E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Ön itt van: Kezdőlap Rendezvények Szektor Beszerzés, Logisztika Tréning Asszertivitás a szakmai folyamatban: Tudatos kommunikáció beszerzőknek

Asszertivitás a szakmai folyamatban: Tudatos kommunikáció beszerzőknek

Bevezető

A beszerzési munka fontos eleme a kommunikáció, sajátossága az egyedülálló szakmai nyelvezete. Ezt a két dolgot magas szinten kell szintetizálni ahhoz, hogy hatékonyan tudjon működni.

A közös nyelv kialakítása a beszállítók, beszerzők és az üzleti igényeket megfogalmazók között nem egyszerű, ugyanakkor felelősségteljes kommunikációs pont. Nem utolsó sorban ez a beszerzők feladata, felelőssége:

  • az üzleti igények megértése, szem előtt tartása, átfordítása, közvetítése a beszállítók felé,
  • beszerzői szakmaiság képviselete,
  • beszerzőkkel történő kapcsolatok kialakítása,
  • folyamatok kialakítása,
  • idő megfelelő menedzselése, határidők betartása.

A tréning programjából:

  • A kommunikáció jelentősége
  • A beszerzési folyamatok
  • Tudta, hogy a kommunikációra szánt időnk legnagyobb részében megfigyelünk, illetve mások figyelnek meg bennünket?
  • Az értő figyelem
  • Asszertivitás, mint a megfelelő és eredményes kommunikációs stílus
  • Hogyan legyünk asszertívek egy-egy beszerzési folyamat során?
  • A szakmai és a kommunikációs folyamatok megtervezése.

Tréner

Fehér István tanácsadó-partner, HR szakértő, szervezetfejlesztő, tréner, coach, Szoritész Bt.

1969-ben született Kecskeméten. Egyetemi tudását az ELTE-n sajátította el pedagógia, andragógia szakon, média és mozgóképkultúra fakultáción. Majd elkötelezett ELTE-sként ugyanitt üzleti coach képesítést szerzett.

Sokféle munkakörnyezetben dolgozott a kezdeti években, kitartását azonban a pénzügyi szektorban eltöltött 21 év igazolja. Dolgozott közvetlen kapcsolattartóként ügyfélkezelésben, illetve sales oldalon egyaránt. Ezek a tapasztalatok kiváló alapokat teremtettek, ahhoz, hogy később a tudását HR oldalon kamatoztassa. Szakmai képzések fejlesztője, oktatója, majd szervezetfejlesztéssel, többféle szakmai területen kiválasztással, vezető fejlesztéssel foglalkozik, nemzetközi szakmai kapcsolatokat tart multikulturális környezetben. Sokat dolgozik vezetőkkel kiválasztási folyamatokban, sikeresen használja az AC/DC módszertant.

Coach-ként erősségének az odafigyelést, az aktív hallgatást tartja, az adott ügyfélre, problémára szabott módszertanokkal támogat.

Gyakorló hatha jóga oktatóként a legfontosabbnak tekinti a szellemi és fizikai rugalmasságot.

Súlyponti témái: tehetségmenedzsment, kiválasztás-támogatás, értékesítésfejesztés, munka-magánélet egyensúlya, vezetőfejlesztés.

Program

Asszertivitás a szakmai folyamatban: Tudatos kommunikáció beszerzőknek

2019. augusztus 28-29., Budapest

A beszerzési munka fontos eleme a kommunikáció, sajátossága az egyedülálló szakmai nyelvezete. Ezt a két dolgot magas szinten kell szintetizálni ahhoz, hogy hatékonyan tudjon működni.

A közös nyelv kialakítása a beszállítók, beszerzők és az üzleti igényeket megfogalmazók között nem egyszerű, ugyanakkor felelősségteljes kommunikációs pont. Nem utolsó sorban ez a beszerzők feladat, felelőssége:

  • az üzleti igények megértése, szem előtt tartása, átfordítása, közvetítése a beszállítók felé,
  • beszerzői szakmaiság képviselete,
  • beszerzőkkel történő kapcsolatok kialakítása,
  • folyamatok kialakítása,
  • idő megfelelő menedzselése, határidők betartása.

Tematika:

A kommunikáció jelentősége:

  • A kimondott szavak hitele, súlya
  • Ami a szavakon túl van. Hogyan/mivel hatunk másokra egy tárgyaláson?

A beszerzési folyamatok:

  • pontos ismerete,
  • azok megfelelő, tudatos kommunikálása.

Tudta, hogy a kommunikációra szánt időnk legnagyobb részében megfigyelünk, illetve mások figyelnek meg bennünket?

  • A megfigyelés szerepe: a kommunikációban,
  • A megfigyelés szerepe : a másik megértésében,
  • A megfigyelés szerepe: a sikeres munkakapcsolatok kialakításában, megtartásában.

Az értő figyelem:

  • Hatékonysága az üzleti folyamatban.

Asszertivitás, mint a megfelelő és eredményes kommunikációs stílus:

  • Mit jelent?
  • Hogyan működik?
  • Tanulható e?
  • Mit tegyünk, ha a másik nem asszertív?

Hogyan legyünk asszertívek egy-egy beszerzési folyamat

  • előkészítésében,
  • tárgyalásában,
  • és a befejező szakaszban?

A szakmai és a kommunikációs folyamatok megtervezése.

 

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2019. augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2019. augusztus 29. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2019. július 12.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 224,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.