Employee Experience & Employer Branding Workshop
Bevezető
Hogyan válhat az Employee Experience a HR stratégia elemévé? Mi szükséges ahhoz, hogy élményalapú munkáltatói márkát építsünk? Hogyan tudja megtölteni a HR élményekkel már az álláskeresés folyamatát a pályázó számára? Miért elengedhetetlenek a munkáltatói élmények hosszú távon a szervezet sikerességét tekintve?
A workshop kiváló alkalmat nyújt a szakma jeles képviselőivel való együttgondolkodásra!
A workshop kiemelt témái:
- Hogyan építsünk élményalapú Employer Branding stratégiát?
- Élményalapú munkáltatói márkaépítési stratégia
- Employee Experience a Magyar Telekomnál
- Az élményalapú munkavállalói életciklus a KFC-nél
- Az élményalapú employer branding stratégia alapjai
Előadók
Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:
Jurecska Andrea, Head of Talent Acquisition & Employer Branding, NN Biztosító
Kulcsár Zoltán, HR Fejlesztés és Programiroda vezető, CIB Csoport
Radnai-Tóth Judit, Alapító, Employer Branding Tanácsadó, Talentbrand
Program
8:30-tól Regisztráció
8:50 Az IIR Magyarország köszöntője
9:00 – 9:40 Hogyan építsünk élményalapú Employer Branding stratégiát?
Ma a termékek és szolgáltatások olyannyira gyorsan amortizálódnak, hogy az élmény sok esetben az egyetlen eszköz, ami megkülönböztethet egy márkát a versenytársaitól. Ma már nem csupán fogyasztóként, de dolgozóként is személyre szabott élményeket keresünk, így egészen másként gondolkodunk munkáról, munkahelyekről. Hogyan hat mindez az employer brandingre? Miért fontos, hogy a munkavállalói élményt helyezzük a munkáltatói márka stratégia középpontjába?
Előadó: Radnai-Tóth Judit, Employer Branding Strategist, Trainer, Public Speaker, Founder of Talentbrand
9:40 – 10:30 Élményalapú munkáltatói márkaépítési stratégia
- Üzleti igényre reflektáló employer branding stratégia-alkotás folyamata
- Értékek életre keltése a Nagyköveti program és storytelling segítségével
Előadó: Jurecska Andrea, Head of Talent Acquisition & Employer Branding, NN Biztosító
10:30 – 11:00 Kávészünet
11:00 – 11:40 Employee Experience egy pénzintézet életében – esettanulmány
- Miért fontos, hogy élmény legyen egy cégnél dolgozni?
- Hogyan lehet ezt elérni?
- Melyek azok a területek, amelyekre fókuszálni kell 2020-ban, hol akarjuk a dolgozói élményt javítani?
Előadó: Kulcsár Zoltán, HR Fejlesztés és Programiroda vezető, CIB Csoport
11:40 – 12:40 Ebédszünet
12:40 – 13:40 Az élményalapú munkavállalói életciklus a KFC-nél
- Employer Branding aktivitások és események bemutatása
- Employee Experience gyakorlati példákon keresztül az első kapcsolatfelvételtől a cégnél eltöltött időn át, a munkaviszony megszűnéséig
Előadó: (egyeztetés alatt)
13:40 – 14:00 Kávészünet
14:00 – 16:00 Az élményalapú employer branding stratégia alapjai
- Employer branding bevezetése a munkavállalói életút tudatos tervezésén keresztül - legjobb gyakorlatok bemutatása
-
A munkáltatói márkával összehangolt munkavállalói életút tervezés a design thinking módszertanának felhasználásával
- A munkavállalói élménytervezés alapjai - megközelítés és eszközök
- A dolgozói életút feltérképezése
- A dolgozói életút egyes szakaszainak újratervezése, optimalizálása, összehangolása a munkáltatói márkával
- Az élményközpontú employer branding stratégia üzleti vonatkozásai - Hogyan mérhető az élmény? KPI-ok meghatározása
Előadó: Radnai-Tóth Judit, Alapító, Employer Branding Tanácsadó, Talentbrand
16.00 A program vége
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2020. február 26. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2020. február 26. 17:00 |
Részvételi díj | 149.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2020. január 10. |
Helyszín | Hotel Novotel Budapest Centrum |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 149,000.00 |
2 | 141,550.00 |
3 | 134,100.00 |