IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

Certfied képzés

Certified képzéseink során a résztvevők egy adott szakmával/szakterülettel kapcsolatban átfogó módon mélyíthetik el tudásukat, illetve tehetnek szert a legaktuálisabb ismeretekre. A kurzuson neves egyetemi, vállalati és tanácsadó szakértők biztosítják a témakörök sokoldalú körbejárását, ahol az elméleti ismeretek mellett gyakorlati feladatok és az interaktív feldolgozásmód segítik, hogy a résztvevők konkrét, a napi gyakorlatba közvetlenül átültethető tudásra tegyenek szert. Lehetőség nyílik arra is, hogy a képzés elvégzéséről a résztvevők oklevelet szerezzenek.

Már régóta foglalkoztatja a kérdés a vállalati beszerzőket, hogy „Mi az, amit érdemes központosítani és mi az, amit meg kell hagyni a leánynak?” és „Mennyire szektorfüggő, vagy projektfüggő a központosítás kérdése?”

Mindemellett az is időről időre visszatérő kérdés, hogy vajon „Hogyan működnek együtt a beszerzési területek, hogy csökkentsék a költségeket? globális és lokális beszerzés összehangolása” és melyek a regionális beszerzés nehézségei beszállítói oldalról?

Már nem az a kérdés, hogy mennyiért, hanem az, hogy kész lesz-e a projekt?

Vajon „Milyen hatásai lehetnek rövid, illetve hosszútávon a munkaerő-hiánynak?”, „Mennyire van árfelhajtó hatása ennek?” és miként gyűrűzik be egy adott projekt tervezésénél kockázati oldalról a probléma?

„El kell engedni a „klasszikus beszerzési dogmákat”, a klasszikus beszerzési metodikát az ár-érték arányú megközelítést és a kockázati oldalát is meg kell vizsgálni adott beszerzésnek, beruházásnak, és ezáltal nagyobb figyelmet fordítani a beszállítói együttműködésekre és több kapacitást allokálni a win-win kapcsolatokra a hosszú távú együttműködéseknél, a beszállítói piac szergmentálására és elgondolkodni azon, hogy „Miként fejleszthető a beszállító beruházói hajlandósága?”

Többek között ezeket a megváltozott társadalmi és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk szakértői előadások és vállalati ESETTANULMÁNYOK által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Fókusztémáink:

  • Központosított beszerzés létrehozása, gyakorlati megvalósítása
  • Lokális – Regionális - globális beszerzés: centralizáció, vagy decentralizáció?
  • Mi kell a sikeres együttműködéshez? Globális és lokális beszerzés kapcsolata
  • Beszerzési társulások, amikor a helyi igényeket is figyelembe kell venni
  • Hogyan válassza ki az új és potenciális beszállítókat?
  • Miért fontos a beszállítói piac szegmentálása?
  • Regionális beszerzés nehézségei beszállítói oldalról
  • Beszerzési projekt regionális szinten: a lokális, regionális és globális beszerzés összehasonlítása – vállalati ESETTANULMÁNY
  • Munkaerő-hiány hatásai a beszerzési árakra
  • A szerződés szerkezete, felépítése
  • A szerződés tartalma: az adásvétel és speciális formáira vonatkozó legfontosabb szabályok a nemzetközi szabályok beépülése a magyar jogba

Résztvevőink írták…

 „Hasznos összehasonlításra ad lehetőséget saját helyzetünk, más szereplők pozíciói és a szakmai trendek mentén.” (Misinszki Gergely, beszerzési és termeléstervezési vezető, Yorkshire Fittings Gyártó Kft.)
„Gyakorló szakemberek tapasztalatainak, véleményének megismerése konkrét esettanulmányokon keresztül.” (Kardos Zsolt, beszerzési vezető, Budapest Bank Zrt.)
„Jó volt hallani szakmailag kompetens emberektől, hogy hol van, merre tart a beszerzés. Gyakorlati példák, hasznosítható gondolatok, kapcsolatépítés-értékes, hasznos 2 nap volt” (Jenei Imre, beszerzési vezető, Pfizer Kft.)
 „Rálátunk a beszerző kollégáink aktuális problémáira.” (Jandó Tamás, központi anyagbeszerzési igazgató, Graboplast Zrt.)
„Rendkívül felkészült, jó előadók és figyelemfelkeltő, és fenntartó képességekkel rendelkező előadóktól halhattunk/láthattunk színvonalas prezentációkat előadásokat. Hasznos, érdekes és értékes konferencia.” (Nyírfásné Kiss Réka, Project Manager, CG Electric Systems Hungary Zrt.)
„Jó néhány gyakorlati megoldási javaslat elhangzott aktuális problémákra.” (Lantos Gábor, beszállítói minőségfejlesztési vezető, KNORR-BREMSE Fékrendszerek Kft.)
„Szakmailag felkészült, tapasztalt szakemberek előadásait hallhattuk. Praktikus tanácsok, tapasztalatok hangzottak el. Hasznos konferencia volt.” (Homik Márton, Operatív beszerzési vezető és P2P manager, Raiffeisen Bank Zrt.)

Rendezvény kezdete: 2018. Május 29. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Május 30. 17:00
Részvételi díj: 259.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 13.

