RECR(ÚJ)ITMENT - HR toborzás és kiválasztás szaknap
Bevezető
„Itthon még mindig 1.0, ami a toborzásban folyik.” (Paróczay Balázs)
A szaknap célja:
A rendezvény a toborzási és kiválasztási folyamatok kapcsán felmerülő nehézségeket kívánja feltárni, valamint a szakemberek segítségével - brainstorming keretein belül – megtalálni a lehető leghatékonyabb megoldásokat is egyúttal. Olyan aktuális kérdések – Y és Z generáció, Social Media, Employer Branding stb. – megvitatására kerül sor, melyek a legtöbb cég HR szakembereinek mindennapi munkáját teszik nehezebbé. A rendezvény legfőbb célja, hogy ne álljon meg a kérdésfelvetések elemzésénél, hanem gyakorlati példákon keresztül bemutassa a szakemberek által használt eszközöket és módszereket, melyek valódi best practice-ként szolgálnak szakmabeli társaik számára.
Requirements
Effectiveness
Candidates
Right Person
Unemployment
Interviews
Targets
Management
Employer Branding
New Methods
Techniques
Fókuszban:
- Hogyan oldjuk meg a programozó-hiányt? - Szemléletváltás a fiatal tehetségek toborzásában
- Social Media – The Best Area?
- A 21. század Pán Péterei
- Proaktív toborzási és kiválasztási módszerek
- Employer Branding már a toborzásban
- Diverzitás a munkahelyen
- Fejvadász cégek, állásbörzék, gyakornoki programok: megtérül a befektetés?
- Mitől jó egy álláshirdetés?
- HR felhő – Új szoftver a kiválasztásban
Előadók
Akiket már előadóink között köszönthetünk:
- Beck Zsolt , Ügyvezető igazgató, Beck and Partners Kft.
- Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
- Fazekas Barbara , Vezető és társalapító, Green Fox Academy
- Pásztor Erzsébet Zibet, Logisztika Vezető, Fibi Trans Kft.
- Sipos Zoltán, Ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.
- Szeleczky Noémi, HR Director, Libri Bookline Plc
- Szombathelyi Rita, Vezető toborzási és kiválasztási tanácsadó, Adecco Magyarország Kft.
- Toldi Gábor, Business Partner, Social Talent
- Vass Zoltán, Talent Acquisition Specialist, Nestlé Hungária Kft.
Kinek ajánljuk?
A rendezvény szólni kíván:
- HR vezetőkhöz
- HR generalistákhoz
- Recruitment Specialist-ekhez
- HR igazgatókhoz
- Toborzási specialistákhoz
- HR specialistákhoz
- Toborzási konzultánsokhoz
- HR partnerekhez
- HR szakemberekhez
- valamint mindazon funkcionális vezetőkhöz, akik részt vesznek a kiválasztási folyamatokban
Rendezvényünkre örömmel várjuk kiválasztási szolgáltatást nyújtó HR tanácsadó és szolgáltató vállalatok szakértőit is.
Program
08:20 Regisztráció
08:50 – 09:00 Megnyitó az IIR és a nap moderátora részéről
Nap moderátora: Kemenesi Éva, Event & Education Organizer, Főpolgármesteri Hivatal
„Megszerezni könnyű, megtartani nehéz” – De miért nehéz mindkettő?
09:00 – 09:40
2017 egy toborzó szemével – Szemléletváltás a toborzásban, régi és új módszerek hatékony keresztezése
Előadó: Szombathelyi Rita, Vezető toborzási és kiválasztási tanácsadó, Adecco Magyarország Kft.
- Rövid áttekintés, az utolsó 10 év toborzási metódusai. Milyen változások történtek a toborzás, kiválasztásban?
- Az álláshirdetés hogyan lehet hatékony toborzási eszköz?
- Hol érdemes jelöltek után kutatni? Milyen eszközöket használnak a toborzó cégek egy pályázó elérése érdekében?
- Mit tehet a fejvadász egy cég Employer Branding erősítése érdekében?
- Elköteleződés erősítése már az interjún. Személyes interjúnak van még jelentősége a 21. században?
09:40 – 10:20
Employer Branding már a toborzásban - A vállalat iránti lojalitás erősítése az EB eszközeivel
Előadó: Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
- Mik az Employer Branding elemei, mik vannak a palettán, különös tekintettel a kiválasztásra?
- Employer Branding – a munkáltatók legkreatívabb technikái
- Munkakört tekintve az Employer Branding menedzselése a HR feladata?
- Employer Branding már a toborzásban – hogyan erősítse az elkötelezettséget már egy jelöltben is a toborzás során és hogyan tartsa ezt fent hosszú távon?
- Brand építés a közösségi médián keresztül – mik a buktatók?
10:20 – 10:50 Kávészünet
10:50 – 11:30
Hogyan oldjuk meg a programozó-hiányt? - Szemléletváltás a fiatal tehetségek toborzásában
Előadó: Fazekas Barbara, Vezető és társalapító, Green Fox Academy
- Megfelelő képességekkel és kompetenciákkal rendelkező IT szakember – tű a szénakazalban?
- Mely felületek határozzák meg az IT szakemberek toborzását és kiválasztását az elmúlt években? Mely felületeket érdemes elhagyni és melyeket éri meg alkalmazni?
- Új modell az informatikushiány pótlására: programozó képzés gyorsan és hatékonyan
- Mik az első tapasztalatok?
- Milyen következtetést lehet levonni a távolabbi jövőre nézve az első tendenciákból?
