IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Human Resource

Bizonyára az ön környezetében vagy ismerősei körében – esetleg az ön vállalatánál – előfordult már, hogy

  • egy kulcsmunkatárs a legváratlanabb módon és a legváratlanabb időpontban esett ki a munkából, pont akkor, amikor a munka dandárját kellett volna elvégezni,
  • bizonyos időszakokban ugrásszerűen emelkedik a hiányzások száma,
  • egyetlen hét alatt többen lépnek ki a cégtől, mint máskor egy negyedévben vagy egy félévben,
  • egy-egy üres pozícióra hónapokon keresztül nem találni érdemi jelentkezőt,
  • a többség napi 9-10 órát dolgozik, mégsem látszik a cég eredményén,
  • az ékezőben, a büfében ritkán csendül fel önfeledt nevetés, a folyósókon fásultnak, búskomornak tűnő emberekkel lehet találkozni,

Elgondolkozott már azon, hogy a fentebb felsorolt jelenségek, vagy további hasonlóak

  • egyenként, illetve összességében mekkora kárt, mekkora veszteséget, mekkora többlet költséget és mekkora elmaradt hasznot jelentenek az vállalat számára?
  • milyen gyakorisággal fordulnak/fordulhatnak elő?
  • hogyan lehetne csökkenteni a kapcsolódó veszteségeket?

Vegyen részt 1,5 naposworkshopunkon, amelyen a fenti kérdésekre, a workshop moderátora és az elméleti részek előadója ad gyakorlatban alkalmazható válaszokat.

Rendezvény kezdete: 2018. Április 25. 13:30
Rendezvény vége: 2018. Április 26. 17:00
Részvételi díj: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 9.
Helyszín: K+K Hotel Opera

„Az alapvető probléma, hogy nincs mennyiségi és minőségi pályázó”

A változó munkaerő-piac és a változó piaci igények nem kis kihívás elé állítják a HR szakembereket Magyarországon, a régióban, és mondhatni egész Európában.

„Most már az interjúztatónak is meg kell győznie a jelöltet arról, hogy Ő a pozícióra alkalmas személy!”

Merőben más feladatokkal szembesülnek az ezen a területen tevékenykedő szakemberek jelenleg, mint amikkel korábban találkoztak.

Eddig mennyiség volt, de minőség nem, most egyik sincs!

Nem kérdés, hogy változtatni kell a HR stratégián a munkaerő-toborzás tekintetében, a kérdés az, hogy Milyen módon szükséges az értékesítési csatornák, marketing eszközök fejlesztése,hogy valóban elérjék leendő munkavállalót? és melyek azok a toborzási módszerek, megoldások, mellyel növelhető a hatékonyság, a potenciális célcsoport elérése?

Rendezvényünkön bemutatásra kerülnek mindazon vállalati válaszok, megoldások, stratégiák, melyek a jelenlegi munkaerő-piaci helyzet, a munkaerő-hiány kezelésére szolgálnak, többek között, hogy az employer branding miként szolgálja a HR célját a toborzás során, hogy miért kimagasló és hogyan működtethető hatékonyan a dolgozói ajánlás rendszere a megüresedett pozíciók betöltésénél.

Nincs ember: annyi rossz önéletrajz érkezik be, nincs idő a folyamatra, ezt le lehetne szűrni!

A szakemberek felismerték, hogy nincs már idő a pozíciók meghirdetésénél hetekig, hónapokig többkörös interjúztatást alkalmazni, ezért a toborzás automatizálása szükséges, hogy minél inkább gyorsítható legyen a kiválasztás folyamata.

Mindemellett nem kis kihívás elé állítja a vállalati HR-esket, a különböző generációk együtt, egy helyen dolgozása és egyre nagyobb jelentőséggel bír a már meglévő dolgozók megtartása.

Többek között ezeket az aktualitásokat,megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK és szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2018. Május 15. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 15. 17:00
Részvételi díj: 179.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

Napjainkra a kapcsolattartás, az ügyfélszolgálat, valamint az ügyfélkapcsolatok minősége lett a sok-sok hasonló termék és szolgáltatás közötti választás egyik legfontosabb szempontja.

A rengeteg kommunikációs felület megjelenésével az információcsere felgyorsult, és a világ se perc alatt tele lett tudatos ügyfelekkel. Legyen szó bármely termékről vagy szolgáltatásról, az ügyfelek egyre inkább tisztában vannak azzal, hogy milyen lehetőségek közül választhatnak, és a legkisebb nemtetszés is átirányíthatja őket a versenytársakhoz.

