E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

AgiCon - It's Coaching You - „Finomhangolás” a VUCA világban - Online vagy jelenléti formában

Bevezető

Rendezvényünkön többek között az alábbi vállalatok szakemberei osztják meg tapasztalataikat:
 
Raiffeisen Bank - Robert Bosch - Wise - WizzAir - Vodafone - Erste Bank Hungary - Hilti Germany
 
Kísérje figyelemmel programunkat, a részletekkel folyamatosan frissítjük honlapunkat.

Az agilitás, mint módszertan mondhatjuk, hogy már beépült a köztudatba, sőt bátran kijelenthetjük, hogy sokszor már „a csapból is ez folyik”. Ha nem is férkőzött be az agilitás mindenhol a vállalati kultúrába, nagyon sok szervezetben felmerült már az agilis transzformáció kérdése. Akik pedig már bevezették és régóta agilis elvek mentén működnek, ott pedig a finomhangoláson van a hangsúly: azaz, hogyan lehet jobban csinálni, hatékonyabban, átgondoltabban, gyorsabban reagálva az ügyféligényekre. A finomhangolás pedig folyamatos, hiszen gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, bizonytalan világban (VUCA) vannak rákényszerülve a vállalatok az ügyféligények gyors és élményalapú kiszolgálásra csakúgy, mint a profitmaximalizálásra.

Konferenciánk „finomhangolni” hívja Önöket : ha már agilisan működnek, akkor azért, ha most állnak agilis transzformáció előtt, akkor pedig azért: hiszen az előadások sok esetben pont a tankönyvekből nem tanulható buktatókra, apró nüanszokra is rávilágítanak. Tartsanak velünk!

Előadók

Iban Benzal | Service Design Lead | Wise – London

 
 
Bencze Róbert | People and Organisation Leader | PWC Hungary
 
 
Bitay  Balázs,  Product Management Coach

 

A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végzett műszaki menedzserként. Dolgozott nagyvállalatoknál  (HP, Telenor), külsős tanácsadóként (Vatera, Telekom, DPD) és saját startupot is indított (és zárt be). Jelenleg a Wise (korábban TransferWise) 11 millió ügyfelét kiszolgáló globális ügyfélszolgálatán a product csapatok vezetője.

 

Bolla Dávid , Solution Supplier, Again

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végzett mérnökinformatikus szakon, majd a Corvinus Egyetemen gyarapította tudását FINTECH vonalon. Elsősorban tesztelési és minőségbiztosítási területeken dolgozik. Az agilis folyamatoptimalizálás, és az eszközök megfelelő használata rendszeresen visszatérő feladata, bármilyen pozícióban is alkalmazzák. Munkájával segíti az agilis filozófiára épülő módszertanok megfelelő bevezetését. Proaktív, realista, megoldásorientált tanácsadóként célja, hogy a legkevesebb kompromisszum mellett biztosítsa a cégek zökkenőmentes működését.

 

Buzogány Mátyás, Agilis Transzformáció Igazgató, Vodafone Magyarország

Közgazdász, agilis szakember, kosárlabdázó. Játékosként betekintése volt kiemelkedő élcsapatok megalkotásának nehézségeibe. Nagyvállalati servant leaderként a felsővezetői működés és döntéshozatal folyamatos javításán dolgozott Macedóniában és Magyarországon, német, amerikai és magyar vezérigazgatók, illetve nemzetközi menedzsment csapatok mellett. Az agilitásba egy véletlen folytán csöppent, amikor a menedzsmentet támogató software fejlesztésére egyetemistákat vettek fel a csapatába. Ezt a tapasztalatát ötvözte nagyvállalati ismereteivel az elmúlt 4 évben, amikor főként TelCo szektorban, üzleti agilis transzformációkat támogatott. Az agilitásról azt vallja, hogy az nem lehet a cél, sokkal inkább egy nagyszerű eszköz arra, hogy az IT és üzleti szakemberek ne csak egymás mellett dolgozzanak, hanem képesek legyenek magas szinten együttműködni.