Az üzleti életben a feldolgozott adatokat gyorsan értelmezhető módon kell közzétenni. Ez a képzés ehhez nyújt segítséget. A fő szempont az adatok hatékony feldolgozása, a megfelelő adatfeldolgozási eszközök kiválasztása és az eredmények közzététele minél könnyebben értelmezhető formában. Ez a képzés túlmutat az Excel napi gyakorlatában alkalmazott ismereteken. Különös figyelmet fordítunk az Excel 2013 új lehetőségeire.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Tömbképletek
  • Tartománynevek használata
  • Dash Board
  • Adatbázis
  • Adatszemléltetési módok
  • Diagramok
  • Power View

Az Excel 2010-ben ingyenesen letölthető bővítményként érhettük el a PowerPivot szolgáltatást. Az Excel 2013-ban ez az eszköz már a program alapértelmezett eleme. Ennek az eszköznek a segítségével többféle adatforrást dolgozhatunk fel közvetlenül az Excel-ben. Adatbázisokhoz férhetünk hozzá, és több rekordnyi adatot dolgozhatunk fel annál, mint ami egy Excel munkalapon elférne. A PowerPivot tehát az adatfeldolgozás hatékony eszköze lehet a napi feladataink ellátása során.

A képzés nagyobb témakörei:

  • Adattárolási formák
  • A PowerPivot környezet
  • Adatforrások
  • Munka a PowerPivot adatokkal
  • PowerPivot kimutatás
  • A kocka függvények
Rendezvény kezdete: 2018. Június 05. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 07. 17:00
Részvételi díj: 349.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 20.
Speciális ár:

Regisztrációs díj:

Üzleti elemzések és PowerPivot az Excel 2013-ban (3 nap)

2018. április 20-ig: 339.000 Ft + áfa

2018. április 21-től: 369.000 Ft + áfa

Üzleti elemzések Excel 2013-ban (2 nap)

2018. április 20-ig: 219.000 Ft + áfa

2018. április 21-től:: 249.000 Ft + áfa

Power Pivot az Excel 2013-ban (1 nap)

2018. április 20-ig: 149.000 Ft + áfa

2018. április 21-től: 179.000 Ft + áfa

Helyszín: K+K Hotel Opera

A gyógyszergyártási engedély kiadásának alapfeltétele a megfelelő végzettséggel és szakmai gyakorlattal rendelkező meghatalmazott személy (Qualified Person). A QP tevékenységeösszetett, és bizonyos esetekben speciális. Képzésünk célja, hogy átfogó képet adjon résztvevőinknek a QP-k legfontosabb feladatairól, a szakma aktuális kihívásairól, kitérve a munkavégzésükhöz szükséges jogi keretekre is .

Fókuszban:

  • A gyógyszergyártás jogi szabályozása
  • A GMP alapjai- a hatályos európai irányelv
  • Import felszabadítás a gyakorlatban
  • A QP szerepea gyógyszeripari supply chain-ben
  • A Qualified Person helye a szervezeti felépítésben, tevékenysége és napi feladatai
  • A farmakovigilancia – Hogyan érinti a QP munkáját és milyen kötelezettségeket jelent a gyakorlatban?
  • A kokázatelemzés és értékelés szerepe a QP döntéshozatalában
  • Az átcsomagolás problematikája
  • Ellenőrzés, engedélyeztetés és jelentések készítése
  • Beszállítói audit a gyakorlatban
  • Inspekció a gyakorlatban

Ajánljuk a képzést meghatalmazott személyeknek, minőségbiztosítási igazgatóknak, vezetőknek, szakembereknek, minőségirányítási igazgatóknak, vezetőknek, szakembereknek, minőségbiztosítási gyógyszerészeknek, független minőségbiztosítási tanácsadóknak, minőségbiztosítási auditoroknak és GMP inspektoroknak, auditoroknak egyaránt.

Rendezvény kezdete: 2018. Június 13. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 14. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. április 27.

Sokan érzik úgy, hogy a kelleténél több időt töltenek az Excelben egy gyakran ismétlődő feladat elvégzése miatt. Pedig lehetne egyszerűsíteni gyorsabb, „automata üzemmóddal”!

Erre kínál megoldást a makró programozás, mely automatizálja az ismétlődő feladatokat, ezzel megkönnyítve és meggyorsítva felhasználója munkáját.

A makrókat létrehozni és használni egyszerűbb, mint gondolná! Ugyan makró programozásnak hívjuk, valóban egyfajta programkód, de nem szükséges hozzá programozói ismeret. Sőt, garantáltan 3 nap alatt elsajátítható!

A képzésen praktikus és interaktív példák segítségével alapozhatja meg és mélyítheti el ismereteit a programozott makrók világában.

A képzés hatékonyság érdekében létszámkorlátos!

Rendezvény kezdete: 2018. Június 26. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Június 28. 17:00
Rendezvény ára: 369.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 339.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. május 11.
Helyszín: K+K Hotel Opera

Gyakorlat orientált és interaktív kurzus

A képzés témakörei:

  • Konkrét statisztikai módszerek, számszerűsítések – Enterprise Risk Management
  • Primer energiáktól való függés, és ami ezzel jár
  • Kockázatok fajtái , besorolása és elemzési lehetőségek
  • Pénzügyi kockázatkezelési módszerek
  • Ügyfél kockázat, vevőkockázat
  • Kockázatok beépítése az árba
  • Kockázatok erőművi és megújuló energia projektekben

Korábbi kurzusaink résztvevői mondták :

„Szakmailag és szervezésileg is magas volt a színvonal.”

„ Jól felépített tematika jó előadóktól.”

Megerősített a kockázatkezeléssel kapcsolatos egyik problémánk megoldásában.”

„Nagyon jó előadásokat hallhattam és kiváló szakmabeli kollégákkal ismerkedhettem meg.”

 

 

Rendezvény kezdete: 2018. Augusztus 22. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Augusztus 23. 17:00
Rendezvény ára: 259.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. július 6.

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.