IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Tréning

A tréningek keretében a rövid elméleti, előadás jellegű részek mellett elsősorban tapasztalati úton, interaktív feladatok, szituációs gyakorlatok, továbbá esettanulmányok feldolgozásának segítségével sajátítják el a résztvevők a témához kapcsolódó ismereteket és készségeket. A kiscsoportos forma lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy trénerekkel a képzés során felmerülő, egyedi kérdéseiket is megvitassák. Interaktivitási foka: 50-80 %

A legígéretesebb 21. századi üzleti trendek a vezetői eszköztárban!
Coaching szemlélet, helyzetfüggő,- és facilitatív vezetés a gyakorlatban

2018. május 9-10., Budapest

CEO -ként, HR- vezetőként, munkahelyi team vezetőjeként szakmailag kiválóan felkészült, erősen elkötelezett, magasan motivált munkatársakat szeretnénk magunk körül látni. Minél többet, annál jobb!

Elvárásunk az is, hogy ezek az emberek jól tudjanak egymással kommunikálni és együttműködni, mert az együttműködés által az eredményeik hatványozódni fognak. Így pontosabb lesz a helyzetértékelésük, jó döntéseket fognak hozni, kreatív és hatékony válaszokat fognak adni a mindennapi kihívásokra.

  • Hogyan lehet többlet teljesítményt kinyerni
  • a munkatársainkból,
  • az általunk vezetett team –ekből,
  • és nem utolsó sorban, önmagunkból?
  • Hogyan növelhetjük a vállalat eredményeit a költségek növelése nélkül?
  • Hogyan válhat hatékonyabbá a problémafeltárás?
  • Pontosabbá a helyzetértékelés?
  • Mivel érhetjük el, hogy minket válasszanak a jól képzett, használható emberek? És hosszabb távon is a cégnél maradjanak.

Az üzleti edzés (coaching), és csoportok esetében a facilitáció ezek és ezekhez hasonló válaszok megtalálásában támogatja a klienseit. A coaching outputja minden esetben egy

  • tudatosabb,
  • önmagára, a munkájára, a teljesítményére reflektáló,
  • a felelősséget inkább felvállaló ember,
  • akiben egészségesebb a változásokhoz való viszony,
  • fejlődőképesebb és fejlődő.

Csoportok, teamek esetében

  • nő az egymás iránt érzett bizalom szintje,
  • elmozdulnak egy őszintébb, nyíltabb kommunikáció irányába,
  • megtapasztalják, hogy képesek inspirálni egymást,
  • javul az együttműködésük minősége,
  • nő a munkateljesítmény.

A coaching szemléletű, facilitatív vezető ezeket az eredményeket képes szállítani. És nem azzal, hogy ő maga coachol vagy minden esetben ő maga vezetné, támogatná a csoport együttműködési, megbeszélési, problémafeltáró, probléma megoldó folyamatait. Hanem azzal a megközelítésmóddal, ahogy a vezetésre és a munkatársak irányítására fókuszál.

Dolgozzanak felelősség vállaló és motiváltabb munkatársakkal, kreatívabb csapatokkal Növeljék egyszerre a munkavállalók, a saját, és a vezetőik elégedettségi szintjét! Május 9-10. ideális időpont, hogy hozzákezdjünk ! Várjuk Önt is!

Rendezvény kezdete: 2018. Május 09. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 10. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 23.

A szakmai képzés lehetőséget kínál arra, hogy a szoftver által kínált lehetőségeket kihasználva a résztvevők maximálisan nyomonkövessék a szervezetben futó projekteket egyenként és egyidejűleg, akár összekapcsolva is. A Microsoft Project 2016 kiváló eszköz arra, hogy alkalmazásával hatékonyan menedzseljen és kövessen nyomon projekteket, biztosítva ezáltal a projektcélok megvalósulását.

A képzés témáiból:

 

Projekt-menedzsment alapismeretek

Az Microsoft Office Project eszközei

Információs eszközök

Nyomtatás, nyomtatási beállítások

Független ütemterv

Független erőforrás terv készítése

A projektköltségek meghatározása

A projekt végrehajtás előkészítése

A projekt végrehajtása

Több projekt összehangolása

 

Rendezvény kezdete: 2018. Május 15. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 16. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. március 30.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Nem is gondolnánk, hogy milyen sokféle skill-re van szükség a vezetői asszisztensi munkakör professzionális betöltéséhez. Jól kell tudni kezelni a munkatársakat, alkalmazkodni kell a vezető munkastílusához és személyiség jegyeihez, jól kell kezelni a konfliktusokat, tudni kell priorizálni, szükség van önérdek-érvényesítésre és stresszkezlésre és még sorolhatnánk az egyéb készségeket, amelyek nélkül nehéz igazán jól megfelelni ebben a munkakörben.

