IIR Magyarország

Azonnali fizetések fóruma    KártyaPiac 2017    Disztingvált vezetés   Átfogó energiapiaci ismeretek   Pharma marketing

.

Konferencia

Kétnapos konferenciáinkon a gazdasági élet gyakorlati aspektusaira fókuszáló előadások, vitafórumok és kerekasztal-beszélgetések folynak. Elsősorban hazai és multinacionális közép- és nagyvállalatok felsővezetőinek, gyakorló szakembereinek tapasztalati beszámolóin, esettanulmányain keresztül kerülnek bemutatásra az üzleti világ aktuális témái, időszerű kérdései. A rendezvények keretein belül a résztvevőknek számos alkalmuk nyílik a tapasztalatcserére, kapcsolatépítésre, naprakész információk megszerzésére, a problémás kérdések megvitatására.

Fókuszban:

  • Azonnali fizetések hazai szükségessége, szabályozása és megvalósítása
  • Milyen (üzleti) lehetőségeket nyit meg a bankok számára az azonnali fizetések rendszere?
  • Hogyan fog technológiailag megvalósulni a rendszer? Megoldások, módszerek, eszközök
  • Milyen fejlesztéseket kell a bankoknak elvégezniük?
  • Milyen szolgáltatásokat lehet ráépíteni a rendszerre?
  • Az azonnali fizetési rendszer és a bankkártya elszámolás 
  • Hogyan készül rá a gazdaság többi szereplője? Lehetőség és/vagy kényszer?
  • Pan-European Instant Payment Initiatives
  • SCT Instant – SEPA Credit Transfer

 

Együttműködő partnereink:

 

ACI

 

Capgemini

 

Capsys

 

NCR

 

VISA

 

Vocalink

 

Szakmai együttműködő partnerünk:

 
Rendezvény kezdete: 2017. Március 28. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Március 28. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. február 24.
Helyszín: Gundel Étterem

A konferencia kiemelt témái:

  • Módosítási elképzelések a jogtanácsosokra vonatkozó szabályok tekintetében
  • Az Európai Unió új adatvédelmi rendelete
  • A legfrissebb hazai versenyjogi változások
  • Beérkező vállalati dokumentumok kiszervezett feldolgozása
  • Az új polgári perrendtartás alapvető újításai és ezek kihatása a perek tervezésére és lebonyolítására
  • Az elektronikus kapcsolattartás tapasztalatai és jövője
  • Perindítás és pervitel hatékonyan
  • A Kbt. változások áttekintése és az első gyakorlati tapasztalatok

Együttműködő partnereink: 

 

          CMS

Doqsys


Rendezvény kezdete: 2017. Április 04. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 04. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017.március 3.
Speciális ár:

Konferencia és Munkajog a gyakorlatban - Workshop:

159.000 Ft + áfa

Konferencia:

99.000 Ft + áfa

Munkajog a gyakorlatban - Workshop: 99.000 Ft + áfa

Jelenleg két nagyobb változás figyelhető meg a piacon tendencia jelleggel, mely nagymértékben befolyásolja és meghatározza a vállalati beszerzők munkáját.

Érzékelhető az ügyfelek részéről egy egyre növekvő - megváltozott egyedi ügyféligény, amely mind speciálisabb szolgáltatói megoldásokat igényel.

Ennek eredményeképpen IT beszerzések kapcsán előtérbe helyeződik az agilis módszertan, a folyamatautomatizálás és folyamatracionalizálás kapcsán a nem sztenderd ügyféligények megjelenése, továbbá a flottabeszerzés tekintetében is megváltozott az eddigi attitűd: most már kérdéskén fogalmazódik meg a vállalatvezetés részéről, hogy „vásárlás, vagy lízingelés” mellett döntsenek?

A másik meghatározó piaci változás a nem csak Magyarországon tapasztalható munkaerő-hiány és piaci átrendeződés, melynek jelenleg szemtanúi vagyunk, hiszen ezzel a problémával egyre több vállalat küzd.

Ebben a koránt sem egyszerű helyzetben felértékelődik minden szempont, amely költségcsökkentést tud eredményezni a vállalat számára.

A növekvő bérköltségek miatt egyre nagyobb figyelmet fordítanak a beszerzési vezetők azon területekre, ahonnan kapacitást = pénzt tudnak megtakarítani, így kigazdálkodhatják akár a béremelésből adódó többletkiadásaikat.

A munkaerőnél az a baj, hogy nincs!

Vajon „Milyen hatásai lehetnek rövid, illetve hosszútávon a munkaerő-hiánynak?”, „Mennyire van árfelhajtó hatása a munkaerő-hiánynak?” éshol kapcsolódik be a beszerző a folyamatba?

Ezek a kérdések egyre gyakrabban megfogalmazódnak és elhangoznak a szakemberek részéről és már nem csak a fejvadász cégek, és a vállalati HR-esek szembesülneka kialakult helyzet súlyosságával, hanem az adott szakterület is, akár a beszerzés, akár más vállalati terület. Mindinkább konkrét formát ölt a szakember-hiány, illetve az ebből adódó nehézségek, hiszen nem megfelelően képzett kollegák látják el az adott feladatot.

