E-közigazgatás konferencia - Fókuszban a modernizáció
Bevezető
Ismerje meg a legfrissebb E-közigazgatási terveket, tapasztalatokat!
Fókuszban:
- A SZEÜSZ-modell
- A felhő alkalmazása az államigazgatásban
- Digitalizálás, mint kritikus láncszem
- Az e-ügyintézés napjainkban
- E-közigazgatási modernizáció
- Adatvezérelt közigazgatás és a közadatok újrahasznosítása
- E-közigazgatás az önkormányzatoknál
- Elektronikus ügyintézés a megyei jogú városokban
Előadók
Akiket már biztosan előadóink között köszönthetünk:
- Keringer Zsolt, Osztályvezető, Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Informatikai, Minőségügyi és Gondnoksági Kabinet
- Krucsó Balázs, Projektvezető, Magyar Államkincstár
- Molnár Balázs, Felhő üzletfejlesztési igazgató, Oracle Hungary
- Nagy Lajos, Közszolgáltatási elnökhelyettes, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
- Papp Gergely Zoltán, Osztályvezető, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
- Pataki Tamás, Business Development Manager, Business Imaging Group, Canon Hungária Kft.
- Dr. Rupp Zoltán, Projektigazgató, Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
- Sikolya Zsolt, Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács
- Tekler Vilmos, Szakmai vezető, Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal
- Tózsa István, Egyetemi tanár, Nemzeti Közszolgálati Egyetem
- Dr. Urbán Viktor, Elnök, Intelligens Társadalomért Országos Szövetség
Kinek ajánljuk?
A konferencia szólni kíván:
A központi és helyi közigazgatási intézmények vezetőihez, azaz
- informatikai vezetőihez,
- irodavezetőihez,
- szervezeti és stratégiai vezetőihez,
- projektvezetőihez,
- főtanácsosaihoz és tanácsosaihoz,
- polgármestereihez és alpolgármestereihez,
- jegyzőihez és aljegyzőihez,
- hivatalvezetőihez,
- jogi vezetőihez,
valamint a kistérségek vezetőihez és mindazon informatikai és stratégiai szakértőihez, akik napi szinten érintettek az elektronikus ügyintézési folyamatok megvalósításában.
Rendezvényünkön örömmel látjuk tanácsadó és informatikai szolgáltató cégek képviselőit is.
Program
A konferencia levezető elnöke: Sikolya Zsolt, Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács
8:30-tól Regisztráció
8:50 Az IIR Magyarország és a nap elnökének köszöntője
9:00 – 9:40 Az elektronikus ügyintézés új alapja: SZEÜSZ-modell
- Technológia semlegesség, keretjellegű szabályozás - a megváltozott szemléletmód hatása a közigazgatás folyamataira.
- Az elektronikus ügyintézés új modellje - SZEÜSZ-ök, mint építőkövek.
- Új ügyfél-kiszolgálási csatornák, a kapcsolati modell átrendeződése, piaci megoldások beépítése – alternatívák az e-ügyintézésben.
- SZEÜSZ rendszer működésének, igénybe vételi lehetőségeinek megismertetése a felhasználói körrel - a rendszerben rejlő lehetőségek.
- Közeljövő célkitűzései – elektronikus szolgáltatások továbbfejlesztése, bővítése.
Előadó: Nagy Lajos, Közszolgáltatási elnökhelyettes, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
9:40 – 10:20 A felhő létjogosultsága a közigazgatásban
Az informatikai felhő előnyeit és korlátait már jól ismerjük, hiszen sokat hallunk felőle a híradásokban és az informatikai fórumokon. De vajon mi lehet a felhő szerepe a közigazgatásban? Milyen felhőszolgáltatásokat használ a központi kormányzat szerte a világon? Hogyan lehet ezeket a szolgáltatásokat megvalósítani úgy, hogy valóban illeszkedjen a kormányzatban használt alkalmazásokhoz, illetve folyamatokhoz? Mi lehet a szerepe a kormányzati belső (privát) felhőnek és hogyan lehet alkalmazni a publikus felhő szolgáltatásokat?
Előadó: Molnár Balázs, Felhő üzletfejlesztési igazgató, Oracle Hungary
10:20 – 11:00 Digitalizálás, mint kritikus láncszem
- Szkennelési alapvetések és tipikus munkafolyamatok
- Professzionális megoldások
Előadó: Pataki Tamás, Business Development Manager, Business Imaging Group, Canon Hungária Kft.