Két napos készségfejlesztő tréningünkön a résztvevők komplex megoldásokat és eszközöket kapnak a kezükbe, hogy minél hatékonyabban végezhessék napi munkájukat:
A két napos tréning azokra a készségekre és területekre fókuszál, amelyek a vezető asszisztensi munka sarokkövei:

  • Asszisztens a vezető és a munkatársak között
  • Meggyőző kommunikáció „kifelé”
  • Konfliktusok vizsgálata
  • A vezetőség tehermentesítése idő- és stresszmenedzsment eszközökkel
  • A meggyőzés művészete
  • Meggyőző delegálás
  • Önérdek-érvényesítés a feladattervezésben
  • Stresszmenedzsment

Végezze hatékonyabban a munkáját és váljon főnöke professzionális támogatójává!

Rendezvény kezdete: 2018. Május 16. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 17. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák :

  • átszervezések,
  • leépítések megszervezése, vagy súlyosabb formában átélése,
  • nagy volumenű üzlet elvesztése,
  • a régi, közvetlen kollégák vagy vezető felmondása,
  • szorosabb időkeretekbe préselés és nagyobb munkaterhelés,

és még sorolhatnánk mindazokat a traumákat vagy stresszhelyzeteket, amelyek mindennapi munkánk gyakori velejárói.

Ilyenkor derül ki, mennyire tudja valaki jól feldolgozni ezeket az eseményeket, helyzeteket.

A reziliens személyiség ilyenkor nem omlik össze, hanem

  • elfogadja a változásokat és előnyére fordítja azokat,
  • képes a határozott döntéshozatalra és felelősséget is vállal a döntéseiért,

Ezzel a képességgel bárki rendelkezhet , sőt fejleszteni is lehet rugalmasságunkat annak érdekében, hogy ezekben a helyzetekben se torpanjunk meg és omoljunk össze, hanem határozott fellépéssel konstruktívan haladjunk előre és hatékonyan oldjuk meg az előttünk álló feladatokat.

Rendezvény kezdete: 2018. Május 23. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 24. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 6.

“Tanulj a tegnapból, élj a mának és reménykedj a holnapban. A legfontosabb azonban, hogy ne hagyd abba a kérdezést.” ( Albert Einstein )

Tanuljon meg célratörő kérdéseket feltenni, hogy hatékonyabb legyen a vezetésben, hogy jobb legyen az üzleti kommunikációban és eredményesebb legyen az értékesítésben! Nem is gondolnánk, hogy a kérdezés önmagában művészet. A befolyásolás, a meggyőzés a megértés művészete. Sajátítsa el Ön is a kérdezéstechnika különböző aspektusait és végezze hatékonyabban napi munkáját akár értékesítőként, akár HR szakemberként, akár első számú vezetőként!

A tréning elvégzésével a résztvevők:

  • könnyebben döntenek döntéshelyzetekben,
  • jobb lesz a kapcsolatuk a környezetükkel,
  • gyakorolják a türelmet,
  • könnyebben kapnak visszajelzéseket,
  • jobban megértik kommunikációs partnereiket,
  • gyorsabb megértésre találnak a környezetükben bármilyen szituációban,
  • magabiztosan elérik tárgyalási céljaikat.
Rendezvény kezdete: 2018. Május 30. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 31. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

Tréningünk kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevők/ vezetők átlássák a vezetői működés szempontjából fontos eszköztár lehetőségüket olyan szempontból, hogy miként lehet egy csoportot, csapatot úgy működtetni, hogy a felelősségvállalás, a gondolkodás, a feladatok gördülékeny elvégzése, esetleg a kérés nélkül történő megoldások jelen legyenek az adott közösség életében.

A tréning tartalmából:

  • Mit jelent maga a kifejezés: proaktivitás.
  • Milyenek vagyunk, mikor „proaktívkodunk”? Proaktív kontra reaktív viselkedés – helyzetelemzések
  • Miben segít minket a proaktivitás ?
  • A proaktív személyiség: mennyire a személyiségünk része, avagy tanulható e ez a fajta attitűd?
  • Csapat építése, vezetése - PROAKTÍVAN
  • Proaktív coaching, mint a vezetői eszköztár alapvető módszere
Rendezvény kezdete: 2018. Június 05. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 06. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására
Rendezvény kezdete: 2018. Június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.

Sokan használják az Excelt úgymond amatőr szinten. Azaz számos szakember napi szinten használja, de sosem tanulta. Képzésünkön lehetőség van  rendszerezni a tudást és  megismerni még több funkciót, melyek hasznára válhatnak a mindennapi munkavégzés során.