 

Dabrowsky Ádám, Agile Coach és Program Manager, Thermo Fisher Scientific

A Debreceni Egyetemen tanult programtervező informatikus és anglisztika képzésen. 10 évet dolgozott a BT (British Telecom) Globalnál, ahol különféle operációs pozíciók után fő fókusza a szolgáltatásfejlesztés lett. Foglalkozott teljesítmény monitorozással, folyamatoptimalizálással és rendszerfejlesztéssel, felépített és vezetett egy globális szolgáltatásfejlesztő csapatot. Az utóbbi 4 évben transzformációs programokat vezetett, részt vett a BT Global agilis transzformációjának elindításában, PM-ként és coach-ként felépítve az első tribeokat és squadokat. Jelenleg a Thermo Fisher Scientific több IT részlegének agilis transzformációját vezeti európai oldalról. Gyakorlatiasan szereti megközelíteni az elméleti keretrendszereket, lelkes híve a hibrid megoldásoknak, amelyek ötvözik a különféle módszertanok leghatékonyabb és legpraktikusabb elemeit.

 

Dobler Alexandrabusiness consultant, scrum master, RowanHill Digital

A Budapesti Corvinus Egyetemen tanult kereskedelem és marketing alapszakon, majd vezetés és szervezés mesterképzésen. Karrierjét multinacionális vállalatoknál kezdte a telekommunikációs szektorban, majd végül tanácsadóként találta meg hivatását. Főbb szakterületei a fintech, payment és az agilitás. Segített agilis transzformációs stratégia kidolgozásában, az átalakításban résztvevő munkatársak oktatásában és scrum masterként több csapatot is támogatott. Tanácsadóként az ügyfélközpontú, hatékony megoldásokat keresi.

 

Dr. Ferencsák Tímea – business coach, agilist, HRes.

Agilitással kapcsolatos tapasztalait multinacionális környezetben szerezte, dolgozott agilis projektekkel, támogatott transzformálódó csapatokat, most pedig HResként segít IT vezetőket, szervezeteket.

 

Frisch Anita | szervezetfejlesztő partner, OD Partner

 

Földházi Csaba, operatív igazgató, ShiwaForce

A több mint két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, 110 fős, startup szellemiségű vállalat, a ShiwaForce.com Zrt. partnerkapcsolati igazgatója és oktatási üzletágának irányítója, agilis tréner. Rendszeres előadója különböző szakmai rendezvényeknek, konferenciáknak. Hobbija az IoT: minden távolról vezérelhető eszköz, tárgy és lehetőség érdekli.

A ShiwaForce.com Zrt. digitális termékeivel és szolgáltatásaival a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálja ki nap mint nap. A vállalat saját fejlesztésű, agilis és lean módszertanokon alapú vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája.

 

Gellényi Ákos, Agile Coach
 
 
Háber Péter, Agile Coach
 
 
Horváth Gábor, Transzformációs Program Manager, British Telecom ( Global)
Villamosmérnöki végzettséggel rendelkező project manager. Tíz év IBM és ott betöltött számtalan pozíción át a gyártás és az IT területén, az IBM agilis transzformációján át vezetett útja a British Telecomig.

A BT-nél eleinte kiemelt ügyfelek szolgáltatás stratégiájával, portfóliójával foglalkozott, szolgáltatás átadásért és biztosításért felelős globális PM csapatot vezetett. Egy rövid kitérő után az üzletszerzés és pályázatok világába csatlakozott a BT Global-hoz, mint agilis transzformációs program manager. Ott lehetőséget kapott a British Telecom globális agilis transzformácójának elindításában azáltal, hogy felépíthette az első tribeokat / squadokat és megalkothatta ezek működéséhez és monitorozásához szükséges kereteket. Jelenleg a digitalizáció, ezen belül is az agilis módszertanok skálázhatósága és a szolgáltatás automatizáció (gépi tanulás és mesterséges intelligencia) körüli kérdések töltik ki neki és csapatának mindennapjait. Úgy gondolja, hogy az agilitás önmagában nem megoldás minden problémára, viszont helyesen alkalmazva, céltól függően ötvözve a klasszikus „waterfall” projekt menedzsmenttel, hibrid projekteket, programokat létrehozva, alkalmazhatóságát tekintve máris tágulhat a horizont.

