IIR Magyarország

Flottamenedzsment    Felhő    Onboarding   Test team leader   Renewable energy

 
 

.

Business Intelligence Conference

Bevezető

„A BI csúcsa: a jövőt megjósolni”

A konferencia kiemelt témái:

  • Az üzleti döntéshozók és a BI találkozása
  • Digitális transzformáció
  • BI rendszerek kiválasztása, beszerzése és bevezetése
  • Értékteremtő üzleti megoldások a BI segítségével
  • A legmodernebb közép- és nagyvállalati BI megoldások
  • Enterprise Open source és a BI
  • A drónok és a repülőgépek szerepe a BI-ban
  • Business Intelligence, mint pénzügyi döntéstámogató funkció
  • Esettanulmányok – Megvalósítás szakmai szemszögből Datafactory-tól Machine Learningig
  • Adattárház migráció ”tradicionálisról” Data Vault alapokra
  • Adatbányászat – jogi és etikai megközelítésből
  • Az adatbányászatban rejlő legmodernebb lehetőségek
  • Az önjáró autók és a mesterséges intelligencia kapcsolata a NISSAN megvilágításában
  • Gépi ügyfélszolgálatok: távoli álom vagy realitás?
  • Data science az oktatásban
  • IT szakemberek toborzása/kiválasztása
  • Adatvezérelt marketingkampányok

Előadók

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

  • Bakó Gábor , Ügyvezető igazgató, Interspect Kft.
  • Bene Nikoletta , Marketingvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
  • Csonka Zoltán , Head of DW, Generali Biztosító Zrt.
  • Dr. Csorbai Hajnalka , Stratégiai igazgató, OPTEN Kft.
  • Fekete Csaba Csongor , Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.
  • Gallé Gábor , Business Intelligence Lead, Vodafone Shared Services Budapest
  • Dr. Jóri András , PhD, Adatvédelmi szakértő, volt Adatvédelmi biztos
  • Hornyák Miklós , Tanársegéd, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Kvantitatív Menedzsment Intézet
  • Horváth Gergő , PR & Marketing Manager, NISSAN Sales CEE Kft.
  • Horváth Katinka , Business Intelligence Go to Market Leader, Procter and Gamble
  • Karaba Zoltán , Global IT Transformation Manager, BP
  • Kiss Csilla , Ebusiness Global Solution Manager, Procter and Gamble
  • Kovács Gyula , Data Science & BI Director, Fókusz Takarékszövetkezet
  • Körmendi György , Ügyvezető, Clementine Consulting
  • Kővári Attila , BI projekt Kft.
  • Majorosi Gyöngyvér , Értékesítési vezető, LLP Hungary
  • Marján Balázs , BI csoportvezető, Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
  • Nagy Zoltán , Fejlesztési igazgató, Soulware Zrt.
  • Pethő Anikó , Cégvezető, Aarenson Consulting/Restart-Up
  • Dr. Soós Andrea , Ügyvéd
  • Szűcs Imre , Data Science & BI Director, Telenor Magyarország Zrt.

Kinek ajánljuk?

A konferencia szólni kíván:

Közép- és nagyvállalatok:

  • BI szakérőihez
  • BI Kompetencia Központ vezetőihez
  • IT vezetőihez
  • Fejlesztőihez
  • Stratégiai vezetőihez
  • Controlling vezetőihez
  • Értékesítési és kereskedelmi vezetőihez
  • Marketing vezetőihez
  • Ügyvezetőihez, vezérigazgatóihoz és üzletágvezetőihez

A konferenciára várjuk továbbá a BI megoldásokat kínáló beszállító és tanácsadó cégek képviselőit is.

1.nap

A nap levezető elnöke: Szűcs Imre , Data Science & BI Director, Telenor Magyarország Zrt.

8:30-tól Regisztráció

9:00 – 9:10 Az IIR Magyarország és a nap elnökének köszöntője

9:10 – 9:50 Az üzleti döntéshozók és a BI találkozása

  • Milyen szerepe és feladata van egy vezetőnek az adatvezérelt szervezet kialakításában?
  • Hogyan tehető egy szervezet adatvezéreltté?
  • Mennyit ér az adat? Ki a felelős érte? Hogyan értékeljük?
  • Hogyan szoktassuk rá a felhasználókat az adatok használatára? Miért kell őket rászoktatni?
  • Miért nem hajtanak hasznot az adatok és a BI rendszerek? Mi kell ahhoz, hogy hasznot hajtsanak?
  • Milyen szerepe van a vezetőnek abban, hogy az adattárház/BI rendszer megtérüljön?

Előadó: Kővári Attila , BI projekt Kft.

