a kompetenciák, amelyeknek hiányában szinte értelmetlen elkölteni a korlátos költségkereteket. A program a következő témákat karolja fel:

  • ROI a toborzásban
  • Miért a Google analytics a legjobb barátunk
  • A Google ads 
  • Az egyedi landing oldalak varázsa
  • Az egyszerűsített jelentkezési formák ereje
  • Adatgyűjtés tudatosan a GDPR-nak is megfelelve! 
  • Konverzió, konverzió 
  • Miként vonjuk be kollégáinkat a toborzásba a közösségi médiát felhasználva?

11.50 – 12.40

Facebook jobs

  • Állások fül bekapcsolása: kinek és mikor érdemes, milyen sablonban lehetséges?
  • Hogyan töltsük ki az állásokat? KO kritériumok és diszkrimináció a social mediában
  • A lehető legpontosabb célzás
  • Állások hirdetése: ismerjük meg az egyes hirdetéstípusokat

12.40 – 13.40 Ebédszünet

13.40 – 14.40

Employer branding - Munkáltatói márka építése és támogatása a közösségi média segítségével

  • Hogyan tűnhet ki vállalatunk a tömegből?
  • Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding?
  • A közösségi média szerepe a cég image-ének építésében
  • Mire figyeljünk oda, és mi az, amit feltétlenül kerüljünk el?
  • Tippek és ötletek
  • Példák jó és rossz gyakorlatokra

14.40 – 15.00 Kávészünet

15.00 – 16.00

A modern nagyvállalati belső kommunikáció alapkövei: közösségépítés és kollaboratív eszközök

  • Amikor minden mindennel összefügg, miért van szükségünk egy jól működő belső közösségre?
  • Hogyan egészítheti ki hatékonyan egymást az intranet és a vállalati social media?
  • A vállalati közösségi hálózatok jótékony hatása a belső kommunikációra és általában a vállalaton belüli információáramlásra
  • Vállalati social media tapasztalatok krízishelyzet idején

16.00 – 16.50

Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

  • Mi az a tanuló szervezet, mik az előnyei, és hogyan válhat a mi vállalatunk is azzá?
  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi hálókat kiaknázva előmozdítsuk a hatékonyabb tudásmegosztást, a csapatmunka összehangolását és az ötletgyűjtést?
  • Hogyan tudja a közösségi média növelni a munkavállalók bevonódását a szervezeti tudásmegosztás rendszerébe? Hogyan kapcsolható össze a vállalat közösségi felülete belső tudásbázisokkal?
  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi tanulást integráljuk a vállalat tanulási, képzési és fejlesztési programjaiba?

16.50 A rendezvény vége

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2022. január 27. 9:00
Rendezvény vége: 2022. január 27. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2022. január 1.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 161,550.00
3 154,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.