E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Employee Experience & Employer Branding Workshop

Bevezető

Hogyan válhat az Employee Experience a HR stratégia elemévé? Mi szükséges ahhoz, hogy élményalapú munkáltatói márkát építsünk? Hogyan tudja megtölteni a HR élményekkel már az álláskeresés folyamatát a pályázó számára? Miért elengedhetetlenek a munkáltatói élmények hosszú távon a szervezet sikerességét tekintve?

A workshop kiváló alkalmat nyújt a szakma jeles képviselőivel való együttgondolkodásra!

A workshop kiemelt témái:

  • Hogyan építsünk élményalapú Employer Branding stratégiát?
  • Élményalapú munkáltatói márkaépítési stratégia
  • Employee Experience a Magyar Telekomnál
  • Az élményalapú munkavállalói életciklus a KFC-nél
  • Az élményalapú employer branding stratégia alapjai

Előadók

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:

Jurecska Andrea, Head of Talent Acquisition & Employer Branding, NN Biztosító

Kulcsár Zoltán, HR Fejlesztés és Programiroda vezető, CIB Csoport

Radnai-Tóth Judit, Alapító, Employer Branding Tanácsadó, Talentbrand

Program

8:30-tól Regisztráció

8:50 Az IIR Magyarország köszöntője

9:00 – 9:40 Hogyan építsünk élményalapú Employer Branding stratégiát?

Ma a termékek és szolgáltatások olyannyira gyorsan amortizálódnak, hogy az élmény sok esetben az egyetlen eszköz, ami megkülönböztethet egy márkát a versenytársaitól. Ma már nem csupán fogyasztóként, de dolgozóként is személyre szabott élményeket keresünk, így egészen másként gondolkodunk munkáról, munkahelyekről.  Hogyan hat mindez az employer brandingre? Miért fontos, hogy a munkavállalói élményt helyezzük a munkáltatói márka stratégia középpontjába?

Előadó: Radnai-Tóth Judit, Employer Branding Strategist, Trainer, Public Speaker, Founder of Talentbrand

9:40 – 10:30 Élményalapú munkáltatói márkaépítési stratégia

  • Üzleti igényre reflektáló employer branding stratégia-alkotás folyamata
  • Értékek életre keltése a Nagyköveti program és storytelling segítségével

Előadó: Jurecska Andrea, Head of Talent Acquisition & Employer Branding, NN Biztosító

10:30 – 11:00 Kávészünet

11:00 – 11:40 Employee Experience egy pénzintézet életében – esettanulmány

  • Miért fontos, hogy élmény legyen egy cégnél dolgozni?
  • Hogyan lehet ezt elérni?
  • Melyek azok a területek, amelyekre fókuszálni kell 2020-ban, hol akarjuk a dolgozói élményt javítani?

Előadó: Kulcsár Zoltán, HR Fejlesztés és Programiroda vezető, CIB Csoport

11:40 – 12:40 Ebédszünet

12:40 – 13:40 Az élményalapú munkavállalói életciklus a KFC-nél

  • Employer Branding aktivitások és események bemutatása
  • Employee Experience gyakorlati példákon keresztül az első kapcsolatfelvételtől a cégnél eltöltött időn át, a munkaviszony megszűnéséig

Előadó: (egyeztetés alatt)

13:40 – 14:00 Kávészünet

14:00 – 16:00 Az élményalapú employer branding stratégia alapjai

  • Employer branding bevezetése a munkavállalói életút tudatos tervezésén keresztül - legjobb gyakorlatok bemutatása
  • A munkáltatói márkával összehangolt munkavállalói életút tervezés a design thinking módszertanának felhasználásával
    • A munkavállalói élménytervezés alapjai - megközelítés és eszközök
    • A dolgozói életút feltérképezése
    • A dolgozói életút egyes szakaszainak újratervezése, optimalizálása, összehangolása a munkáltatói márkával
  • Az élményközpontú employer branding stratégia üzleti vonatkozásai - Hogyan mérhető az élmény? KPI-ok meghatározása

Előadó: Radnai-Tóth Judit, Alapító, Employer Branding Tanácsadó, Talentbrand

16.00 A program vége

Részletek

Rendezvény kezdete: 2020. február 26. 9:00
Rendezvény vége: 2020. február 26. 17:00
Részvételi díj 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2020. január 10.
Helyszín Hotel Novotel Budapest Centrum
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 149,000.00
2 141,550.00
3 134,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.