9:50 – 10:40 BI rendszerek kiválasztása, beszerzése és bevezetése

  • Hogyan történik egy BI rendszer beszerzési folyamata? Milyen rendszereket javaslunk?
  • Hogyan érdemes elkezdeni egy rendszer bevezetését úgy, hogy ne kelljen hatalmas összegeket invesztálni már az elején?
  • Hogyan léphet egy szintet feljebb az, akinek már van egy működő, de alap BI rendszere?
  • Hogyan érdemes bevezetni az egymásra épülő BI rendszerek egyes elemeit?
  • Hogyan érdemes összeintegrálni különböző adatforrásokat?
  • Hogyan tud egy multinacionális vállalat összhangot teremteni a különböző országok különböző fejlesztési, üzemeltetési érdekei között?
  • A BI használatával kapcsolatos kihívások, nehézségek

Előadók: Horváth Katinka , Business Intelligence Go to Market Leader, Procter and Gamble

Kiss Csilla , Ebusiness Global Solution Manager, Procter and Gamble

10:40 – 11:10 Kávészünet

11:10 – 11:50 Értékteremtő üzleti megoldások a BI segítségével

Előadó: Majorosi Gyöngyvér , Értékesítési vezető, LLP Hungary

11:50 – 12:30 Gépi ügyfélszolgálatok: távoli álom vagy realitás?

  • Hol dolgoznak ma gépek az ügyfélszolgálatokon?
  • Small talk a csevegőrobotokról
  • Mi lesz a baj a legtöbb rendszerrel?
  • Mitől sikeres néhány alkalmazó?
  • Helyzet a magyar ugaron

Előadó: Körmendi György , Ügyvezető, Clementine Consulting

12:30 – 13:30 Ebédszünet

13:30 – 14:10 ADATBÁNYÁSZAT kezdőknek, újrakezdőknek és haladóknak – hozzávalók és módszerek a kézzelfogható üzleti eredményhez

Előadó:Dr. Csorbai Hajnalka, Stratégiai igazgató, OPTEN Kft.

14:10 – 14:50 Romboló megújulás, digitális átalakulás

  • Mi változik körülöttünk? Vagy inkább mi nem?
  • Kit érint ez a téma? Vagy inkább kit nem?
  • Fel tudjuk venni a versenyt a változással?
  • Vagy inkább fel tudjuk-e venni a versenyt változás nélkül?
  • Technológiák, trendek, érdekességek

Előadó: Karaba Zoltán , Global IT Transformation Manager, BP

14:50 – 15:20 Tesztvezetéssel egybekötött kávészünet

15:20 – 16:00 A drónok és a repülőgépek szerepe a BI-ban – hogyan tudunk a légi felméréssel adatokhoz jutni, illetve azokat elemezni

Előadó: Bakó Gábor , Ügyvezető igazgató, Interspect Kft.

16:00 – 16:30 Az üzleti döntéshozók és a BI találkozása - Kerekasztal-beszélgetés

Akiket már biztosan a beszélgetés résztvevői között köszönthetünk:

Fekete Csaba Csongor , Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.

Horváth Katinka , Business Intelligence Go to Market Leader, Procter and Gamble

Kővári Attila , BI projekt Kft.

Marján Balázs , BI csoportvezető, Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

Szűcs Imre , Data Science & BI Director, Telenor Magyarország Zrt.

2.nap

A nap levezető elnöke: Kovács Gyula , Data Science & BI Director, Fókusz Takarékszövetkezet

9:00 – 9:40 Business Intelligence, mint pénzügyi döntéstámogató funkció

  • Egyszerű analítikától a Business Intelligence-ig
  • Business Intelligence, mint vállalati funkció
  • A BI helye a jövőben

Előadó:Gallé Gábor, Business Intelligence Lead, Vodafone Shared Services Budapest

9:40 – 10:20 Esettanulmányok – Megvalósítás szakmai szemszögből Datafactory-tól Machine Learningig

  • Ajánló motorok, megoldások, retail, bank és e-commerce környezetben
  • A térképes adatvizualizáció szerepe Machine Learning modellek építésénél
  • Néhány adatbányászati eszköz összevetése, mikor melyiket érdemes választani?

Előadó:Fekete Csaba Csongor, Vezérigazgató, Grape Solutions Zrt.

10:20 – 11:00 Az adatbányászat jogi és etikai vonatkozásai

  • Mennyire kell tisztában lennie az adatbányásznak a személyiségi jogok védelmével, az adatvédelmi törvénnyel?
  • Mi a védelem tárgya? Mit értünk személyes adat alatt?
  • Milyen forrásból érdemes adatokat beszerezni?
  • Milyen követelményeknek kell megfelelnie az ügyféladatokat értékesítő cégeknek?
  • Mire figyeljünk az ügyféladatbázisok vásárlásakor?
  • Az adatvédelmi törvény alapvető rendelkezései
  • A célhoz kötöttség elve
  • Az adatkezelés lehetséges jogalapjai
  • Alvállalkozó igénybevétele (adatfeldolgozás)
  • Az adattárház kialakításakor mire kell figyelni adatvédelmi szempontból?

