IIR Magyarország

Flottamenedzsment    Felhő    Onboarding   Test team leader   Renewable energy

 
 

.

Beszerzés, Logisztika

A konferencia és a workshop kiemelt témái:

  • A cégautókkal kapcsolatban felmerülő aktuális adózási kérdések
  • Friss hírek a lízing és a gépjármű flottakezelés világából 
  • Hogyan könnyítheti meg a munkánkat a műholdas nyomkövetés és a járművédelem?
  • Az elektromobilitás hazai elterjedésének lehetőségei és kihívásai
  • A NISSAN elektromosautó stratégiája
  • Úton az emissziómentes közlekedés felé a hibridizáción át
  • MVM Partner az elektromobilitásban
  • Az okos és környezettudatos autók jövője a Hyundai világában
  • A flottaüzemeltetés megkerülhetetlen kérdései: az e-matricák beszerzése és a parkolási díj fizetésének egyszerűsítése
  • Nemzetközi kitekintés - Tesco Régiós Flotta Stratégia
  • Elektromos autók a flottában
  • A szezonális gumiabroncs csere egy nagyvállalati flotta életében
  • Az IFRS változásának hatása az operatív lízingpiacra
  • Az útnyilvántartás nehézségei – mi lehet a megoldás?
  • Az elektromos autók TCO számítása
  • A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) fejlesztési irányai a céges flották kiszolgálására
  • Nagyvállalati esettanulmányok
Kiemelt együttműködő partnerünk:
Jármű Kontroll
 
Együttműködő partnereink: 
 
 
 
 
 
Hyundai

 

 
 
 
 
 
 
MVM partner

 
 
Simple
 
 
OTP
 
 
CTC
 
 
Autolicit
 
 
JóAutók.hu
 
 
 
Groupama tanpálya
 
 
Be-Roll
 
 
 
 
 
Médiapartnereink:
 
Sportverda
 
 
 
 
Közlekedésvilág
 
 
Fuvar.hu
 
 
Taxi Magazin
 
 
 
 
 
 
 
 
Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 26. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 27. 17:00
Részvételi díj: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.
Speciális ár:

2017. szeptember 1-ig:

Konferencia + workshop: 149.000 Ft + áfa
Konferencia: 99.000 Ft + áfa
Workshop: 69.000 Ft + áfa

2017. szeptember 2-től:

Konferencia + workshop: 199.000 Ft + áfa
Konferencia: 149.000 Ft + áfa
Workshop: 99.000 Ft + áfa

A workshop kiemelt témái:

  • A cégautókkal kapcsolatban felmerülő aktuális adózási kérdések
  • Az IFRS változásának hatása az operatív lízingpiacra
  • Az operatív és nyílt végű lízing ÁFA visszaigénylési szokásai a flottakezelő és a lízingbeadó oldaláról
  • Az útnyilvántartás nehézségei – mi lehet a megoldás?
  • Az elektromos autók TCO számítása
  • A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) fejlesztési irányai a céges flották kiszolgálására
  • Nagyvállalati esettanulmányok

Akiket már biztosan a workshop előadói között köszönthetünk:

  • Kibédi-Varga Lajos , Szolgáltatási igazgató, Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.
  • Nagy Attila , Tájékoztatási kiemelt főreferens, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály
  • Zs. Nagy István , Üzletágvezető, Merkantil Bank Zrt.

 

Együttműködő partnereink: 

Rendezvény kezdete: 2017. Szeptember 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Szeptember 27. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. szeptember 1.
Helyszín: K+K Hotel Opera

A beszerzési tevékenység a vállalat számos részterületére kiterjed, nemcsak a szorosan vett beszerzési területekre. A beszerzésért felelős szakembereket már régóta foglalkoztatja a kérdés, hogy vajon érdemes-e központosított beszerzést alkalmazni, mit érdemes központosítani a költséghatékonyság érdekében és mi az, amit meg kell hagyni a leánynak, a demand shaping alkalmazása mit eredményezhet a megtakarítások terén és hogyan valósítható meg a spend management?

Mindemellett szintén releváns kérdés, hogy mi a beszerzés feladata azokban az esetekben, amikor adott tevékenység szorosan nem kapcsolódik a beszerzéshez, mégis befolyással és hatással lehet a vállalat egészére és akár a beszerzők feladataira is: HR, Marketing és IT szolgáltatásbeszerzés kérdései.

Rendezvényünk mindezeket az aktuális és fontos kérdéseket hívatott bemutatni, választ ad többek között a small buy – kis értékű termékek és szolgáltatások beszerzésének kérdéseire, a beszerzés – Compliance és a korrupciómegelőzés összefüggéseire és arra, hogy hogyan lehet a beszerzés hatékonyságát, a beszerzői eredményességet, valamint a szállítói teljesítményértékelést mérni?

 

Rendezvény kezdete: 2017. November 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 22. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Speciális ár: Regisztráció bármely egy napra: 99.000 Ft
Regisztráció két napra: 169.000 Ft

A beszerzési munka sajátja a kommunikáció, sajátossága az egyedülálló szakmai nyelvezete, amely két dolgot magas szinten kell szintetizálni, ahhoz, hogy hatékonyan tudjon működni.
A közös nyelv kialakítása a beszállítók, beszerzők és az üzleti igényeket megfogalmazók között nem egyszerű, ugyanakkor felelősségteljes kommunikációs pont. Nem utolsó sorban ez a beszerzők feladat, felelőssége:

  • az üzleti igények megértése, szem előtt tartása, átfordítása, közvetítése a beszállítók felé,
  • beszerzői szakmaiság képviselete,
  • beszerzőkkel történő kapcsolatok kialakítása,
  • folyamatok kialakítása,
  • idő megfelelő menedzselése, határidők betartása.

A tréning programjából:

  • A kommunikáció jelentősége
  • A beszerzési folyamatok
  • Tudta, hogy a kommunikációra szánt időnk legnagyobb részében megfigyelünk, illetve mások figyelnek meg bennünket?
  • Az értő figyelem
  • Asszertivitás, mint a megfelelő és eredményes kommunikációs stílus
  • Hogyan legyünk asszertívek egy-egy beszerzési folyamat során?
  • A szakmai és a kommunikációs folyamatok megtervezése.
Rendezvény kezdete: 2017. November 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. November 30. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.