A képzésen való részvétellel a résztvevők:

  • képesek lesznek az Excel beállításait a saját igényeknek megfelelően kialakítani
  • mélyen és részletesen megismerik a képletek kialakítását
  • képesek lesznek tartománynevek használatával egyszerűbbé tenni a képletek hivatkozásait, könnyen értelmezhető képletek létrehozására
  • megtanulják az összetett, egymásba ágyazott függvényekből álló képletek szerkesztési módját, a tömb képletek alkalmazását
  • részletesen megismerkednek a számok egyedi formázásával, elmélyülhetnek a feltételes formázás lehetőségeiben
  • mély ismereteket szerezhetnek a listakezelés lehetőségeiről
  • megtanulják azt, hogy milyen módszerrel hivatkozhatnak a lista tetszőleges elemére
  • megismerik a kimutatás készítés részleteit
  • teljes részletességgel megismerkednek az adatszemléltetés eszközeivel, a diagramok, a feltételes formázás és az értékgörbék alkalmazásával
  • betekintést nyernek a makró készítés első lépéseibe, megtanulják a makró-rögzítés lépéseit.
Rendezvény kezdete: 2018. Július 03. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 04. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 18.
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Mit nyújt Önnek a tréning?

  • Megtudja, hogyan irányítsa a tárgyalásokat úgy, hogy optimális feltételeket tudjon elfogadtatni még különleges tárgyalási helyzetekben is
  • Megismeri a kemény tárgyaló fél által alkalmazott stratégiákat, és megfelelő reagálási módokat
  • Megtanulja felismerni a manipulációt és védekezni a támadás ellen
  • Fejlesztheti kommunikációs készségét kényes tárgyalási szituációkban

A tréning vezetője: Székely Tamás, ügyvezető igazgató, vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Kft.

 

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Július 03. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Július 03. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

“Ha emberekkel van dolgunk, sose feledjük el, hogy nem logikus lényekkel van dolgunk. Érzelmi lények vagyunk, akikben hemzsegnek az előítéletek, és akiket büszkeség és hiúság kormányoz.” ( Dale Carnegie – Sikerkalauz) ------ oldalra vhogy post it-ként

A tréning fókuszában:

  • A legfontosabb személyiség típusok - … és amikor ezek a típusok „nehéz” munkatársakká” válnak
  • Hogyan elemezze, mi rejtőzik a nehezen kezelhető munkatársak „blokádja” mögött?
  • A vezetés hatékony eszközei „nehéz munkatársak” esetén
  • Transzparens szabályokkal tartós vezetői sikerek
  • Konstruktív munkakapcsolatok kialakításának kulcstényezői
  • Az asszertivitás fejlesztése
  • Hiúság, kötekedés, irigység: fordítsa maga javára a konfliktusokat!

Tréningvezető:

Székely Tamás, ügyvezető igazgató, Tréning Centrum Magyarország Kft.

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 23. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.

Dash Board kialakítása PowerPivot alapokon Excelben

Szüksége lenne egy eszközre, ami megkönnyíti a Dash Board kialakítását, ami hatékony segítség lehet a döntés-előkészítésben?

Képzésünkön a résztvevők egy olyan speciális tudást sajátíthatnak el, amelyet oly kevesen ismernek és használnak az Excel milliónyi felhasználói közül.

A képzés elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • hatékonyan feldolgozni a rendelkezésére álló adatokat,
  • szemléletesen közzétenni a feldolgozás eredményét a munkatársak, felettesek, vagy a tulajdonosok számára,
  • megalapozott üzleti döntéseket hozni!

A képzés szólni kíván:

  • kontrollereknek, elemzőknek, pénzügyi/gazdasági szakembereknek – vezetői riportok professzionális és gyors összeállításához, adatelemzéshez
  • vezetőknek, döntéshozóknak – hogy megismerjék az excelben rejlő magasabb szintű lehetőségeket
  • projektvezetőknek – hogy ellenőrizni tudják, a tervhez képest mennyire tértek el.

A képzés szakembere: Kovalcsik Géza, ügyvezető, Help Key Bt.

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 28. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Augusztus 30. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 13.
Helyszín: K+K Hotel Opera

… Csak néhány vélemény a sok 100 pozitív visszajelzés közül:

  • „Mélyreható tréning, még gyakorlott vezetőként is ízekig átmozgat! Köszönöm ...”(Bohács Krisztina, szakmai vezető, terapeuta, Mediált Tanulásért Alapítvány)
  • „Vezetői eszköztár bemutatása, az elméleten túl gyakorlatban alkalmazható technikák megismerése.” (Jáhny-Tóth Tímea, HR generalista, Fővárosi Vízművek Zrt.)
Rendezvény kezdete: 2018. Szeptember 03. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Szeptember 04. 17:00
Részvételi díj: 219.000 HUF+ÁFA
Helyszín: Hotel Novotel Budapest Centrum

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.