Mindemellett tovább bonyolítja az egyébként sem túl könnyű helyzetet, hogy a munkaerő-kölcsönzés esetében ennek feltételeit a beszerzőknek kell letárgyalniuk, így „Gyakorlatilag a beszerző átmegy HR-esbe!”

Ennek eredményeképpen sokkal összetettebb, sokrétűbb feladatot kell ellátniuk vállalaton belül a beszerzőknek, mint eddig, hiszen a béremelésből adódó költségnövekedést nekik szükséges a vállalatvezetés felé kommunikálni és a döntést keresztülvinni.

Többek között ezeket a megváltozott társadalmi és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

A rendezvény szakmai partnere:

Doqsys

 

Együttműködő partnereink:

 

Bixbit

 

Jármű kontroll

 

Porsche Pest

 

Stratis

 

Médiapartnereink:

 
 
 
Rendezvény kezdete: 2017. Április 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 06. 17:00
Részvételi díj: 209.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 3.
Helyszín: Danubius Hotel Gellért

2017 fókusz témái:

  • PSD2 : jön és „mindent” meg fog változtatni… vagy nem is annyira mindent? Mit kell tudni a PSD2-ről és a várható hatásairól nemzetközi és hazai környezetben?
  • PSD2 „túldimenzionált” biztonsági kérdései - Hogyan valósítható meg az erős ügyfél authentikáció?
  • Hogyan érinti az MNB azonnali fizetést célzó projektje a magyarországi kártyapiacot?
  • A szabályozási változások mentén milyen informatikai fejlesztések szükségesek és milyen (üzleti) lehetőségek nyílnak a bankok számára?
  • Fintech pezsgés a pénzügyi szférában – Együtt vagy egymás ellen?
  • Hogyan hat a digitalizáció a bankkártya világra és hol tart?
  • Mobilfizetés idehaza: még mindig csak kezdődik, vagy ez már az érett szakasza? Innovációk, trendek, legújabb mobilfizetési alkalmazások
  • E-kereskedelem fejlődése & Kereskedői és fogyasztói igények a kártyás fizetéssel kapcsolatban

Kiemelt együttműködő partnerünk:

SIA

 

Együttműködő partnereink:

 

Capsys

 

Diebold

 

Festipay

 

Ingenico

 

NCR

 

VISA

 

Szakmai együttműködő partnerünk:

 

Médiapartnereink:

 

 

 

 

 
Rendezvény kezdete: 2017. Április 25. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 26. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 7.
Speciális ár:

Konferencia és workshop:

2017. április 7-ig: 269.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 329.000 Ft + áfa

Konferencia:

2017. április 7-ig: 219.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 249.000 Ft + áfa

Workshop:

2017. április 7-ig:  99.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 129.000 Ft + áfa

Kulcsfontosságú témakörök alkotják a Pharma Marketing szeminárium tematikáját. Olyan aktuális elemek találhatóak a programban, mint a digitális marketing és az eszközhasználat, a marketing tevékenység értékteremtő képessége, a reklámok szerepe a gyógyszeriparban, a hamis gyógyszerárusítás elleni küzdelem és az ezekhez hasonlóan releváns témák. Az esemény jellegéből adódóan ötvözi a gyakorlatias és elméleti előadásokat, minden esetben időt hagyva a felmerülő kérdésekre, így teret engedve a résztvevői véleménynyilvánításnak is.

Fókuszban:

  • Digitális marketingés eszközhasználat a gyógyszeriparban
  • mHealth és adatvédelem
  • Reklámok a pharma szektorban
  • Hamis gyógyszerek árusítása, internetes vásárlás - rossz kommunikáció?
  • Hatósági és szabályozó szervek hatása a gyógyszermarketingre - egy gyakorló marketinges szemével
  • Online kommunikáció, közösségi média szerepe a Pharma Marketingben
  • Médiafogyasztási szokások a gyógyszeripari szereplők esetében
  • Franchise üzleti modell a patikákban
  • Marketing Jövő – gyógyszerbiztonsági elemek kialakítása

Nap elnöke: Nagy Ákos, PR Igazgató, VM Kommunikációs Iroda

Rendezvény kezdete: 2017. Április 27. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 28. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 10.

Nem egyszerű a minőségbiztosítók élete, akik a gyógyszeriparban tevékenykednek. Nyomon követni a jogszabály módosításokat és lépést tartani a folyamatos változásokkal igazi kihívást jelent a szakemberek számára. Aktuális kérdés az önellenőrzés, mint a minőségbiztosítók ellensége (bár lehet, hogy egy átláthatóbb leírás sokat segítene ezen a kérdésen), a külső és belső auditok folyamatainak tisztázása, a QP és a forgalomba hozatali engedély jogosultjának a felelőssége, a cold chain, a reklamáció és panaszkezelés, a kockázatkezelés, illetve a technológiai transzfer.

Ezen a két napos szakkonferencián neves előadók dolgozzák fel a főbb kérdéseket, illetve igyekeznek választ adni a résztvevőknek a felmerülő kérdésekre.

