E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

E-közigazgatás konferencia - Fókuszban a modernizáció

Bevezető

Ismerje meg a legfrissebb E-közigazgatási terveket, tapasztalatokat!

Fókuszban:

  • A SZEÜSZ-modell
  • A felhő alkalmazása az államigazgatásban
  • Digitalizálás, mint kritikus láncszem
  • Az e-ügyintézés napjainkban
  • E-közigazgatási modernizáció
  • Adatvezérelt közigazgatás és a közadatok újrahasznosítása
  • E-közigazgatás az önkormányzatoknál
  • Elektronikus ügyintézés a megyei jogú városokban

Előadók

Akiket már biztosan előadóink között köszönthetünk:

  • Keringer Zsolt, Osztályvezető, Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Informatikai, Minőségügyi és Gondnoksági Kabinet
  • Krucsó Balázs, Projektvezető, Magyar Államkincstár
  • Molnár Balázs, Felhő üzletfejlesztési igazgató, Oracle Hungary
  • Nagy Lajos, Közszolgáltatási elnökhelyettes, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
  • Papp Gergely Zoltán, Osztályvezető, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
  • Pataki Tamás, Business Development Manager, Business Imaging Group, Canon Hungária Kft.
  • Dr. Rupp Zoltán, Projektigazgató, Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
  • Sikolya Zsolt, Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács
  • Tekler Vilmos, Szakmai vezető, Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal
  • Tózsa István, Egyetemi tanár, Nemzeti Közszolgálati Egyetem
  • Dr. Urbán Viktor, Elnök, Intelligens Társadalomért Országos Szövetség

Kinek ajánljuk?

A konferencia szólni kíván:

A központi és helyi közigazgatási intézmények vezetőihez, azaz

  • informatikai vezetőihez,
  • irodavezetőihez,
  • szervezeti és stratégiai vezetőihez,
  • projektvezetőihez,
  • főtanácsosaihoz és tanácsosaihoz,
  • polgármestereihez és alpolgármestereihez,
  • jegyzőihez és aljegyzőihez,
  • hivatalvezetőihez,
  • jogi vezetőihez,

valamint a kistérségek vezetőihez és mindazon informatikai és stratégiai szakértőihez, akik napi szinten érintettek az elektronikus ügyintézési folyamatok megvalósításában.

Rendezvényünkön örömmel látjuk tanácsadó és informatikai szolgáltató cégek képviselőit is.

Program

A konferencia levezető elnöke: Sikolya Zsolt, Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács

8:30-tól Regisztráció

8:50   Az IIR Magyarország és a nap elnökének köszöntője

9:00 – 9:40 Az elektronikus ügyintézés új alapja: SZEÜSZ-modell

  • Technológia semlegesség, keretjellegű szabályozás - a megváltozott szemléletmód hatása a közigazgatás folyamataira.
  • Az elektronikus ügyintézés új modellje - SZEÜSZ-ök, mint építőkövek.
  • Új ügyfél-kiszolgálási csatornák, a kapcsolati modell átrendeződése, piaci megoldások beépítése – alternatívák az e-ügyintézésben.
  • SZEÜSZ rendszer működésének, igénybe vételi lehetőségeinek megismertetése a felhasználói körrel - a rendszerben rejlő lehetőségek.
  • Közeljövő célkitűzései – elektronikus szolgáltatások továbbfejlesztése, bővítése.

Előadó:  Nagy Lajos, Közszolgáltatási elnökhelyettes, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

9:40 – 10:20 A felhő létjogosultsága a közigazgatásban
Az informatikai felhő előnyeit és korlátait már jól ismerjük, hiszen sokat hallunk felőle a híradásokban és az informatikai fórumokon. De vajon mi lehet a felhő szerepe a közigazgatásban? Milyen felhőszolgáltatásokat használ a központi kormányzat szerte a világon? Hogyan lehet ezeket a szolgáltatásokat megvalósítani úgy, hogy valóban illeszkedjen a kormányzatban használt alkalmazásokhoz, illetve folyamatokhoz? Mi lehet a szerepe a kormányzati belső (privát) felhőnek és hogyan lehet alkalmazni a publikus felhő szolgáltatásokat?
Előadó: Molnár Balázs, Felhő üzletfejlesztési igazgató, Oracle Hungary

10:20 – 11:00 Digitalizálás, mint kritikus láncszem

  • Szkennelési alapvetések és tipikus munkafolyamatok
  • Professzionális megoldások

Előadó: Pataki Tamás, Business Development Manager, Business Imaging Group, Canon Hungária Kft.