 

Martin Kikstein, General Manager, Roche Services & team

 

Kovács Zoltán, Agilis Transzformációs Vezető, Raiffeisen Bank Magyarország
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen végzett műszaki informatikusként és műszaki menedzserként. Kipróbálta magát a startup világban, majd dolgozott nagyvállalatoknál projektvezetőként, tanácsadóként, projekt iroda vezetőként. Az utóbbi 7 évben a pénzügyi szektorban tevékenykedett agile coachként, majd agilis transzformációs vezetőként. Jelenlegi csapatában Agile Coachok, Scrum Masterek és Scrum Padawanok dolgoznak együtt, ők vezetik a cégen belüli nagy agilis transzformációs programot és támogatják a már transzformált csapatok napi munkáját. Számára az agilitás szerelem, hisz abban, hogy ha agilisan gondolkozunk és agilisan is cselekszünk, akkor tényleg nagyon hatékonyan tudunk IT megoldásokat szállítani..

 

Kulcsár Zita, Alapító, Employee Experience Designer, Human Adaptation Consultant, Global Talent Strategist | Worki

 

Marton Péter vagyok , jelenleg az ERSTE Bank agilis kompetencia-központját vezetem „Head of Scrum Masters” (Scrum Masters vezető) pozícióban. A bank Scrum Mastereinek szakmai vezetése mellett egy fejlesztő csapatot magam is aktívan támogatok dedikált Scrum Masterként. Folyamatosan dolgozunk a meglévő Scrum csapatok agilis érettségi szintjének fejlesztésén és új agilis csapatok elindításán, agilis projektek szakmai támogatásán.

Szoftverfejlesztői és projektmenedzsment háttérrel rendelkezem. Az agilitással 2014-ben találkoztam először, amikor egy kisebb szoftverfejlesztő cég agilis transzformációjának teljeskörű levezetésére kaptam felkérést és bizalmat. Nagyvállalati környezetben elsőként a Magyar Telekomnál volt alkalmam együtt dolgozni IT fejlesztő- és üzemeltető csapatokkal egyaránt az agilis átállás első napjától kezdve, előbb Scrum Masterként, később pedig Agile Coach-ként.

A főállásom mellett agilis tanácsadással is foglalkozom, illetve az egyik neves, online kurzusokkal foglalkozó nemzetközi cég  Scrum Master szerepköri kurzusának rendszeres előadója vagyok.

 

Nagy Eszter Anna, Nagy Eszter Anna, agilis coach, reThink by DKF
Eszter szinte középiskolás kora óta dolgozik szoftverfejlesztési projektekkel. Eleinte keménykezű projektmenedzserként, ahol megtapasztalta a waterfall működés minden velejáróját, és látta, hogyan tud a dokumentáció- és szerződésvezérelt fejlesztési módszer csőd szélére sodorni egy kisvállalkozást. Mivel a CR-ek feletti folyamatos huza-vona nem tartozott kedvenc feladatai közé, ezért ezután a Scrum Masterség irányába vette az irányt. Bár még nem mérhető évtizedekben a tapasztalata, de elszántan hirdeti a valódi, megfontolt, evidencia-alapú termékfejlesztés igéjét. Hiszen eredményesség nélkül fölösleges a hatékonyságra fókuszálni.