Előadók: Dr. Jóri András , PhD, Adatvédelmi szakértő, volt Adatvédelmi biztos

Dr. Soós Andrea , Ügyvéd

11:00 - 11:30 Tesztvezetéssel egybekötött kávészünet

11:30 – 12:20 Enterprise Open source és a BI

  • A nyílt forráskód értelmezése:
  • Mint ideológia
  • Mint fejlesztési módszertan
  • Mint architektúra
  • Mint üzleti modell
  • Előnyök/kockázatok:
  • Hogyan válasszunk nyílt forráskódú eszközt?
  • Hogyan vezethetem be az eszközt?
  • Milyen támogatást kaphatok?
  • Milyen kockázatokkal kell számolnom ha nyílt forráskódú rendszert, komponenst üzemeltetek?
  • Nyílt forráskódú BI eszközök

Előadó: Nagy Zoltán , Fejlesztési igazgató, Soulware Zrt.

12:20 – 13:00 Az önjáró autók és a mesterséges intelligencia kapcsolata a Nissan megvilágításában

Előadó: Horváth Gergő , PR & Marketing Manager, NISSAN Sales CEE Kft.

13:00 – 14:00 Ebédszünet

14:00 – 14:40 Adattárház migráció ”tradicionálisról” Data Vault alapokra

A Generali Zrt. az első adattárházát több mint 15 éve építette. Az azóta eltelt idő alatt háromszor lettek átszervezve, reorganizálva bizonyos részei. 2015-ben az ETL eszközt újra le kellett váltani ennek kapcsán és az a döntés született, hogy nem csak az ETL eszközt, de folyamatot és modellezési módszertant is vált a vállalat. Természetesen ezt gyorsan kellett végigvinni, hatékonyan, limitált külső és belső erőforrással. A régi és az új rendszernek együtt kell működnie, a nagyobb folyamatokat egyenként folyamatosan kell migrálni. Ebben az előadásban a célokat, tapasztalatokat, nehézségeket fogom bemutatni.

  • Miért kellett megváltoztatni a meglévő architektúrát?
  • Hogyan zajlott a kiválasztási folyamat?
  • Miért választottuk a Data Vault módszertant?
  • Mik voltak a nehézségek, problémák és ezek megoldásai?
  • Mik az eredmények és mi a tanulság?

Előadó: Csonka Zoltán , Head of DW, Generali Biztosító Zrt.

14:40 – 15:20 Data science az oktatásban

  • Elérhető tudáselemek az oktatásban: karok, szakok és kurzusok
  • Elérhető technikák az oktatásban: szoftverek
  • Elérhető attitüdök az oktatásban: entrepreneurship és iparági kapcsolat

Előadó: Hornyák Miklós , Tanársegéd, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Kvantitatív Menedzsment Intézet

15:20 – 15:40 Kávészünet

15:40 – 16:20 IT szakemberek toborzása/kiválasztása

  • A szakemberhiány, mint jelenség
  • Terjed az IPro (Independent Professional), mint munkavállalói lét
  • Megtartani nehezebb, mint toborozni? Mit tehetünk az elköteleződés fokozásáért?

Előadó:Pethő Anikó, Cégvezető Aarenson Consulting/Restart-Up

16:20 – 17:00 Adatvezérelt marketingkampányok a SPAR-nál

  • Milyen adatokat használnak fel a marketingmunka során?
  • SuperShop adatok és azok felhasználása
  • Jövőbeni tervek

Előadó: Bene Nikoletta , Marketingvezető, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

Együttműködő partnereink:

Bisnode

 

 

Clementine

 

Grape Solutions

 

llp

 

Nissan

 

opten

 

 

Médiapartnerünk:

Computerworld

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. február 21. 0:00
Rendezvény vége: 2017. február 22. 0:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. január 27.
Speciális ár BI megoldásokat felhasználó vállalatok munkatársai számára:
2017. január 27-ig: 99.000.-Ft+Áfa/fő, teljes ár: 129.000.-Ft+Áfa/fő
 
BI megoldásokat szolgáltató, tanácsadó vállalatok munkatársai számára:
2017. január 27-ig: 219.000.-Ft+Áfa/fő, teljes ár: 249.000.-Ft+Áfa/fő
Helyszín Hotel Mercure Buda
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.