Felülvizsgálat friv játék Reverie Knights taktika

A Friv2Online Games Studio kiadta első játékát, a Reverie Knights Tactics-t, ami azért érdekes, mert egy fantasy mese stílusú vizuális regényt kever össze a nem a legegyszerűbb körökre osztott taktikai RPG-vel. Elmondjuk, mi jött belőle, és kinek ajánljuk ezt a színes keveréket.

Az a tény, hogy a Reverie Knights taktikája idegeire kerülhet, már a friv játék is kijelenti az edzés szakaszában, amikor elmondja a játékosnak a fő mechanikáról egy csata hevében, amelyben biztosan veszít. Szerencsére nem sokan vannak, és a rémálom gyorsan véget ér-egy rövid bevezetés kiderül, hogy Aurora varázslónő álma, akivel a játékos túléli az összes kalandot.

A telek a játék lehet nevezni gyerekes, de anélkül, hogy negatív felhangok-tettei fejlesztése egy kitalált Fantázia kontinens széttépte a háború között elfek és goblinok . A mindent tudó Aurora, aki aggódik apja elvesztése miatt a titokzatos Lenorian városba irányuló expedíció során, úgy dönt, hogy megkeresi őt. Ezt nem tudja egyedül megtenni-hébe-hóba új arcok vesznek részt kalandokban, segítve a lányt közelebb kerülni a célhoz.

A Reverie Knights taktikájának jelentős része a cselekményre összpontosít, amelyet statikus betétek formájában mutatnak be - a játékos rengeteg párbeszédet vár érdekes karakterekkel (ami csak a pozitív védőt jelenti brigandin fényes páncélban), és a cselekmény pontosan abban az irányban fejlődik, amelyet elvár egy fantasy mesétől. A bemutató áttekintésekben a felhasználók azt mondják, hogy unatkoznak annyi beszélgetéssel, de mit vártak egy vizuális regénytől ?

De ez természetesen nem a Reverie Knights Tactics történetmesélésének érdeme-a gazdag nemlinearitásban rejlik. Gyakran a párbeszédekben kínálnak választást a "szándékos" és a "kaotikus" döntések között, ami befolyásolja a cselekmény fejlődését, a további párbeszédeket és a társak kapcsolatát a főszereplővel. A rendszer hasonló a harmadik boszorkányhoz - amikor megengedi Ciri-nek, hogy bármit megtegyen, amit akar, de végül rosszabb véget ér.

A párbeszédek olvasása mellett a játékosnak különféle földeken kell utaznia, valamint részt kell vennie taktikai körökre osztott csatákban. Az első tevékenységben nincs semmi szórakoztató - csak meg kell mozgatnia a hősöt a térképen szétszórt pontok körül, és így különféle eseményekbe botlik. Ezek között vannak békések, például kincses gyorsítótárak és rejtvények, de a túlnyomó többség csaták.

Ők lettek a Reverie Knights taktikájának második előnye. A csaták egy hatszögre osztott mezőn zajlanak a csapatod és egy csomó szörny között (sajnos monotonnak bizonyultak), és az utóbbi legyőzéséhez a hősök képességeit kell használnia, támadásaik kombinációit kell készítenie és előre kell jeleznie a mozdulatokat.

A taktikai elem itt nem túl mély, de az interaktív környezet nagyon kellemes volt - az ellenségeket tüskékre tolhatja, oszlopot dobhat rájuk, támadást válthat ki egy növényrel, és valami mást tehet. Az ellenség ugyanezt teheti.

A csaták itt nem a legegyszerűbbek-már az átlagos nehézségi szinten a karakterek egészsége és manája nem áll helyre csatáról csatára, ami sok nehézséget okoz.

A karakterek, hogy megfeleljen az RPG, az összes kísérő funkciók-szintek szerzett tapasztalat, szivattyúzott jellemzők, képességek (beleértve ultimates), valamint a tételeket, hogy azok erősebb. Van is egy kiindulási tábor, ahol kézműves dolgokat, vásárolni valamit, és szakács ételek visszaállítani az erejét a hősök. A fejlesztők nem bonyolították ezeket az elemi mechanikákat, ezért bárki megértheti őket.

Néhány szó a zenéről és a képről . A grafika szép és fényes, de messze nem modern - ők, és általában a játékmenet hasonlítanak a böngészős játékokra , de rajtad múlik, hogy jó vagy rossz. A filmzene nem lenyűgöző-bár intenzív csatákra állít fel, nagyon hamar unalmassá válik.

Ennek eredményeként a Reverie Knights Tactics, bár összetett csatákba vonzza Önt, egy egyébként egyszerű játék, amely ügyesen ötvözi a körökre osztott harcot a vizuális regény stílusú történetmeséléssel, magas szintű nemlineáris cselekménnyel. A friv játék nyilvánvalóan nem alkalmas azoknak a játékosoknak, akik megszokták a taktikai mélységet, mint például az X-COM, de azok a játékosok, akik szeretnek belemerülni az elbeszélésbe, és belefáradtak az összetett projektekbe, pár estére találnak valamit a Reverie Knights taktikájához.

25670fb1e08e6e1437bf351aae324666