 

Szenfner János, Quality Management & IT Strategist, Transformation Specialist, IT-Space

Számos kis-, közép- és nagyvállalatnál dolgozott főként tesztelési, minőségbiztosítási vezetőként. Innovatív és stratégiai gondolkodása nagyban elősegíti a cégek vezetőivel való együttműködést. IT vezetői tapasztalata nagyban segíti, hogy a lehető leghamarabb képes legyen megállapítani a cégek gyenge pontjait, megoldásorientált javaslatával pedig segíti ezeket effektív kiküszöbölését, jelmondata a „felderít, alkalmaz, elhárít”. Rendszerint oktat, mentorál, számára a legfontosabb, hogy elsőként a „mindset”-et fejlessze, és az emberek gondolkodását célirányosan változtassa az üzleti értékeket szem előtt tartva.

 

Szabó Laura, Product Advisor, Managing Partner, Carangid.net

A Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi karán végzett gazdasági informatikusként, e-business szakirányon. Elsőként online kommunikációs ügynökségnél, az akkori Carnation-nél dolgozott, majd 2012-ben ment át termék managerként az ingatlan.com-hoz, ahol rövid idő után a termékfejlesztési csapat vezetőjeként, majd termékfejlesztési igazgatóként folytatta. Az elmúlt több mint 4 évben tanácsadóként és interim managerként dolgozik termékfejlesztési területen, ügyfeleik főleg marketplacek, piacterek közül kerülnek ki, emellett proptech megoldások is keresik. A termékfejlesztésben az elméleti módszertanok mellett a gyakorlatot, megvalósíthatóságot, a fogyasztók érdekeinek figyelembevétele mellett a termék üzleti sikerét tartja fontosnak, ezek elérésben segíti nemzetközi ügyfélkörét Indiától Portugáliáig, nagyvállalatokat és startupokat egyaránt. 

Kinek ajánljuk?

Erre a rendezvényre ONLINE és JELENLÉTI formában is regisztrálhat. Kérjük regisztrációja során minden esetben jelezze, hogyan kíván résztvenni az eseményen. 

A konferenciára várjuk mindazon szervezetek képviselőit, akik aktív résztvevői az agilis transzformációnak. Akár bevezetés előtt állnak, akár már benne vannak az átalakulás folyamatában, de azoknak is ajánljuk, akiknek már több éves tapasztalatuk van az agilis módszertanban, akár  azoknak, akik szeretnének hatékonyabban, gyorsabban innoválni, vagy éppen rugalmasan alkalmazkodni a változó piaci helyzetekhez.
 
Rendezvényünk szólni kíván:
  • Felsővezetőknek
  • Fejlesztési vezetőknek
  • IT igazgatóknak, vezetőknek
  • Team Leadereknek
  • Projektmenedzsereknek
  • Lean menedzsereknek
  • Quality Managereknek
  • Agile Coachoknak
  • Scrum Mastereknek
  • Termékmenedzsereknek/Product Ownereknek
  • Szoftvertervezőknek és szoftverfejlesztőknek
  • Szoftvertesztelőknek

1.nap

Erre a rendezvényre ONLINE és JELENLÉTI formában is regisztrálhat. Kérjük regisztrációja során minden esetben jelezze, hogyan kíván résztvenni az eseményen. 

8.30 Regisztráció

9.00 Programkezdés

 

A nap elnöke: Buzogány Mátyás, Agilis Transzformáció Igazgató, Vodafone Magyarország

 

9.00 – 9.45

Mit jelent az agilis mindset 2022-ben? - KEYNOTE

Milyen gondolkodásmódot értünk agilis mindset alatt, és miként jelenhet az meg egy-egy szervezet, vállalat életében, vállalati kultúrájában? Önmagában nem elég, hogy vannak a csapatesemények, van a csapatban Scrum Master, vagy Product Owner, ha az emberek (beleértve a vezetőket is) nem rendelkeznek megfelelő mindsettel. Az üzleti agilitást az adja, ha képesek vagyunk gyorsan és fájdalommentesen reagálni a külső eseményekre, lekövetni a hirtelen változó ügyféligényeket és zökkenőmentes együttműködésre bírni az IT-s és üzleti kollégákat.