11:00 – 11:30 Kávészünet

11:30 – 12:00 Kormány-, Járási Hivatalok informatikai infrastruktúrájának és ügyfélszolgálati rendszereinek fejlesztése az EKOP-1.2.26 és EKOP-2.1.23 projektek keretében
       Előadó: Tekler Vilmos, Szakmai vezető, Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal

12:00 – 12:40 Az e-ügyintézés napjainkban

  • Az elektronikus csatorna szerepének felértékelődése a hazai közigazgatásban
  • Tapasztalatok és visszajelzések az elektronikus közszolgáltatásokról; a mérés és visszamérés jelentősége
  • Az eredményes szolgáltatás-fejlesztés feltételei és elemei
  • Webes- és mobilalkalmazások a közigazgatásban; a telefonos támogatás szerepe
  • Mérföldkövek és forradalmi megoldások a hazai e-ügyintézésben
  • Hiánytevékenységek: szolgáltatás-népszerűsítés és tudatos edukáció

Előadó:  Papp Gergely Zoltán, Osztályvezető, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

12:40 – 13:40 Ebédszünet
13:40 – 14:20 Elektronikus ügyintézés a megyei jogú városokban

  • Az e-ügyintézés kezdete
  • Az e-ügyintézés napjainkban
  • Valós igény-e az e-ügyintézés?
  • ASP szolgáltatások és lehetőségei

Előadó: Keringer Zsolt, Osztályvezető, Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Informatikai, Minőségügyi és Gondnoksági Kabinet

14:20 –15:00 E-közigazgatási modernizáció

  • Az e-government konvergenciája (a telefontól az internetig, az internettől a TV-ig)
  • A kiterjesztett valóság / VR
  • A VR adminisztráció architektúrája
  • Front és back office alkalmazások

Előadó: Tózsa István, Egyetemi tanár, Nemzeti Közszolgálati Egyetem

15:00 – 15:20 Kávészünet

15:20 – 16:00 Adatvezérelt közigazgatás és a közadatok újrahasznosítása

  • Hogyan működik egy adatvezérelt közigazgatás?
  • Hol tartunk az adatvezérelt közigazgatás létrehozásában és mik a tennivalók?
  • A közigazgatásnak is szüksége van a nagy adathalmazok („bigdata”) technológiájára?
  • Milyen lehetőségek vannak a közadatok gazdasági, társadalmi hasznosításában?
  • Mi kell ahhoz, hogy nálunk is kialakuljon egy, a közadatok újrahasznosítására épülő adatipar?

Előadó: Sikolya Zsolt, Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács

16:00 – 16:50 E-közigazgatás az önkormányzatoknál

  • Előzmények, ASP1 projekt
  • Kormányzati tervek, e-közigazgatási fejlesztési irányok
  • ASP2 projekt bemutatása, tervezett szolgáltatások

Előadó: Dr. Rupp Zoltán, Projektigazgató, Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.

  • ASP központ működési tapasztalatok
  • Csatlakozási tapasztalatok, a csatlakozások tervezett folyamata
  • Kincstári szakrendszerekkel kapcsolatos tervek

Előadó: Krucsó Balázs, Projektvezető, Magyar Államkincstár

16:50 – 17:20 Kerekasztal-beszélgetés

  • Az elektronikus ügyintézés és az állampolgárok kapcsolata
  • E-közigazgatás az önkormányzatoknál
  • E-közigazgatási modernizáció
  • Az E-közigazgatás jövője

Akiket már biztosan a beszélgetés résztvevői között köszönthetünk:
Keringer Zsolt, Osztályvezető, Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Informatikai, Minőségügyi és Gondnoksági Kabinet
Dr. Rupp Zoltán, Projektigazgató, Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Dr. Urbán Viktor, Elnök, Intelligens Társadalomért Országos Szövetség

 

Együttműködő partnerünk:

Canon

 

Oracle

Részletek

Rendezvény kezdete: 2016. február 24. 9:00
Rendezvény vége: 2016. február 24. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2016. január 29.
Speciális ár

Közigazgatási intézmények számára:
2016. január 29-ig: 79.000 Ft
2016. január 30-tól: 99.000 Ft

Szolgáltató vállalatok részére:
2016. január 29-ig: 149.000 Ft
2016. január 30-tól: 169.000 Ft

Helyszín Courtyard by Marriott Budapest City Center
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 154,100.00
3 149,000.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.