Fókuszban:

  • Változások a gyógyszer nagykereskedelem minőségbiztosításában
  • Klinikai vizsgálati készítmények (IMPs) és steril gyógyszerkészítmények
  • Önellenőrzés – a minőségbiztosítók ellensége?
  • Biztonságos informatikai háttér és nyomon követhetőség a hamisítás ellen
  • Külső és belső auditok folyamatai
  • Meddig terjed a QP és meddig a forgalomba hozatali engedély jogosultjának a felelőssége most és 2019 után?
  • Cold chain a minőségbiztosítás tükrében
  • Reklamáció és panaszkezelés – a legjobb gyakorlatok
  • Technológiai transzfer a minőségbiztosítás szempontjából
  • Kockázatkezelés a minőségügyben
Rendezvény kezdete: 2017. Május 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 11. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 24.

Smart city esettanulmányokkal!  

A konferencia kiemelt témái:

  • Magyarország smart szemüvegen keresztül
  • KOM Zrt. Mintaprojekt aktuális helyzete és tapasztalatai
  • E-mobilitás – stratégiák, pályázati lehetőségek
  • Az elektromos autók fejlődése kapcsán felmerülő technikai jellegű kérdések
  • Okos mérés és az információs társadalom
  • Okos városok napjainkban. És a jövőben
  • Smart city esettanulmányok – ahol már megvalósult ahol még csak tervezik
  • Az adatok szerepe a közösségi közlekedésben
  • Okos otthonok – a jelen vagy a jövő?
Rendezvény kezdete: 2017. Május 16. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 16. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 31.

Idén fókuszban:

  • Világtrendek a tesztelésben, 2017 kihívásai és a jövő tesztelése
  • Önvezető járművek szoftverének tesztelése
  • IoT és 5G
  • Tesztautomatizálás - Előnyök és buktatók Cloud környezetben
  • Mobiltesztelési technikák, mobil alkalmazások automata tesztelése
  • Telco Cloud – Miben más? Hogyan kell tesztelni? Miben segít?
  • Security testing in cloud
  • Agilis tesztelés – Case studies
  • DevOps – technológiája és technikái
  • Teszt menedzsment aspektusai
  • Hogyan fejlesszük a tesztelési folyamatainkat?
  • Line management
  • Risk Based test management

Szakmai együttműködő partnerünk: Hungarian Testing Board

Hungarian Testing Board

Rendezvény kezdete: 2017. Május 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 24. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 21.

A 2017. év jelentős változásokat tartogat a gázszektor számára.

Az ellátásbiztonság kapcsán körvonalozódó EU-s SOS rendelet esetében a piaci szereplőket nagyon foglalkoztatja, hogy Mi a célja a rendeletnek?” és „Milyen feladatuk lesz az egyes piaci szereplőknek a rendelet kapcsán?”, valamint a Winter Package földgázpiacra gyakorolható hatása – gyakorlati jelentősége is előtérbe helyeződik és kérdésként fogalmazódik meg, hogy „Miként érvényesülnek majd az energiatakarékosság, energiahatékonyság elvei és a flexibilitás?

2017. nyarán már tapasztalatokról is beszámolhatunk a Balancing NC I-es modelljének bevezetése kapcsán: szállítói, elosztói, kereskedői oldalról, és a várható szabályozói változások, tervek tekintetében is. Ennek kapcsán azokról a kérdésekről beszélünk rendezvényünkön, hogy „Milyen tapasztalatról lehet beszámolni a napi allokáció alapján?” és „Mikor, milyen pontokon van újraallokálás?

Mindemellett bemutatjuk, hogy miként változik az Új tarifa - január 1-jétől a 20-100-asok kapacitáslekötése, szabályozása kapcsán és beszélünk arról is, hogy a biogáz üzemek termelése a földgáz-hálózatba betáplálható lenne-e?

Továbbá rendezvényünkön megvizsgáljuk a mostani hosszú hideg tél eredményeit, hogy milyen hatást gyakorolt az Európai földgázárak alakulására: a molekuladíjakra, és a tárolói kapacitásra.

Napi piac átalakulása indokolja, hogy beszéljünk arról,„Mi az, ami vonzóbbá tenné, motiválná a CEEGEX-en történő kereskedést?” és a napon belüli adatszolgáltatás kapcsán pedig kerekasztal-beszélgetés keretében vitatják meg a kapcsolódó kérdéseket az érintett piaci szereplők.

Konferenciánkon bemutatjuk mindazokat az aktualitásokat, amelyek meghatározzák a gázpiac szereplőinek mindennapjait, választ és megoldást kínálunk a felmerült kérdésekre és rendezvényünk lehetőséget, fórumot nyújt arra, hogy a szakma képviselői mindezeket a kérdéseket megvitassák.

Többek között ezeket az aktualitásokat és nehézségeket veszi sorra rendezvényünk kormányzati – jogalkotói,hatósági, hivatali, szakmai szervezetek és szolgáltatói előadások, valamint vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Rendezvény kezdete: 2017. Május 31. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 01. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 14.
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.