Milyen evolúción megy / ment keresztül az agilis gondolkodásmód az elmúlt években? Mit értünk ezalatt a mindset alatt úgy, hogy nem a módszertanról és nem az agilitás eszközrendszeréről beszélünk? Az előadás rávilágít arra, hogy melyek azok a valódi alapelvek és értékek, amelyek elsajátítása, „magunkévá tétele” nélkül nem is érdemes belefogni az agilis transzformációba, ha a célunk több annál, mint 1-2 fejlesztő csapat „scrumoztatása”.

Előadó: Buzogány Mátyás, Agilis Transzformáció Igazgató, Vodafone Magyarország

 

9.45 – 10.30

Nagyvállalati agilis transzformáció, avagy egy gerilla akció eredményei 

Mi történik, ha nem a teljes szervezet köteleződik el az agilis transzformáció mellett? Ha bár készült erre vonatkozó stratégia, de a megvalósításról még nem született döntés? Alulról történő kezdeményezéssel is be lehet vezetni az agilitást egy nagyvállalat esetében? Egy startup életében nagyon is jellemző jelenség, de egy sokkal szabályozottabb és hierarchikusabb berendezkedésű cég esetén, talán már nehezebb elképzelni. Mégis megtörtént. Mik az előnyei és hátrányai egy ilyen átalakításnak? Egy gerilla akció keretében történő transzformációnak milyen korlátai vannak, és milyen eredmények érhetők el? A válaszokat egy konkrét business case bemutatásán keresztül ismerhetjük meg.

Előadó: Dobler Alexandra, business consultant, scrum master, RowanHill Digital

 

10.30 – 10.40

„Csináljuk jól az agilitást! Transzformáció káosz nélkül” - A ShiwaForce kiadásában megjelent könyv rövid bemutatója

Előadó: Földházi Csaba, Partnerigazgató, ShiwaForce

10.40– 11.00 Kávészünet

 

11.00 – 11.40

Az elmúlt 1,5-2 év hatása az agilis csapatmunkára – A Covid, mint „szélsőséges turbulencia” az agilizálódó szervezetekben

A pandémia az agilis csapatokat is sok esetben rákényszerítette az online vagy jobb esetben hybrid működésre. Az előadás arra világít rá, hogy az agilis módszertan kereteit, keretrendszerét miképpen lehet hozzáigazítani ahhoz az új helyzethez, hogy az agilis team tagjai sokszor irodán kívül, otthoni környezetben, virtuálisan dolgoznak és kapcsolódnak egymáshoz. Például hogyan működtethetők a napi standup-ok kamera előtt? Melyek azok az eszközök, módszerek, trükkök, tippek, amelyek ebben a megváltozott, azonnali alkalmazkodást igénylő pandémiás helyzetben beváltak és beválhatnak a jövőben is? Átalakult-e, és ha igen, hogyan a jövőre való felkészüléssel kapcsolatos agilis gondolkodásmód?

Előadó: Gellényi Ákos, Agile Coach

 

11.40 – 12.20

Hatékony agilis üzleti és IT együttműködés, avagy miként tud együtt dolgozni egy agilis IT terület egy nem agilis üzleti területtel?

Hogyan célszerű lebontani a komplex üzleti igényeket agilis csapatok által befogadható formába? Milyen becslési technikákat alkalmazunk az igények felméréséhez? Milyen szerepköröket alakítottunk ki a hatékonyabb együttműködés érdekében?

Milyen folyamatokat építettünk fel a közös tervezéshez (sprint tervezések, negyedéves tervezések)? Milyen nehézségekbe ütköztünk eddig a közös munka során? Milyen sikereket értünk el együtt az agilitásnak köszönhetően?