11:00 – 11:30 Kávészünet
11:30 – 12:00 Kormány-, Járási Hivatalok informatikai infrastruktúrájának és ügyfélszolgálati rendszereinek fejlesztése az EKOP-1.2.26 és EKOP-2.1.23 projektek keretében
Előadó: Tekler Vilmos, Szakmai vezető, Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal
12:00 – 12:40 Az e-ügyintézés napjainkban
- Az elektronikus csatorna szerepének felértékelődése a hazai közigazgatásban
- Tapasztalatok és visszajelzések az elektronikus közszolgáltatásokról; a mérés és visszamérés jelentősége
- Az eredményes szolgáltatás-fejlesztés feltételei és elemei
- Webes- és mobilalkalmazások a közigazgatásban; a telefonos támogatás szerepe
- Mérföldkövek és forradalmi megoldások a hazai e-ügyintézésben
- Hiánytevékenységek: szolgáltatás-népszerűsítés és tudatos edukáció
Előadó: Papp Gergely Zoltán, Osztályvezető, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
12:40 – 13:40 Ebédszünet
13:40 – 14:20 Elektronikus ügyintézés a megyei jogú városokban
- Az e-ügyintézés kezdete
- Az e-ügyintézés napjainkban
- Valós igény-e az e-ügyintézés?
- ASP szolgáltatások és lehetőségei
Előadó: Keringer Zsolt, Osztályvezető, Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Informatikai, Minőségügyi és Gondnoksági Kabinet
14:20 –15:00 E-közigazgatási modernizáció
- Az e-government konvergenciája (a telefontól az internetig, az internettől a TV-ig)
- A kiterjesztett valóság / VR
- A VR adminisztráció architektúrája
- Front és back office alkalmazások
Előadó: Tózsa István, Egyetemi tanár, Nemzeti Közszolgálati Egyetem
15:00 – 15:20 Kávészünet
15:20 – 16:00 Adatvezérelt közigazgatás és a közadatok újrahasznosítása
- Hogyan működik egy adatvezérelt közigazgatás?
- Hol tartunk az adatvezérelt közigazgatás létrehozásában és mik a tennivalók?
- A közigazgatásnak is szüksége van a nagy adathalmazok („bigdata”) technológiájára?
- Milyen lehetőségek vannak a közadatok gazdasági, társadalmi hasznosításában?
- Mi kell ahhoz, hogy nálunk is kialakuljon egy, a közadatok újrahasznosítására épülő adatipar?
Előadó: Sikolya Zsolt, Szakértő, Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács
16:00 – 16:50 E-közigazgatás az önkormányzatoknál
- Előzmények, ASP1 projekt
- Kormányzati tervek, e-közigazgatási fejlesztési irányok
- ASP2 projekt bemutatása, tervezett szolgáltatások
Előadó: Dr. Rupp Zoltán, Projektigazgató, Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
- ASP központ működési tapasztalatok
- Csatlakozási tapasztalatok, a csatlakozások tervezett folyamata
- Kincstári szakrendszerekkel kapcsolatos tervek
Előadó: Krucsó Balázs, Projektvezető, Magyar Államkincstár
16:50 – 17:20 Kerekasztal-beszélgetés
- Az elektronikus ügyintézés és az állampolgárok kapcsolata
- E-közigazgatás az önkormányzatoknál
- E-közigazgatási modernizáció
- Az E-közigazgatás jövője
Akiket már biztosan a beszélgetés résztvevői között köszönthetünk:
Keringer Zsolt, Osztályvezető, Szombathely Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala, Informatikai, Minőségügyi és Gondnoksági Kabinet
Dr. Rupp Zoltán, Projektigazgató, Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Dr. Urbán Viktor, Elnök, Intelligens Társadalomért Országos Szövetség
Együttműködő partnerünk:
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2016. február 24. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2016. február 24. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2016. január 29. |
Speciális ár |
Közigazgatási intézmények számára: Szolgáltató vállalatok részére: |
Helyszín | Courtyard by Marriott Budapest City Center |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 169,000.00 |
2 | 154,100.00 |
3 | 149,000.00 |