Toborzás a közösségi média tükrében, különös tekintettel a fiatal generációkra
11:30 – 12:10
Social Media – a kikerülhetetlen csatorna a toborzásban
Előadó: Toldi Gábor, Business Partner, Social Talent
- Mi működik és mi nem?
- Mely felületek a leghatékonyabbak és miért?
- Passzív és aktív álláskeresők a neten. Mi különbség? Profession.hu, CVonline.hu, jobinfo.hu és egyéb álláskereső portálok – aki nem regisztrál, az nem valódi álláskereső?
- Facebook, LinkedIN, Instragram – álláshirdetések vagy munkadói márka erősítés
- Dolgozói ajánlás a közösségi médiában avagy a refferal rendszerek jövője
- A céges profilon megosztott tartalmak benyomása az álláskeresőre
- Moderálás – mit enged meg a hirdető az érdeklődőnek? Hol a határ?
12:10 – 13:10 Ebédszünet
13:10 – 13:50
A 21. század Pán Péterei – Y és Z generáció
Előadó: Pásztor Erzsébet Zibet, Logisztika Vezető, Fibi Trans Kft.
- Social Media – az egyetlen csatorna, ahol el lehet érni az Y és Z generációt?
- Hozzáállás – interjú közben hogyan szűrje, hogy mennyire elkötelezett a jelölt?
- Motivációs eszközök – hogyan motiválja ezeket a generációkat, hogy jelentkezzenek a céghez, ott dolgozzanak és maradjanak is?
- Irreális elvárások – kompromisszumok a munkaadó és a munkavállaló között
- A szomszéd fűje mindig zöldebb – hogyan csábítsuk haza a külföldön dolgozó magyar tehetségeket és fiatalokat?
- Pán Péter szindróma – a pszichológiai háttér az Y, Z generációval adódó nehézségek mögött
- Megtanulni tanulni, megtanulni dolgozni – a jó képzés és később a jó munkaerő alapjai
Új felhő a HR egén
13:50 – 14:30
HR felhő – Új szoftver a kiválasztásban, avagy a HR Branding új eszköze
Előadó: Beck Zsolt, Ügyvezető igazgató, Beck and Partners Kft.
- A HR branding szerepe a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben
- Miért építsünk adatbázist?
- A jelöltélmény a HR Branding és a kiválasztási szoftver kapcsolata
- A HR Felhő kialakulása
- A szoftver elemei, tartalma
- Mitől hatékonyabb a HR felhő, mint a hagyományos toborzási és kiválasztási módszerek?
- Eddigi eredmények
aktíVITAFÓRUM ÉS aktíVILLÁM WORKSHOP
14:30 – 15:20
VITAFÓRUM - Fejvadász cégek, állásbörzék, gyakornoki programok: megtérül a befektetés?
Moderátor: Kemenesi Éva, Event & Education Organizer, Főpolgármesteri Hivatal
Résztvevők: Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
Szombathelyi Rita, Vezető toborzási és kiválasztási tanácsadó, Adecco Magyarország Kft.
Vass Zoltán, Talent Acquisition Specialist, Nestlé Hungária Kft.
- Mely eszközök lehetnek alkalmasak a fejvadász cégek hatékonyságának növelése érdekében?
- Kinek érdemes megjelenni állásbörzén?
- Online állásbörze – hatékonyabb, mint az offline társai?
- Hogyan tudja erősíteni a lojalitást és a motiváltságot egy munkavállalónál a szakmai gyakorlat/gyakornoki program beépítésével?
- Mekkora az outsourcing jelentősége a toborzási stratégia részeként?
- Rendelkeznek-e megfelelő digitális készségekkel a jelentkezők, a toborzási és kiválasztási szakemberek, találkoznak-e ezáltal a felek?
- Munkanélküliség növekedése a digitalizációnak köszönhetően – milyen módszerekkel előzhetjük ezt meg?
15:20 – 15:40 Kávészünet
15:40 – 16:20
VILLÁM WORKSHOP – Mitől jó egy álláshirdetés?
Előadó: Sipos Zoltán, Ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.
- Komplex, részletes, bő leírás kontra rövid, tömör, lényegre törő hirdetés
- Mire figyeljen a tartalom és a külsőségek összehangolásának érdekében?
- Mit közvetít a cégről a hirdetése?
- Mi kell ahhoz, hogy elolvassák az álláshirdetését?
- Esettanulmány: munkavállalói oldal (egy kiváló jelentkezési anyag bemutatása)
- Esettanulmány: munkáltatói oldal (egy marketingszemlélettel elkészített álláshirdetés a pénzügyi szektorból)
INTERAKTÍV FELADAT: A résztvevők önállóan vagy kis csoportokban elkészítenek egy gyors álláshirdetést, majd jó néhány munka közösen elemezve kiértékelésre kerül.
Ha van még kapacitás…
16:20 – 17:00
Diverzitás a munkahelyen
Előadó: Szeleczky Noémi, HR Director, Libri Bookline Zrt.
- Hogyan figyelnek a cégek a sokszínűség biztosítására a toborzás és a kiválasztás alkalmával?
- Female talent - nők a vezetőségben
- Hogyan egyensúlyozzon a flexibilitás és a központi vállalati kontroll között?
- Hogyan kezelje előnyként és ne problémaként a munkavállalók differenciálódását?
17.00 a szaknap vége
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2017. január 31. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2017. január 31. 17:00 |
Részvételi díj | 169.000 HUF+ÁFA |
Early bird határidő | 2017. január 13. |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 169,000.00 |
2 | 154,100.00 |
3 | 149,000.00 |