Előadó: Marton Péter, agilis kompetencia központ-vezető, Scrum Masters vezető, Erste Bank Hungary

 

12.20 – 13.20 Ebédszünet

 

13.20 – 13.50

OKR – Objective and Key Results

Az OKR rendszer éves célokkal és negyedéves értékelési ciklusokkal dolgozó stratégiatervezési módszer. Milyen stratégiai szerepe lehet a többi agilis eszköztár mellet és miként egészíti ki azokat? Melyek azok a funkciói, amelyek összekapcsolják a vállalat felső szintű stratégiáját a különböző szervezeti egységek céljaival? Az OKR módszer használatával összességében eredményesebb és célirányosabb munkavégzés jöhet léte. Az előadás választ ad azokra az operatív kérdésekre, mint pl. ki határozza meg egy csapat OKR-jeit, hogyan jelöljük ki a célokat és kulcseredményeket, és milyen esetben és hogyan használjuk megfelelően az OKR keretrendszert.

Előadó: Horváth Gábor, Transzformációs Program Menedzser, BT (British Telecom)

 

13.50 – 14.30 - NEMZETKÖZI ESETTANULMÁNY

How we build Customer Support products at Wise - A case study

The Customer Support team at Wise has a big challenge: building effortless tools for our agents to unlock a better experience and faster resolution times for our customers. In this talk, you will learn about Wise’s latest project: a channel-agnostic tool to handle customer support cases. Iban will talk about how product, design, and engineering partnered on this challenge, as well as the framework, tools, and rituals that the team is using to ship the new tool to our 800 agents across 4 continents

Presenter: Iban Benzal, Service Design Lead, Wise - London

 

14.30 – 15.00 Kávészünet

 

15.00 – 15.40

Fókuszban az ügyfélközpontú szolgáltatástervezés: terméktervezés változó piaci helyzetben, változó erőforrások mellett

Hogyan tervezzünk szolgáltatást, ha közben számos gazdasági szempont változik, és tudatában is vagyunk, hogy változni fog? A kezdetekben megtervezett szolgáltatás elemeiről döntenünk kell, hogy mit és milyen sorrendben valósítunk meg, viszünk piacra. Hogyan tervezzünk és milyen döntés-előkészítést kell ellátnia a termékfejlesztő csapatnak a fejlesztés-bevezetés folyamán? A cél, hogy a piacra vitt szolgáltatás megtartsa az ügyfélközpontúságot, de illeszkedjen a változó piaci helyzethez, ennél fogva a változó ügyféligényekhez, és továbbra is éppen időben kerüljön ügyfelek elé.  Az előadás során az indiai kereskedelmi ingatlanpiac és ingatlankeresés példáján megyünk végig és mutatjuk be az általunk követett lépéseket. A piac mozgását, az ügyfelek viselkedését nagyban befolyásolta és befolyásolja a világjárvány és a körülötte kialakult gazdasági helyzet.

Előadó: Szabó Laura, Product Advisor, Managing Partner, Carangid.net

 

15.40 – 16.20

Mit jelent a valódi termékfejlesztés?

Hiába alakítunk ki szuperhatékony csapatokat, ha az, amit csinálnak, nem oldja meg a felhasználó problémáját, vagy nem az igazi problémáját oldja meg, esetleg nem a megfelelő módon oldja meg. Sok cégnél az jelenti a termékfejlesztést, hogy az üzleti oldal kéréseit business case-ekké, majd user story-kká formálják a Product Ownerek, azután roadmap-be és a product backlogba rendezik, végül “agilis” csapatok megvalósítják.

Ha volt már olyan élményed, hogy felidegesített a telefonodon futó alkalmazás, akkor az valószínű, hogy egy hasonló folyamattal készült.
De akkor mi lehet a jó út?

Előadó: Nagy Eszter Anna, agilis coach, reThink by DKF

 

16.20 – 17.00

Az agilis transzformáció buktatói

Marketingkampányokból és újságcikkekből az agilis transzformáció gyerekjátéknak tűnhet, amivel minden eddigi nagyobb problémát megoldhatunk, minden bonyolultnak tűnő feladatot leegyszerűsíthetünk és amivel minden eredményt maximalizáhatunk. Ez azonban természetesen nem ennyire egyszerű. Egy szervezet gondolkodásának megváltoztatása egy hosszú folyamat, amelynek segítségével a szervezet a folyamatos fejlődés útjára lép. Ez az út azonban sokszor bukkanókkal teli. Az előadás során rávilágítunk, melyek azok a leggyakrabban felmerült problémák és akadályok, amelyekbe a transzformáció ideje alatt vagy után beleütközhetünk:

  • Munkaszervezés, feladatok allokálása
  • A teljes transzparenciától való félelem
  • A munkatársaink motivációja alábbhagy a folyamatos eredménytelenség miatt
  • Hatékonyság stagnál, sőt csökken
  • Információáramlás akadozik, kommunikációs problémák
  • Eszközök, rendszerek használata hátráltatja a folyamatokat
  • Általánosan bevált receptek, nem működnek

Az agilis filozófiára épülő módszertanok hasznosak és népszerűek, de a transzformáció egy hosszadalmas folyamat, a mindset és a kultúra „meghonosítása” fáradságos munka.

Előadók: Bolla Dávid, Solution Supplier, Again Solutions &

Szenfner János, Quality Management & IT Strategist, Transformation Specialist, IT-Space

 

17.00 A szakmai előadások vége

 

Az első konferencianap után maradjon velünk egy kötetlen beszélgetésre egy laza sörözés keretében. Az első sörre legyen a ShiwaForce vendége! Kötetlen formában beszélgethet és építhet kapcsolatokat egy sör (vagy több) mellett.

A program házigazdája és támogatója: ShiwaForce

Helyszín: Mercure Budapest Korona Hotel, My Bridge Lounge

Időpont: 2022. március 2. - 17.00 órától

 

2.nap

  

A nap elnöke: Dr. Ferencsák Tímea, business coach, agilist, HRes

 

9.00 – 9.50

Hogyan kezelhetőek a Scrum csapatok napi működésében fellépő operatív problémák?

Agilis módszertan használata esetén a rugalmasságé és az összetartásé a főszerep. A kialakult problémákra együtt reagálunk és javítjuk ki őket. A közös gondolkodás nemcsak a hibák leküzdésénél, de a product fejlesztésénél is sok segítséget nyújt. Mégis milyen hibák kerülhetnek a „gépezetbe”? Túl nagy a scrum csapat? Túl hosszúak a ceremóniák? Sok idő kiesik a fejlesztésből? Nem tudnak egymás feladatairól a csapattagok? Előjönnek a generációs problémák? Nem arról szólnak a scrum módszertanok ceremóniái, amikről kellene? Nincsen kommunikáció a különböző scrum csapatok között? Ki a felelős ezért? Az előadás ezekre a problémákra nyújt megoldási javaslatokat.

Előadók: Kovács Zoltán, Agilis transzformációs vezető és Csapata, Raiffeisen Bank Magyarország

 

9.50 - 10.30

Milyen eszközök vannak egy agile coach kezében a csapat fejlesztéséhez az eredmények maximalizálása érdekében?

Egy jó agile coach ismeri az egyének belső motivációit, ambícióit, támogatja a csapatokat és a vezetőket abban, hogy képesek legyenek minél felelősségteljesebben és eredményesebben működni. Fontos, hogy átlássa az emberek kompetenciáit.

Általánosnak tűnő problémákra (pl. konfliktusok, változásokkal szembeni ellenállások, kontraproduktív meetingek, berögzült szemléletmód, komfortzónában ragadás stb.) miként találjuk meg az egyedi válaszokat.

Előadó: Dabrowsky Ádám, Agile Coach and Program Manager, Thermo Fisher Scientific

 

10.30 – 11.00 Kávészünet

 

11.00 – 11.40

Why do leaders have a hard, but rewarding job in a semi-agile Shared Service Center?

Roche Services has been working on applying agile principles in the organization for two years. Some teams work in a fully agile structure, but most - as their jobs require -  work in a traditional structure, with agile principles. How do leaders have to change their attitude, skillset, and ways of working as their teams are becoming more agile? What are the most important challenges? What are the rewards?

