IIR Magyarország

Minőség a gyógyszeriparban    KártyaPiac 2017    kft   Átfogó energiapiaci ismeretek   Workflow

 
 

.

Konferencia

Kétnapos konferenciáinkon a gazdasági élet gyakorlati aspektusaira fókuszáló előadások, vitafórumok és kerekasztal-beszélgetések folynak. Elsősorban hazai és multinacionális közép- és nagyvállalatok felsővezetőinek, gyakorló szakembereinek tapasztalati beszámolóin, esettanulmányain keresztül kerülnek bemutatásra az üzleti világ aktuális témái, időszerű kérdései. A rendezvények keretein belül a résztvevőknek számos alkalmuk nyílik a tapasztalatcserére, kapcsolatépítésre, naprakész információk megszerzésére, a problémás kérdések megvitatására.

2017 fókusz témái:

  • PSD2 : jön és „mindent” meg fog változtatni… vagy nem is annyira mindent? Mit kell tudni a PSD2-ről és a várható hatásairól nemzetközi és hazai környezetben?
  • PSD2 „túldimenzionált” biztonsági kérdései - Hogyan valósítható meg az erős ügyfél authentikáció?
  • Hogyan érinti az MNB azonnali fizetést célzó projektje a magyarországi kártyapiacot?
  • A szabályozási változások mentén milyen informatikai fejlesztések szükségesek és milyen (üzleti) lehetőségek nyílnak a bankok számára?
  • Fintech pezsgés a pénzügyi szférában – Együtt vagy egymás ellen?
  • Hogyan hat a digitalizáció a bankkártya világra és hol tart?
  • Mobilfizetés idehaza: még mindig csak kezdődik, vagy ez már az érett szakasza? Innovációk, trendek, legújabb mobilfizetési alkalmazások
  • E-kereskedelem fejlődése & Kereskedői és fogyasztói igények a kártyás fizetéssel kapcsolatban

Kiemelt együttműködő partnerünk:

SIA

 

Együttműködő partnereink:

 

Capsys

 

Diebold

 

Festipay

 

Ingenico

 

NCR

 

 

VISA

 

Szakmai együttműködő partnerünk:

 

Médiapartnereink:

 

 

 

 

 

 
Rendezvény kezdete: 2017. Április 25. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Április 26. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 7.
Speciális ár:

Konferencia és workshop:

2017. április 7-ig: 269.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 329.000 Ft + áfa

Konferencia:

2017. április 7-ig: 219.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 249.000 Ft + áfa

Workshop:

2017. április 7-ig:  99.000 Ft + áfa
2017. április 8-tól: 129.000 Ft + áfa

Helyszín: DANUBIUS HOTEL HELIA****

Nem egyszerű a minőségbiztosítók élete, akik a gyógyszeriparban tevékenykednek. Nyomon követni a jogszabály módosításokat és lépést tartani a folyamatos változásokkal igazi kihívást jelent a szakemberek számára. Aktuális kérdés az önellenőrzés, mint a minőségbiztosítók ellensége (bár lehet, hogy egy átláthatóbb leírás sokat segítene ezen a kérdésen), a külső és belső auditok folyamatainak tisztázása, a QP és a forgalomba hozatali engedély jogosultjának a felelőssége, a cold chain, a reklamáció és panaszkezelés, a kockázatkezelés, illetve a technológiai transzfer.

Ezen a két napos szakkonferencián neves előadók dolgozzák fel a főbb kérdéseket, illetve igyekeznek választ adni a résztvevőknek a felmerülő kérdésekre.

Fókuszban:

  • Változások a gyógyszer nagykereskedelem minőségbiztosításában
  • Klinikai vizsgálati készítmények (IMPs) és steril gyógyszerkészítmények
  • Önellenőrzés – a minőségbiztosítók ellensége?
  • Biztonságos informatikai háttér és nyomon követhetőség a hamisítás ellen
  • Külső és belső auditok folyamatai
  • Meddig terjed a QP és meddig a forgalomba hozatali engedély jogosultjának a felelőssége most és 2019 után?
  • Cold chain a minőségbiztosítás tükrében
  • Reklamáció és panaszkezelés – a legjobb gyakorlatok
  • Technológiai transzfer a minőségbiztosítás szempontjából
  • Kockázatkezelés a minőségügyben
Rendezvény kezdete: 2017. Május 10. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 11. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 24.

Smart city esettanulmányokkal!  

A konferencia kiemelt témái:

  • Magyarország smart szemüvegen keresztül
  • KOM Zrt. Mintaprojekt aktuális helyzete és tapasztalatai
  • A smart elektromobilitási töltőhálózat létrehozásának jogi háttere
  • Elektromos járművek – a technikai oldal
  • Okos mérés és az információs társadalom
  • Okos városok napjainkban. És a jövőben
  • Okos megoldások kialakítása egy budapesti kerületben
  • Debrecen Smart City
  • Az adatok szerepe, innovatív megoldások a közlekedésfejlesztésben
  • Okos otthonok

 A konferencia szakmai partnere:

Okos jövő

Együttműködő partnereink:

GDi
 

Nissan

 

 
Rendezvény kezdete: 2017. Május 16. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 16. 17:00
Részvételi díj: 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. március 31.
Speciális ár:

GasCon + Smart Conference

2017. május 5-ig: 331.200 Ft + áfa

2017. május 6-tól: 376.200 Ft + áfa

Helyszín: DANUBIUS HOTEL HELIA****

Idén fókuszban:

  • Világtrendek a tesztelésben, 2017 kihívásai és a jövő tesztelése
  • Autonóm járművek fejlesztése, tesztelése
  • Ötödik generációs mobilhálózatok (5G) az IoT szolgálatában
  • Tesztautomatizálás - Előnyök és buktatók Cloud környezetben
  • Mobiltesztelési technikák, mobil alkalmazások automata tesztelése
  • Telco Cloud – Miben más? Hogyan kell tesztelni? Miben segít?
  • Tesztelési folyamat fejlesztése a folyamatmodellezés bevezetésével és a tesztelési eszköztár bővítésével
  • Project vs. Line
  • Agilis tesztelés kihívásai
  • DevOps – technológiája és technikái
  • Risk Based Testing - Teszt stratégia az agilis világban

Szakmai együttműködő partnerünk: Hungarian Testing Board

Hungarian Testing Board

Rendezvény kezdete: 2017. Május 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 24. 17:00
Részvételi díj: 239.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 21.

A 2017-es év jelentős változásokat tartogat a gázszektor számára.

Az ellátásbiztonság kapcsán körvonalozódó EU-s SOS rendelet esetében a piaci szereplőket nagyon foglalkoztatja, hogy Mi a célja a rendeletnek?” és „Milyen feladatuk lesz az egyes piaci szereplőknek a rendelet kapcsán?”, valamint a Winter Package földgázpiacra gyakorolható hatása – gyakorlati jelentősége is előtérbe helyeződik és kérdésként fogalmazódik meg, hogy „Miként érvényesülnek majd az energiatakarékosság, energiahatékonyság elvei és a flexibilitás?

2017 nyarán már tapasztalatokról is beszámolhatunk a Balancing NC I-es modelljének bevezetése kapcsán: szállítói, elosztói, kereskedői oldalról, és a várható szabályozói változások, tervek tekintetében is. Ennek kapcsán azokról a kérdésekről beszélünk rendezvényünkön, hogy „Milyen tapasztalatról lehet beszámolni a napi allokáció alapján?” és „Mikor, milyen pontokon van újraallokálás?

Mindemellett bemutatjuk, hogy miként változik az Új tarifa - január 1-jétől a 20-100-asok kapacitáslekötése, szabályozása kapcsán és beszélünk arról is, hogy a biogáz üzemek termelése a földgáz-hálózatba betáplálható lenne-e?

Továbbá rendezvényünkön megvizsgáljuk a mostani hosszú hideg tél eredményeit, hogy milyen hatást gyakorolt az Európai földgázárak alakulására: a molekuladíjakra, és a tárolói kapacitásra.

Napi piac átalakulása indokolja, hogy beszéljünk arról,„Mi az, ami vonzóbbá tenné, motiválná a CEEGEX-en történő kereskedést?” és a napon belüli adatszolgáltatás kapcsán pedig kerekasztal-beszélgetés keretében vitatják meg a kapcsolódó kérdéseket az érintett piaci szereplők.

Konferenciánkon bemutatjuk mindazokat az aktualitásokat, amelyek meghatározzák a gázpiac szereplőinek mindennapjait, választ és megoldást kínálunk a felmerült kérdésekre és rendezvényünk lehetőséget, fórumot nyújt arra, hogy a szakma képviselői mindezeket a kérdéseket megvitassák.

Többek között ezeket az aktualitásokat és nehézségeket veszi sorra rendezvényünk kormányzati – jogalkotói,hatósági, hivatali, szakmai szervezetek és szolgáltatói előadások, valamint vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

 

Rendezvény kezdete: 2017. Május 31. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 01. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 5.
Speciális ár:

GasCon + Erőművek 2017

2017. május 5-ig: 331.200 Ft + áfa

2017. május 6-tól: 376.200 Ft + áfa

GasCon + Smart Conference

2017. május 5-ig: 331.200 Ft + áfa

2017. május 6-tól: 376.200 Ft + áfa

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásaiManapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy Publikus, Private Felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

Fókuszban:

  • Villamosenergia-ellátásunk forrásoldali fejlesztési lehetősége
  • Fejlemények a Paks 2 projektben
  • CHP erőművek helyzete az EU-ban és Magyarországon
  • A Kapcsolt erőművek működése a jelenlegi gazdasági környezetben
  • Szabályozási központok jövőképe, kiserőművek
  • Hagyományos és megújuló alapú erőművek komplex értékelésének módszertana
  • 2017. évi jégzajlás erőművi tapasztalatai & Tiszavíz Vízerőmű üzemeltetési sajátosságai
Rendezvény kezdete: 2017. Június 20. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 20. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 19.
  • Milyen fraud vonatkozásai vannak a PSD2 bevezetésének?
  • Azonnali fizetési rendszer biztonsági követelményei
  • KYC, ügyfelek szűrésének irányelvei és a proaktív csalás-megelőzési rendszerek az azonnali fizetések tükrében
  • Új és visszatérő internetes támadási módok és azokra adható megoldások
  • Mobil alkalmazásokkal kapcsolatos visszaélések és az okos eszközök védelme
  • Rés a pajzson – a klasszikus banki termékek területén jellemző visszaélések
Rendezvény kezdete: 2017. Június 29. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 29. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 12.
Speciális ár: A szakfórummal párhuzamosan, egy helyszínen, azonos időben kerül megrendezésre az Új Pénzmosás elleni törvény kihívásai rendezvényünk. Regisztráljanak egyszerre a pénzmosásért felelős kollégával, és 10%-10% kedvezményt biztosítunk!
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.