Az ügyfelek számára kiemelt fontosságú lett az elérhető, gyors, pontos tájékoztatást adó ügyfélszolgálat, ezért a vállalatok részére is elengedhetetlenné vált az ügyfélközpontú gondolkodás, és az ügyfélelégedettség növelését célzó fejlesztések, új technológiák beszerzése.

Manapság gyakran találkozni azzal, hogy a Call Centert Kontakt Centerek váltják fel, az ügyfélszolgálatos munkatársak munkáját pedig egyre inkább a mesterséges intelligencia és különböző robottechnológiák segítik a mindennapokban. Mik a mai trendek és milyen változások várhatóak a jövőben a call centereken és az ügyfélszolgálatokon?

Ezzel a kérdéskörrel foglalkozik Digitális Call Center elnevezésű kétnapos szakkonferenciánk, ahol szakértők segítségével esettanulmányok, előadások, kerekasztal-beszélgetés keretében keressük a választ az ügyfélszolgálatok aktuális kihívásaira.

Fókuszban:

  • Mit értünk digitális call center alatt?
  • A Call Center jóbarátja: az e-mailes ügyfélkiszolgálás
  • Omnichannel stratégia – Hogyan biztosítható a folyamatos ügyfélélmény?
  • „Ügyfélbotok” – Chatbotok és robotok az ügyfélszolgálaton
  • Hangadatbányászat
  • Ügyfélelégedettség – Új technológiák, új mérésirendszerek
  • Egységes ügyfélkezelés – Call Center és HelpDesk integritásának kérdése
  • Fókuszban a GDPR – Felvezető előadás és kerekasztal-beszélgetés
  • A digitális Call Center jövője – avagy mit várnak el a fiatalok az ügyfélszolgálatoktól?
  • Digitális megoldások a munkaerőhiány ellen
  • Hogyan lehet egy „utcáról beeső embert” minél hamarabb beültetni az ügyfélszolgálatra/Call Centerbe?
  • Ügyfélszolgálati Outsourcing
  • Ügyfélszolgálati burnout kontra digitalizáció

 Szakmai Partnerünk és Kiállítónk:

Rendezvény kezdete: 2018. Május 15. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 16. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.
  • A felsővezető kutatások eredménye
    • a tehetségprogramok szerepe
    • a vezetők motivációja
    • a vállalati és vezetői gyakorlatok, amelyek támogatták, fejlesztették az új generációs tehetségeket
  • Új fókuszok, új eszközök, módszertanok a tehetségmenedzsmentben
    • vezetői készségfejlesztés háttérbe szorulása
    • önismeret
    • személyes és szervezeti vízió és küldetés megfogalmazása
    • önazonosság

 

Rendezvény kezdete: 2018. Május 24. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 24. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
Rendezvény kezdete: 2018. Június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

Két napos vezetői tréningprogramunk Önnek szól,

  • ha meg akarja tartani a fontos munkatársakat, és vezetőként hajlandó ezért extra figyelemre irányukban,
  • ha egy irányba akarja állítani a csapatát
  • ha aktivizálni szeretné a közepesen teljesítőket,
  • és ha mindezért gazdagítani szeretné a vezetési stílusát,

A két nap tartalmából:

Egyének testre szabott vezetése

Csapatok motviáló vezetése

A program szakembere:

Lapu Klára PCC - Közgazdász, Kommunikációs tréner, Change Management tanácsadó, szervezeti kultúra tanácsadó, ICF minősített business coach, megoldásfókuszú teamcoach (fotó)

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 27. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 11.

Stratégia – Talent Management – Utódlástervezés - Branding – Social Media

Fókuszban:

  • Hogyan tud a HR stratégia jól ráépülni a vállalati stratégiára, milyen eszközökkel és dimenziókban járul hozzá az üzleti sikerekhez?
  • Mit tehetünk ma a jövő tehetségeiért?
  • A vezetővé fejlesztés, belső utánpótlás biztosítása
  • Hogyan adja el magát a vállalat, és hogyan a HR? Fókuszban az Employer & HR Branding
  • A HR és a közösségi média összehangolása - Az „E” faktor a kommunikációban és a toborzásban
  • A HR manager, mint partner: meggyőző szakember és kapcsolatépítő - Hogyan befolyásolja az önismeret a szakmai és a szervezeti sikerességet?

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 29. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.