We will talk about VACC – a model for agile leadership, its roots, and relevance to leadership in a VUCA environment and show a diagnosis about the organization’s VACC readiness.

Előadó: Martin Kikstein, General Manager, Roche Services & team  és Frisch Anita, szervezetfejlesztő partner, OD Partner

 

11.40 – 12.20

A WizzAir szakemberének előadása

(egyeztetés alatt)

Előadó: Háber Péter, Agile Coach

 

12.20 – 12.50  - KEREKASZTALBESZÉLGETÉS

Szervezeteken belüli cross funkcionális együttműködés az agilitás égisze alatt

Az agilis szervezeti működés elképzelhetetlen a szervezeteken belüli cross funkcionális együttműködés nélkül, akár vezetői, akár funkcionális szinten. Sok szervezetben nem akartak vagy tudtak még ilyen működésre átállni, még olyan cégek sem, akik egyébként magukat agilis kultúrájúnak tekintik. Ez óriási problémákat okoz a szervezetekben, némelyik működését részlegesen lebénítja és nagyon demotiválóan hat a munkavállalókra. Ugyanakkor

előfordulhat az is, hogy a különböző scrum csapatok más fejlettségi szinten állnak az agilitás tekintetében. Hogyan látják és milyen megoldási javaslatokat adnak ezekre a problémákra különböző agilisan működő szervezet képviselői? Van-e „tuti” recept ebben a kérdésben?

Moderátor: Kulcsár Zita, Alapító, Employee Experience Designer, Human Adaptation Consultant, Global Talent Strategist, Worki

Résztvevők: Bencze Róbert, People and Organisation Leader, PWC Hungary

Háber Péter, Agile Coach

 

12.50 – 13.50 Ebédszünet

 

13.50 – 14.20

„Engineer culture”, avagy hogyan bírjuk rá a mérnököket az agilis gondolkodásra?

Miként tereljük a mérnököket az agilitás útjára? Hogyan vegyük rá őket az agilis szemléletre és arra, hogy beilleszkedve az agilis kultúrába másképp gondolkodjanak? Változásmenedzsment, folyamatos kommunikáció, motiválás…. milyen eszközök és módszerek szükségesek a mérnökök gondolkodásmódjának megváltoztatásához? Az előadás arra világít rá, hogyan teremthető meg az olyan környezet, vállalati kultúra, amelyben gördülékenyen ráállíthatók a mérnöki szemlélettel bíró kollégák is az agilis keretrendszer által megkövetelt szemléletmódra.

Előadó: Bitay Balázs, Product Management Coach

 

14.20 – 14.50

AGILIS HR – hogyan tudja támogatni a HR az üzleti területeket az agilizálódásban?

A HR felelőssége számos szervezetben egyértelmű az agilis transzformáció megvalósulásának támogatásában. Hogy mennyire elkötelezettek a vezetők az agilitás iránt, illetve mennyire tekintik eszköznek, vagy célnak az agilitást, mint filozófiát, nagyon meghatározó a kívánt siker elérését tekintve. Milyen eszközök állnak a HR rendelkezésére a transzformálódó csapatok, szervezetek támogatásában (coaching, változásmenedzsment). Az agilis HR célja nemcsak a munkatársak inspirálása, hanem több annál: az elkötelezettség révén kihozni a kollégákból a maximumot.

Előadó: Dr. Ferencsák Tímea, business coach, agilist, HRes

 

14.50 – 15.30  - NEMZETKÖZI ESETTANULMÁNY ANGOL NYELVEN

Agile Transformation: What is the connection between resilience, self organization and time to value?

Előadó: Jean-Charles Stiernon, Head of Agile Transformation, Hilti Deutschland

 

15.30 A konferencia zárása

 

Együttműködő partnerünk:

Rowanhill

 

 

Médiapartnereink:

 

 

 

 

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2022. március 02. 9:00
Rendezvény vége: 2022. március 03. 17:00
Részvételi díj 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2022. február 1.
Helyszín Mercure Budapest Korona
We are no longer accepting registration for this event

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.